Pārdošanā nonāk apvidus auto Hyundai Santa Fe atjaunotā versija

 
Autobrava | 1.maijs 2016 14:56

Latvijā nopērkama jaunā apvidus auto Hyundai Santa Fe 2016.gada versija, kas ieguvusi vairākus būtiskus dizaina un mehāniskus uzlabojumus, kā arī pavisam jaunas spēkrata vadību atvieglojošas iespējas.

Hyundai lielākā pasažieru automašīna līdz ar atjauninājumu kļuvusi vēl plašāka – tā garumā izstiepusies par centimetru, bet augstumā par puscentimetru. Tagad auto ir 4,7 metrus garš un 1,69 metrus augsts. Mainīts priekšējā un aizmugurējā bufera dizains, pārveidota priekšējo miglas lukturu forma un virs tiem buferī iestrādāta LED dienas gaismu virtene. Pārveidots arī priekšējais radiatora režģis un priekšējos lukturos ievietotas ksenona spuldzes. Automašīnas virsbūves pieejamo krāsu klāsts papildināts ar četrām jaunām – Chalk Beige Metallic, Sleek Silver Metallic, Tan Brown Mica un Creamy White. Comfort aprīkojuma Santa Fe pieejams ar 17 collu vieglmetāla diskiem, Style ar 18 collu, bet Premium – ar 19 collu diskiem.

Ietilpīgais salons kļuvis ērtāks, pateicoties garākām otrās sēdekļu rindas sliedēm. Tagad aizmugurē sēdošie var regulēt krēslu 27 centimetru amplitūdā, tādējādi iegūstot vairāk vietas kājām. Bagāžas telpa sasniedz 516 litrus, bet ar nolocītu otro sēdekļu rindu – 1615 litrus. Arī atjauninātais modelis pieejams 7 sēdvietu versijā.

“Atjauninātais Hyundai Santa Fe kļuvis vēl elegantāks un izsmalcinātāks, vienlaikus nezaudējot apvidus auto raksturīgās priekšrocības – pilnpiedziņu un augstu klīrensu, kas atvieglo nokļūšanu tuvāk dabai jebkurā gadalaikā. Pievilcīgo plūdlīniju un pārdomātā interjera dēļ tas patiks abiem dzimumiem, bet jauno iespēju klāsts padara braukšanu ar Santa Fe par īstu baudījumu,” stāsta Hyundai automašīnu izplatītāju SIA “Autobrava” direktors Andris Sivickis.

Salona apdare pieejama bēšā vai melnā krāsā, un interjeru papildinājusi jauna centrālās vadības konsole un audiovizuālā navigācijas sistēma. Style un Premium aprīkojuma līmeņa modeļiem integrēts 8 collu skārienjutīgs ekrāns ar navigācijas sistēmu un bezmaksas MapCare ceļu karšu atjauninājumiem septiņu gadu garumā, atpakaļskata kamera, DAB digitālais radio un Infinity Premium Surround Audio skaņas sistēma ar 10 skaļruņiem. To papildina uzticamais TomTom live serviss, kas arī Latvijā ziņo par laika apstākļiem, interešu punktiem un fotoradaru atrašanās vietu. Savukārt Hyundai Access Point mobilā lietotne pēc vienreizējas uzstādīšanas automātiski savienojas ar mobilo tālruni, pārvēršot to par interneta piekļuves punktu.

Uzlabotais 2,2 litru dīzeļa dzinējs spēj attīstīt 200 zirgspēku jaudu un 440 ņūtonmetru griezes momentu, kā rezultātā paātrinājumam līdz 100 kilometriem stundā nepieciešamas vairs tikai 9,6 sekundes. Arī maksimālais braukšanas ātrums pieaudzis līdz 203 km/h, bet degvielas patēriņš kombinētajā ciklā sarucis līdz 6,6 litriem uz 100 kilometriem. Auto var iegādāties kā ar automātisko, tā mehānisko pārnesumkārbu.

Automašīnas vadību atvieglo aktīvā viedā kruīzkontrole, kas pati ievēro distanci līdz priekšā braucošajam auto, autonomā avārijas bremzēšanas sistēma, inteliģentā tālo gaismu regulācija, kas mazina citu satiksmes dalībnieku apžilbināšanas risku, sānskata spogulī iestrādātā aklās zonas brīdinājuma sistēma, un atpakaļgaitas braukšanas asistents, kas ziņo, ja no sāniem tuvojas transporta līdzeklis.

Standarta aprīkojumā ietilpst piecu gadu garantija bez nobraukuma ierobežojuma, palīdzība uz ceļa.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti