Apstrīd CSDD iepirkumu par elektromobiļu uzlādes staciju tīkla izveidi Latvijā - iAuto

Apstrīd CSDD iepirkumu par elektromobiļu uzlādes staciju tīkla izveidi Latvijā 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 6.februāris 2017 10:25

Apstrīdēts Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) iepirkums par elektromobiļu ātrās uzlādes staciju piegādi, montāžu un uzturēšanu, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Sūdzību iepirkumā iesniegusi SIA ''e-Mobility network'', un CSDD pagarinājusi pieteikšanos konkursā no 1.februāra līdz 27.februārim. Iepirkumā iesniegtās sūdzības izskatīšanas termiņu IUB vēl nav noteicis.

Kā ziņots, ar CSDD iepirkumu par 70 elektromobiļu ātrās uzlādes staciju piegādi, montāžu un uzturēšanu decembra vidū iepazinās valdība. Iepirkums tiek īstenots Eiropas reģionālās attīstības fonda projektā ''Elektrotransportlīdzekļu uzlādes infrastruktūras izveidošana''. Plānotais līguma darbības termiņš - pieci gadi, kas tostarp ietver iekārtu uzturēšanu.

Pirmās stacijas varētu parādīties ne agrāk kā 2017.gada 1.septembrī. Vienlaikus pasūtītājs patur tiesības staciju skaitu samazināt par septiņām.

Atbilstoši nosacījumiem elektromobiļu ātrās uzlādes stacija paredzēta elektromobiļu gaitas akumulatoru uzlādei. Iekārta nodrošina divus līdzstrāvas uzlādes veidus ar CCS (Combo 2) un ''CHAdeMO'' tipa kontaktdakšām un vismaz vienu maiņstrāvas 43 kilovatu uzlādi ar ''Type2'' tipa kontaktdakšu. Lietotāju identifikācijai tiek izmantotas radiofrekfences identifikācijas kartes, izmantojot iekārtā iebūvētu RFID lasītāju.

Iekārtas tiek pieslēgtas uzlādes tīkla vadības sistēmai, izmantojot vienota atvērtā tipa standarta OCPP (vismaz OCPP 1,5 vai jaunāka versija) komunikācijas protokolu. Iekārtas iekšējā atmiņā (whitelist) paredzēta datu uzglabāšanas iespēja, lai nodrošinātu klientu autorizāciju un uzlādi interneta sakaru pārrāvuma gadījumā. Pieslēgums interneta tīklam tiek nodrošināts ar ''Ethernet'' vai vismaz 3G savienojuma palīdzību.

Iekārtas uzlādes kabeļu garumam jābūt vismaz trīs metri, lai nodrošinātu brīvu savienošanu ar transportlīdzekli jebkurā no divām pie iekārtas esošajām standarta izmēra stāvvietām. Iekārtai jānodrošina darbība apkārtējās vides temperatūras robežās no -25°C līdz +45°C.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
?? 6.februāris 2017 14:53
5 0 Atbildēt

Vai Latvijā ir kāds projekts, kas izticis bez apstrīdēšanas?

experc 7.februāris 2017 6:30
2 0 Atbildēt

pagaidām Latvijā elektromobīļu iegādei ir vairāk mīnusi, nekā plusi. Pirmkārt, nav pieejami normāli. Jo nafig vajadzīgs tāds elektromobīlis, ar kuru nevar aizbraukt no Rīgas līdz Daugavpilij, nemaz nerunājot par atpakaļceļu. Vai braukt no Rīgas līdz Siguldai un tad nervozēt - pietiks strāva atpakaļceļam, vai nē.

otrkārt - ja auto nevarēs izmantot -25, tad kas tā par herņu???? Tad vajag tik un tā otru auto.

treškārt - mazs uzlāžu tīkls.

Kanibaals 6.februāris 2017 14:53
2 0 Atbildēt

Tas laikam domāts, ka pie -25°C ar elektroauto neviens nebrauks, jo strauji samazinās nobraukums, lai gan reāli tieši pie mīnusiem vajag ātro lādētāju.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 20

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti