Latvijā prezentē jauno BMW 5.sēriju (+ foto) 8

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape BMW | 10.februāris 2017 15:39

No sestdienas, 11.februāra, visā pasaulē, tai skaitā Latvijā pircējiem kļūst pieejams BMW 5.sērijas jaunākais, septītās paaudzes G30 modelis, kas vienlaikus ir arī viena no pirmajām BMW grupas nākotnes stratēģijai NEXT atbilstošajām automašīnām, pastāstīja “Inchcape Motors Latvia” BMW grupas direktors Ivars Norvelis.

Savukārt piektdien, 10.februārī, īpašā medijiem veltītā pasākumā ar jauno dzelzs rumaku bija iespēja iepazīties arī mediju pārstāvjiem.

Februārī tirdzniecība nonāks BMW 530i/BMW 530i xDrive, BMW 540i/BMW 540i xDrive, BMW 520d/BMW 520d xDriv un BMW 530d/BMW 530d xDrive.

Pēc Norveļa sacītā, jaunie BMW 5.sērijas modeļi gan paaugstinās auto tehnoloģisko inovāciju latiņu, gan spēs uzrunāt emocionāli. “Manuprāt, tieši šī sērija iemieso visu, kam ir jābūt augstākā līmeņa biznesa klases sedanā,” tā Norvelis.

Par 100 kg vieglāks un dinamiskāks

Jauno BMW 5.sērijas centrā ir aerodinamika, kas šo spēkratu būtiski izceļ biznesa sedanu klasē. Izmatojot “Efficient Lightweight” dizaina konceptu, šasija ir vismaz par 100 kg vieglāka un vienmērīgais svara sadalījums nodrošina izcilu līdzsvaru. Dažādās šasijas opcijas, piemēram, “Integral Active Steering” var apvienot ar pilnpiedziņas viedo “xDrive” u.c.
Jaunā, 4935 milimetrus garā, BMW 5.sērijas sedana vilces koeficients (Cd = 0.22 tā augstākās efektivitātes punktā) ir jauns šīs klases etalons.

Solis tuvāk automatizētai braukšanai

BMW jaunās 5.sērijas modeļi var lepoties ar plašu autovadītāja palīgsistēmu klāstu, kas būs lietderīgas gan ārkārtas situācijās, gan ikdienā, piemēram, sastrēgumos, lēnā satiksmē vai pieveicot garus ceļa posmus.

“Drošība ir viena no BMW auto prioritātēm, tādēļ jaunajos modeļos plaši tiek izmantotas tehnoloģijas un ieviesta jauna funkcionalitāte, kas uzlabo pasažieru drošību. Piemēram, jauni risinājumi ir joslu maiņas un aktīvais joslas ievērošanas palīgs, kas “vēro” ceļa marķējumu un vidi ap auto un, aktīvi koriģējot stūri, palīdz vadītājam izvairīties no potenciālām sadursmēm,” pastāstīja BMW tirdzniecības vadītāja Kristīne Nesaule.

Arī jaunie 5.sērijas modeļi ir aprīkoti ar standarta stereo kameru, kas apvienojumā ar radaru (tiek iekļauts komplektācijā pēc izvēles) un ultraskaņas sensoriem nodrošina vides ap auto monitoringu.

Septītās paaudzes modeļi arī sper soļus pašbraucošo auto virzienā, piemēram, būtiski uzlabota aktīvā kruīza kontrole (ACC) un stūres un joslas ievērošanas kontroles palīgs. Turklāt braukšanas komfortu uzlabo arī tas, ka tagad auto vadītājs var noteikt kruīza kontroles ātruma ierobežojumus, no kuriem spēkrats pats palīdz ievērot attālumu, regulēt paātrinājumu, bremzēt un ievērot joslu. Īpaši lietderīgi tas būs lēnā satiksmē vai sastrēgumu laikā.

Lietotājam vēl draudzīgāks auto

“Paturot prātā izvirzīto mērķi par lietotājam draudzīgu auto, BMW 5.sērijas jaunie modeļi ir aprīkoti ar jaunāko “iDrive” sistēmu. Plašākajā komplektācijā uz skārienjutīga, augstas izšķirtspējas 10.25 collu ekrāna redzama navigācija, tālruņa, izklaides un auto funkcijas. Turklāt sistēmu var vadīt ar iDrive vadāmierīci, balss komandām, žestiem vai ar skārienjutīgu ekrānu,” teica Nesaule.

Par 70% lielāks ir kļuvis arī BMW displejs, kas tiek projicēts uz priekšējā stikla, turklāt tas brīdina par ceļu satiksmes zīmēm, kā arī var rādīt tālruņa kontaktu sarakstu, radio stacijas, mūzikas failus, navigācijas norādes un palīgsistēmu brīdinājumus.

Maksimālai komforta sajūtai automašīnas kabīnē ir paplašinātas uzglabāšanas iespējas, ir vairāk vietas aizmugurē sēdošo pasažieru kājām un sēdekļi ar masāžas funkciju. Nemaz nerunājot par novatorisko sēdekļu kontroli ar skārienjutīgiem sensoriem un četru zonu klimata kontroli, kas papildināta ar jonizāciju un diskrētu gaisa atsvaidzināšanu.

“Savukārt ar „Special Synergy Thermoacoustic Capsule” (SYNTAK) dzinēja iekapsulēšanas tehnoloģiju, vējstikla akustisko stiklojumu un akustisko griestu apšuvumu automašīnas iekšpusē troksnis ir samazināts līdz minumam,” skaidroja Nesaule.

Visi priekšējo lukturu varianti, kas paredzēti BMW 5.sērijas sedaniem, jau standartā aprīkoti ar LED tehnoloģiju. Kā izvēles aprīkojums pieejami adaptīvie LED priekšējie lukturi ar mainīgu gaismas sadalījumu, tostarp adaptīvajām līkumu izgaismošanas gaismām un „BMW Selective Beam” pretapžilbināšanas tālajām gaismām ar distanci līdz pat 500 metriem.

Moderna cilvēka, automašīnas un vides sasaiste

Jaunā BMW 5.sērija arī piedāvā būtiskus jaunumus savienojamības ziņā. Jau plašās BMW „ConnectedDrive” funkcijas papildina jauninājumi, kas lutina biznesa klases braucējus ar papildu ērtībām un palīdz taupīt laiku. Piemēram, „Parking Assistant”, kas uztver brīvas vietas un novieto automašīnu stāvvietā automātiski. Tikmēr izvēles „Remote Parking” sistēma ļauj BMW 5.sērijas sedanu manevrēt pat visšaurākajās stāvvietās attālināti, izmantojot automašīnas atslēgu. Savukārt viedtelefonu integrācija tikusi vēl vairāk uzlabota.

CO2 čempions, uzlādējams hibrīds un astoņu cilindru sporta zvaigzne

2017. gada martā tirgū nonāks arī BMW 5.sērijas sedans ar uzlādējamu hibrīda sistēmu BMW 530e iPerformance veidolā. BMW eDrive elektriskās piedziņas koncepts un četru cilindru benzīna dzinējs rada ārkārtīgi zemus CO2 izmešus vien 44 g/km apmērā*. Sistēmas jauda ir 185 kW/252 Zs.

2017. gada martā BMW M550i xDrive pārņems jaunās BMW 5.sērijas sportisko garu. Tā V8 dzinējs, kas spēj attīstīt 340 kW/462 Zs un 650 Nm ir ne tikai ar ievērojamu veiktspēju, bet arī ekonomisks (degvielas patēriņš kombinētajā režīmā ir 8,9 l/100 km, CO2 izmeši veido 204 g/km*). BMW M550i xDrive 0 – 100 km/h sasniedz 4 sekundēs.

*Degvielas patēriņa rādītāji aprēķināti saskaņā ar ES testa ciklu un var atšķirties atkarībā no riepu veida. Atsevišķi rādītāji ir provizoriski.

Foto: Publicitātes attēls

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
kasinsh79 10.februāris 2017 16:06
11 2 Atbildēt

Labs, ļoti labs!

Xdrive rullz :)

TDIOTS 12.februāris 2017 7:35
3 0 Atbildēt

varbūt šis modelis vairs nebūs 1,5vietīgs .

Mūžīgā 5er BMW ''problēma" ir salona formula ,priekšā - vadītājs +0,75%cilvēka blakus(ceļi piesedz ausis,ja kāds grib sēdēt aizmugurē) ,un aizmugurē (ja priekšā jau sēž 1,75 gab.) 0,55%+0,35%+0,55% .

Šajā ziņā ,vidējās klases VAGi ir ārpus konkurences , pat Oktāvijai ir milzīga telpa 4 cilvēkiem .

experc 10.februāris 2017 16:15
3 3 Atbildēt

man pie mājas kaimiņam šitāds ir. Nopirka par 670 eiro.

7YoX

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Volkswagen ID.3 1st Edition. Elektriskais minivens. Pagaidām "pa dārgo" (+VIDEO)

Volkswagen ID.3 lepojas ar aizmugurējo piedziņu, atbilstošu vadāmību un manevrētspēju pilsētā. ID.3 nekratās un nešķobās, tāpēc var teikt, ka konstruktīvus trūkumus salonā kompensē labas manieres. Lasīt vairāk

 

Rolls-Royce Ghost ar pilnpiedziņu (+VIDEO) 1

Britu luksuszīmola Rolls Royce modelim Ghost pirmo reizi būs ne tikai pilnpiedziņa, bet arī visu riteņu stūrēšana. Lasīt vairāk

 

Pauls Timrots izsaka savu viedokli par stabiņiem Rīgas ielās (+ VIDEO) 1

Māra Ozoliņa saruna ar Paulu Timrotu par satiksmi, drošību un elektroauto - 3.daļa. Lasīt vairāk

 

Fiat 500 Electric 3 + 1 – pilsētas elektroauto uzlabotā versijā 4

Fiat laidis klajā jaunu 500e versiju, kas ieguvusi nelielas papildu durtiņas labajā pusē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti