No Ferrari līdz pat traktoram: kādiem nomas auto priekšroku dod Latvijas uzņēmēji? - iAuto

No Ferrari līdz pat traktoram: kādiem nomas auto priekšroku dod Latvijas uzņēmēji? 2

 

Foto: iAuto.lv

Deep White | 5.aprīlis 2017 10:26

Latvijas uzņēmēji kopumā savu autoparku veidošanā galvenokārt priekšroku dod triju marku automašīnām: Volkswagen, Toyota un Škoda – tā liecina pilna servisa līzinga un autonomas uzņēmuma AVIS dati.

“Vienlaikus ar vēlmi pēc jaunām līzinga iespējām ir mainījušās arī prioritātes automašīnu marku izvēlē,” stāsta AVIS pārdošanas un mārketinga vadītājs Ermo Rae. “To var redzēt arī vietējos automašīnu pārdošanas reitingos, kuros dominē šo pašu marku automašīnas,” skaidro E. Rae.

AVIS pārstāvis pauž, ka uzņēmuma biznesa klientiem ir arī citi iemesli dot priekšroku konkrētai automašīnas markai. Piemēram, starptautiskajiem uzņēmumiem ir specifiski autoparku veidošanas kritēriji, kurus nosaka uzņēmuma galvenais birojs. Visbiežāk noteicošais kritērijs ir CO2 izmešu rādītājs. “Tomēr Latvijas uzņēmēju prioritātes attiecībā uz automašīnu markām galvenokārt sakņojas nostiprinātos ieradumos un pieredzē. Vietējie uzņēmēji uzmanību pievērš arī automašīnu nobraukumam un dzinēja tipam, citiem vārdiem sakot, tie, kas dod priekšroku ar dīzeļdegvielu darbināmiem dzinējiem, parasti arī uzņēmumā vēlas redzēt tāda veida automašīnas. Turklāt ir arī tādi cilvēki, kas eksperimentē, meklējot, kura automašīnas marka vislabāk atbilst viņam pašam un kura vislabāk atbilstu uzņēmuma vajadzībām,” skaidro E. Rae un piebilst, ka pilna servisa līzinga uzņēmums ir tas, kas var palīdzēt rast visizdevīgākos risinājumus, veidojot pēc iespējas atbilstošāku piedāvājumu katra vajadzībām. 

Ja uzņēmumam galvenokārt vajadzīgas automašīnas braukšanai pa pilsētu, tad nav jēgas piedāvāt transportlīdzekli, kura dzinējs tiek darbināts ar dīzeļdegvielu, jo tas nav piemērots šādai videi un ar to tiek radīts lielāks piesārņojums. “Tādos gadījumos vispiemērotākais ir hibrīdauto,” piebilst AVIS pārstāvis. Savukārt uzņēmumiem, kuros darbojas tirdzniecības pārstāvji, visbiežāk ir nepieciešamas automašīnas ar universāla tipa virsbūvi.

“Izvēles kritēriji mēdz būt dažādi, arī diezgan interesanti un pat amizanti. Kāds klients, kuram iepriekš bija piederējis Ferrari vēlējās, lai viņa uzņēmuma autoparkā atkal būtu šāda automašīna. Tā kā Ferrari nav oficiāla pārstāvja Latvijā, šis darījums nebija iespējams, taču mēs atradām piemērotu alternatīvu. Ir gadījies, ka uzņēmēji vēlas nomāt arī jaudīgus traktorus vai mauriņa pļaujmašīnas kopā ar automašīnām,” stāsta E. Rae.

Izvēloties, kādu automašīnas marku nomāt, E. Rae uzņēmējiem iesaka izvērtēt šādus aspektus: cik liels ir uzņēmuma autoparks, kādas automašīnas markas tiek izmantotas pašlaik un kāds ir to nobraukums? 

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
tdi 5.aprīlis 2017 13:57
1 0 Atbildēt

Tad švaks ,kantoris,ja nevar klientam piegādāt Ferrari, gan jau Es valstīs ir pārstāvji, kaut vai tai pašā Itālijā, Tā kā nebūtu nekādu problēmu ne ar iegādi ne ar apkopēm, uz treļā virsu un aizved uz apkopi, izskatās vairāk pēc slinkuma un nevēlēšanās lieki pakustēties klienta labā

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti