Jaunais "Renault Captur" 2017 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Jānis Tamužs | 3.maijs 2017 11:44

Priekškars pār Jauno Captur tika pacelts Ženēvas auto izstādē 7. martā. Captur atklājuši sevi no jauna ar vēl unikālākiem dizaina elementiem un jaunākajiem tehnoloģiju risinājumiem, tajā pašā laikā saglabājot lietošanas ērtību.

Ar atjaunotu mašīnas korpusa un salona dizainu un ar jauno aprīkojumu, Eiropas pārdošanas virsotnes iekarojušais B-segmenta krossovers (215,670 pārdotās vienības 2016. gadā) apņēmies savu līdera statusu saglabāt arī turpmāk. Pirmo reizi būs pieejama Captur Initiale Paris versija. Līdzās Koleos un Kadjar, Renault šobrīd lepojas ar iespaidīgu un daudzpusīgu krossoveru saimi.

I. JAUNAIS CAPTUR: PRESTIŽA LATIŅA TIEK PACELTA VĒL AUGSTĀK. MOBILAS TEHNOLOĢIJAS.

Vēl vairāk individualizācijas iespējas
Captur saglabā visus svarīgākos elementus, kas nesuši tiem panākumus līdz šim, tai skaitā divu toņu virsbūvi. Iespēja padarīt mašīnu personīgāku paplašināta ar divām jaunām virsbūves krāsām, Atacama Orange un un Ocean Blue, kā arī jaunu jumta krāsu – Platinum Grey. Autovadītāji varēs izvēlēties no vairāk kā 30 dažādām kombinācijām, lai padarītu savu Captur patiešām unikālu.

Captur piedāvās arī sešus dažādus interjera komplektus, ieskaitot dažādas salona krāsas - Ivory, Ocean Blue, Caramel, Red, Satin Chrome un Patina Chrome - un piecus eksterjera komplektus: Ivory, Ocean Blue, Cappuccino, Red, un Atacama Orange (riteņu skrūvēm un durvju rāmjiem).

Zīmola identitāte – gaismas spēles

Tāpat kā citiem zīmola jaunākajiem modeļiem, arī jaunais Captur aprīkots ar LED “Pure Vision” gaismām. Šī tehnoloģija ne vien uzlabo automašīnas vizuālo izskatu, bet arī paaugstina drošību un nodrošina lielāku efektivitāti. LED dienas gaismas lampas iebūvētas buferu lejasdaļā C formā, veidojot zīmola gaismu ‘parakstu’. Aizmugurējās lampās izmantots tas pats dizains, redzams gan dienā, gan diennakts tumšajās stundās.

Izteiksmīgāks krossovera dizains

Captur dizaina pārmaiņas stiprina vizuālo radniecību ar ‘lielo brāli’ Kadjar. Auto režģis modernizēts, lai vairāk līdzinātos citiem Renault krossoveriem, īpaši tiem ar hromēto sloksni. Jauna priekšējā un aizmugurējā aizsarg-panna uzsver Captur piedzīvojumu meklētāja raksturu.
Pirmajos trīs aprīkojuma līmeņos pieejami četri riteņu veidi: divi 16 collu, Extreme un Adventure, un divi 17 collu, Emotion un Explore.

Fiksēts stikla jumts

No trešā apdares līmeņa uz augšu, Captur var aprīkot ar fiksētu stikla jumtu. Pieejams divu toņu konfigurācijās tas uzlabo salona apgaismošanu.

Izsmalcināts salons ar lietotājam draudzīgu aprīkojumu

Vēl izsmalcinātāku kā agrāk, interjeru bagātina augstas kvalitātes plastmasa, spīdīgs hroms un eleganti klusināti toņi. Stūres rats ir izgatavots no vēl uzlabotāka imidža materiāliem un augstākās klases versijās ir apšūts ar izturīgu, biezu augstākās kvalitātes ādu. Pārnesumu svira lepojas ar modernāku izskatu, tikmēr durvju paneļiem nemanāmi pievienotas dažādas pogas un kontroles mehānismi. Griestos esošās LED gaismas ietver arī pielāgojamas gaismas lasīšanai.

Augstākās klases versijās jaunais sēdekļu dizains ir vēl ērtāks, piedāvājot papildu sānu atbalstu un lielāku komfortu.

Tajā pašā laikā jaunais Captur saglabā savas praktiskās iezīmes, ieskaitot Easy Life cimdu nodalījumu, kā arī izņemamu polsterējumu.

INITIALE PARIS kā Captur versija

INITIALE PARIS (IP) ekipējuma līmenis, saskaņā ar Renault ekspertīzi, nodrošina maksimumu.
Priekšā esošā, spieķotā radiatora reste ar hroma detaļām uzreiz izceļ, ka šis ir Captur INITIALE PARIS. Uzmanība pievērsta arī priekšējiem un aizmugurējiem aizsargpaneļiem auto lejasdaļā, kuri tagad pieejami izteiktāk metāliski pelēkā krāsojumā. Tas pats paveikts arī ap logiem un durvju gumijas aplodām, kur tagad redzama spīdīgi melna krāsa. Tajā pašā laikā, tieši tāpat kā uz priekšējās restes, arī uz hroma paneļiem abos auto sānos redzams INITIALE PARIS marķējums.

INITIALE PARIS versijai pieejams īpašs krāsu klāsts, tajā skaitā jaunā ametista melnā, kā arī īpaši 17-collu INITIALE diski. Šim modelim iekļauti arī LED pagriezienu rādītāji. INITIALE PARIS uzraksts ir redzams zemākajiem durvju paneļiem, durvju aplodām un priekšējās restes.

Jaunā Captur INITIALE PARIS interjera atmosfēra ir ekskluzīva: ar apsildāmiem Nappa ādas sēdekļiem, biezu un kvalitatīvu Nappa ādas apšuvumu stūrei, hroma izrotājumiem, ar ādu apšūtu paneli, alumīnija pedāļiem un alumīnija durvju aplodām.

Visbeidzot, Captur INITIALE PARIS standartā nāk ar visām iebūvētajām tehnoloģijām pieejamām kā New Captur opcijām, tajā skaitā aklās zonas brīdinājuma sensoriem, ērtas parkošanās asistentu, hands-free (bezroku) vadības iekāpšanu un aizdedzi bez atslēgas. Visu minēto noslēdz unikālā Bose® skaņu sistēma un pati jaunākā Renault R-LINK Evolution multimediju sistēmas versija, kura sniedz pieeju visām auto multimediju funkcijām tikai ar vienu klikšķi, kā arī visām būtiskākajām viedtālruņa Android Auto™ aplikācijām.

Tehnoloģijas, kas paredzētas, lai padarītu braucienus Captur vēl patīkamākus

• Premium Bose® quality sound
Bose®’s premium skaņu sistēma pārvērš salonu mobilā koncertzālē ar autentisku, kvalitatīvu un skaidru skaņas kvalitāti, kas var sacensties ar reālu uzstāšanos. Unikālā muzikālā pieredze tiek sasniegta ar sešu augstas kvalitātes Bose skaļruņu sistēmu un tumbām automašīnas bagāžniekā .
• Trīs multimediju sistēmas: R&Go®, Media Nav Evolution un R-LINK Evolution

Jau pamata aprīkojuma līmenī jaunais Captur ir pilnībā sinhronizējams ar visām jūsu viedierīcēm. Tas tiek panākts ar jaunāko R&Go® sistēmas versiju – ievietojot lietotāja viedtālruni universāli pielāgojamā statnē to var izmantot kā salona planšetdatoru. Šī praktiskā sistēma ļauj lietotājam vienā mirklī intuitīvi piekļūt mašīnas parocīgākajām funkcijām – navigācijai, telefona sakariem, multimedijiem un automašīnas informācijai.

Mašīnās ar vidējā līmeņa aprīkojumu pieejams Media Nav Evolution – visaptveroša multimediju sistēma, ar vislabāko cenas pret vērtību attiecību tirgū. Lielais opciju klāsts ietver: navigāciju ar satiksmes informāciju, Bluetooth telefonsakarus, audio straumēšanu no lietotāja viedtālruņa un pat atpakaļgaitas kameras, kā arī Driving ECO2 – funkciju, kas optimizē veiktspēju un degvielas patēriņu.

Renault R-LINK Evolution nodrošina Jauno Captur ar vismodernāko multimediju sistēmu, kas šobrīd pieejama automašīnu tirgū. Sistēma aprīkota ar septiņu collu kapacitīvo displeju un to iespējams pielāgot vairāk kā jebkad agrāk.

R-LINK Evolution ietver navigāciju ar reālā laika satiksmes ziņām, 3G savienojumu, Bluetooth, mediju piekļuvi (foto, video) un iespēju izmantot vēl daudzas aplikācijas no Renault R-LINK Store, kā arī transportlīdzekļa braukšanas palīgsistēmu kontroli (atkarībā no versijas).

• Pirmo reizi Renault R-LINK Evolution ir savienojams ar Android Auto™

Jaunajā Captur, R-LINK Evolution ir saderīgs ar Android Auto. Pieejams standarta aprīkojumā, Android Auto sniedz lietotājam vienkāršu un tiešu piekļuvi - izmantojot septiņu collu R-LINK Evolution kapacitīvo displeju - ar viedtālruņa lietojumprogrammām: telefona funkcijām, navigāciju, mūziku un ziņojumiem. Jaunais Captur ir pirmais A- vai B-segmenta Renault, kas piedāvā šo moderno tehnoloģiju. Jo augstāko segmentu auto no zīmola klāsta ar R-LINK 2 - piemēram, jaunais Scenic – būs sinhronizējami gan ar Android Auto, gan Apple CarPlay.
• Jaunā ADAS (Advanced driver-assistance systems) funkcija padarīs auto vadīšanu vēl vienkāršāku

Pirmo reizi Captur pieejams BSW (Aklo zonu brīdinājums), kas ir komplektācijās sākot no trešā aprīkojuma līmeņa. Četri sinhronizēti sensori brīdinās par kustīgu objektu – motociklu, velosipēdu – klātbūtni durvju spoguļu aklajās zonās. Ja vadītāja aklajā zonā cits transportlīdzeklis atrodas ilgāk kā sekundi, tūlīt iedegas brīdinājuma indikators durvju spogulī. Sistēma aktīva ātrumā starp 30 un 140 km/h. Tā padarīs ceļus drošākus visiem.

Papildus aizmugurējiem parkošanās sensoriem, un atkarībā no versijas, jaunais Captur piedāvā arī distances kontroli un atpakaļgaitas kameru, lai vienkāršotu manevrēšanu un palīdzētu izvairīties no buktēm un skrambām, kas ir ierasts risks apbūvētās teritorijās.

Vēl viens jauns papildinājums - pieejamas augstākās klases versijām - ir brīvroku Easy Park Assist funkcija, kas būtiski atvieglo parkošanās manevrus. Sistēma strādā vadītājām norādot, kāda veida stāvvieta tiek meklēta - paralēla, perpendikulāra vai leņķī. Kad transportlīdzeklis brauc ar ātrumu zem 30 km/h, sistēma atpazīst visas pieejamās telpas. Pēc tam, kad piemērotā telpa ir identificēta, sistēma aprēķina un koordinē transportlīdzekļa stūri, un tas nozīmē, ka vadītājam nav nepieciešams pieskarties stūres ratam - var koncentrēties tikai uz ātrumu un bremzēšanu.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 3.maijs 2017 12:52
1 2 Atbildēt

Var, pielikuši bikses, reklamēt, bet faktus tas nemaina - nabagdžips, vw polo lielumā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 23

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti