Latvijas ģeogrāfiskais izvietojums veicina tranzīta attīstību Austrumu un Rietumu virzienā

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

SM | 31.maijs 2017 15:08

Trešdien, 31.maijā, sākas Sanktpēterburgas Starptautiskais ekonomiskai forums, kura ietvaros notiekošajās diskusijās par Eiropas Savienības (ES) un Eirāzijas Ekonomiskās savienības (EES) tuvināšanu Latvijas transporta un loģistikas nozares intereses Eirāzijas pārvadājumu kontekstā pārstāv Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Uldis Reimanis.


Reimanis uzsvēra: “Ģeogrāfija savienojumā ar labi attīstīto infrastruktūra ir Latviju padarījusi par ļoti nozīmīgu spēlētāju tranzīta tirgū Eirāzijas kontinentā. Esam interesants partneris virknei valstu, īpaši saistībā ar mūsu ciešajiem transporta savienojumiem ar Eiropas, Krievijas un Baltkrievijas tirgiem.”

Kā norādīja valsts sekretāra vietnieks, Latvija vienmēr ir uzsvērusi pārrobežu sadarbības nozīmi un ir aktīvi darbojusies gan divpusējos, gan daudzpusējos sadarbības formātos, lai veicinātu sadarbību transporta un loģistikas sektorā, veidojot maksimāli “gludu” Eirāzijas transporta koridoru, kas ir visu interesēs.

“Tāpēc Latvijai ir ieinteresēta veicināt konstruktīvu dialogu un attiecību stiprināšanu starp ES, EES, tostarp ar Krieviju, Baltkrieviju un Kazahstānu, kā arī citiem sadarbības formātiem, kā piemēram, BRIC, ko veido Brazīlija, Krievija, Indija un Ķīna,” akcentēja Reimanis.

Reimanis: “Globālajai stratēģiskajai plānošanai ir jābūt harmonizētai visos līmeņos, jo nepietiek ar to, ka ir politiskā griba, bet tai nav seguma biznesa vidē vai otrādi, vai arī, ja ir gan viens gan otrs, bet nav pienācīgi izvērtēti pakārtoti aspekti. Proti - ciešāk ir jāsadarbojas visiem – politiķiem, ierēdņiem, biznesa pārstāvjiem, zinātniekiem, jo tikai tā varam būt droši, ka sociālie, ekonomiskie un vides faktori ir līdzsvarā.”

Valsts sekretāra vietnieks kā labu Latvijas sadarbības piemēru minēja ar Krieviju un Ķīnu konteinervilcienu maršrutu attīstībā no Ķīnas uz Eiropu.

Kā uzsvēra Reimanis, tad lielajiem spēlētājiem - ES, EES un Ķīnai ir daudz kopīgu interešu, lai veicinātu šo savienojumu attīstību. Turklāt šajā apjomīgajā transporta infrastruktūru savienošanas darbā ir daudz paveikts, iesāktais tikpat aktīvi jāturpina.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Skaties šeit 3.decembrī 19:00 konkursa "Latvija Gada auto 2021" rezultātu paziņošanas tiešraidi (+ TIEŠRAIDE)

Lielais fināla TOP 7 jau ir noskaidrots. Arī "Latvijas Gada auto 2021 Tautas simpātija" nominācijā ir izvirzījušies pārliecinoši pretendenti. 3. decembrī (ceturtdien) plkst. 19:00 mēs uzzināsim prestiža „Latvijas Gada auto 2021” titula ieguvēju. Lasīt vairāk

 

Transportlīdzekļu tirgotāji rosina ieviest vismaz 50% ekspluatācijas nodokļa atlaidi, nomainot vecu auto pret jaunāku

Ja pircējs aizvietotu esošo automobili ar vismaz piecus gadus jaunāku, neatkarīgi no tā, vai tiek iegādāts jauns vai lietots auto, pircējam būtu nepieciešams nodrošināt vismaz 50% Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa atlaidi, aģentūrai LETA pauda Latvijas Transportlīdzekļu tirdzniecības asociācijā (LATTA). Lasīt vairāk

 

Indijā izdomā, kā jauno mašīnu pircējus pasargāt no koronavīrusa (+ FOTO) 2

Indijas autoražotājs Tata uzsācis jauno automašīnu iepakošanu caurspīdīgās plastikāta „garāžās”, tādejādi cerot pasargāt tās no mikrobiem. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Škoda Octavia RS-vairāk komforta, nezaudējot sportisko tvērienu (+VIDEO) 3

Jaunā Škoda Octavia RS būs īsts atradums tiem, kam nepatika iepriekšējā modeļa pārlieku cietā balstiekārta. Šeit saglabāts sportiskais tvēriens, bet piekare ir blīva, nevis cieta. Tā ir atšķirība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti