Latvijas ģeogrāfiskais izvietojums veicina tranzīta attīstību Austrumu un Rietumu virzienā

Foto: Ekrānšāviņš no Google.com

SM | 31.maijs 2017 15:08

Trešdien, 31.maijā, sākas Sanktpēterburgas Starptautiskais ekonomiskai forums, kura ietvaros notiekošajās diskusijās par Eiropas Savienības (ES) un Eirāzijas Ekonomiskās savienības (EES) tuvināšanu Latvijas transporta un loģistikas nozares intereses Eirāzijas pārvadājumu kontekstā pārstāv Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks Uldis Reimanis.


Reimanis uzsvēra: “Ģeogrāfija savienojumā ar labi attīstīto infrastruktūra ir Latviju padarījusi par ļoti nozīmīgu spēlētāju tranzīta tirgū Eirāzijas kontinentā. Esam interesants partneris virknei valstu, īpaši saistībā ar mūsu ciešajiem transporta savienojumiem ar Eiropas, Krievijas un Baltkrievijas tirgiem.”

Kā norādīja valsts sekretāra vietnieks, Latvija vienmēr ir uzsvērusi pārrobežu sadarbības nozīmi un ir aktīvi darbojusies gan divpusējos, gan daudzpusējos sadarbības formātos, lai veicinātu sadarbību transporta un loģistikas sektorā, veidojot maksimāli “gludu” Eirāzijas transporta koridoru, kas ir visu interesēs.

“Tāpēc Latvijai ir ieinteresēta veicināt konstruktīvu dialogu un attiecību stiprināšanu starp ES, EES, tostarp ar Krieviju, Baltkrieviju un Kazahstānu, kā arī citiem sadarbības formātiem, kā piemēram, BRIC, ko veido Brazīlija, Krievija, Indija un Ķīna,” akcentēja Reimanis.

Reimanis: “Globālajai stratēģiskajai plānošanai ir jābūt harmonizētai visos līmeņos, jo nepietiek ar to, ka ir politiskā griba, bet tai nav seguma biznesa vidē vai otrādi, vai arī, ja ir gan viens gan otrs, bet nav pienācīgi izvērtēti pakārtoti aspekti. Proti - ciešāk ir jāsadarbojas visiem – politiķiem, ierēdņiem, biznesa pārstāvjiem, zinātniekiem, jo tikai tā varam būt droši, ka sociālie, ekonomiskie un vides faktori ir līdzsvarā.”

Valsts sekretāra vietnieks kā labu Latvijas sadarbības piemēru minēja ar Krieviju un Ķīnu konteinervilcienu maršrutu attīstībā no Ķīnas uz Eiropu.

Kā uzsvēra Reimanis, tad lielajiem spēlētājiem - ES, EES un Ķīnai ir daudz kopīgu interešu, lai veicinātu šo savienojumu attīstību. Turklāt šajā apjomīgajā transporta infrastruktūru savienošanas darbā ir daudz paveikts, iesāktais tikpat aktīvi jāturpina.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercedes izstrādājis 2700 Zs jaudīgu luksuss jahtu G-klases apvidus auto stilā (+ FOTO)

Mercedes-AMG un amerikāņu Cigarette Racing prezentējuši jauno kopējās sadarbības augli – 2700 Zs jaudīgu Tirranna AMG Edition jahtu, kas izgatavota G-klases apvidus auto stilā. Lasīt vairāk

 

Ķuzis saņēmis 18 000 eiro atvaļināšanās pabalstu un apjomīgu kompensāciju par neizmantotiem atvaļinājumiem 5

Atstājot Valsts policijas (VP) priekšnieka amatu Ints Ķuzis saņēmis apmēram 18 000 eiro lielu atvaļināšanās pabalstu, kā arī vairākus desmitus tūkstošus eiro par neizmantotiem atvaļinājumiem, vēsta TV3 raidījums "Nekā personīga". Lasīt vairāk

 

Līdz 600 km – prezentēts elektriskais Mustang Eiropas tirgum (+ FOTO) 16

Speciālā pasākumā, kas tika sarīkots vakar Londonā, Ford iepazīstinājis ar elektriskā krosovera Mustang Mach-E modeli Eiropas tirgum. Ar pilnībā uzlādētu akumulatoru tas spēs nobraukt līdz 600 km. Lasīt vairāk

 

Tayron X – jauns Volkswagen krosovers Ķīnas tirgum (+ FOTO)

Volkswagen turpina pilnveidot krosoveru piedāvājumu Ķīnas tirgum. Jaunākais pienesums – sportisks krosovers ar Tayron X ar kupejveida virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti