Visi komentāri - “WESS” apgrozījums pērn pieaudzis par 19%, pārdošanas apjoms par 17,2%

“WESS” apgrozījums pērn pieaudzis par 19%, pārdošanas apjoms par 17,2%

 

Foto: iAuto.lv

Maija Dulle-Sūniņa | 4.jūlijs 2017 13:13

AS “WESS” apgrozījums 2016.gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015.gadā.

WESS Auto Grupas autosaloni - WESS Motors Toyota un Lexus Riga Airport pērn kopā pārdeva 1160 jaunus automobiļus, kas ir par 170 auto vairāk nekā 2015.gadā. “WESS” pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā. “WESS” rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš.

Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs: “Kopumā pozitīvi vērtējam aizvadītā gada rezultātus. Neskatoties uz kopējo auto tirgus stagnāciju, mums ir izdevies panākt pieaugumu faktiski visās pozīcijās – uzņēmums stabili attīstās, un tas galvenokārt ir visas komandas nopelns. Mēs mērķtiecīgi strādājam pie jaunu pakalpojumu risinājumu piedāvājuma mūsu klientiem gan korporatīvajā, gan privātajā sektorā, lai piedāvātu konkurētspējīgākos produktus, servisu un augstu klientu apkalpošanas kultūru.”

Pērn “WESS” investēja jauna Retailer koncepta ieviešanā, kas ļauj nodrošināt mūsdienīgu un kvalitatīvu klientu apkalpošanu visaugstākajā līmenī. “Mūsu – kā dīlera nopelns nav produkts, ko pārdodam, bet gan pievienotā vērtība, ko varam radīt sadarbībā ar klientu. Uzskatu, ka tikai apvienojot iekšējos procesus un nodrošinot lielāku atdevi no iesaistītajiem resursiem, varam būt konkurētspējīgi un sasniegt lielāku produktivitāti, nodrošinot nemainīgi augstu klientu apkalpošanas kultūru,” skaidro A.Oskins.

2016.gads gan Toyota, gan Lexus zīmolam bija veiksmīgs, veicinot pārdošanas apjomu pieaugumu un palielinot tirgus daļas ne tikai Latvijā, bet arī Baltijas valstīs un pasaules tirgū kopumā.

Aizvadītajā gadā WESS Motors pārdeva 986 jaunu Toyota automašīnu, kas ir par 120 vairāk nekā 2015. gadā. Pērn Toyota bija Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols - katra astotā jaunā reģistrētā automašīna Baltijas valstīs bija Toyota.

Savukārt Lexus Riga Airport pērn pārdeva 174 jaunas Lexus automašīnas, kāpinot tirgus daļu par 11 %, sasniedzot 83 % no kopējās Lexus pārdošanas Latvijā. Latvija veido lielāko Lexus zīmola pārdošanas tirgus daļu starp visām Eiropas valstīm.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti