"Porsche Cayenne 3" tagad arī Latvijā - cena, sākot no 62 700 eiro (+ foto) 1

Foto: Publicitātes foto

Tince Egle | 30.augusts 2017 10:04

Porsche piedāvā Cayenne 3. paaudzi. Šis veiksmīgais Štutgartes sporta automobiļu ražotāja modelis nāk klajā kā pilnīgi jauna izstrādne, kas vēl ciešākā tandēmā apvieno tipisko Porsche veiktspēju ar izcilu ikdienas praktiskumu.

Jaudīgie turbomotori, jaunā 8 pakāpju Tiptronic S pārnesumkārba, jaunās šasijas sistēmas un inovatīvā displeja un vadības koncepcija ar pilnīgu savienojamību ļaus paraudzīties uz sportiskumu un komfortu pavisam jaunā gaismā. Pēc izlaišanas tirgū varēs izvēlēties no diviem jaunizstrādātiem 6 cilindru motoriem. Cayenne 250 kW (340 ZS) 3 litru turbomotors nodrošina par 29 kW (40 ZS) lielāku jaudu nekā iepriekšējais modelis. Cayenne S 2,9 litru divturbīnu V6 motors, kura maksimālais ātrums ir 265 km/h, nodrošina līdz 324 kW (440 ZS) jaudu — palielinājums par 15 kW (20 ZS). Ar papildaprīkojumā pieejamo pakotni Sport Chrono jaunā Cayenne S sasniedz paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h nepilnās 5 sekundēs.

Cayenne lielā mērā ir balstīta uz leģendāro sporta automobili 911: šī SUV 3. izlaidumam, kas ir uzlabots arī vizuāli, tagad pirmo reizi ir dažādu izmēru riepas un aizmugurējā stūrējamā ass. Līdztekus šīm tipiskajām sporta automobiļa iezīmēm iespējas uz ceļa ir vēl vairāk uzlabotas ar aktīvo pilnpiedziņu standartaprīkojumā, Porsche 4D šasijas kontroli, 3 kameru pneimatisko piekari un Porsche dinamiskās šasijas kontroles (PDCC) elektronisko sasveres stabilizācijas sistēmu. Lai gan stan-dartaprīkojums ir ievērojami paplašināts, šī Cayenne ir par 65 kilogramiem vieglāka nekā tās priekštece, nemainīgi saglabājot piemērotību braukšanai pa bezceļiem.

Dinamiska dizaina valoda: noteiktāks siluets un lielāki riteņi
Sportisks un precīzs ar skaidru dizaina valodu — jauns, bet vienlaikus jau pazīstams: Cayenne izskats ir uzlabots Porsche Design raksturīgajā manierē. Palielinātās gaisa ieplūdes atveres priekšpusē ir skaidrs uzlabotas veiktspējas rādītājs. Jaunās, horizontālās gaismas joslas nozīmē to, ka SUV tagad izskatās platāks un sportiskāks, pat stāvot uz vietas. Pagarinot virsbūvi par 63 milimetriem bez izmaiņām garenbāzē (2 895 milimetri) un samazinot jumta augstumu par 9 milimetriem salīdzinājumā ar priekšteci, ir ievērojami uzlabots šī 4 918 milimetrus garā un 1 983 milimetrus platā (bez spoguļiem) Cayenne modeļa elegantais plūdlīniju veidols. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 770 litru — palielinājums par 100 litriem. Pirmo reizi uz aizmugurējās ass ir par vienu collu lielāka diametra diski ar platākām riepām, izceļot uzlaboto braukšanas dinamiku. Izteiksmīgais trīsdimensiju logotips Porsche savieno pārveidotos aizmugurējos lukturus, kam ir telpiska konstrukcija un šaura LED josla visā garumā.

Porsche piedāvā jaunu trīspakāpju apgaismojuma koncepciju priekšējiem lukturiem: katras Cayenne standartaprīkojumā ir iekļauti LED priekšējie lukturi. Nākamajā at-jauninājumā no papildaprīkojuma var izvēlēties Porsche dinamisko apgaismojuma sistēmu (PDLS), kas piedāvā dažādus apgaismojuma režīmus, piemēram, pagriezie-nu gaismas un gaismas braukšanai pa automaģistrāli. Jaunie LED priekšējie lukturi ar matricu gaismām ar PDLS Plus ir labākā pieejamā sistēma. Pilnīgi regulējamu gaismas sadali un intensitāti nodrošina 84 atsevišķi aktivizētas gaismas diodes. Tas nozīmē, ka Cayenne var piedāvāt jaunas funkcijas, piemēram, tālās gaismas, kas neapžilbina pretimbraucējus, kā arī adaptīvo ceļa zīmju atspīduma kontroli.

Cayenne un Cayenne S ienākšana tirgū
Jaunie Porsche SUV nonāks pārdošanā divos variantos. Cayenne ar 6 cilindru tur-bomotoru un 3 litru darba tilpumu sasniedz 250 kW (340 ZS) jaudu un maksimālo griezes momentu 450 Nm. Tas nozīmē, ka pat standarta modelis nodrošina izcilu braukšanas veiktspēju. Tas veic sprintu no 0 līdz 100 km/h 6,2 sekundēs (5,9 sekun-dēs ar pakotni Sport Chrono). Maksimālais ātrums ir 245 km/h. Otrais modelis, kas nonāks pārdošanā, ir Cayenne S. To darbina 2,9 litru V6 motors ar dubulto turbo-kompresoru. Jaunizstrādātais motors nodrošina 324 kW (440 ZS) jaudu, sasniedzot maksimālo griezes momentu 550 Nm, — tas ir par 15 kW (20 ZS) vairāk nekā tā priekšgājējam. Tādējādi automobilis veic sprintu no 0 līdz 100 km/h nieka 5,2 sekundēs (ar pakotni Sport Chrono — 4,9 sekundēs). Maksimālais ātrums ir 265 km/h.

Ātrāka uz ceļa, vēl iespaidīgāka nelīdzenā apvidū: Tiptronic S un PTM
Cayenne paplašināto veiktspējas diapazonu, kas palielina gan sportiskumu, gan komfortu, lielā mērā nodrošina jaunā 8 pakāpju Tiptronic S pārnesumkārba. Īsāks reakcijas laiks un sportiskākas attiecības zemākos pārnesumos uzlabo gan veiktspē-ju uz ceļa, gan caurgājamību bezceļa apstākļos. Paplašinātā komforta un sportisku-ma diapazona augšgalā ir 8. ātrums ar garu pārnesuma attiecību, kas nodrošina sa-mazinātu griezes momentu, uzlabotu degvielas patēriņu un vieglu braukšanu.

Cayenne nodrošina vienkāršu braukšanas prieku pat nelīdzenā apvidū. Ieprogram-mētie bezceļu režīmi ļauj vadītājam viegli izvēlēties pareizo braukšanas iestatījumu. Noklusējuma iestatījums ir programma „Onroad”. Pārējie 4 režīmi aktivizē pielāgoju-mu mērenam bezceļu apvidum: dubļi, grants, smiltis vai akmeņi. Piedziņu, šasiju un diferenciāļa bloķētāju var atlasīt, lai pielāgotos attiecīgajiem apstākļiem. Jaudas sa-dalei visos Cayenne modeļos Porsche izmanto aktīvo pilnpiedziņu. Intelektiskā, pilnīgi regulējamā Porsche vilces pārvaldības sistēma (PTM) sadala dzinējspēku starp piedziņas asīm. Tās „hang-on” koncepcija ir galvenais Cayenne izcilās sportiskās veiktspējas princips. Tajā pašā laikā tā izpilda visas ilgstošas vilces prasības nelīdzenā apvidū.

Sekojot 911 pēdās: viegla šasija ar dažādu izmēru riepām
Jaunā Cayenne apvieno 3 šasijas koncepcijas — sporta, apvidus un tūrisma auto-mobiļa — vienā jaunā konstrukcijā. Tas ietvēra jaunas, vieglas šasijas bāzes izstrādi ar priekšējo asi ar atdalītu sviru konstrukciju un daudzsviru aizmugurējo asi. Tipiska sporta automobiļa iezīme ir jaunās dažādu izmēru riepas, kas tagad ir uzstādītas uz vismaz 19 collu diskiem. Dažādu izmēru riepas palielina stabilitāti un braukšanas dinamiku līkumos. Porsche Cayenne papildaprīkojumā ir pieejami līdz pat 21 collas diski.

Jaunas izstrādnes: aizmugurējā stūrējamā ass, pneimatiskā piekare, sasveres stabilizācija
Šis formāts nodrošina optimālu pamatu aktīvās šasijas sistēmām, ko analizē un sin-hronizē integrētā Porsche 4D šasijas kontroles sistēma. Sistēma darbojas reālajā laikā, vēl vairāk uzlabotu vadāmību. Izņemot aktīvo PASM amortizatoru sistēmu (Cayenne S standartaprīkojumā), visas pārējās šasijas sistēmas ir izstrādātas no jauna. Pirmo reizi Cayenne ir pieejama ar elektrisko aizmugurējo stūrējamo asi. Šī sistēma, kas ir izmēģināta un pārbaudīt gan 911, gan Panamera modeļos, uzlabo manevrējamību līkumos un stabilitāti, mainot joslas lielā ātrumā. Turklāt samazinātais pagrieziena rādiuss atvieglo SUV vadāmību ikdienā.

Papildaprīkojumā pieejamā adaptīvā pneimatiskā piekare ar jauno 3 kameru tehno-loģiju veido izcilu saskaņu starp sportisku, stingru savienojumu un braukšanas kom-fortu, kas tiek gaidīts no tūrisma automobiļa. Tāpat kā iepriekš sistēma aktivizē klī-rensa pielāgojumus nelīdzenā apvidū. Ar papildaprīkojumā pieejamo Porsche dina-miskās šasijas kontroles (PDCC) sasveres stabilizāciju sportiski autovadītāji augstu novērtēs iespēju pārslēgties no hidrauliskās uz elektrisko sistēmu. Šī pārslēgšanās ir iespējama ar automobiļa jaudīgo 48 voltu elektrisko sistēmu. Īsāki reakcijas laiki nodrošina vēl precīzāku braukšanas dinamiku un vēl lielāku komfortu mērenos braukšanas apstākļos.

Pasaules pirmizrāde: Porsche virsmas pārklājuma bremzes ar volframa un kar-bīda slāni
Ar inovatīvajām Porsche virsmas pārklājuma bremzēm (PSCB) sporta automobiļu ražotājs jau atkal ir uzņēmies jaunatklājēja lomu augstas veiktspējas bremžu izstrā-dē. Šīs pasaulē pirmās tāda veida bremzes ir pieejamas visu Cayenne modeļu papil-daprīkojumā un sastāv no čuguna diskiem ar volframa un karbīda pārklājumu. Šāda apdare palielina berzes vērtības, kā arī samazina nodilumu un bremžu putekļus. Porsche ekskluzīvās bremzes ir arī vizuāli iespaidīgas: bremžu skavas ir nokrāsotas baltā krāsā, bet pieslīpējoties disku virsma veido unikālu spīdumu. PSCB ir pieeja-mas tikai kopā ar 20 collu un 21 collas diskiem. PCCB keramiskās bremzes joprojām paliek šī klāsta galvenā sistēma.

Jaunā pakotne Sport Chrono ar PSM Sport
Jaunā Cayenne piedāvā vēl lielāku sportiskās veiktspējas potenciālu. Porsche ir pārstrādājis pakotni Sport Chrono, pamatojoties uz sporta automobiļu modeli. Viena no šādas pieejas skaidrām norādēm ir režīma poga uz stūres. Līdztekus braukšanas režīmiem „Normal”, „Sport” un „Sport Plus” vadītājs var izraudzīties individuāli konfi-gurējamu režīmu. Piespiežot centrā izvietoto pogu Sport Response, tiek aktivizētas motora un transmisijas kartes, kas ir kalibrētas maksimālai veiktspējai. Pakotnē Sport Chrono ir iekļauts arī atsevišķs režīms „PSM Sport”, kurā vadītājs var pilnīgi izmantot jaunās Cayenne braukšanas dinamiku.

Samazināta masa nozīmē mazāku degvielas patēriņu un vēl lielāku braukšanas prieku
Sporta automobilim ir nepieciešama viegla konstrukcija. Sekojot 911 un Panamera piemēram, jaunajā Cayenne virsbūvē arī ir izmantota sakausējuma un tērauda inte-lektiska kombinācija. Virsbūve ir pilnīgi izgatavota no alumīnija. Grīdas paneļa mon-tāžas komplekts, šasijas priekšējā daļa un gandrīz visas šasijas detaļas arī ir izgata-votas no sakausējuma. Viena īpaša tehniska iezīme ir inovatīvais litija-dzelzs polimēru startera akumulators, kas viens pats ļauj samazināt masu par 10 kg salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli. Kopumā tukšas Cayenne masa ir samazināta no 2 040 līdz 1 985 kilogramiem pat par spīti ievērojami paplašinātajam standartaprīkojumam, kas tagad ietver LED priekšējos lukturus, lielākus diskus, ParkAssist (priekšā un aizmugurē), LTE telefona moduli ar Wi-Fi tīklāju, Porsche Connect pakalpojumus un gājēju preventīvo aizsardzību.

Digitālā evolūcija: Porsche Advanced Cockpit un jaunā PCM
Ar šo jauno paaudzi Cayenne uzsāk jaunu nodaļu vadītāja un automobiļa attiecībās: Porsche Advanced Cockpit ir pilnīgi integrēts sportiskā, greznā atmosfērā. Jaunā displeja un Porsche vadības koncepcijas centrā ir Porsche komunikācijas pārvaldības sistēmas (PCM) jaunākās paaudzes 12,3 collu Full HD skārienekrāns, kas pagājušajā gadā nāca klajā kopā ar jauno Panamera. Digitālo funkciju klāstu var vadīt intuitīvi, tostarp ar balss vadību. Standartaprīkojumā pieejamais Porsche Connect Plus nodrošina piekļuvi tiešsaistes pakalpojumiem un internetam. Tas ietver standarta tiešsaistes navigāciju un informāciju par satiksmi reālajā laikā. Analogās vadības ierīces jaunajā viduskonsolē koncentrējas uz automobiļa galvenajām funkcijām. Pārējās pogas ir harmoniski integrētas viedtālrunim līdzīgā stiklveidīgā skārienvirsmā, kas darbībām sniedz akustisku un taktilu atgriezenisko saiti. Tipiskajā Porsche stilā vadītājs var aplūkot centrā izvietoto analogo tahometru. Tā malās atrodas divi 7 collu Full HD displeji, kas attēlo visus pārējos svarīgos brauciena datus, kā arī papildu informāciju, kas tiek atlasīta, izmantojot daudzfunkciju stūri. Nakts redzamības palīgsistēma ar siltuma attēlveidošanas kameru ir viena no svarīgākajām palīgsistēmām līdzās joslas maiņas palīgsistēmai, joslas saglabāšanas palīgsistēmai ar ceļa zīmju pazīšanu, satiksmes sastrēgumu palīgsistēmai, ParkAssist ar visaptverošā skata funkciju un Porsche InnoDrive ar adaptīvo kruīzkontroli.

Jūsu personiskā Cayenne — vairāk pielāgojumu, vairāk tiešsaistes pakalpoju-mu
Tajā pašā laikā jaunā PCM piedāvā nākamo pielāgošanas līmeni. Vadītāja vajadzī-bām var pielāgot ir ne tikai sākuma logu un galveno izvēlni. Iespējams konfigurēt līdz pat 6 individuālajiem profiliem. Līdztekus ievērojamam skaitam salona iestatījumu profils tiek izmantots, lai uzglabātu apgaismojuma, braukšanas programmu un palīgsistēmu specifikācijas. Atkarībā no aprīkojuma vadītājs var ievadīt pats savus iestatījumus jaunajās Bose® un Burmester® skaņas sistēmās. Turklāt jaunā Cayenne vienmēr ir tiešsaistē, ja vadītājam tas ir nepieciešams — paplašinātie Connect Plus pakalpojumi ir pieejami caur integrēto LTE pieejas SIM karti. Piemēram, no motora neatkarīgo apsildi var ieprogrammēt attālināti ar viedtālruņa palīdzību. Turklāt Porsche Cayenne speciāli izstrādātā lietotne „Offroad Precision” tagad ir pieejama jaunajā standarta pakotnē. Tā detalizēti dokumentē braucienus pa nelīdzenu apvidu, lai palīdzētu vadītājam uzlabot savas prasmes, izmantojot videoierakstus.

Cenas
Porsche Cayenne 3. paaudzi var pasūtīt jau tagad. Cayenne ir pieejama Latvijā un tās bāzes aprīkojuma cena ir sākot no 62.700 EUR (bez PVN). Cayenne S cena sā-kas no 77.100 EUR (bez PVN).

 

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 30.augusts 2017 17:42
1 2 Atbildēt

Pāris mēnešus atpakaļ es aizsūtīju savu CV uz VAG. Gribēju pieteikties par dizaineri VW grupas auto. Visvairāk es sapņoju strādāt par porše dizaineri, jo pārējiem VAG auto vajag pabīdīt dažas reizes datorpeli - VW mainās radiatora reste, bet audi pieliekas klāt led lampiņas, bet škodu vajag censties uzzīmēt neskaistāku par iepriekšējiem abiem.

..

Neatbildēja. Tā ir pārāk silta vietiņa, kur var neko nedarīt.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV Dodge Challenger R/T bēg no policijas un avarē (+ VIDEO)

ASV, Lafkinas pilsētas tuvumā policija cenšas aizturēt vīrieti, kurš tiek turēts aizdomās par bankas aplaupīšanu Hjūstonā. Pakaļdzīšanās ar ātrumu virs 200 km/h turpinās līdz brīdim, kad bēglim priekšā parādās divi lēnāk braucoši kravinieki, kas aizņem abas joslas. Lasīt vairāk

 

Jaunais Porsche 911 izrādījies ienesīgākais 2019.gada modelis 5

Vācu marka ar jauno 911 saimi nopelnījusi 2,24 miljardus eiro. Lasīt vairāk

 

367 Zs un 40 km ar elektrību - Audi elektrificē A7 Sportback (+ FOTO)

Frankfurtes autoizstādē skatāms Audi A7 Sportback 55 TFSI e Quattro – 367 Zs jaudīgs hečbeks, kas 40 km var nobraukt elektriskā režīmā. Lasīt vairāk

 

"Latvijas gāze" saskata labas perspektīvas CNG izmantošanā 6

Kalvītis: Mēs negribam būt Baltijas “aklais punkts” Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti