"Renault" pikaps "Alaskan" tagad arī Latvijā 4

 

Foto: Publicitātes attēls

LEAD | 5.septembris 2017 12:05

Renault ALASKAN vispirms nonāca Dienvidamerikas tirgū – 2016. gadā to sāka pārdot Kolumbijā, taču kopš 2017. gada septembra varēs iegādāties arī Eiropā

Šo apbrīnojamo vientonnīgoo: pikapu raksturo:

 muskuļots dizains ar dinamisku priekšgalu un sportskām līnijām,
 spēcīga uzbūve apvienojumā ar izcilu braukšanas komfortu, ko nodrošina piecu saišu aizmugurējā tilta balstiekārta un izturīga šasija,
 ļoti gudrs un jaudīgs ar Renault 2,3 litru dCi dzinēju, visefektīvāko benzīna dzinēju savā segmentā un izcilu brauktspēju apgrūtinātos ceļa apstākļos apstākļos.
 īpaši plašs pielāgošanas pakalpojumu piedāvājums, pārbūves iespējas un aksesuāri atbilstoši katra klienta vajadzībām.

Ar pārsteidzošo dizainu ALASKAN uzreiz izceļas pikapu vidū. ALASKAN pilnībā iemieso Renault vizuālo identitāti, ko apliecina dinamiskais priekšgals, raksturīgā apgaismojuma signatūra un sportiskā stāja, kas pauž spēku un jaudu.

Dinamisks priekšgala dizains

 Renault jauno izskatu raksturo liela hromētas apdares reste. Apakšējā mala, arī ar hromētu apdari, akcentē restes dinamisko dizianu, stiepjas tarp abiem lukturiem un veido dabisku vizuālu savienojumu starp resti un buferi.
 Pārsega muskuļotās līnijas uzsver ALASKAN spēku.
 Izteiksmīgais Renault logotips izceļas uz spoži melnā fona.

Uzreiz atpazīstama full-LED apgaismojuma signatūra

 ALASKAN C-formas apgaismojuma signatūra stiepjas pāri lukturiem un piešķir spēkratam vēl pārliecinošāku un atšķirīgāku izskatu.
 Full-LED ‘Pure Vision’ lukturi (atkaībā no versijas) pastiprina zīmola vizuālo identitāti un pilda dubultu funkciju – kalpo gan kā tuvās, gan tālās gaismas.
 ALAKSAN Full-LED lukturi spīd tikpat spoži, kā saule un ir par 20 % spēcīgāki salīdzinājumā ar tradicionālajām halogēnajām spuldzēm, līdz ar to ievērojami uzlabota redzamība.
Noslīpētas, sportiskas līnijas

 ALASKAN skulpturālās līnijas un iespaidīgie izmēri padara šo spēkratu par statusa apliecinājumu un bez īpašas piepūles izstaro spēka un jaudīguma sajūtu.
 Sportisks profils ar izteiksmīgām riteņu arkām, kas pārsedz 16” vai 18” dimanta formas vieglmetāla disku riteņus.
 Sānu paneļi ir akcentēti ar hromētām detaļām, piemēram, logu apmalēm un rokturiem.

ALASKAN pārdošana Eiropā sāksies 2017. gada septembrī, un pirmā pieejamā versija būs dubultkabīnes pikaps ar 4x4 piedziņu.
Ar laiku tiks piedāvāts arvien plašāks klāsts, ņemot vērā dažādo tirgu vajadzības.
ALASKAN ražo Nissan rūpnīcā Barselonā.

ALASKAN ir spēcīgs pikaps, kas atbilst gan biznesa klientu, gan parastu autobraucēju vajadzībām.

Profesionāliem uzņēmējiem, tirgotājiem un zemes īpašniekiem bieži ir nepieciešmams jaudīgs un daudzveidīgi izmantojams transports, ar ko iespējams pārvadāt smagas kravas un tāpat ērti izvizināt kolēģus vai ģimenes locekļus.
ALASKAN iespējams pielāgot daudz un dažādos veidos, lai tas atbilstu biznesa klientu vajadzībām, kuri strādā celtniecībā, kravas pārvadāšanas jomā vai medicīnas sektorā (skat. 4. punktu).

Daži mazumtirdzniecības klienti vēlas lielu transportlīdzekli ar salonu, kas būtu tikpat ērts kā parasta pasažieru automašīna, bet ar kravas pārvadāšanas iespējām aizmugurē un jaudīgu vilktspēju, kas nepieciešama brīvā laika aktivitātēm, un to visu vēl apvienojumā ar izcilu brauktspēju apgrūtināta seguma vai bezceļa apstākļos, lai varētu doties visdažādākajos piedzīvojumos.

ALASKAN – spēcīgs un komfortabls

ALASKAN ar moderno piecu saišu aizmugurējo balstiekārtu un īpaši spēcīgo šasiju ir pietiekami jaudīgs, lai tiktu galā jebkurā situācijā, nodrošinātu izcilu braukšanas komfortu, ko papildina plaša, praktiski un daudzveidīgi izmantojama kravas kaste.

 Piecu saišu aizmugurējā balstiekārta un izcili ērta braukšana

 ALASKAN ar piecu saišu aizmugurējo balstiekārtu ir viens no retajiem pikapiem lielo pikapu segmentā ar plaši izmantojamu uzbūvi un vienlaikus garantē arī izcilu komfortu.
 Modernā piecu saišu aizmugurējā balstiekārta nodrošina izcilu braukšanu un vadītspēju apvienojumā ar pirmšķirīgu komfortu pasažieriem bez kompromisiem attiecībā uz brauktspēju bezceļu apstākļos un izturību.
 Šī tehnoloģija nodrošina uzlabotu braukšanas pieredzi salīdzinājumā ar izplatītāko plakanatsperu konstrukciju, ko mēdz izmantot pikapos.
 Lielākais ieguvums ir labāka ceļa trokšņu un vibrāciju amortizācija un līdz ar to ērtāka braukšana visiem pasažieriem.

 Izturīgs trepjveida šasijas rāmis

 ALASKAN trepjveida šasijas rāmis – Renault-Nissan alianses radīts – garantē izturību, kāda no šāda veida spēkratiem tiek sagaidīta, gan dodoties biznesa braucienos, gan brīvdienu izbraucienos un bezceļu apstākļos.
 Šī konstrukcija apvienojumā ar stiepes superizturīgu tēraudu nodrošina pastiprinātu izturību un konstrukcijas stiprību.
 ALASKAN šasijas izturībai ir liela nozīme, braucot bezceļa apstākļos.

Ārkārtīgi izturīgā šasija komplektācijā ar piecu saišu aizmugurējo balstiekārtu nodrošina vairāk nekā vienas tonnas lietderīgo slodzi un izcilu 3,5 tonnu vilktspēju, kas ir ALASKAN pārdošanas galvenie akcenti.

Plaša, praktiska un daudzveidīgi izmantojama kravas kaste

 Kastes plašie izmēri nodrošina 2,46 kvadrātmetru telpu kravas pārvadāšanai.
 ALASKAN kravas kaste ir ar unikālu aprīkojumu – gudru C profila stiprinājumu sistēmu, kas nodrošina jebkuras kravas drošu pārvadāšanu. Stiprinājumu sistēmu veido piecas sliedes trīs kravaskastes pusēs un četri pārvietojami āķi, lai ātri un praktiski nostiprinātu jebkuru kravu.
 Kravaskastes borta platforma spēj izturēt 500 kg, un tas atvieglo kravas iekraušanu un izkraušanu.
 Kravaskastei ir vieglī piekļūt, jo tā ir tikai 81 cm no zemes.
 Vairāki aksesuāri palīdz aizsargāt, nostiprināt un organizēt kravu (skat. 4.punktu)

Plašs un ērts salons visiem braucējiem

 ALASKAN ir plašs salons, kurā ērti braukt gan vadītājam, gan pasažieriem.
o Priekšējie sēdekļi radīti, iedvesmojoties no kosmosa kuģiem un bezsvara stāvoklim piemērotiem sēdekļiem, lai nodrošinātu labāku svara izlīdzinājumu un samazinātu nogurumu tālos braucienos.
Priekšējie sēdekļi ir apsildāmi, bet vadītāja sēdekli iespējams elektriski pielāgot astoņos veidos (atkarībā no versijas).
o Aizmugure arī ir ietilpīga – ar 679 mm vietu ceļiem.
o Dažām ALASKAN versijām ir elegants ādas polsterējums.

 ALASKAN ir aprīkots ar automātisko divu zonu klimata kontroli, kas nodrošina optimālu temperatūras komfortu visiem pasažieriem un atsevišķu gaisa kondicionēšanu priekšējiem un aizmugurējiem pasažieriem.
 ALASKAN ir daudz viegli izmantojamu mantu glabāšanas nodalījumu, kas izkārtoti visā salonā, ieskaitot viduskonsoli un durvis, tāpat arī zem aizmugurējiem sēdekļiem.

 ALASKAN – jaudīgs un gudrs

ALASKAN ir jaudīgs spēkrats ar gudru uzbūvi un elementiem, lai kalpotu katra īpašnieka vajadzībām pat visekstremālākos apstākļos. Jaudīgais Renault 2.3 dCi dzinējs attīsta iespaidīgu griezes momentu un vienlaikus nodrošina zemu emisiju līmeni un efektīvu degvielas izmantojumu. ALASKAN piemīt izcila brauktspēja apgrūtinātos ceļa un bezceļu apstākļos, tas ir ideāli piemērots visa veida piedzīvojumiem. Gudrais ALASKAN ir aprīkots ar viedām, intuitīvām tehnoloģijām, piemēram 360 grādu pārredzamību.

 Visefektīvākais degvielas patēriņš ar Renault 2.3-litru dCi dzinēju.

 Kombinētajā ciklā šis dzinējs patērē 6.3 litru degvielas uz 100 km, bet CO2 izmešu daudzums ir tikai 167 g/km, līdz ar to ALASKAN ir ekoloģiskākais un efektīvākais spēkrtats savā kategorijā.
 ALASKAN ir aprīkots ar Renault četru cilindru 2,3-litru dCi dīzeļdzinēju, kas pieejams ar vienu turbīnu (160 Zs) vai divām (190 hp) un jau iekarojis lielu popularitāti ar Renault Master.
o Dzinēja dubultā turbokompresora tehnoloģija sastāv no maza turbokompresora, kas nodrošina spēcīgu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem, un lielāka turbokompresora, kas rūpējas par lielāku jaudu pie augstākiem apgriezieniem.
 Iespējams izvēlēties ALASKAN ar sešu pārnesumu manuālo transmisiju vai septiņu pārnesumu automātisko transmisiju, kas nodrošina labāko paātrinājumu savā klasē.
 Dzinēja iespaidīgo veiktspēju nodrošina šādi elementi:
o virzuļi ar oglekļa pārklājumu, kas samazina pārvades sazobes berzi,
o uzlabots degvielas patēriņš un zemāka darba temperatūra ar elektronisko vadības sistēmu, kas pārvalda eļļas padevi, pielāgojot spiedienu un daudzumu saskaņā ar apstākļiem (dzinēja temperatūru, ātrumu un smagumu),
o labākā dzinēja efektivitāte ar uzlabotu vibrāciju kontroli,
o uzlabots degvielas patēriņš ar virpuļvārstu, kas nodrošina optimālu gaisa cirkulāciju pie zemākiem apgriezieniem.

Izcila brauktspēja apgrūtinātos ceļa un bezceļu apstākļos

 ALASKAN ir radīts, lai brauktu pa visdažādākajām virsmām un ideāli piemērots, lai dotos grūti izbraucamos maršrutos.
 ALASKAN piedāvā trīs dažādus braukšanas režīmus:
o 2WD – divu riteņu piedziņa.
 šis režīms ir paredzēts normāliem braukšanas apstākļiem, un jauda ir novirzīta uz aizmugurējiem riteņiem.
 Šis režīms der ikdienā, braucot pa parastiem ceļiem, un nodrošina labu saķeri un enerģijas patēriņa efektivitāti.
o 4H – četru riteņu piedziņa pie augstiem pārnesumiem.
 Šajā režīmā velkoši ir visi četri riteņi, un tas ir ideāli piemērots slidenos apstākļos.
 Šo režīmu var aktivizēt pie ātruma līdz 60 km/h, izmantojot speciālu pogu, un tas ir piemērots lēnprātīgai braukšanai apgrūtinātos ceļa apstākļos, kad daļēji zudusi saķere (piemēram, uz slapja ceļa vai grants). Šis režīms darbojas, braucot ar ātrumu līdz 100 km/h.
o 4LO – četru riteņu piedziņa pie zemiem pārnesumiem
 Šajā režīmā arī velkoši ir četri riteņi, bet tiek izmantota papildu griezes momenta pārneses kārba, lai nodrošinātu vilci un līdz ar to arī saķeri ekstremālos braukšanas apstākļos.
 To var izslēgt apstājoties un tas ir ideāli piemērots apgrūtinātos braukšanas apstākļos, kad ir zudusi saķere, piemēram, smiltīs, sniegā, dubļos utt.

 Šīs funkcijas papildina virkne vadītāja un auto pārvaldības palīgrīki, kas pastiprina ALASKAN patiesi piedzīvojumu kāro garu.
o Elektroniskais ierobežotas slīdēšanas diferenciālis (eLSD) rūpējas par drošāku braukšanu. Katra atsevišķā riteņa griešanos uzrauga bremzēšanas sensori, un, kolīdz sistēma konstatē, ka viens no tās pašas ass riteņiem griežas ātrāk par otru, tad īslaicīgi ieslēdzas bremzes, lai uzlabotu vilci, stabilitāti un drošību.
o Aizmugurējais diferenciālis ar automātisku bloķēšanu ir mehāniski pārvaldāms (un manuāli ieslēdzams), un tas optimizē saķeri, braucot pa smilšainu vai slidenu virsmu. Kad tas ieslēdzas, abi aizmugures riteņi saņem vienādu spēku un griežas ar tādu pašu ātrumu, tādējādi uzlabojas vilce sarežģītos braukšanas apstākļos.

o Palīgrīks braukšanas uzsākšanai slīpumā (Hill Start Assist) ir automātiska bremžu pārvaldīšanas sistēma, kas novērš spēkrata atpakaļslīdēšanu, līdz ar atvieglo kustības uzsākšanu slīpā vietā.
o Palīgrīks braukšanai lejup no kalna (Hill Descent Control) rūpējas par optimālu stabilitāti un braucēju drošību, tas uzrauga braukšanas ātrumu un bez vadītāja palīdzības automātiski maigi iedarbina bremzes, kad tas nepieciešams.

 ALASKAN aprīkojumā ietilpst:
o Bremžu pretbloķēšanas sistēma (ABS)
o Elektroniskā stabilitātes kontroles programma (ESP)
o Elektroniskā bremžu spēka sadale (EBD)
o Ārkārtas bremzēšanas palīgrīks (EBA)
o Vilces kontroles sistēma (TCS)
o Aktīvā ārkārtas bremzēšanas sistēma (AEB, drīzumā)
Pie braukšanas ātruma, kas pārsniedz 30 km/h sistēma izmanto priekšējo radaru, lai aprēķinātu atstatumu no priekšā braucošā transportlīdzekļa. Kad distance samazinās līdz kritiskai robežai, parādās vizuāls un skanisks brīdinājums un aicinājums bremzēt. Ja vadītājs nenospiedīs pedāli pietiekami spēcīgi, nekavējoties ieslēgsies aktīvā ārkārtas bremzēšanas sistēma.
o Septiņi standata gaisa baloni (vadītāja un priekšējā pasažiera vietā, divi sānu spilveni, divi aizkara spilveni un viens vadītāja ceļgalu zonā).

Gudras, intuitīvas tehnoloģijas

 ALASKAN ir aprīkots ar piecu collu TFT 3D krāsu dislepju, kas novietots paneļa centrā. Tajā ir daudzi svarīgi elementi un informācija vadītājam, piemēram:
o ziņas par degvielas patēriņu,
o navigācijas norādījumi,
o vadītāja palīgrīku iestatījumu izvēlne,
o kompass,
o USB kontroles ierīce u.c.
 ALASKAN komplektācijā ir ietilpīga multimediju sistēma ar septiņu collu skārienekrānu, un tajā ietilpst:
o audio pārvaldes funkcijas, USB un Bluetooth savienojamība, CD atskaņotājs u.c.,
o vienkārša, efektīva satelīta navigācija ar aktuālo informāciju par ceļu satiksmi,
o 360 grādu redzamības kameras attēli.
 ALASKAN ir aprīkots ar vienu īpaši modernu rīku pikapiem: 360 grādu kameru.
o Šī kamera nodrošina vispārēju redzamību ar četru kameru palīdzību (pie priekšēja bufera, pie sānu spoguļiem un aizmugurē).
o Attēli, kas uzņemti no priekšpuses, sānu un aizmugures kamerām, parādās galvenajā displejā un sniedz vadītājam informāciju par automobiļa precīzu pozīciju.
o Sistēma darbojas pie ātruma līdz 10 km/h un atvieglo izvairīšanos no šķēršļiem, gan uz ceļa un sarežģītos braukšanas apstākļos.
o Pieejams arī aizmugurējais parkošanās sensors. Skaņas signāls brīdina vadītājus par briesmām aizmugurē, izmantojot atpakaļskata kameru, kas par vēlamo rīcību arī sniedz norādījumus uz septiņu collu navigācijas ekrāna.
 ALASKAN ir praktisks spēkrats un aprīkots ar aizdedzes pogu un bezatslēgas ieslēgšanas sistēmu.
o Durvis aizslēdzas un atslēdzas bez nepieciešamības izņemt karti no kabatas.
o Start/Stop poga ļauj iedarbināt un apturēt automobiļa darbošanos.

 ALASKAN – pielāgoti risinājumi

Lai atbilstu biznesa un privāto klientu dažādajām prasībām, ALASKAN tiek piedāvāti daudzi rūpīgi individuāli pielāgoti risinājumi, piemēram, plašs pakalpojumu klāsts, pārbūves iespējas un aksesuāri.

 Nevainojams serviss teju 9000 pārdošanas vietās

ALASKAN var iegādāties visos Renault centros un specializētā tīkla Renault Pro+ vietās – abi piedāvā pielāgojumu iespējas un pakalpojumus.
 Par ALASKAN parūpēsies kompetenti eksperti visā plašajā Renault Eiropas tīklā.
o Ar 8715 Renault pārdošanas vietām Eiropā 90 procenti pasaules iedzīvotāju atrodas mazāk nekā pusstundas attālumā no autoražotāja dīleriem.
o Viss tīkls ir pakļauts Renault’s C@RE 2.0 programmai, kas uzsākta 2015. gadā. Šīs programmas galvenais mērķis ir klientu apmierinātība un apņemšanās nodrošināt visiem klientiem vienkārši pieejamus un pilnībā individualizētus pakalpojumus bez jebkāda stresa. Tam paredzētas speciāli pielāgotas procedūras, rīki un procesi.
 Renault Pro+ speciālistu tīkls strādā ar ALASKAN biznesa klientu specifiskām prasībām. Galvenās priekšrocības:
o vieglā komerctransporta pārdošana un pēcpārdošanas serviss,
o vienkāršība: testa braucieni bez iepriekšējas pieteikšanās, cenu aprēķins 48 stundu laikā (pat pārbūves versijām),
o fleksibilitāte klientu ērtībām: pagarināts darba laiks, servisa pakalpojumi 48 stundu laikā bez iepriekšēja pieraksta, diagnostika stundas laikā, auto aizvietošana uz remonta laiku utt.
 Komerclīgumi un pārbūves iespējas, iegādājoties ALASKAN.
o Divu gadu ražotāja garantija bez nobraukuma ierobežojuma Francijā un trīs gadi vai 100 000 km nobraukuma garantija citās Eiropas valstīs.
o Pagarināti garantijas un uzturēšanas līgumi, apdrošināšanas plāni.

Pielāgotas pārbūves iespējas

 Renault un plašais sertificēto uzņēmumu tīkls piedāvā ALASKAN pircējiem plašas pārbūves iespējas, lai nodrošinātu efektīvu risinājumu, kas būtu pielāgots konkrētām ikdienas darba vajadzībām.
 Pateicoties ilggadīgai pieredzei un Renault kompetencei pielāgotu risinājumu jomā, iespējams piedāvāt visdažādākos darba transportlīdzekļus, sākot no policijas un ugunsdzēsējiem līdz pašizgāzējiem, glābšanas un ātrās medicīniskās palīdzības transportam utt.
 Tāpat ir iespējams pārbūvēt hobiju transportu, lai apmierinātu privāto klientu vajadzības, un piedāvājumā ir arī autofurgona virsbūve.

 ALASKAN evakuators

Plašs aksesuāru klāsts

 ALASKAN plašais pielāgotu aksesuāru klāsts atvieglo klientu dzīvi gan darbā, gan ārpus tā.
 Hobiju & Stila aksesuāri:
o dekoratīvi stieņi: ALASKAN hromēti dekoratīvi stieņi priekšā un aizmugurē, sānos un uz kravaskastes akcentē spēkrtata izturību un vienlaikus aizsargā no nelielām buktēm un skrambām, kas var rasties ikdienā lietojot transportlīdzekli,
o tauvas stienis, lai piestiprinātu piekabi, kuģi, treileri u.c.,
o jumta reliņi, jumta bagažnieks, velosipēdu stiprinājumi.
 Aprīkojums kravaskastes aizsargāšanai un organizēšanai:
o Cietais vāls ar slēdzamu aizmugures bortu, lai uzlabotu kravas pārvadāšanas iespējas un pasargātu kravu sliktos laikapstākļos un no nozagšanas. Stilīga un efektīga divu toņu apdare.
o Slīdošs alumīnija pārsegs vai plastmasas rullējams pārsegs, lai aizsargātu kravu no saules, lietus un svešām acīm. Slīdošais alumīnija pārsegs ir slēdzams un papildināms ar hromētu sporta stieni.
o Plastmasas kastes aizsargs nosedz visu kravas nodalījumu, ir izturīgs un neslīdošs.
o Kravaskastes sadalītājs ir ideāls kravas organizēšanai un iekraušanai.
o Glabāšanas nodalījums – slēdzama papildu glabāšanas vieta.
o Aizmugurējā borta palīgrīks drošai atvēršanai un aizvēršanai bez piepūles.
o Slīdoša plāksne, lai atvieglotu iekraušanu un izkraušanu.

 

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 5.septembris 2017 13:09
2 1 Atbildēt

Sākumā pārdeva D-amerikā, tad Eiropā. Laba prakse.

Drīz Eiropas komunisti pirks Indijā populāro alto.

AnsisR 5.septembris 2017 13:41
1 0 Atbildēt

Cerams ka rāmis nebūs tikpat rūsgans kā Nissan Navara D40, ko Nissan bija spiesti atpirkt no klientiem jo caurrūsēja vēl garantijas periodam nebeidzoties.

AnsisR 5.septembris 2017 15:07
1 0 Atbildēt

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti