Rīgā prezentēts jaunās paaudzes Audi A8 7

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 20.oktobris 2017 6:18

18. oktobrī Latvijas pirmizrādi Rīgā piedzīvoja jaunais, šī gada jūlijā Audi Samitā Barselonā prezentētais Audi A8 ceturtās paaudzes automobilis, kas iepriekšpārdošanā pieejams jau no šī gada oktobra

Audi A8 iemieso visas zīmola vērtības – sportisko raksturu, vieglu konstrukciju un quattro pastāvīgo pilnpiedziņu.
Jaunais Audi A8 priecēja prezentācijas viesus ar pārsteidzoši elegantu dizainu, šasijas risinājumiem, skārienjutīgu darbības koncepciju un visu piedziņu elektrifikāciju. Audi Zīmola vadītāja Latvijā un Lietuvā Ilze Grase-Ķibilde prezentācijā akcentēja būtiskākās jaunā A8 modeļa īpašības: “Jaunais modelis ir industrijas jaunums, tas ir revolucionārs gan starp Audi, gan auto nozarē. Audi A8 ārējā dizaina valoda ir grezna, pārliecināta un eleganta, savukārt, salona interjers ir radīts pēc jauna koncepta un to raksturo funkcionalitāte un ērtības. Dinamiska vadība un manevrētspēja, quattro piedziņa un vadītāja asistenta sistēmas padara braukšanu drošu un ērtu.” Jaunais Audi A8 Latvijā pasūtīšanai pieejams no 2017. gada 5. oktobra Audi dīleru centros. Jaunā modeļa sākumcena ir 86 700 eiro.

Audi A8 ir pirmais sērijveidā ražotais automobilis, kas īpaši izstrādāts autonomai braukšanai. Ar vairāk nekā 40 vadītāja asistenta sistēmām A8 kļūst par jaunu standartu konkurentu vidū. Audi mākslīgā intelekta satiksmes sastrēgumu pilots pārņem automobiļa vadību lēnā satiksmē ar ātrumu līdz 60 km/h uz šosejas un vairākjoslu ceļiem, kur starp abiem satiksmes virzieniem ir ierīkota fiziska sadalošā josla. No 2018. gada A8 pakāpeniski ieviesīs Audi mākslīgā intelekta stāvvietas un garāžas palīgsistēmas. Papildu radaru sensoriem, priekšējai kamerai un ultraskaņas sensoriem, Audi ir pirmais automobiļu ražotājs, kas izmanto arī lāzera skeneri.

Luksusa klases sedana ārējais dizains ar platu priekšējo resti un plūstošajām, muskuļotajām virsbūves līnijām simbolizē sportisku eleganci, izsmalcinātību un progresīvu statusu. To raksturo unikālie HD Matrix priekšējie LED lukturi ar Audi lāzera tehnoloģiju, LED gaismas joslas un OLED tehnoloģijas aizmugurējie lukturi. Automobiļa salons ieturēts minimālistiskā dizainā un aprīkots ar diviem skārienekrāniem, kas izslēgti saplūst ar paneli. Ar vienu no tiem iespējams kontrolēt informācijas un izklaides sistēmu, savukārt ar otru skārienekrānu iespējams kontrolēt gaisa kondicionēšanas un komforta funkcijas, kā arī ievadīt tekstu. Apvienotās akustiskās un taustes atbildes reakcijas padara jauno MMI sistēmu ārkārtīgi drošu, intuitīvu un ērtu lietošanā.

Latvijas tirgū Audi A8 ir pieejams ar diviem V6 turbo dzinējiem: 3,0 TDI un 3,0 TFSI. Dīzeļdegvielas dzinējs ar 2967 cm3 tilpumu attīsta 210 kW (286 ZS) jaudu un 600 Nm lielu griezes momentu. Tas ļauj A8 standartā aprīkotu ar quattro piedziņu sasniegt 100 km/h ātrumu vien 5,9 sekundēs. Jaunā Eiropas braukšanas cikla (NEDC) degvielas patēriņš ir 5,8−5,6 litri. Savukārt 3,0 litru turbokompresora tiešās degvielas iesmidzināšanas dzinējs nodrošina 250 kW (340 ZS) jaudu ar 500 Nm lielu griezes momentu. Abos dzinējos izmantots siksnas ģenerators-starteris, kas ir 48 voltu elektrosistēmas sirds. Daļējā hibrīda tehnoloģija (MHEV) ļauj automobilim pārvietoties ar izslēgtu motoru, ar iespēju to viegli atkārtoti iedarbināt. Tai ir arī uzlabota start/stop funkcija. Šo tehnoloģiju kopējais efekts palīdz dzinējiem samazināt degvielas patēriņu − reālos braukšanas apstākļos līdz 0,7 litriem uz 100 kilometriem.

Foto: Publicitātes attēls

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
dodge 20.oktobris 2017 17:08
9 0 Atbildēt

viencexperc sajēga par auto ir apmēram šāda:

Ja viņam ir jāizvēlās starp meitu, māti un omi, tad viņš nedomājot ņem omi, jo tai ir lielāks motors un skaļāks pirdiens...

viencexperc 20.oktobris 2017 9:16
5 8 Atbildēt

Prezentācija a8, bet bildēs es redzu a4.

...

Tiem, kas nesaprata - audi a8 ir tikai viena funkcija - reklamēt a4,a1, un a3.

Cilvēks skatās uz a8, rauj kulakā, bet tad ierauga tādu pašu auto tika divas reizes lētāku. Un hoplā - nopērk nabagu audī, ko paši dēvē par prēmiumu. Pilnā komplektācijā nesanāk nopirkt, pērk nabagu komplektācijās, un tad brīnās, kāpēc kaut kāda mazda ir aprīkota labāk.

Opis 20.oktobris 2017 15:15
3 0 Atbildēt

Antiņu komentāri.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 50

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti