Atspēkoti 5 populārākie mīti par hibrīdauto 16

 

Foto: iAuto.lv

Wess | 27.oktobris 2017 15:26

Attīstoties zaļajam dzīvesveidam, iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas produktus un tehnoloģijas, tostarp arī auto, kas ir apkārtējai videi draudzīgāki.

Visā pasaulē, tajā skaitā arī Latvijā strauji aug pieprasījums pēc auto ar hibrīddzinēju, kas ir ar mazāku degvielas patēriņu un mazākām oglekļa dioksīda (CO2) emisijām. Pērn Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms Baltijas valstīs palielinājās 2,6 reizes. Šī gada pirmajos deviņos mēnešos WESS Motors Toyota pārdevis 305 hibrīdauto, kas ir teju 2 reizes vairāk nekā tajā pašā laika periodā pērn, kad tika pārdoti 152 hibrīdauto. Ņemot vērā iedzīvotāju pieaugošo interesi un vēlmi iepazīt hibrīdtehnoloģiju priekšrocības, WESS Motors Toyota, kas Latvijā piedāvā Toyota hibrīdauto, apkopojis un atspēko 5 populārākos mītus par hibrīdtehnoloģijām:

1# HIBRĪDI – DĪVAINS UN SVEŠS NOSAUKUMS
No vārda HIBRĪDS nav jābaidās! Hibrīds ir auto ar diviem dzinējiem – viens benzīna un otrs elektriskais. Pasaulē hibrīdauto ir visstraujāk augošā nozare Toyota hibrīdauto skaits pasaulē jau pārsniedz 10 miljonu auto. Toyota hibrīdtehnoloģijas pozicionē kā galvenās vides tehnoloģijas 21. gadsimtam. Hibrīdi ietver visas tās tehnoloģijas, kas nepieciešamas videi draudzīgu automobiļu izstrādei — no elektroautomobiļiem līdz ūdeņraža degvielas šūnu automobiļiem, jo ļauj izmantot dažādu degvielu kombinācijas. Toyota ir apņēmusies samazināt automobiļu negatīvo ietekmi uz pasaules vidi un sniegt savu ieguldījumu ilgtspējīgas sabiedrības izveidošanā. Līdz ar parastā benzīna dzinēja darbības samazināšanu hibrīdos, tiek samazināts CO2 izmešu daudzums atmosfērā, bet hibrīdauto baterijas ir pārstrādājamas pēc to mūža beigām.

2# CENA
Tas ir mīts, ka hibrīds ir daudz dārgāks! Arī Latvijā arvien biežāk pircēji priekšroku dod hibrīdtehnoloģijai, jo sākumcenas un ekspluatācijas ziņā hibrīds ir līdzvērtīgs auto ar benzīna dzinēju. Turklāt degvielas ekonomija un samazināts CO2 izmešu daudzums, kas rada mazāku ietekmi uz apkārtējo vidi, padara hibrīdtehnoloģijas arvien pieprasītākas. Īpaši šobrīd, kad transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa likme Latvijā tiek piemērota atkarībā no automobiļa radītā CO2 izmešu daudzuma uz vienu kilometru. Tas hibrīdauto padara pievilcīgu ne tikai privātam sektoram, bet arī komerctransporta sektoram.

3# HIBRĪDI IR BIEŽI JĀLĀDĒ
Nereti cilvēkiem ir maldīgs priekšstats par hibrīdu automašīnām un to efektivitāti ilgtermiņā. Tirgū ir pieejami divu veidu hibrīdu automobiļu veidi – standarta hibrīds un ar elektrību uzlādējams hibrīds. Lielākā daļa Toyota hibrīdauto nav jālādē, jo automašīna ir spējīga pati sevi uzlādēt gan braukšanas, gan bremzēšanas laikā, šo procesu sauc par reģeneratīvo enerģijas uzlādi. Hibrīdi paši atjauno iztērēto enerģiju ar reģeneratīvās enerģijas uzlādi gan braukšanas, gan bremzēšanas laikā, tādējādi papildus automašīnas uzlāde nav nepieciešama.

4# HIBRĪDIEM IR ĪSS BATERIJAS MŪŽS

Līdz ar hibrīdu draudzīgo cenu, pastāv uzskats, ka to akumulatoru ietilpība ir limitēta un ir nepieciešama relatīvi bieža to nomaiņa, kas var radīt papildus auto servisa izmaksas. Kā jau visiem automobiļiem, arī hibrīdiem akumulatora kalpošanas ilgums ir atkarīgs no tā izmantošanas biežuma vai kopējā mašīnas kilometru nobraukuma. Toyota ražotājs garantē savu hibrīdu akumulatora mūžu līdz vairāk kā 160 000 km nobraukumam, savukārt WESS Motors Toyota Latvijā piedāvā 10 gadu garantiju hibrīdu automobiļu akumulatoriem.

5# DĀRGA APKOPE

Vai hibrīdu auto apkope ir dārgāka nekā regulāra auto apkope? Atbilde ir -, nē. Regulāra ikdienas apkope un mazu uzlabojumu veikšana hibrīdiem neizmaksā vairāk, jo apkope tiek veikta kā jebkuram citam ar benzīna dzinēju aprīkotam auto. Taču ilgtermiņā hibrīda apkope var pat izmaksāt mazāk nekā benzīna vai dīzeļdegvielas dzinēja auto ekspluatācija, jo ir pozīcijas, kas hibrīdam nemaz nav, piemēram, nav jāremontē starteris vai ģeneratora siksna. Vienlaikus statistika liecina, ka arī bremžu disku un uzliku nodilums vidēji ir 2 reizes mazāks nekā auto ar benzīna dzinēju.

 
16 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
CO2 27.oktobris 2017 20:13
17 2 Atbildēt

Tas viss ir naudas izspiešana no tautas un nekā cita.

Nesen atklāti par to tika pateikts, ka lielākie CO2 ražotāji ir attīstītas ražošanas valstis, kā arī koku izciršana un! par brīnumu! tuksneši, kas nespēj saražot skābekli, uz kā fona auto izmeši ir pilnīgs NEKAS!

Un viens vulkāna izvirdums saražo tik daudz CO2, ka cilvēce par vairākiem gadiem nespēj saražot./

TĀPĒC tas viss ir pilnīgs FUFELIS!

viencexperc 27.oktobris 2017 22:21
9 1 Atbildēt

Jebkurš gudrs cilvēks tev piekritīs. Bet cilvēki, kuri uz tā pelna vai raksta disertācijas, teiks, ka tā nav. Teiks. Bet arī zinās patiesību.

Bet idiņi tikai maksā.

Un raksts ir neprecīzs. Ir divu veidu hibrīdi. Normālie un toyotas tipa lohatroni. Tie ir dažādi.

Es varētu vēl visu ko pastāstīt, ne tikai par vulkāniem, bet atkārtošos - gudri tāpat zin, bet zombiju idiņi klausa ko saka līderis.

Pēteris 27.oktobris 2017 16:19
8 2 Atbildēt

Ja par zaļumu, tad šī ir viena puse: Līdz ar parastā benzīna dzinēja darbības samazināšanu hibrīdos, tiek samazināts CO2 izmešu daudzums atmosfērā, bet hibrīdauto baterijas ir pārstrādājamas pēc to mūža beigām.

Otra, bateriju izejmateriālu ieguve, apstrāde, saražošana un to toreizējā pārstrāde saražo vairāk CO2 nekā samazinājums auto ekspluatācijas laikā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjautots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

km.hiAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti