Latvijas apdrošināšanas kompāniju peļņa deviņos mēnešos bija 13,05 miljoni eiro - iAuto

Latvijas apdrošināšanas kompāniju peļņa deviņos mēnešos bija 13,05 miljoni eiro 9

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 20.decembris 2017 15:45

Latvijas apdrošināšanas kompānijas šogad deviņos mēnešos strādājušas ar peļņu 13,05 miljonu eiro apmērā, kas ir 8,5 reizes mazāk nekā pērn attiecīgajā periodā, kad apdrošinātāju kopējo peļņu būtiski ietekmēja darījums, kurā risku apdrošinātājs "Balcia Insurance" pārdeva "BTA Baltic Insurance Company" akciju kontrolpaketi, liecina Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) apkopotie dati.

Tostarp riska apdrošināšanas kompānijas 2017.gada deviņos mēnešos strādājušas ar peļņu 11,783 miljonu eiro apmērā, kas ir 9,2 reizes mazāk nekā 2016.gada deviņos mēnešos, bet dzīvības apdrošinātāji guvuši peļņu 1,266 miljonu eiro apmērā, kas ir kritums par 48,5%.

Pēc komisijas datiem, risku apdrošināšanas sabiedrībām apdrošināšana šogad deviņos mēnešos nesusi peļņu 9,905 miljonu eiro apmērā pretstatā 981,2 tūkstošu eiro peļņai gadu iepriekš. Savukārt dzīvības apdrošināšanas sabiedrības no apdrošināšanas šogad deviņos mēnešos cietušas zaudējumus 1,964 miljonu eiro apmērā pretstatā 2,944 miljonu eiro zaudējumiem gadu iepriekš.

FKTK Komunikācijas daļas sabiedrisko attiecību speciāliste Agnese Līcīte aģentūrai LETA sacīja, ka kombinētais rādītājs, kas raksturo risku apdrošināšanas sabiedrību pelnītspēju, gada laikā uzlabojies, proti, no 100,8% 2016.gada septembra beigās līdz 96,2% šogad septembra beigās. Samazinājās gan administratīvie izdevumi - par 15,6%, gan piekritušās atlīdzību prasības - par 3%.

2016.gada deviņos mēnešos Latvijas apdrošināšanas kompāniju kopējā peļņa bija 111,219 miljoni eiro, tajā skaita risku apdrošinātāju peļņa bija 108,762 miljoni eiro, bet dzīvības apdrošinātāju peļņa bija 2,457 miljoni eiro.

Latvijā septembra beigās bija piecas risku apdrošināšanas sabiedrības un divas dzīvības apdrošināšanas kompānijas, kā arī darbojās septiņas ārvalstu risku apdrošinātāju filiāles un četras ārvalstu dzīvības apdrošinātāju filiāles.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
REXX 20.decembris 2017 22:19
10 1 Atbildēt

īstie īdētāji jau nu ir paši apdrošinātāji- "vai vai octa nes zaudējumus, tāpēc jāpaceļ cena". Parastajā, ne valsts likumiski garantētajā, biznesā mēdz būt tā, ka kādu vajadzīgu, bet nepelnošu nozari piesilda no citām, bet te jau stipri izskatās- "kā var neņemt, ja var paņemt"

WONDERWHY 21.decembris 2017 8:55
7 0 Atbildēt

Apdrošināšanas kompānijas nesaprot kas ir zaudējumi. Zaudējumi ir tad kad tu ne centa nenopelni. Bet šiem 13 miljoni ķešā. To sauc par peļņu, draudziņi mīļie.

Aaa 21.decembris 2017 20:34
2 0 Atbildēt

Apdrošinātājiem zaudējumi=neiegūtā plānotā peļņa, un nevajag stāstīt, ka viņi strādā ar īstiem zaudējumiem, joka neviens uzņēmējs ar šāda veida labdarību nenodarbojās, viss slēpjas iekš mūsu valsts nespējassekot līdz konkurencei, jo ir pieļauta visu apdrošināšanas kompāniju nonākšana viena īpašnieka rokās

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti