Pērn WESS Motors Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms pieaudzis par 86% salīdzinājumā ar 2016. gadu.
Latvijā populārākie Toyota hibrīda modeļi ir Toyota RAV4 Hybrid, Toyota C-HR Hybrid un Toyota Yaris Hybrid. Baltijas valstis kopumā Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms pieaudzis par 74%. Latvijas klientu vidū vislielākais pieprasījums pēc jaunajiem auto ir SUV segmentā, tostarp arī starp hibrīdu modeļiem – 54% kopumā Latvijā pārdoto SUV modeļu ir hibrīdi.
Aleksejs Radionovs, AS “WESS” izpilddirektors: “Arvien pieaugošais pieprasījums pēc inovatīviem un videi draudzīgākiem auto risinājumiem, pozitīvi ietekmējis Toyota hibrīdu pārdošanas apjomus. Šogad WESS Motors Toyota hibrīdu pārdošanas apjoms pieaudzis par 86%, bet Baltijā kopumā pieaugums ir 74%, kas milzīgs solis pretī videi draudzīgākiem auto, ko ietvert Toyota globālā attīstības vīzija – līdz 2050.gadam samazināt auto izmešu daudzumu par 90%. Pieprasījums pēc alternatīvajām un hibrīda piedziņām stabili pieaug, augot iespējām izvēlēties sev tīkamu Toyota auto modeli ar hibrīddzinēju, par to liecina pērn strauji augošie Toyota RAV4 pārdošanas apjomi, kas pērn divkāršojās. Klienti novērtē automobiļa eleganto dizainu un SUV īpašības, ko papildina izsmalcinātā hibrīda braukšanas pieredze un degvielas efektivitāte.”
Pērn Toyota hibrīdu tehnoloģijas atzīmēja 20 gadu jubileju, pārdodot vairāk nekā desmit ar pusi miljonu hibrīda automobiļu, no kuriem pusotrs miljons Eiropā. Kopš pirmā Toyota Prius hibrīda atklāšanas šī inovatīvā tehnoloģija ir pieejama 16 Toyota pamata modeļiem un tiek izmantotas septiņas dažādas hibrīda piedziņas. Turklāt Toyota turpina paplašināt hibrīda tehnoloģijas robežas, lai tā apmierinātu dažādas klientu vajadzības. Latvijā šobrīd tiek piedāvāti septiņi dažādi Toyota hibrīdmodeļus: Toyota Yaris, Toyota Auris/Auris Touring Sports, Toyota RAV4, Toyota Prius, Toyota Prius Plug-In, Toyota Prius+ un Toyota Toyota C-HR.
1997. gadā Toyota aizsāka elektrisko revolūciju autobūves nozarē, atklājot savu pirmo hibrīda automobili Toyota Prius – pirmo elektrisko automobili, kas nav jāuzlādē. Hibrīda tehnoloģiju pionieris reprezentēja 21. gadsimta nākotnes mobilitātes vīziju, un izrādījās, ka Toyota bija taisnība un soli priekšā laikam, jo šobrīd elektriskā un hibrīdu mobilitāte ir arī daudzu citu autoražotāju galvenā prioritāte.
Toyota ir Baltijas valstīs pārdotākais automobiļu zīmols 2017. gadā ar pārdotām 10 410 jaunām Toyota automašīnām, kas ir par gandrīz vienu ceturto daļu jeb 2013 automobiļiem vairāk nekā gadu iepriekš. Kopumā Toyota tirgus daļa Baltijā veido 13,02 %, kas to padara par vispieprasītāko auto zīmolu Baltijā. Savukārt Eiropā kopumā pērn pārdots vairāk nekā viens miljons Toyota auto, kas ir par 8 % vairāk nekā gadu iepriekš, sasniedzot 4,8 % lielu tirgus daļu no kopējā Eiropas autotirgus.
Pērn WESS Motors Toyota kopumā pārdevis 1317 jaunus Toyota auto, no tiem viena trešā daļa bija hibrīdauto. Latvijā kopumā pērn pārdots 2490 jaunu Toyota auto, kas ir par 24 % vairāk nekā gadu iepriekš. Tādējādi Toyota ir visstraujāk augošais automobiļu zīmols Latvijā ar tirgus daļu teju 13 % no kopējā tirgus apjoma.
2017. gadā populārākie Toyota auto modeļi Latvijā bija Toyota RAV4, Toyota C-HR un Toyota Auris. Visstraujākā izaugsme bija SUV segmenta krosoveram Toyota C-HR un Toyota PROACE furgonam, liels pieprasījums bija arī jaunajam Toyota Yaris, kas tika atjaunināts pagājušajā gadā un guva labus pārdošanas rezultātus.
Redzu tikai vienu iemeslu nepirkt jaunu hibrīdauto - tā varētu būt dārgāka iegādes cena. Ievērojama cenas atšķirība. Ja tā nav tik izteikta (Toyota piemērs “parastajiem” modeļiem), kāpēc nepirkt ekonomiskāku benzīnnieku (hibrīdu)?