“Andre Motors” iepazīstina ar jaunajiem modeļiem (+ FOTO) 1

Andre Motors | 9.aprīlis 2018 14:00

Jau pēc dažām nedēļām “Andre Motors” salonā būs pieejami Japānas auto zīmola “Suzuki” un “Isuzu”, kā arī Korejas auto zīmola “SsangYoung” jaunākie modeļi, informē “Andre Motors” valdes priekšsēdētājs Ansis Auziņš.

Interesenti ar jaunajiem modeļiem varēja iepazīties starptautiskajā auto industrijas izstādē “Auto 2018”, taču tuvāko nedēļu laikā mašīnas būs pieejamas visiem interesentiem, tai skaitā arī testa braucieniem.

Septiņvietīgais apvidus auto “SsangYong Rexton”
Auto ar klasisko 4x4 piedziņu ir jaudīgs spēkrats, tas var vilkt līdz pat 3000 kilogramiem smagu piekabi. Uzticams un izturīgs. Pilnīgi jaunais “Rexton” ir pieejams ar 181 ZS 2,2 litru dīzeļdzinēju, septiņu pakāpju automātisko vai sešu pakāpju manuālo ātrumkārbu. 100 km/h sasniedz 11,6 sekundēs. Savukārt salona aprīkojums bāzes versijā ietver divu zonu klimatkontroli, astoņu collu skārienjūtīgu multifunkcionālo ekrānu, kas ir integrējams ar viedtālruni, aizmugures skata kameru un apstāšanās sensorus, “Bluetouth” un USB pieslēgvietas.

“Spēkrata masīvums atspoguļo tā jaudu teju jebkuros bezceļa apstākļos, ne velti Lielbritānijas žurnāls “4x4” nodēvējis jaunāko “Rexton” par gada pilnpiedziņas auto. Šis modelis pašlaik ir Korejas zīmola flagmanis - bāzēts uz pilnīgi jaunas platformas un tā dizains tapis “Italdesign Giugiario” – vienā no vecākajām Itālija auto dizaina studijām. Auto viennozīmīgi piesaista aci un, manuprāt, ir viens no konkurētspējīgākajiem savā segmentā,” skaidroja Auziņš.

“The Guardian” auto žurnālists Mārtins Lavs pēc auto testa braucieniem savā publikācijā secināja, ka “Rexton” var izbraukt jebkur un “to nevar salauz, pat tad, ja ļoti centies”.

Foto: Publicitātes attēls

Jaunums no “Suzuki” - hibrīdauto “Swift”
Noapaļots un kompakts dizains, dzīvelīga piedziņa, ekonomisks dzinējs un lielisks aprīkojums, tā var raksturot vienu no labākajiem “Suzuki” kompaktklases modeļiem - “Swift”, kuru iespējams aprīkot arī ar “Smart Hybrid Vehicle by Suzuki” (SHVS) sistēmu un 12 V litija jonu akumulatoru. SHVS ir ļoti viegls benzīna dzinēja un elektrohibrīda apvienojums ar integrētu starteri, kas ļauj aktivizēt benzīna motoru paātrinājuma brīdī. Hibrīdauto pieejams ar divām motoru versijām: četrcilindru 1,2 litru “Dualjet” un trīscilindru 1,0 litra “Boosterjet”. 100 km/h tiek sasniegti 10,6 sekundēs.

“Šā auto interjers pārsteidz – no ārpuses spēkrats izskatās salīdzinoši neliels, taču iesēžoties salons izrādās pietiekami plašs – tajā ērti pietiek vietas četriem cilvēkiem. Auto ir viegli vadāms, turklāt jāizceļ integrētais starteris, kas ir svarīgi Latvijas laikapstākļiem un ļaus vieglāk pievarēt uzkalnus slidenā laikā,” piebilda Auziņš.

Kompaktais SUV “SX4 S-Cross”
Nesen atjaunots dizains, lielākās vizuālās izmaiņas skāra auto priekšējo daļu, tāpat lukturi ir kļuvuši efektīvāki. Proti, priekšējie gabarītlukturi aprīkoti ar energoefektīvām LED spuldzēm, kas darbojas arī kā dienasgaismas lukturi. “SX4 S-Cross” ir ļoti ekonomisks 1,4 litru “Boosterjet” motors, ko papildina sešpakāpju automātiskā ātrumkārba, kā arī moderno “AllGrip” pilnpiedziņas sistēmu. 100km/h sasniedz 11 sekundēs.

Bāzes komplektācijā ietilpst 16 collu vieglmetāla diski, klimatkontrole, kruīzkontrole, aerodinamiski sānu spoguļi, “Bluetouth” un USB pieslēgvietas. To var papildināt ar aizmugurējā skata kameru, parkošanās sensoriem, panelī integrētu starta pogu, u.t.t.

Mini krosovers “Ignis”
Stilīgs, mazliet nekaunīga dizaina A klases auto. Taču, neskatoties uz salīdzinoši mazo svaru (850 kg) un izmēriem (garums 3,7 metri), tas ir krosovers, nevis pilsētas mašīna. “Ignis” pieejams tikai ar pilnpiedziņu. Mašīnai ir 90ZS jaudīgs 1,2 litru četrcilindru benzīna motors, piecpakāpju ātrumkārba, ātrumu 100 km/h sasniedz 11,6 sekundēs.

Salona iekārtojums ir funkcionāls un intuitīvs, mašīnai ir regulējama stūre, elektroniska vadība, tostarp elektriski paceļami logi, attālināta bloķēšana; tāpat auto ir kruīzkontrole, aizmugurējā skata kamera un skārienjūtīgi vadības paneļi, kas ir savietojami ar “Apple Carplay” un “Android Auto”. Ir padomāts par drošību: seši drošības spilveni, galvas balsti, drošības jostas pie visiem sēdekļiem. 260 l ietilpīgs bagāžas nodalījums, kuru var paplašināt, nolokot un gareniski regulējot aizmugurējos sēdekļus.

Kompaktklases SUV “Suzuki Vitara”
Praktiskais un izturīgais “Vitara”, protams, ir pazīstams jau sen, taču modernākajai versijai piemīt izteiksmīgs vizuālais tēls, kurā viegli atrodamas stilistiskas atsauces uz vēsturisko 1988.gada modeli. Auto ir zemāks, vieglāks un mazāks nekā tā vecākais brālis “Grand Vitara”, tas sver tikai 1124 kg, taču īpaši izturīgais tērauds korpusa konstrukcijā palielina izturību nepalielinot masu. Aprīkots ar 138 ZS 1,4 litru “Boosterjet” benzīna turbomotoru, pieejams arī 1,6 litru benzīna dzinējs, iespējama piecpakāpju manuālā vai sešpakāpju automātiskā ātrumkārba.

Bāzes modelis ir aprīkots ar kruīzkontroli, elektriskajiem logiem, gaisa kondicionieri, radio, “Bluetooth” un USB pieslēgvietām. Papildu pieejama skārienjūtīga septiņu collu informatīvā un izklaides sistēma, atpakaļskata kamera, zamšādas sēdekļi, kā arī panelī integrēta starta poga.

Pilnpiedziņas pikaps “Isuzu D-Max”
Jau kopš 2012.gada, kad pirmie “D-Max” jaunās paaudzes pikapi ieraudzīja dienasgaismu, šis auto tiek uzskatīts par izturīgu un uzticamu “darba zirgu”, vienlaikus tas piedāvā arī gana augstu luksusa līmeni, plašu funkciju klāstu un ir ģimenei draudzīgs. Jaunākajā, uzlabotajā versijā veco 2,5 litru dzinēju ir nomainījis 1,9 litru četrcilindru dīzeļdzinējs, kas ir pieejams kopā ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko ātrumkārbu. Kravas kastē var pavadāt līdz pat 1,2 tonnām kravu, šis dzelzs rumaks var vilkt līdz pat 3,5 tonnām smagu kravu.

“Ja mēs pikapus iedalām trīs grupās – darbam, hobijam un dzīvesstilam, tad šis auto primāri visizdevīgākais būs tiem, kam tas būs darba instruments. Savā ziņā šis auto iemieso viena no lielākajiem pasaulē dīzeļa motoru un komercauto ražotāja “Isuzu” būtību, jo mašīna ir pārpilna ar dažādiem inženiertehniskajiem risinājumiem, kas var ienākt prātā tikai kravas auto ražotājiem.

“D-Max” ir pieejamas trīs virsbūves un piecas aprīkojuma versijas. Bāzes versija ir aprīkota klimata kontroli, elektriski paceļamajiem logiem, audiosistēmu ar “Bluetooth” un USB pieslēgvietām. Papildu aprīkojums ietver kruīzkontroli, ādas sēdekļus, atpakaļgaitas kameru, apsildāmus priekšējos sēdekļus.

 
Visi komentāri
 
as 10.aprīlis 2018 10:28
0 0 Atbildēt

Kas tas tāds DS Automobiles par brendu?

Līdz šim domāju, ka Citroen ir nomainījis šilti no 3 bumerangiem uz SS zīmi, bet izrādās, ka tas ir kautkāds peugeot,citroen, talbot premium brends?

Vai pareizi nesapratu?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

PAPILDINĀTS 16.10 ar NMPD atbildi; Jūrmalā uz neregulētas gājēju pārejas pār 4 joslām sabrauc bērnu 89

Šodien (15.oktobrī) uz Lienes ielas gājēju pārejas pie Jāņa Pliekšāna ielas tika sabraukts bērns. Lasīt vairāk

 

Rīgas Satiksme gadu varētu noslēgt ar peļņu, taču vajag vēl 2.9 miljonus 1

Pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme" šogad no pašvaldības budžeta papildu dotācijā lūgs piešķirt 2,9 miljonus eiro, šorīt intervijā Latvijas radio sacīja "Rīgas satiksme" padomes priekšsēdētājs Normunds Narvaišs. Lasīt vairāk

 

Vējš apgāž piekabi (+ FOTO) 3

Spēcīgais vējš kļuvis par cēloni negadījumam, ko piefiksējis attēlu autors - acīmredzot, kādā klajākā vietā vēja brāzmas bijušas tik spēcīgas, ka spējušas apgāzt vieglajam auto piekabināto divasu piekabi. Lasīt vairāk

 

Ielēca pa logu - autobusa sadursmē ar stirnu četri ievainotie (+ VIDEO) 53

Ventspils novadā pagājušajā sestdienā, 12.oktobrī, četri cilvēki guvuši traumas pēc tam, kad pasažieru autobusā caur priekšējo stiklu ielēkusi stirna, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Kurzemes reģiona pārvaldes vecākā speciāliste sabiedrisko attiecību un sadarbības jautājumos Madara Šeršņova. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti