98% CSDD klientu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu 3

 
CSDD | 17.aprīlis 2018 17:50

Tika veikts pētījums, lai noteiktu klientu apmierinātību ar Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) darbu. Pētījuma ietvaros tika aptaujāti vairāk nekā 3000 CSDD klientu un noskaidrots, ka 98% CSDD klientu ir apmierināti ar saņemto pakalpojumu.

Visaugstāk klienti CSDD darbā novērtējuši kompetenci, pozitīvismu un operativitāti.

Pētījumā, kurš veikts sadarbībā ar Civitta Latvija, atklāts, ka kopējā apmierinātība ar CSDD pakalpojumu turpina uzlaboties, un ir ievērojami - par 18% - palielinājies pilnībā apmierināto klientu skaits, salīdzinājumā ar iepriekšējo aptaujas veikšanu 2014. gadā. Savukārt neapmierināto klientu skaits ir sarucis līdz minimumam – mazāk nekā 1%. Lielāka daļa no tiem ir neapmierināti attiecībā uz to, kas nav saistīts ar CSDD sniegto pakalpojumu – sodu un nodokļu nomaksu, kas tiek ieskaitīti valsts budžetā.

Foto: Publicitātes attēls

Aptaujātie atzina, ka visaugstāk CSDD darbā viņi vērtē kompetenci, pozitīvismu, kvalitāti, orientēšanos uz individuālu problēmas risināšanu, atvērtību un ātrumu (95% CSDD klientu atzina, ka viņiem ir pieņemams kopējais patērētais laiks CSDD nodaļā).

Arī šajā aptaujā tika noskaidrotas tās pakalpojumu īpašības, kuras klientiem šobrīd šķiet visnozīmīgākās CSDD sniegtajos pakalpojumos – tehniskajā apskatē, transportlīdzekļu reģistrācijā, kā arī vadītāju kvalifikācijā. Vairums aptaujāto atzina, ka tehniskā apskate ir nepieciešama un svarīga, jo tā paaugstina ceļu satiksmes drošību. Transportlīdzekļu reģistrācijā klienti visaugstāk novērtēja darbinieku attieksmi. Savukārt vadītāju kvalifikācijā visaugstāk tiek vērtēta CSDD darbinieku attieksme un kompetence.

CSDD par vienu no prioritātēm noteikusi e-pakalpojumu attīstīšanu, un 87% CSDD klientu atzina, ka ir dzirdējuši par CSDD e-pakalpojumiem un 61% tos ir izmantojuši.

Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, visvairāk e-pakalpojumu lietošana ir pieaugusi tehniskās apskates klientu vidū. Šobrīd e-pakalpojumus izmanto līdzīgs skaits transporta reģistrācijas un tehniskās apskates klientu - 74%. Lai arī vadītāju kvalifikācijas klienti 2017.gadā izmantojuši par 14% vairāk nekā 2014.gadā, kad tika veikts iepriekšējais klientu apmierinātības pētījums, trešdaļa CSDD klientu tos nav izmantojuši.

Atbildot uz jautājumu par to, kādos kanālos tiek iegūta informācija par CSDD, 54% klientu galvenokārt to iegūst CSDD mājaslapā, savukārt pārējie - ziņu portālos internetā, TV pārraidēs, kā ari uz vietas CSDD nodaļās.
CSDD turpinās pilnveidot savus pakalpojumus, balstoties uz klientu aptaujā iegūt informāciju.
Vairāk par pētījumu šeit: https://www.csdd.lv/klientu-apkalposana/csdd-klientu-apmierinatibas-petijums

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Zjebra 18.aprīlis 2018 17:27
1 0 Atbildēt

Nepiekritu.

ess 18.aprīlis 2018 21:27
1 0 Atbildēt

Ess esmu simtprocentīgi neapmierināts! Tehniskās apskates stacijas pārkāpj jebkādas saprāta robežas! Pirms apskates sakārtoju savu auto. Pārbaudē pusstundu ložņāja pa apakšu, nevarēja atrast pie kā piekasīties. Tad brutāli atplēsa plastmasas moldingu no sliekšņa un uzvaroši parādīja - te tev ir rūsa - jāpārmetina sliekšņi! Ielika 2nieku. Purnā gribētos tam pārbaudītājam iebraukt. Ja nav kur piekasīties tad vienalga sameklēs. Jāpiemetina ka sliekšņi nebūt nav izrūsējuši, bet nu rūsu zem tiem plastmasiem var atrast, nav jau jauns tas autiņš...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti