WESS Motors Berģi saņēmis augstāko Toyota Motor Europe klientu apmierinātības apbalvojumu prestižo Ichiban 2018 - par klientu apkalpošanas tradīciju ieviešanu un augstas kvalitātes klientu servisa kultūru ikvienā uzņēmuma darbībā.
Toyota Motor Europe apbalvojusi 45 labākos Toyota autosalonus Eiropā no kopumā vairāk nekā 2500 Toyota autosaloniem, kas ik gadu sacenšas par šo prestižo novērtējumu.
Aleksandrs Oskins, AS WESS padomes priekšsēdētājs: “Ichiban atzinība ir liels pagodinājums un apliecinājums Toyota auto tirgotāja sniegto pakalpojumu un klientu servisa kvalitātei. Šis prestižais apbalvojums kopumā nozīmē būt pirmajam ne tikai vienā kategorijā, bet vairāku kategoriju kopsummā, un kā galvenais rādītājs ir klientu apmierinātība, kur WESS Motors Berģi saņēma augstāko novērtējumu. WESS Motors Berģi šo atzinību saņem jau otro reizi trīs gadu laikā, un tas ir apliecinājums tam, ka mēs esam izvēlējušies pareizo stratēģiju un ar savu darbu saviem klientiem sniedzam īpaši personīgu attieksmi, ko klienti novērtē.”
Prestižais Ichiban apbalvojums (Toyota Ichiban Customer Satisfaction Award) ir ceļojošā balva, ko Toyota Motor Europe pasniedz katru gadu tikai vienam labākajam Toyota pārstāvim katrā valstī. Galvenais vērtēšanas kritērijs ir klientu apmierinātība ar pārstāvja sniegums klientu apkalpošanā, tāpat svarīgi ir citi rādītāji, kas attiecas uz Toyota zīmola vērtību ieviešanu ikdienas darbā, kā arī uzņēmējdarbības rādītāji – plānu izpildi gan pārdošanā, gan pēcpārdošanā.
WESS Motors Toyota pērn kāpināja pārdošanas apjomus par vairāk nekā 33 %, sasniedzot 6,9% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā. Pērn tika pārdoti 1317 jauni Toyota auto, no tiem viena trešā daļa bija hibrīdauto.
No japāņu valodas tulkojuma “Ichiban” nozīmē "Numurs 1", un šī atzinības balva katru gadu tiek piešķirta labākajiem mazumtirgotājiem visā Eiropā, kas vairāku kategoriju kopsummā vislabāk atspoguļo augsto klientu apkalpošanas kultūru un tiekšanos uz pilnību, kur klients ir pirmajā vietā.
Vairāk nekā 2500 mazumtirgotāju Eiropā katru gadu konkurē par godu kļūt par vienu no 45 Ichiban uzvarētājiem, demonstrējot unikālu pieeju attiecību veidošanā ar katru klientu.
WESS Motors autosaloni visiem klientiem nodrošina pilna servisa cikla apkalpošanu, sākot ar auto izvēli, finansējuma, apdrošināšanas un pēcpārdošanas servisa nodrošināšanu ar īpaši personīgu attieksmi.
Lai veicas.1/45-tas skan lepni.