Gada pirmajā pusē par 6% sarucis ievestu lietotu auto skaits - iAuto

Gada pirmajā pusē par 6% sarucis ievestu lietotu auto skaits 15

 

Foto: iAuto.lv/Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 20.jūlijs 2018 14:22

Šā gada pirmajā pusē par 6% sarucis ievestu lietotu auto skaits, aģentūru LETA informēja Auto asociācijā.

Līdz šā gada 30.jūnijam Latvijā tika ievesti nedaudz vairāk par 23 000 lietotu vieglo pasažieru automobiļu, kas ir par 1500 vienībām mazāk nekā gadu iepriekš attiecīgajā laika posmā.

Vairāk nekā 85% no ievestajiem vieglajiem pasažieru automobiļiem ir aprīkoti ar dīzeļdzinēju, kas ir par 3,4 procentpunktiem vairāk nekā pirms gada. Arī ievestā automobiļa vecums palielinājies līdz 11 gadiem, kas ir par ceturtdaļu gada lielāks. Gandrīz puse ievesto automobiļu nāk no Vācijas.

Šā gada pirmajā pusē par četriem mēnešiem ir audzis vidējais importētā auto vecums. Kamēr vecuma grupā 5-7 gadu veciem automobiļiem ir novērojams reģistrācijas skaita samazinājums, tikmēr par trim procentpunktiem palielinājies ievesto automobiļu apjoms vecumā virs desmit gadiem. 2016.gadā vien 45% no ievestajiem spēkratiem bija virs desmit gadu vecuma, bet patlaban tie ir 58%.

Latvijas lietotu automobiļu zīmolu tops šogad nav mainījies - "Volkswagen" ar 16,5% tirgus daļu ir pirmajā vietā, "Volvo" ar 14,4% - otrajā vietā un "Audi" ar 13,5% trešajā vietā, kam seko BMW ar 11,7% tirgus daļu. Šie zīmoli sastāda vairāk nekā pusi - 56% - no visiem importētajiem automobiļiem.

 

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
x 20.jūlijs 2018 16:53
12 1 Atbildēt

Kas vaians 3l dīzelim, ja tas ir 2010+ gads?

Ekonomisks un jaudīgs.

Vienīgais, kas to var aizvietot ir elektroautomobīļi, bet Tesla vel ir padārga, izņemto Model3, bet tas ir mazs auto.

VWfans 20.jūlijs 2018 15:07
9 106 Atbildēt

Drūma tendence, kas skaidrojama ar vidusmēra Latvijas iedzīvotāja vēlmi izrādīties un lēkt augstāk par savu pakaļu. Cilvēks labāk pirks nojātu vecu dīzeli un uzņemsies rūpes par remontiem, pat neapsverot domu ar līdzīgām ilgtermiņa izmaksām iegādāties jaunu mazās vai kompaktās klases auto.

Kurbads 20.jūlijs 2018 16:55
9 4 Atbildēt

Kāda atškirība, ja beigu beigās izmaksas ir vienādas?

Brauc ar jaunu mazo lūzni, vai mazlietotu lielāku auto, kuram nav garantijas? Ja izmaksas ir vienādās tad tas mazasi lūznis var uzreiz doties zem preses.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti