"airBaltic" uz laiku samazinās darbinieku skaitu par 250 cilvēkiem - iAuto

"airBaltic" uz laiku samazinās darbinieku skaitu par 250 cilvēkiem 4

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 11.marts 2020 18:53

Nacionālā lidsabiedrība "airBaltic" saistībā ar lidojumu atcelšanu uz laiku samazinās darbinieku skaitu par līdz pat 250 cilvēkiem, aģentūru LETA informēja lidsabiedrības pārstāve Alise Briede.

Galvenokārt, darbinieku samazināšana attieksies uz lidmašīnu apkalpojošo personālu. Lidsabiedrība centīsies rast brīvprātīgus risinājumus, pārbaudes laika saīsināšanu, piedāvās bezalgas atvaļinājumus vai arī īstenos darba uzteikšanu. "airBaltic" darbinieki par šiem plāniem šodien informēti darbinieku ārkārtas sanāksmē.

"airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss pauda, ka šis ir "smags, taču nepieciešams lēmums". Viņš uzsvēra, ka pirmajos divos mēnešos "airBaltic" bija ļoti pozitīvs gada sākums, taču tagad lidsabiedrību apdraud ārkārtēji apstākļi. "Šobrīd esam spiesti šādi rīkoties, lai spētu pieņemt cilvēkus atpakaļ darbā un atgriezties uz mūsu izaugsmes ceļa, kad situācija uzlabosies. Mēs šo grūto periodu pārcietīsim kopā un saglabāsim ciešu dialogu ar mūsu darbiniekiem," pauda Gauss.

Viņš pauda nožēlu, ka pašreiz nav iespēju turpināt darbību kā ierasts, jo ir nepieciešams atcelt lidojumus, samazināt lidmašīnu izmantošanu. Turklāt "airBaltic" redz strauju un negaidītu pieprasījuma kritumu lidojumu rezervācijām. 

"Mēs esam droši, ka situācija atgriezīsies ierastajā režīmā. Mēs patiesi ceram uz mūsu kolēģu un Latvijas sabiedrības sapratni šajā grūtajā laikā," pauda Gauss.

Pašreiz jaunā koronavīrusa izplatītās slimības Covid-19 dēļ "airBaltic" laika posmā no 23.marta līdz 31.maijam ir atcēlusi kopumā 580 lidojumus. 

Jau ziņots, ka veselības un drošības apsvērumu dēļ, kā arī sekojot Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) rekomendācijām, "airBaltic" nolēmusi pārtraukt visus lidojumus uz un no Milānas un Veronas no 9.marta līdz aprīļa beigām, un no 10.marta līdz 31.maijam atcelti arī visi lidojumi uz un no Romas. Savukārt no 29.marta līdz 31.maijam "airBaltic" atcēlusi vēl 370 lidojumus uz dažādiem galamērķiem.

2019.gadā "airBaltic" pārvadāja kopumā 5,049 miljonus pasažieru.

"airBaltic" nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz vairāk nekā 70 galamērķiem, kā arī "airBaltic" piedāvā tiešos lidojumus no Tallinas un Viļņas. Latvijas valstij pieder 80,05% "airBaltic" akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - gandrīz 20% akciju.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
kasinsh79 11.marts 2020 22:16
3 2 Atbildēt

Pieļauju, ka šāds krīzes pavērsiens nevienu nebija sagatavojis. Tagad gan skaidrs, krīze būs. Un ļoti iespējams, pamatīga. Visvairāk - Eiropas vidienē. Bet, skars arī mūs diemžēl.

Piemērs. Pilna fūre no Milānas uz Rīgu ilgstoši maksāja ap 2k eur. Tagad - pat 3,7k eur. Iemesls - šoferi atsakās turp braukt, frakti nenormāli aug utt. Viss būs manāms veikalu cenās pavisam drīz

Pļurkt 12.marts 2020 10:03
1 1 Atbildēt

Nu cik uzņēmējiņiem vienkārši - visas problēmas tiek atrisinātas uz darbinieku rēķina!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti