Transporta nozares informācijas nacionālā piekļuves punkta izveidē līdz 2023.gadam paredzēts ieguldīt 5,882 miljonus eiro 1

 

Foto: Ekrānbilde no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 29.jūnijs 2020 12:32

Transporta nozares informācijas nacionālā (valsts) piekļuves punkta izveidē līdz 2023.gada plāno ieguldīt 5,882 miljonus eiro, teikts otrdien, 30.jūnijā, izskatīšanai Ministru kabinetā (MK) iesniegtajā konceptuālajā ziņojumā "Par intelektisko transporta sistēmu ieviešanu Latvijas autotransporta jomā un to saskarnēm ar citiem transporta veidiem".

Konceptuālajā ziņojumā skaidrots, nacionālie piekļuves punkti var būt dažādi - gan kā datu bāze, datu noliktava, repozitorijs, reģistrs, tīmekļa portāls vai līdzīga veida atkarībā no aptvertajiem datiem, un tie var nodrošināt atrašanas pakalpojumus, atvieglojot pieprasīto datu kopu sapludināšanu, saspiešanu vai analizēšanu.

No plānotā finansējuma piecus miljonus eiro paredzēts iegūt, pārdalot Eiropas Savienības (ES) fondu finansējumu, savukārt 882 353 eiro apmērā paredzēt valsts budžeta finansējums.

MK rīkojuma projektā plānots uzdots SM izstrādāt un satiksmes ministram līdz šī gada 31.decembrim iesniegt noteiktā kārtībā izskatīšanai valdībā grozījumus Satiksmes ministrijas nolikumā, nosakot ministriju par atbildīgo institūciju, kas koordinē un organizē intelektisko transporta sistēmu politikas izstrādi un īstenošanu un deleģē VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) pienākumu izveidot un uzturēt transporta nozares informācijas nacionālo (valsts) piekļuves punktu.

Tāpat Satiksmes ministrijai paredzēts uzdot izstrādāt un satiksmes ministram līdz 2023.gada 1.jūnijam iesniegt izskatīšanai MK grozījumus Ceļu satiksmes likumā, nosakot pienākumus attiecībā uz datu iesniegšanu transporta nozares informācijas nacionālajā piekļuves punktā, kā arī paredzot deleģējumu MK noteikt kārtību, kādā dati iesniedzami transporta nozares informācijas piekļuves punktā.

Turklāt SM līdz 2023.gada 1.jūlijam plānots izvērtēt transporta nozares informācijas nacionālā piekļuves punkta uzturēšanai nepieciešamo finansējumu un ņemt to vērā, iesniedzot Finanšu ministrijā pieprasījumu veikto kapitālieguldījumu uzturēšanas izdevumu segšanai atbilstoši likumam par budžetu un finanšu vadību.

Savukārt, lai veicinātu datu par pašvaldību ceļiem un ielām iesniegšanu mašīnlasāmā formātā, SM paredzēts uzdot izstrādāt un satiksmes ministram līdz 2023.gada 31.decembrim iesniegt noteiktā kārtībā izskatīšanai MK grozījumus 2017.gada noteikumos par pašvaldību ceļu un ielu reģistrācijas un uzskaites kārtību.

 
Visi komentāri
 
gunbox 29.jūnijs 2020 17:19
0 0 Atbildēt

Šajā summā vajadzēja ieplānot šī brīža ceļu plānotājiem un tiem, kuri viņus pieņēmuši darbā katram savu lāvu uz pāris gadiem un pieņemt darbā profesionāļus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 2

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 1

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti