Renault dīleris atklāj Clio E-Tech Hybrid un Captur E-Tech Plug in Hybrid cenas Latvijā

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 29.jūnijs 2020 13:44

Renault grupa ir celmlauzis un eksperts elektriskās mobilitātes jomā. Tā aktīvi iesaistās videi draudzīgu elektromobiļu izstrādē. Vairāk nekā 10 gadu pieredze elektrisko automašīnu segmentā ļauj zīmolam piedāvāt efektīvus un dinamiskus hibrīdpiedziņas risinājumus.

Renault E-TECH modeļu klāsts ar elektrisko piedziņu, kas pielāgots dažādām lietotāju vajadzībām. Pilsētas apstākļos Clio E-TECH var braukt pilnā elektriskajā režīmā 80% no braukšanas laika, un degvielas patēriņš pilsētā var būt par 40% mazāks, salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju. Sākot no 18 990 EUR (akcijas cena) Zen versijā.

Captur E-TECH Plug-in Hybrid ir pirmais šāda veida auto B segmentā. 100% elektriskajā režīmā tas var nobraukt attālumu līdz 50 km kombinētajā ciklā un līdz 65 km pilsētas ciklā. Tas patērē 1,5l/100 km un izdala 32g CO2/km (WLTP jauktajā ciklā). Sākot no 28 350 EUR (akcijas cena) Intens versijā. Šis ir labākais cenu piedāvājums plug-in tipa hibrīdam tirgū.

Auto iespējams pasūtīt sākot no 19. jūnija.

Lai izstrādātu E-TECH hibrīddzinējus, tika izmantota autosacīkšu laikā gūtā pieredze un dalība “Formula 1”. Autosporta vajadzībām izstrādātie risinājumi parādās sērijveida automašīnās divās galvenajās jomās – enerģijas atgūšana un izmantošana, kā arī inovatīvās daudzpakāpju MMT pārnesumkārbas ar zobsajūgiem, kuri pirmo reizi tiek izmantoti sērijveidā ražotajos transportlīdzekļos.

JAUNAIS RENAULT CLIO E-TECH HYBRID

Renault laiž tirgū hibrīdpiedziņu E-TECH, kas ir pirmā Renault grupas pilnā hibrīda piedziņa, kas vēl vairāk stiprinās bagātīgo dzinēju klāstu šajā segmentā.

Dažus mēnešus pēc tirgus pirmizrādes jaunais Renault Clio ir izpelnījis mediju un klientu atzinību. Clio ir pārdošanas līderis Eiropā neatkarīgi no segmenta. Jaunais Clio ir saglabājis savu DNS, tajā paša laikā būdams pilnīgi jauns modelis. Atsvaidzināts un izteiksmīgāks virsbūves dizains, augstas kvalitātes apdare, universāls raksturs un jaunas tehnoloģijas ierindo šo modeli kategorijas augšgalā. Euro NCAP testu rezultāti, kuros Clio saņēma 5 zvaigznes un augstāko punktu skaitu, vēlreiz apstiprina nobriedušās un izsmalcinātās pilsētas automašīnas līdera pozīciju tirgū.

Jaunajā Clio E-TECH Hybrid uzstādītais hibrīda bloks ir pilns hibrīds ar kopējo jaudu 140 ZS, kas nodrošina maksimālu sniegumu, lielisku braukšanas dinamiku un ātru reaģētspēju.

Jaunais Clio E-TECH Hybrid nodrošina katru palaišanu 100% elektriskā režīmā, un tā akumulators tiek uzlādēts bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā tāpat kā elektriskajā automašīnā. Apvienojumā ar spēju ātri uzlādēt akumulatoru un E-TECH piedziņas bloka augsto efektivitāti tas nodrošina mazāku degvielas un enerģijas patēriņu un pagarina braukšanas laiku, izmantojot elektromotoru. Pilsētas apstākļos jaunais modelis var braukt pilnā elektriskajā režīmā 80% no braukšanas laika, un degvielas patēriņš var būt par 40% mazāks, salīdzinot ar iekšdedzes dzinēju. Jaunajā Clio E-TECH CO2 izmeši kombinētajā ciklā ir no 96 g/km (saskaņā ar WLTP protokolu maziem ātrumiem [1]).

E-TECH piedziņa ir pieejama visā Clio saimē, sākot no Zen versijas. Jaunā Clio E-TECH cenas sākas no 20 245 EUR. Jaunais Clio E-TECH piedāvā konkurētspējīgas kopējās ekspluatācijas izmaksas salīdzinājumā ar benzīna dzinēja versiju ar automātisko pārnesumkārbu, pateicoties hibrīda piedziņas zemajam degvielas patēriņam, braucot pilsētā un ārpus tās.

Jaunajam Renault Clio E-TECH ir visas Clio priekšrocības, kā arī ātri reaģējoša un ekonomiska pašuzlādes hibrīda piedziņa.

[1] T.i. mazāk nekā 83 g CO2/km saskaņā ar NEDC BT protokolu.

Jaunā Renault Clio E-TECH Hybrid cenas (ar PVN uz 19.06.2020.)

JAUNAIS RENAULT CAPTUR E-TECH PLUG-IN

Jaunais Renault Captur ir Renault pārdotākais modelis starp B segmenta SUV automobiļiem. Jaunā paaudze saglabā Captur raksturīgo DNS, bet tajā pašā laikā tas ir pilnīgi jauns modelis ar jaunu, sportiskāku dizainu, visaugstākās kvalitātes apdari, modulāru, ietilpīgu salonu un tehnoloģijām, kas pārstāv augstāko līmeni tirgū. Jaunais modelis Euro-NCAP testos saņēma 5 zvaigznes. Tagad Renault laiž tirgū E-TECH Plug-in piedziņu – Renault grupas pirmo uzlādējamo “plug-in” tipa hibrīdu, kurš stiprinās plašāko dzinēju piedāvājumu šajā segmentā.

Inovatīvais hibrīda piedziņas bloks ar iespēju uzlādēt, izmantojot tehnoloģiju E-TECH Plug in, nodrošina:

• katru iedarbināšanu ar elektrodzinēju.

• braukšanas prieku visos apstākļos, pateicoties ātri reaģējošam elektrodzinējam un kopējai pieejamai jaudai 160 ZS.

• lielisku energoefektivitāti, pateicoties inovatīvajai daudzpakāpju MMT pārnesumkārbai bez klasiskā sajūga, efektīvai bremzēšanas enerģijas atgūšanai un jaudīgam akumulatoram. Jaunākie risinājumi tika izstrādāti, izmantojot zināšanas un pieredzi, kas iegūta “Formula 1” un elektromobiļu segmentā.

Renault inženieri ir izstrādājuši inovatīvu hibrīdpiedziņas risinājumu – oriģinālu, praktisku un neatkārtojamu. Tas izmanto tehnoloģijas, kuras aizsargā vairāk nekā 150 patenti, un ir balstīts uz hibrīdpiedziņas virknes un paralēlo slēgumu, lai nodrošinātu maksimālu kombināciju skaitu un optimālu CO2 izmešu līmeni braukšanas laikā.

Izvēloties jauno Captur E-TECH Plug-in, klientam ir iespēja braukt, izmantojot elektrisko piedziņu, pēc saviem ieskatiem. Ar 10,5 kWh akumulatoru ar 400 V jaudu automašīnas nobraucamais attālums ir līdz 65 km (WLTP pilsētas ciklā).

Divas automašīnas vienā! Lietotājam ne no kā nav jāatsakās – darba nedēļas laikā var braukt ar elektrodzinēju, bet nedēļas nogalē doties tālā izbraucienā. Speciāla poga uz paneļa ļauj vadītājam jebkurā laikā pārslēgties uz elektrisko piedziņu, un E-SAVE režīms ļauj saglabāt pietiekamu akumulatora enerģiju, lai maršruta beigās izmantotu 100% elektrisko režīmu. Jaunākās pārnesumkārbas B-Mode režīms nodrošina optimālu enerģijas atgūšanu ātruma samazināšanas vai bremzēšanas fāzē, un palielina elektriskās piedziņas nobraukuma attālumu.

Jauktajā ciklā jaunais Captur E-TECH Plug-in patērē 1,5 l/100 km un emitē 32g CO2/km (saskaņā ar WLTP protokolu zemā ciklā [1]. Tādējādi tas ievērojami samazina degvielas izmaksas un nodrošina zemākas ekspluatācijas izmaksas mēnesī, salīdzinot ar līdzīgu versiju ar benzīna dzinēju.

[1] 34 g CO2/km saskaņā ar NEDC BT.

Jaunā Captur E-TECH PLUG-IN HYBRID cenas (ar PVN uz 19.06.2020.)

 

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 84 100 eiro: Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 24

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti