Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Vēl līdz 5.jūlijam iespējams iesniegt protestu pret koku ciršanu; pļavā pie Dubultu stacijas būs autostāvvietu (+ SKICE) 65

 
Jurmalas Dome | 30.jūnijs 2020 10:52

Jūrmalas pilsētas dome iecerējusi būvprojektu – satiksmes organizācijas uzlabošanu Dubultu prospektā un Z. Meierovica prospektā no Baznīcas ielas līdz Pils ielas laukumam - kā rezultātā plāno nocirst 22 kokus.

Pamatojoties uz 2012. gada 2. maija Ministru kabineta noteikumu Nr. 309 “Noteikumi par koku ciršanu ārpus meža” un Jūrmalas pilsētas domes 2012. gada 22. novembra saistošo noteikumu Nr. 46 “Jūrmalas pilsētas apstādījumu apsaimniekošana un aizsardzība” prasībām, Jūrmalas pilsētas domes Koku vērtēšanas komisija izsludina publisko apspriešanu par koku ciršanu sabiedriski nozīmīgos publiskajos apstādījumos

Ciršanas ierosinātājs: Jūrmalas pilsētas dome.

Ciršanas vieta: pilsētas ielas zemesgabalos Dubulti 2526, Dubultu prospekts 1, Z. Meierovica prospekts 2305 un Dubulti 2304 (Dubultu prospekta un Z. Meierovica prospekta posms no Baznīcas ielas līdz Gončarova ielai).

Ciršanas pamatojums: būvprojekts – satiksmes organizācijas uzlabošana Dubultu prospektā un Z. Meierovica prospektā no Baznīcas ielas līdz Pils ielas laukumam.

Nocērtamo koku skaits, suga un stumbru diametri: paredzēts nocirst 22 kokus, tai skaitā zemesgabalā Dubulti 2526 piecas vainagotas liepas (stumbru diametrs 25–30 cm), zemesgabalā Dubultu prospekts vienu līdz divas sudrabegles (stumbru diametrs 15 cm), zemesgabalā Dubulti 2304 vienu liepu (stumbra diametrs 30 cm) un zemesgabalā Z. Meierovica prospekts 2305 – 14 vainagotas liepas (stumbru diametrs 25–30 cm).

Foto: Ekrānbilde no Google/maps

Informācija par apstādījumu koku atjaunošanu: būvprojektā paredzēts atjaunot apstādījumu kokus, iestādot 15 Holandes liepu dižstādus, 12 pīlādžus un 11 kalnu priedes.

No 11. jūnija līdz 5. jūlijam iedzīvotāji var izteikt savu viedokli, nosūtot iesniegumu uz e-pasta adresi pasts@jurmala.lv vai iesniedzot Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5. Iesniegumā lūdzam norādīt – vai koku ciršanas ieceri saistībā ar būvprojektu atbalstāt, atbalstāt daļēji vai noraidāt, kā arī pamatot savu viedokli. Iesniegumā fiziskām personām norādīt vārdu, uzvārdu un dzīvesvietas adresi. Juridiskām personām norādīt uzņēmuma nosaukumu un juridisko adresi.

Papildu informāciju par būvprojektu var saņemt Jūrmalas pilsētas domes Attīstības pārvaldes Infrastruktūras investīciju projektu nodaļas Būvniecības daļā pa tālruni 26142057 un pie būvprojekta vadītāja pa tālruni 25730036; par kokiem – Koku vērtēšanas komisijā pa tālruni 67093862.

Jurmala.lv

Saite: https://jurmala.lv/lv/sabiedriba/jaunumi_aktuali/pasvaldiba/73119-publiska-apspriesana-par-koku-cirsanu-dubultos/

 
Visi komentāri
 
anonimikis 30.jūnijs 2020 11:21
6 1 Atbildēt

Pēc virsraksta var saprast, ka iAuto ir pret satiksmes organizācijas uzlabošanu.

Agris 1.jūlijs 2020 14:33
3 5 Atbildēt

Māris vispār ir pret visu Jūrmalā notiekošo/izmaiņām

Viņš tāds latentais mazohists, pats dzīvo Jūrmalā, nekas viņam tur nepatīk, bet vienalga turpina dzīvot un bubināt

Šoreiz redz nepatīk, ka kokus cirtīs un iestādīs jaunus, lai beidzot likvidētu to "pudeles kaklu" pie dubultu autobusu pieturas.

650 1.jūlijs 2020 16:24
0 0 Atbildēt

Man gan liekas, ka viņš drīzāk ir pret atsevišķu idiotu piedalīšanos izmaiņu veikšanas procesa atsevišķos punktos.Jo, gan pati izmaiņu veikšana, gan veicējpersonu finansēšana vismaz daļēji notiek pa taisno no viņa kabatas.Raksts ir tīrs copī/paste, tur nav gandrīz nekāda "papildus" viedokļa.Izņemot tizlo virsrakstu,kuru visdrīzāk "būs" rediģēt.

Par jūrmalnieku naudu beidzamās varoņ5gades laikā ir ne viens vien suuds ieviests un apgūts,iespējams visvairāk tieši uz vienīgās/galvenās 300km garās varoņielas.Ar talsu šossejas pārbūves kauguru hiper 3perprojektu ieskaitot.

Dubultu revolūcijas 1mā kārta jau pagāšgad ir notikusēs,taču arī tur nav spēts panākt vienīgo/triju kontrol/aku augstuma samērošanu ar jaunuzklātās suudkārtas biezumu.Nupat pagāšnedēļ vienu/galveno veiksmīgi izcēla no 15cm dziļajām dzīlēm, bet jau pirmo 5 varoņdienu laikā tā ielīda pa 5cm atpakaļ...

Savukārt, varoņposmā no jaundubultu statoila līdz jaunmellužu ekstāzrādei pāris km posmā uz dubultu prospekta braucamās daļas atrodas jau kādi 88 aku vāki.No kuriem 2/3 ir gadiem ilgi iekrituši tā saucamajā asfaltā.Šobrīd gan braucamās daļas ielāpi vietām ir uzklāti, taču aku vākiem Nauda nau atradusēs.Nē.Jā.

Labi, ka par "mazohistu" ienākumnodokli izdevās "uzlabot" aku vākus major/dzintar posmā.Tur pēc jaunākās īlen-mauksa marsiešu technoloģijas tagad jau treššo gadu no katras otrās akas vertikāli gaisā torčī ārā 16pacsmit cm garš melnas gumijmattērijas gabals- acīmredzot, lai lohvadītājiem būtu jautrāka lohbraukšana.

Vēl mazohistiem būtu ieteicams uzrakstīt personālu p-etīciju tam IDIOTAM, kurš inspirēja luksofora darbināšanu 24/7 tieši 30m no domes ēkas.Tur garāmbraucošie Lohi pat nakts melnumā stāv rindā pa pusminūtei un kūpina pie šī te zvejniekkolhōza Priekšsēdētāja durīm dobē bagātīgi sastādītās Reņģes.

Vēl būt ieteicam uzrakstīt P un izmaksāt p Tiem, kuri gadiem ilgi cītīgi przdami/drzdami brīvdienu vakaros savādai/vassarai tradicionālajos +33jos nodarbojas ar satiksmes plūsmas paeggulēšššanu posmā no dzinterviadukta līdz dižsētas robežai aiz dižlieluppes.Lūk, apm šādi izskatās ieteikums tiem Lohiem, kuri pēc Plūdmales apmeklējuma svētdienas vakarā no iecienītā bulduru atpuuhtas rajona gribētu nokļut atpakaļ "savā smerdīgajā" rīgā:

Agris 1.jūlijs 2020 16:33
0 0 Atbildēt

Man kā nodokļu mkasātājam Jūrmalā bija iespēja uzrakstīt vēstuli domei, lai ierīko gājēju pāreju uz Tallinas ielas, uzrakstīju vēstuli ar pamatojumu, savācu kaimiņu māju iedzīvotāju parakstus - dome arī ierīkoja.

650 Jūsu tekstā caurvijas vārdi, ..varētu uzrakstīt..nu uzraksti, ievieto sakarīgu aicinājumu iAuto, un arī es parakstīšu tās petīcijas, jo varu piekrist, ka luksofori pie domes un pie dubultu stacijas pirmšķietami ir tizli saregulēti, bet iespējams, ka domas luksofors speciāli tagad tiek ieslēgts, lai mazinātu korķi pie dubultu stacijas (vismaz pēdējā laikā neesmu tur redzējis tādas rindas kā pirms pāris gadiem vasaras mēnešos)

650 1.jūlijs 2020 18:09
0 0 Atbildēt

Šajā pilsētā vēl pat ne tādi kā "es" ir aplauzušies.Ar laiku apnīk jebkuram,"vienalga" un/vai "pie d" mēdz kļuūt gan lohiem gan nelohiem.Tā ka cerība vienīgi uz to,ka rakstīs kāds, kurš daudzmaz saturīgi māk "mēdīties".Šis nav sliktākais, jo manuprāt domes aģenti mēdz palasīt, ko šeit kāds par viņiem mēdās.

Mēs nedomājam par kopējo lietu- mums ir jāskauž citam citu,jāpublicē tikai savas mājas krāna un/vai skursteņa garums un jājākritizē reku tas savtīgais ierāvējs buržuj direktodaktors.Jā.

Luksofori te ir vai nu tīšām saregulēti satiksmes kavēšanai, vai nu nav regulēti vispār.Ja pie lohdomes stūra trijos naktī lohbraucēji (jau vairākus gadus,lohnosnstopā, gan tagad, gan ziemā, gan vasarā!) 4 gadījumos no 5 ir spiesti apstāties- nu te točen (kāds) ir Lohs.Ko diez tas luksofors tur regulē, ja domei darbalaiks sen beidzies un gājēju tuvākajā kilometra apkārtnē vnk nav?? Tāpat kā svētdienas vakarā gaišzilo maksas kūrorta gaisu piegāna tūkstoši sastrēgušu uz vietas stāvošu automašīnu.Jo- nav ne cikla un nav arī šosejas.Nekā nav.Ir tikai Jūra un Lohi.

Labi, ka dubultu pusmegamezgls naktī deg zaļš.Pēc iA publikācijām par 69% tapa apgriezts sākotnējais jaun-iesprausto luksofor-semaforu gaismas izdalīJums un vairs nav zaļas debesis,mežs und tuvējie lohdebeskrāpji.

Taisnības labad jāsaka, ka luksoforu rīgā pie spices ir "saregulējuši" vēl lielāki kaitnieki- tumšajās diennakts stundās zaļā cikla ilgums tam ir kļuvis burtiski padsmit vai labi ja 20mit sek.Laikam ir matemātiski izmodelējuši- jo vairāk maiņas ciklu, jo lielākas iespējas tuvākajā nākotnē izjaat par šķērsošanu pie pussrakanā.

viencexperc 30.jūnijs 2020 11:35
23 4 Atbildēt

Kāpēc šitie zaļie idiņi vispār jāklausās.

Ja grib dzīvot zaļi, lai brauc uz laukiem un dzīvo fermā ar cūkām.

Pilsēta tam ir domāta lai būtu betons, stikls un metāls. Un līdz ar to - darbs, izklaides, ideāli dzīves apstākļi un medicīna.

msh 30.jūnijs 2020 12:22
4 1 Atbildēt

Aizej purnagrāmatā to iestāsti biedrības "pilsēta cilvēkiem" aka "rīga velosipēdistiem" cilvēciņiem...

nujā 30.jūnijs 2020 12:38
0 2 Atbildēt

Cik saprotu, tad motoristi gribētu tā - "Rīga pieder autobraucējiem"

msh 30.jūnijs 2020 12:56
6 3 Atbildēt

Tieši tā arī ir - rīga pieder autobraucējiem, jo tie, kuri dzīvo rīgā un kam mašīnas nav, ir hipsteri vai nabagi. Jo neviens necenšas rīgu sakārtot tā lai tur varētu iztikt bez tās mašīnas, bet tā plānā galdiņa urbēju organizācija tik ņaud par nepieciešamību pēc ierobežojumiem un debīlām velojoslām, nevis par nepieciešamību pēc ziemeļu šķērsojuma, nepieciešamību sakārtot skolas un bērnudārzus utt. Ak jā, par dažādiem infrastruktūras uzlabošanas darbiem kur jāizcērt koki, kā šis, viņi arī ņaud.

attieksme 30.jūnijs 2020 14:06
3 5 Atbildēt

"tie, kuri dzīvo rīgā un kam mašīnas nav, ir hipsteri vai nabagi."

tas arī ir viss, ko jums vajag zināt par motoristu attieksmi pret pilsētniekiem)) priekš motorista, ja jums nav auto, jūs esat dīvaini nabagi, kam jāelpo dūmi ko aiz sevis atstāj tie, kas veido kilometriem garus korķus, sēžot vienatnē auto.

msh 30.jūnijs 2020 18:27
2 1 Atbildēt

Tu kaut ko nesaprati, "pilsētniek". Tas ka tev nav mašīnas, parāda ka tev nav vajadzības vai intereses, vai tās ir tik šauras, ka tās var apmierināt bez mašīnas - vai arī mašīnu un/vai dažādas intereses/vajadzības nevari atļauties. Es šajā forumā gadu gaitā esmu daudz lasījis visādu rīdzenieku stāstus par bērnu vadāšanu uz skolām utt - pats arī esmu pa to vietu pabraukājies krustu šķērsu, jo viss ir izsvaidīts pa diezgan lielu teritoriju dēļ kā dažu veikalu apmeklēšana var likt norullēt vairākus desmitus kilometru. Ja tev tas ir kaut kas savāds vai nesaprotams - nu, savu viedokli es izteicu jau augstāk

Freijers 30.jūnijs 2020 17:50
75 0 Atbildēt

Tikai nesaprotu, kas Jums pazudis "motoristu" forumā ? Veidojiet kādu ivelo un peace, sašutumu paudiet tur, bet nē jālien auto forumos stāstīc cik auto ir slikti....Ar savu sektantu domāšanu jau tie "pilsēta cilvēkiem (it kā auto īpašnieki nav cilvēki)" arī atsit pilnīgi visus no savām idejām, pat varbūt no kādas kas nav peļama, jo sēž jau visiem citiem aknās ar saviem auto čakarēšanas plāniem, kurus trubadūri izbļausta pa visiem soctīkliem u.c. mēdijiem !

Jūrmalnieks 1.jūlijs 2020 10:58
1 0 Atbildēt

Kas mums pazudis motoristu forumā? Nonācu te, jo iauto uzskatīja, ka man šī raksta reklāma jāredz feisbukā. Tipa, paši reklamē, bet pēc tam raud.

vai motorists.... 30.jūnijs 2020 20:25
0 2 Atbildēt

...ir cilvēks? Jā, līdz saņem vadītāja apliecību!

www.pinterest.com/pin/697495061028373104/

Conqueror 30.jūnijs 2020 11:39
4 4 Atbildēt

man nav iebildumu, lai cērt tos kokus

Conqueror 30.jūnijs 2020 11:39
44 3 Atbildēt

būvprojektā paredzēts atjaunot apstādījumu kokus, iestādot 15 Holandes liepu dižstādus, 12 pīlādžus un 11 kalnu priedes.

viss kārtībā, par ko jāsatraucas?

apza\lumošana 30.jūnijs 2020 14:09
2 18 Atbildēt

15 Holandes liepu dižstādus, 12 pīlādžus un 11 kalnu priedes, no kurām 5 nokaltīs saulē bezlaistīšanas, 2 noēdīs kaitēkļi, 2 nolauzīs un 1 izpostīs neprasmīgs autobraucējs.

Palaidniex 30.jūnijs 2020 14:22
14 0 Atbildēt

pagaidām labi iestādītus kokus esmu redzējis labi ieaugamies.

Ja visādi hipsteri paši nepostīs - kokam nekas slikts nenotiks...

viss liecina 30.jūnijs 2020 14:41
0 3 Atbildēt

ka hipsteri tev nodarījuši pāri kādā īpaši aizvainojošā veidā....ielēja biksēs latti, ka tāds naids?))

Vernons 30.jūnijs 2020 14:43
13 0 Atbildēt

Kauguros nolauza virkni stādītu liepu!

Kanibaals 1.jūlijs 2020 11:45
12 0 Atbildēt

Drīzāk pokemonu paaudze nolauza

ak jā 1.jūlijs 2020 10:37
0 10 Atbildēt

hipsteri ar visām ģimenēm to izdarīja, kā gan es neiedomājos....skaidrs, jums 100% taisnībba

Palaidniex 1.jūlijs 2020 13:10
3 0 Atbildēt

es ar hipsteriem apzīmēju visus citādi domājošos, tos kuriem tikai viņu galvās ieņemtās idejas ir pareizas un nevar būt nekā citādi. Piemēram, ka visi motoristi ire ļauni, ka iestādītie koki vienmēr nolūzīs, ka tikai ar velo braukt ir pareizi. Cilvēka dzīves laikā šis jaunības maksimālisms mēdz mainīties un nākas atzīt, ka jaunībā izteiktās "pareizās" un "revolucionārās" idejas, nemaz tik pareizas vairs nešķiet un ka pasaulei ir daudz vairāk krāsu par melns un balts.

hi hi 30.jūnijs 2020 12:36
0 0 Atbildēt

Auto stāvvieta saucas satiksme? Protams, ka izklausās labskanīgi, bet tas arī viss.

Vernons 30.jūnijs 2020 12:58
7 0 Atbildēt

Laukos, zaļajos, arī ir problēma ar pāraugusiem bērziem! Tuvu pie metra diametrā, puspuvis apdraud māju un tā iedzīvotājus! Lai nozāģētu prasa 700 Eiro! Viss ir labi līdz brīdim, kamēr Tevi pašu neskar.

Jelgavā ir Mīlestības aleja par godu Tečam un Svanderam, Dobeles šosejā. Gadus 40 atpakaļ nolūza viens no bērziem, uzgāzās mājai, tieši uz palodzes palika, māju izpostot. Viss līdz reizei. Koki ir jāzāģē un no jauna jāstāda!

Krotow 30.jūnijs 2020 16:47
5 0 Atbildēt

Zaļo lobijs te ļoti skaisti saslēdzas ar pašvaldību nevēlēšanos sakopt publiskos zaļumus un vēlmi iekasēt no visa. Sakopt vai novākt bīstamus kļuvušos kokus nesteidzas un neļauj to darīt arī īpašniekiem par viņu pašu līdzekļiem. Rīgā nobrauciet pa Slokas ielu pie Kuldīgas ielas, kur nesen bija kārtējais troksnis par koku ciršanu. Tur ielas otrā pusē kur Botāniskais dārzs, atrodas vismaz 2 koki, kas kuru katru brīdi var kopā ar tramvaja vadiem nosēsties uz kāda autobusa vai mašīnām. Kaimiņam pāri ielai šāds "dārgais bērzs" lielā vējā nogāzās uz mājas jumta un izsita logu. Vismaz atļaujiet sakopt kokus savā teritorijā un skatieties pakaļ kur koki pussabrukšanas stadijā rada reālas briesmas.

Vernons 30.jūnijs 2020 19:00
3 0 Atbildēt

Šodien Mārupē pie mājām "Zālīši", Bebru iela 24, vējš nolauza dižkoku, sapuvušu bērzu! Labi ka vis ir beidzies bez upuriem. Uzzināju no gaudām publiskā telpā. Apskatīju, ir redzēti resnāki!

:( 1.jūlijs 2020 10:52
1 1 Atbildēt

hipsteri nolauza dižbērzu, tas skaidrs katram motoristam

Palaidniex 1.jūlijs 2020 13:16
13 0 Atbildēt

Hipsteri (visādi netradicionāli, pārspīlēti pareizi un absurdi zaļi domājošie) mēdz sargāt kokus līdz absurdam, kamēr tas kādam tāpat neuzkrīt uz galvas, bet kad to ir izgāzusi vētra - un kādam tas uzgāzies virsū, jāmaksā cema nauda un ir mēginājums zemes īpašniekam piesiet atbildību par krītošā koka bojājumiem savai vai svešai mantai.

650 30.jūnijs 2020 13:36
2 1 Atbildēt

Es vispār "parakstītu" Kailcirti jau no pašas aspāzijasmājas. Abos virzienos,kopā ar uguns un morāles normām neatbilstošo koka apbūvi..Aspāzija izsamisa, kad to....

kolumbs 30.jūnijs 2020 14:24
0 0 Atbildēt

Un kāda ir portāla iauto.lv redakcionālā nostāja šajā jautājumā? Tā arī netapa sakaidrs....

sbmoluk 30.jūnijs 2020 14:29
1 0 Atbildēt

izlasi virsrakstu

gunbox 30.jūnijs 2020 17:48
5 0 Atbildēt

Autors dzīvo jūrmalā. Ja viņš dzīvotu Zilkalnē, tad būtu visi raksti par to, ka neviens neuzlej asfaltu. ;)

Jūrmalnieks 1.jūlijs 2020 11:19
16 11 Atbildēt

Vispār raksts diezgan maldinošs. Ne jau dēļ tā stāvlaukuma tos kokus cirtīs, bet gan dēļ papildus joslas izbūvēšanas. No iebraukšanas pie akvaparka līdz pat Vaivariem, tajā vietā ir vienīgais (~200m) posms, kurā ir viena josla. Loģiski, ka jāsakārto. Bez tam, paredzēta arī jaunu koku stādīšana.

Stāvlaukuma vieta gan neloģiska, jo pāri ielai ir milzīgs laukums (kurā kādreiz Ļeņins stāvēja). Tur gan vietas vairāk, gan arī jūrai tuvāk.

Motorolers 30.jūnijs 2020 15:19
20 1 Atbildēt

Kas mums te ir ar tiem kokiem, dēļ viņiem tagad nevar modernizēt satiksmi? Sviests! Kā jau šeit rakstīja, kokus var iestādīt no jauna un miers, kur problēma? Lielākā daļa Latvijas ir aizaugusi ar krūmiem un kokiem, ko var čīkstēt! Aplūkojat Ulmaņlaiku foto un šobrīd, Mēs esam reāli aizauguši!

pareizi! 30.jūnijs 2020 15:53
10 1 Atbildēt

Jūrmalā kokus vajag izcirst, lai netraucē sauļoties. Un novietot auto. To mēs jau zinām, vai ne.

Vernons 30.jūnijs 2020 19:05
3 0 Atbildēt

Jelgavā savulaik neļāva pirms Driksas tilta liepas nozāģēt un paplašināt ielu. Tagad tas viss ir izdarīts un jauni koki sastādīti. Secinājumus var izdarīt katrs pats.

650 30.jūnijs 2020 19:19
0 0 Atbildēt

Koku stādīšana notiek tikai Nekūrorta zonās.Kūrorts ir Aizsargājams, tam ir citādi mattērijas principi.

Labi, ka Jelgavā pa burzmu ir nozāģēti arī Latvijas Lini un ādu apstrādes kombināts Kosmoss.Kanalizācija no sportanama un mehu kopmītnēm arīdzan ir pavērsta citā virzienā.Tagad Driksas ūdeni var Dzert.Vismaz kaut/kas iepriecinošs notiek..

Dīvāna komentāri 30.jūnijs 2020 16:43
1 0 Atbildēt

Kāpēc jāpublicē šāds raksts?

gunbox 30.jūnijs 2020 17:47
4 0 Atbildēt

Nu gan! Beidziet pārvērtēt to postpadomju sūnu ciemu. Lai izcērt kaut visus kokus un sastāda mājas ar pamatiem jūrā. Kuru tas krata? Latvijā ir daudz smukākas vietas, kurp doties un pludmale ir gar visu Baltijas jūru.

Freijers 30.jūnijs 2020 17:55
7 0 Atbildēt

Jau aknās sēž visādu salātzaļo bļaustīšanās...kas grib dzīvot mežā, lai tur arī dzīvo ! Pilsēta tomēr ir zināma rakstura kompromiss, nevis dzīvokļu mājas mežā ar veloceliņu...Ja reiz grib, lai cilvēki lieto vilcienu, tad pie stacijām stāvvietas ir must have ! Arī pēc bildēm tur šķiet vieni krūmi un nekoptu velēnu pleķis !

Kanibaals 30.jūnijs 2020 18:53
4 0 Atbildēt

Lai apskatās kāda izskatās Pripete(Černobiļa) tur mežš pārņem pilsētu bez problēmām. Mūsu platuma grādos koki aug kā nezāles un galīgi nav problēma iestādīt jaunus.

skaidrs.... 30.jūnijs 2020 20:28
2 7 Atbildēt

Motoristi ir cietēji, kurus vajā un pazemo zaļie. To jau visi zin, cik grūta dzīve autovadītājiem....

qwerty 2.jūlijs 2020 11:55
1 0 Atbildēt

Ej tak tu uz savu zaļo forumu. Nav apnicis pie katra komentāra savas nievas rakstīt?

Tu tiešām domā, ka ņirgājoties te tu iegūsi kādu cieņu pret sevi un savām idejām?

Pašam neliekas stulba stratēģija?

Slinkais 30.jūnijs 2020 21:42
1 0 Atbildēt

kāpēc tieši tur? manuprat, labāk būtu tam veltijuši šim mērķim to drausmīgo betona plākšņu noklāto laukumu pretī stacijai. tas sen prasās pēc rekonstrukcijas

hipsters 1.jūlijs 2020 8:00
2 0 Atbildēt

Tur nevar - stacija ir vērtīgs padomju laiku arhitektūras piemineklis, kas jāsaglabā!

Slinkais 1.jūlijs 2020 10:09
1 0 Atbildēt

betona laukums, kur liek egli, nekādi nav attiecināms uz staciju

Nja 1.jūlijs 2020 10:13
38 79 Atbildēt

Tātad sanāk šādi:

1. Zaļie kliedz par dabai kaitīgajiem izmešiem, kad brauc uz Rīgu ar auto, nevis, piemēram, vilcienu, jo nav normālas Park&Ride sistēmas (tai skaitā arī pašā Rīgā).

2. Pilsēta nolemj taisīt stāvvietu pie lielākās stacijas Jūrmalā, tādējādi sniedzot iespēju braukt ar vilcienu, nevis personīgo auto, kas, attiecīgi, samazina izmešus.

3. Zaļie kliedz, ka pilsēta taisa stāvvietu, jo būs jānocērt pāris koki, kas tāpat neatsver minēto personīgo auto radītos izmešus. Zaļie uzvar, un visi laimīgi turpina braukt ar personīgo auto radot izmešus.

4. Zaļie atkal kliedz par izmešiem un pieprasa risinājumus no pilsētas, pēc tam atkal nopeļot rasto risinājumu.

Nebeidzamais idiotisma aplis var turpināties bezgalīgi...

sajauci kopā 1.jūlijs 2020 10:40
0 6 Atbildēt

mušas ar kotletēm, galvenais taču ir kādu apvainot savā vēlmē visur nokļūt ar auto, nevis vienkārši braukt ar vilcienu.

Kanibaals 1.jūlijs 2020 11:48
3 0 Atbildēt

Zaļie ar galvu nedraudzējas. Vācijā zaļie slēdz AES kuru vietā nāk akmeņogļu TEC. Zaļāka enerģija par AES vēl nav izgudrota, bet aizstāj to ar pašu netīrāko TEC kura pie tam rada radioaktīvus izmešus gaisā.

Nja 1.jūlijs 2020 16:31
1 0 Atbildēt

Uhh, es kā minimums 79 zaļajiem ar savu komentu esmu uz varžacīm uzkāpis, šis laikam būs personīgais rekords

Kanibaals 2.jūlijs 2020 0:59
0 0 Atbildēt

Tas atkal 650. ar savu autoclickeri uzdarbojas.

650 2.jūlijs 2020 2:49
0 0 Atbildēt

Par bazaaru atbildēsi??

Jurmalnieks 1.jūlijs 2020 10:55
0 6 Atbildēt

Brauc uz mežu un cērt kokus cik gribi. Pilsētā, tie daži, kas aug, lai arī aug. Tipa Jūrmalā mašīnām vietu trūkst, lol.

Nja 1.jūlijs 2020 11:30
11 0 Atbildēt

Tipa Jūrmalā koku trūkst, ne? Latvija ir viena no retajām valstīm pasaulē, kur eksistē aforestācija - koku daudzums dabīgi/mākslīgi palielinās ātrāk, nekā tos izcērt. Kur problēma, ja vietā iestāda VAIRĀK kokus, nekā izcērt? Jeb Tev vajag vienkārši pačīkstēt par kaut ko, pat neizlasot/neizpētot lietas būtību?

Kanibaals 1.jūlijs 2020 11:59
11 0 Atbildēt

Koki arī aug lielā ātrumā. 5 gadi un jau diezgan liela izmēra koks, ja vēl stāda jau audzētu tad vispār nav problēma. Nesaprotu to raudāšanu par pusnokaltušiem kokiem pilsētā, tas nav mežš kur vajag sakaltušos kokos ko kaitēkļiem grauzt. Tie paši zaļie neļāva arī kontrolēti nodedzināt GNP gabaliņu, lai ir kur sugām izplesties, bet nē ka tik pabļaut.

melnais 1.jūlijs 2020 12:56
9 11 Atbildēt

Varbūt par sliktu nenāktu nodedzināt kādu laukumu ar auto, lai auto tirgotājiem ir noiets un atjaunojas autoparks? Kāpēc jādedzina tikai meži un pļavas?

Palaidniex 1.jūlijs 2020 13:20
2 0 Atbildēt

lielāku muļķību sludināšanu par "dabīgajām" pļavām Latvijā vēl nav nācies dzirdēt zsaļo izpildījumā. Ja "dabīgo" pļavu nemitīgi mākslīgi nenogana ar mājlopiem, nepļauj ar tehniku, tā ātri aizaug vispirms ar krūmiem, tad kokiem un gala beigās tur ir mežs. Ir neliels procents valsts teritorijas (dažas palienas, randu pļavas un pārpurvotas vietas), kas nosaucamas par patiešām dabīgām pļavām, kas pašas neapmežojas. Viss pārējais ir mākslīgi uzturēto pļavu izdošanas mēģinājums par "dabīgām".

100% piekrītu 1.jūlijs 2020 13:32
2 1 Atbildēt

Tieši tāpat notiek ar asfaltētajiem laukumiem - ja tur neuzliek lielu stāvēšanas maksu, ļoti īsā laikā lielisks laukums, ko varētu izmanto skeiteri, bmxeri, da kaut dejotāji - pārvēršas par auto stāvvietu un pagalam viss "dabiskums" un klajā vieta.

Palaidniex 1.jūlijs 2020 13:41
2 0 Atbildēt

Mhm - asfaltēts laukums dejotājiem. Zirgam jāsmejas.

Laukumus mākslīgi rada vai nu auto stāvēšanai vai nu atpūtai.

Park&Ride varianti ir nepieciešami, pasvītrošu - ērti lietojami, plaši pieejami un saprātīgi izvietoti, lai samazinātu lieku auto plūsmu. Tam jānāk komplektā ar labu, saprātīgu un ērti lietojamu sabiedriskā transporta komplekso risinājumu. Vācijas priekšpilsētās visādās šāda tia priekšpilsētās ir P&R stāvlaukumi, nevis skeitparki, deju laukumi vai zaļa zāle.

Cilvēki tur tos izmanto, bet te pat nav ne jēdzīga parka, ne P&R sisitēmas, ne sabtransporta risinājumu (ar pazemes tramvaju/metro) ar dzelzeļu galvenās artērijas vietā. Visi kūpina ar savu mašīnu lielus gabalus un meklē stāvvietas tuvējā pilsētā, uz kurieni dodās ik dienu strādāt.

Kanibaals 1.jūlijs 2020 14:50
2 0 Atbildēt

Tā jau nu gribēs 30+ grādos dejot uz asfalta, aha.

WALA 1.jūlijs 2020 17:15
4 0 Atbildēt

Vispār jau koki ir jacērt un jāstāda vieta jauni, jo tie CO2 rij efektīvi tikai līdz zināmam vecumam, tad efektivitāte krītas + pieaug riski dabūt ar sausiem zariem, vai pat visu koku pa galvu, jo nu kaut kādā brīdī ceļa malās stādīta koka saknēm ir par maz vietas lai izplestos, kā rezultātā vai nu koks nīkuļot un klāt vai pat var būt situācija kad stiprāks vējš ar saknēm "izceļ".

Cilvēks ar stūri 1.jūlijs 2020 17:17
3 0 Atbildēt

Cirst un miers! Pilsētai ir jāatīstās! Koki te aug kā nezāles

Maris 3.jūlijs 2020 16:09
1 0 Atbildēt

Uz epastu pasts@jurmala.lv nosūtīju sekojošu noraidījumu!

Iesniedzu iebildumus un noraidu Jūrmalas pilsētas domes koku ciršanas ieceri Dubulto saistībā ar būvprojektu koku ciršanu zemesgabalos Dubulti 2526, Dubultu prospekts 1, Z. Meierovica prospekts 2305 un Dubulti 2304 (Dubultu prospekta un Z. Meierovica prospekta posms no Baznīcas ielas līdz Gončarova ielai).

Noraidu šo koku ciršanas ieceri Dubultos, jo:

1. Esošās Liepas veido dekoratīvi vēsturisko apstādījumu apjomu;

2. No jauna iestādītiem kokiem būs nepieciešami vairāki gadi, ja ne desmiti gadi, lai sasniegtu šādu vēsturisko ainavu;

3. Pamatojums nozāģēt 22 kokus, lai izbūvētu jaunu stāvvietu zaļās zonas vietā ir pretējs jaunākajām pilsētplānošanas tendencēm Pasaulē un samazina Jūrmalas iedzīvotāju dzīves kvalitāti;

4. Esošo auto stāvvietas projektu var realizēt bez koku ciršanas dažu metru attālumā no iecerētās vietas (pretī Dubultu stacijai), kur ir degradēts betona flīžu segums ar cilvēku veselībai bīstami izvirzītu armatūru;

5. Pretī Dubultu stacijai esošais laukums jau šobrīd tiek izmantots auto stāvvietai un līdz 2020.gada.2 jūlijam ir bijis piepildīts tikai 2,3 reizes. Tas nozīmē, ka dažu karsto dienu dēļ tērēt Jūrmalas iedzīvotāju nodokļus, lai izzāģētu kokus un pļavu pārbūvētu par asfaltētu-bruģētu laukumu (degradētu pilsētas vidi) nav pamatoti.

Informācija no jurmala.lv/lv/sabiedriba...sanu-dubultos/

--

Ar cieņu,

Māris Ozoliņš

Jānis 5.jūlijs 2020 9:43
0 0 Atbildēt

Esmu pret jaunas stāvvietas vūvniecību, piekrītu priekšlikumam savest kārtībā esošo graustu. Koki ir jāsaglabā.Esmu par sakārtotu Jūrmalas vidi, bet pret domes amatpersonas muļkībām. Varbūt šis ir nejaušs cilvēks?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par 20 000 eiro lētāk - īpašais kolekcionāru Golf R 333 Limited Edition par super cenu 1

76 400 eiro vērtais un 333 vienībās izlaistais ierobežotā skaita Golf skaitījās izpirkts, taču tagad tas negaidot parādījies pārdošanā, turklāt ar ievērojamu atlaidi. Lasīt vairāk

 

Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO) 9

Reģionos liela daļa ir grants ceļi, un to uzturēšana prasa papildu izmaksas. Tuvojoties gada beigām, pašvaldības Vidzemē atzīst – naudas visu ceļu uzturēšanai labā kārtībā nav un nebūs arī nākamgad. Tagad vietvarās lielākā uzmanība veltīta sniega tīrīšanai, līdz ar to tā daļa ceļu, kas ir vismazāk noslogotie, sliktos laikapstākļos var palikt gandrīz neizbraucami. Lasīt vairāk

 

11 gadījumi, kad uz autobāņa "izbeidzas motors" (+ VIDEO) 8

AutoTopNL padalījies ar video no sava 10 gados krātā materiāla, kurā no vairāk kā 1000 izmēģinātiem automobiļiem, ir 11 epizodes, kad ātruma testu uz autobāņa neiztur automašīnas motors. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti