Jūrmalas pilsētas dome iecerējusi būvprojektu – satiksmes organizācijas uzlabošanu Dubultu prospektā un Z. Meierovica prospektā no Baznīcas ielas līdz Pils ielas laukumam - kā rezultātā plāno nocirst 22 kokus.
Pamatojoties uz 2012. gada 2. maija Ministru kabineta noteikumu Nr. 309 “Noteikumi par koku ciršanu ārpus meža” un Jūrmalas pilsētas domes 2012. gada 22. novembra saistošo noteikumu Nr. 46 “Jūrmalas pilsētas apstādījumu apsaimniekošana un aizsardzība” prasībām, Jūrmalas pilsētas domes Koku vērtēšanas komisija izsludina publisko apspriešanu par koku ciršanu sabiedriski nozīmīgos publiskajos apstādījumos
Ciršanas ierosinātājs: Jūrmalas pilsētas dome.
Ciršanas vieta: pilsētas ielas zemesgabalos Dubulti 2526, Dubultu prospekts 1, Z. Meierovica prospekts 2305 un Dubulti 2304 (Dubultu prospekta un Z. Meierovica prospekta posms no Baznīcas ielas līdz Gončarova ielai).
Ciršanas pamatojums: būvprojekts – satiksmes organizācijas uzlabošana Dubultu prospektā un Z. Meierovica prospektā no Baznīcas ielas līdz Pils ielas laukumam.
Nocērtamo koku skaits, suga un stumbru diametri: paredzēts nocirst 22 kokus, tai skaitā zemesgabalā Dubulti 2526 piecas vainagotas liepas (stumbru diametrs 25–30 cm), zemesgabalā Dubultu prospekts vienu līdz divas sudrabegles (stumbru diametrs 15 cm), zemesgabalā Dubulti 2304 vienu liepu (stumbra diametrs 30 cm) un zemesgabalā Z. Meierovica prospekts 2305 – 14 vainagotas liepas (stumbru diametrs 25–30 cm).
Foto: Ekrānbilde no Google/maps
Informācija par apstādījumu koku atjaunošanu: būvprojektā paredzēts atjaunot apstādījumu kokus, iestādot 15 Holandes liepu dižstādus, 12 pīlādžus un 11 kalnu priedes.
No 11. jūnija līdz 5. jūlijam iedzīvotāji var izteikt savu viedokli, nosūtot iesniegumu uz e-pasta adresi pasts@jurmala.lv vai iesniedzot Jūrmalas pilsētas domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā Jomas ielā 1/5. Iesniegumā lūdzam norādīt – vai koku ciršanas ieceri saistībā ar būvprojektu atbalstāt, atbalstāt daļēji vai noraidāt, kā arī pamatot savu viedokli. Iesniegumā fiziskām personām norādīt vārdu, uzvārdu un dzīvesvietas adresi. Juridiskām personām norādīt uzņēmuma nosaukumu un juridisko adresi.
Papildu informāciju par būvprojektu var saņemt Jūrmalas pilsētas domes Attīstības pārvaldes Infrastruktūras investīciju projektu nodaļas Būvniecības daļā pa tālruni 26142057 un pie būvprojekta vadītāja pa tālruni 25730036; par kokiem – Koku vērtēšanas komisijā pa tālruni 67093862.
Jurmala.lv
Pēc virsraksta var saprast, ka iAuto ir pret satiksmes organizācijas uzlabošanu.
Māris vispār ir pret visu Jūrmalā notiekošo/izmaiņām
Viņš tāds latentais mazohists, pats dzīvo Jūrmalā, nekas viņam tur nepatīk, bet vienalga turpina dzīvot un bubināt
Šoreiz redz nepatīk, ka kokus cirtīs un iestādīs jaunus, lai beidzot likvidētu to "pudeles kaklu" pie dubultu autobusu pieturas.
Man gan liekas, ka viņš drīzāk ir pret atsevišķu idiotu piedalīšanos izmaiņu veikšanas procesa atsevišķos punktos.Jo, gan pati izmaiņu veikšana, gan veicējpersonu finansēšana vismaz daļēji notiek pa taisno no viņa kabatas.Raksts ir tīrs copī/paste, tur nav gandrīz nekāda "papildus" viedokļa.Izņemot tizlo virsrakstu,kuru visdrīzāk "būs" rediģēt.
Par jūrmalnieku naudu beidzamās varoņ5gades laikā ir ne viens vien suuds ieviests un apgūts,iespējams visvairāk tieši uz vienīgās/galvenās 300km garās varoņielas.Ar talsu šossejas pārbūves kauguru hiper 3perprojektu ieskaitot.
Dubultu revolūcijas 1mā kārta jau pagāšgad ir notikusēs,taču arī tur nav spēts panākt vienīgo/triju kontrol/aku augstuma samērošanu ar jaunuzklātās suudkārtas biezumu.Nupat pagāšnedēļ vienu/galveno veiksmīgi izcēla no 15cm dziļajām dzīlēm, bet jau pirmo 5 varoņdienu laikā tā ielīda pa 5cm atpakaļ...
Savukārt, varoņposmā no jaundubultu statoila līdz jaunmellužu ekstāzrādei pāris km posmā uz dubultu prospekta braucamās daļas atrodas jau kādi 88 aku vāki.No kuriem 2/3 ir gadiem ilgi iekrituši tā saucamajā asfaltā.Šobrīd gan braucamās daļas ielāpi vietām ir uzklāti, taču aku vākiem Nauda nau atradusēs.Nē.Jā.
Labi, ka par "mazohistu" ienākumnodokli izdevās "uzlabot" aku vākus major/dzintar posmā.Tur pēc jaunākās īlen-mauksa marsiešu technoloģijas tagad jau treššo gadu no katras otrās akas vertikāli gaisā torčī ārā 16pacsmit cm garš melnas gumijmattērijas gabals- acīmredzot, lai lohvadītājiem būtu jautrāka lohbraukšana.
Vēl mazohistiem būtu ieteicams uzrakstīt personālu p-etīciju tam IDIOTAM, kurš inspirēja luksofora darbināšanu 24/7 tieši 30m no domes ēkas.Tur garāmbraucošie Lohi pat nakts melnumā stāv rindā pa pusminūtei un kūpina pie šī te zvejniekkolhōza Priekšsēdētāja durīm dobē bagātīgi sastādītās Reņģes.
Vēl būt ieteicam uzrakstīt P un izmaksāt p Tiem, kuri gadiem ilgi cītīgi przdami/drzdami brīvdienu vakaros savādai/vassarai tradicionālajos +33jos nodarbojas ar satiksmes plūsmas paeggulēšššanu posmā no dzinterviadukta līdz dižsētas robežai aiz dižlieluppes.Lūk, apm šādi izskatās ieteikums tiem Lohiem, kuri pēc Plūdmales apmeklējuma svētdienas vakarā no iecienītā bulduru atpuuhtas rajona gribētu nokļut atpakaļ "savā smerdīgajā" rīgā:
Man kā nodokļu mkasātājam Jūrmalā bija iespēja uzrakstīt vēstuli domei, lai ierīko gājēju pāreju uz Tallinas ielas, uzrakstīju vēstuli ar pamatojumu, savācu kaimiņu māju iedzīvotāju parakstus - dome arī ierīkoja.
650 Jūsu tekstā caurvijas vārdi, ..varētu uzrakstīt..nu uzraksti, ievieto sakarīgu aicinājumu iAuto, un arī es parakstīšu tās petīcijas, jo varu piekrist, ka luksofori pie domes un pie dubultu stacijas pirmšķietami ir tizli saregulēti, bet iespējams, ka domas luksofors speciāli tagad tiek ieslēgts, lai mazinātu korķi pie dubultu stacijas (vismaz pēdējā laikā neesmu tur redzējis tādas rindas kā pirms pāris gadiem vasaras mēnešos)
Šajā pilsētā vēl pat ne tādi kā "es" ir aplauzušies.Ar laiku apnīk jebkuram,"vienalga" un/vai "pie d" mēdz kļuūt gan lohiem gan nelohiem.Tā ka cerība vienīgi uz to,ka rakstīs kāds, kurš daudzmaz saturīgi māk "mēdīties".Šis nav sliktākais, jo manuprāt domes aģenti mēdz palasīt, ko šeit kāds par viņiem mēdās.
Mēs nedomājam par kopējo lietu- mums ir jāskauž citam citu,jāpublicē tikai savas mājas krāna un/vai skursteņa garums un jājākritizē reku tas savtīgais ierāvējs buržuj direktodaktors.Jā.
Luksofori te ir vai nu tīšām saregulēti satiksmes kavēšanai, vai nu nav regulēti vispār.Ja pie lohdomes stūra trijos naktī lohbraucēji (jau vairākus gadus,lohnosnstopā, gan tagad, gan ziemā, gan vasarā!) 4 gadījumos no 5 ir spiesti apstāties- nu te točen (kāds) ir Lohs.Ko diez tas luksofors tur regulē, ja domei darbalaiks sen beidzies un gājēju tuvākajā kilometra apkārtnē vnk nav?? Tāpat kā svētdienas vakarā gaišzilo maksas kūrorta gaisu piegāna tūkstoši sastrēgušu uz vietas stāvošu automašīnu.Jo- nav ne cikla un nav arī šosejas.Nekā nav.Ir tikai Jūra un Lohi.
Labi, ka dubultu pusmegamezgls naktī deg zaļš.Pēc iA publikācijām par 69% tapa apgriezts sākotnējais jaun-iesprausto luksofor-semaforu gaismas izdalīJums un vairs nav zaļas debesis,mežs und tuvējie lohdebeskrāpji.
Taisnības labad jāsaka, ka luksoforu rīgā pie spices ir "saregulējuši" vēl lielāki kaitnieki- tumšajās diennakts stundās zaļā cikla ilgums tam ir kļuvis burtiski padsmit vai labi ja 20mit sek.Laikam ir matemātiski izmodelējuši- jo vairāk maiņas ciklu, jo lielākas iespējas tuvākajā nākotnē izjaat par šķērsošanu pie pussrakanā.