Master Z.E. piedāvā jaunu šasijas versiju ar vienu kabīni un palielinātu kravnesību

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 8.augusts 2020 9:46

Master Z.E. – elektriskās piedziņas furgons ar visplašāko klāstu tirgū. Tam ir trīs versijas: furgons, platforma ar kabīni un tagad arī – šasija ar kabīni.

Ar savu plašo Master Z.E. piedāvājumu, Renault šobrīd ir visdaudzveidīgākais lielo elektrisko furgonu klāsts, kas ir pieejams vairākās versijās. Jaunajā klāstā ir 3 versijas (furgons, platforma ar kabīni, šasija ar kabīni), 3 virsbūves garumi (L1, L2, L3), 2 virsbūves augstumi (H1, H2) ar pieļaujamo kopējo masu diapazonā no 3,1 līdz 3,5 t un kravnesību līdz 1700 kg (pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas).

Jaunā piedāvājuma izstrāde bija iespējama, pārveidojot elektromotora reduktoru.

Visu Master Z.E. versiju nobraukuma rezerve ir 130 km pēc WLTP protokola. Ar 32 A/7,4 kW Wallbox ierīci akumulatoru var pilnībā uzlādēt 6 stundu laikā.

o    Šasija ar kabīni: Jaunā versija – šasija ar kabīni – ir pieejama L2 un L3 garuma un H1 augstuma variantā. Maksimālā kravnesība pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas ir 1620 kg. Master Z.E. šasija ar kabīni nodrošina plašas virsbūves pielāgošanas iespējas, tostarp konteinera veida kravas nodalījums ar pacēlāju vai kravas bortu platformu. Master Z.E. ar 20 m3 ietilpības konteinera veida nodalījumu un kravas pacēlāju nodrošina 1000 kg kravnesību.

o    Platforma ar kabīni: Abas līdzšinējās platformas ar kabīni L2 un L3 garuma versijās nodrošinās palielinātu kravnesību līdz 1740 kg (pirms kravas nodalījuma uzstādīšanas). Lielāka kravnesība ļauj uzstādīt vēl lielākus konteinera veida kravas nodalījumus ar ietilpību līdz 20 m3, vienlaikus saglabājot zema līmeņa slieksni, kas atvieglo iekraušanu.

o    Furgons: 3 furgona versijas, kas pieejamas L1, L2 un L3 garumos, H1 un H2 augstumos, ar lietderīgo ietilpību diapazonā no 8 līdz 13 m3, būs pieejamas ar kravnesību līdz 1490 kg (3,5T versijā). Lielāka kravnesība ļauj transportēt smagāku tehniku. Iespējams izvēlēties starp daudziem stiklotās vai slēgtās virsbūves variantiem.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vieglajam nepaveicās (+ VIDEO)

Vieglās automašīnas vadītājs piedzīvo smagu avāriju, jo nonāk liktenīgajā vietā tieši tajā brīdī, kad kravinieks viņam priekšā nogāž siltumapgādes caurules. Lasīt vairāk

 

70% KASKO klientu izvēlās pašrisku pirmajam bojājuma gadījumam 2

Straujais inflācijas kāpums ir skāris teju ikvienu nozari. Līdz ar cenu kāpumu, neizbēgami mainās arī iedzīvotāju tēriņu paradumi. Gjensidige Latvija eksperti apskata, kā inflācija ietekmējusi auto īpašnieku KASKO (brīvprātīgā sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana) polises iegādes tendences. Lasīt vairāk

 

Baltijā lielākā lietoto auto tirgotāja "Longo Group" konsolidētais apgrozījums sasniedzis 100 miljonu eiro 2

Baltijā lielākais lietoto auto tirgotājs "Longo Group" ir sasniedzis 100 miljonu eiro apgrozījumu ieskaitot PVN kopš darbības sākuma 2018.gadā. Uzņēmuma vadības plāns gan ir vēl ambiciozāks - tuvākajā nākotnē viena gada laikā apgrozīt tikpat lielu naudas summu. Lasīt vairāk

 

Viņas auto maksā 4 miljonus - Bugatti Chiron Super Sport Monako ielās (+ VIDEO) 9

Kas ir viņa, nav zināms, taču Bugatti Chiron Super Sport ir 1200 Zs jaudīgs un 4 miljonus dolāru vērts varenauto, kas pievelk publikas uzmanību, lai kur arī parādītos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti