Peugeot Partner 4x4 Dangel pārsteidz ekspertus un Lietuvā iegūst Gada mazā kravas furgona titulu 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Peugeot | 9.septembris 2020 10:26

Augsta veiktspēja bezceļos, komfortabls vadītāja sēdeklis un modernākās drošības sistēmas ir īpašību kopums, kas sastopams tikai dažos komercautomobiļos. Peugeot nolēma veikt korekcijas pastāvošajā kārtībā un visas labākās īpašības apvienoja vienā pievilcīgā piedāvājumā uzņēmumiem.

Franču kompānijas darba rezultāts ir jaunais Partner 4x4 Dangel, kurš nupat izpelnījās īpašu atzinību no Lietuvas komercauto speciālistiem. Konkursa Lietuvas Gada komercauto 2020 uzvarētāju paziņošanas ceremonijā, kas notika aizvadītajā nedēļas nogalē, tas tika pasludināts par labāko kravas furgonu.

Konkursa žūrijas locekļu skatījumā automobilis ir ideāli piemērots uzņēmumiem, kas darbojas ļoti specifiskās sfērās, piemēram, veic elektrotīklu un gāzes tīklu uzturēšanu, kā arī policijai vai pat armijai. Automobiļa slēgtā virsbūve dod iespēju pārvadāt lielas nestandarta izmēra un formas kravas, savukārt pilnpiedziņas sistēma nodrošina labu caurgājību sliktos apstākļos, kamēr vadītājs var baudīt visas vieglā automobiļa priekšrocības un ērtības.

Partner pilnpiedziņas modifikācija piedāvā visu Peugeot inteliģento aprīkojumu. Tātad modelī ir sastopamas vissvarīgākās sistēmas, kādas piedāvā moderns pasažieru auto, ieskaitot automātisko ārkārtas bremzēšanu, adaptīvo kruīza kontroli, tālo gaismu automātisku pārslēgšanu, vadītāja noguruma monitorēšanas sistēmu un citas.

Peugeot Partner 4x4 Dangel konkursā Lietuvas Gada komercauto 2020 ieguva labākā mazā kravas furgona balvu. Pārējās divās kategorijās - lielie kravas furgoni un pikapi - par uzvarētājiem attiecīgi kļuva Renault Master un Ford Ranger.

Augsts, bet stabils

Konkursa žūrijas biedrs Jurģis Paplaitis īpaši uzsvēra, ka franču kompānijas Dangel sagatavotais Peugeot Partner pilnpiedziņas furgons ir savā ziņā ekskluzīvs modelis, jo tam ir 4x4 sistēma ar viskosajūgu.

“Kad priekšējie riteņi izbuksē, hidrauliskais sajūgs sabloķējas un griezes moments tiek pievadīts aizmugurējās ass riteņiem,” skaidro eksperts.

Tai pašā laikā mazā kravas furgona vadītājs pats var izvēlēties starp trim pilnpiedziņas darba režīmiem: divu riteņu piedziņu, automātisko režīmu, kurā griezes moments uz aizmuguri tiek novadīts tikai nepieciešamības gadījumā, un pastāvīgo pilnpiedziņu.

Peugeot Partner 4x4 Dangel negaidīti kļuva par lielāko pārsteigumu arī šā gada konkursa Gada komercauto 2020 loceklim Karolim Šimkum, Lietuvas lielākās komercautomobiļu pārbūves un pielāgošanas kompānijas Altas komercinis transportas pārdošanas vadītājam. Eksperts atzinīgi novērtēja Partner 4x4 Dangel potenciālu bezceļos un pat sāka apšaubīt pikapu priekšrocības, jo ar 205 mm klīrensu un aktīvu pastāvīgo pilnpiedziņu furgons kļūst par īstu SUV.

“Šāds kravas furgons sver ievērojami mazāk par jebkuru pikapu, un tas ir aprīkots ar speciālām riepām. Būtu grūti viennozīmīgi pateikt, kurš sliktos ceļa apstākļos ar papildus 300 kilogramiem kravas nodalījumā brauc labāk,” saka žūrijas loceklis.

Lielāka pievilcība braucēju acīs

Konkursam pieteikto automašīnu testos K. Šimku patīkami pārsteigusi arī Peugeot stabilitāte. Auto nezvārojās, lai gan pat vizuāli Partner 4x4 Dangel ir augstāks nekā standarta versija. Žūrijas loceklis pat izteica minējumu, ka augstais pilnpiedziņas auto gaitas un vadāmības īpašību dēļ būtu uzvarējis, ja Šauļu autodromā, kur notika konkursa dalībnieku testi, tiktu aizvadītas arī sacensības. Eksperta bažas, ka pilnpiedziņas Partner varētu būt trokšņains salons, turpretī neapstiprinājās. Auto salonā valdīja neierasts klusums.

“Franču kompānija jau sen nodarbojas ar lielas ietilpības automobiļu ražošanu, un ir pazīstama kā spēcīgs spēlētājs komercauto tirgū,” piebilda K. Šimkus.

Viņa skatījumā ne mazāk svarīgs ir fakts, ka Partner 4x4 Dangel no standarta modeļa ir mantojis visu interjera aprīkojumu: tam ir kompaktā stūre, moderns instrumentu panelis, kā arī jaunākās paaudzes multimediju sistēma.

“Šis vairs nav viens no tiem vecajiem komercautomobiļiem, ar kuriem braukšana bija nebaudāma, jo tie bija radīti tikai darbam. To automašīnu radītājiem galvenais uzstādījums bija tos izgatavot maksimāli zemus, lai iegūtu pēc iespējas lielāku lietderīgi izmantojamo telpu. Peugeot pieeja ir citādāka - šajā auto ir padomāts arī par vadītāju,” uzskata K. Šimkus.

Jurģis Paplaitis savukārt Partner 4x4 Dangel aprīkojumā izcēla labskanīgo audio sistēmu, kas viņa skatījumā būtu pietiekami laba lielai daļai vieglo pasažieru auto.

Plašas pielāgošanas un individualizēšanas iespējas

K. Šimkus skatījumā lielas ietilpības kravas furgonam ir vēl kāda priekšrocība - pateicoties slēgtajai kravas telpai, tas ir lētāks ekspluatācijā un vieglāk padodas pielāgošanai. Ar pikapiem ir citādāk, jo kravas kastes nosegšana, kad mašīna pārvadā īpaši lielus priekšmetus, var izrādīties īsts izaicinājums.

“Ir kravas, ko nepieciešams pasargāt no nokrišņiem, citas ir jutīgas pret temperatūras svārstībām. Ar slēgtu virsbūvi šīs problēmas var viegli atrisināt un furgonā pat var ierīkot mobilo darbnīcu. Šīs priekšrocības var noderēt,” saka speciālists.

Peugeot Partner 4x4 Dangel ir aprīkots ar 1,5 litru Blue HDi dīzeļdzinēju. Tā jauda ir 131 ZS, savukārt maksimālais griezes moments sasniedz 300 Nm. Modeļa vidējais degvielas patēriņš atbilstoši WLTP (vispasaules saskaņotā vieglo auto testu procedūra) ciklam ir 6,1 l/100 km. Mazā furgona kravnesība savukārt ir 802 kilogrami.

Konkursam Lietuvas Gada komercauto 2020 bija pieteikti šādi automobiļi:

·         Ford Ranger

·         Iveco Daily

·         Mitsubishi L200

·         Peugeot Partner 4x4 Dangel

·         Renault Master

·         Renault Trafic

·         Renault Master Z.E.

·         Toyota Proace City Verso

 

 
Visi komentāri
 
pežō 9.septembris 2020 10:55
0 0 Atbildēt

Danger?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti