Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Latvijā jauniem elektroauto noteikts 4500 EUR, bet lietotiem elektroauto un jauniem ārēji lādējamiem hibrīdauto 2250 EUR atbalsts 57

 
Nozare.lv | 4.janvāris 2022 8:24

Izsludināts konkurss auto tirgotājiem par atbalstu elektroauto un mazemisiju hibrīdauto iegādei, un tajā pieejams Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta finansējums 10 miljonu eiro apmērā, liecina VSIA "Vides investīciju fonds" paziņojums oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

"Vides investīciju fonds" aicina iesniegt projektus Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta finansētajā atklātajā konkursā "Siltumnīcefekta gāzu emisijas (SEG) samazināšana transporta sektorā - atbalsts bezemisiju un mazemisiju transportlīdzekļu iegādei" atbilstoši pasaulē saskaņotā vieglo transportlīdzekļu testēšanas procedūras (WLTP) svērtajam kombinētajam ciklam.

Konkursā pieejamais Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta finansējums ir 10 miljoni eiro.

Projekta pieteikumus var iesniegt Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pārziņā esošajā transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrā reģistrēti komersanti, kas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ierīkojuši un reģistrējuši transportlīdzekļu tirdzniecības vietu.

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) pārstāvji aģentūrai LETA norādīja, ka CSDD reģistrētas 777 tirdzniecības vietas, bet komersants vienlaikus var ierīkot vairākas tirdzniecības vietas. Tātad ikviens komersants, kas izpilda projektu konkursa nolikuma prasības un noslēdz līgumu par projekta īstenošanu ar "Vides investīciju fondu", var pārdod iedzīvotājiem jaunus un/vai lietotus elektromobiļus vai jaunus ārēji lādējamus hibrīdauto, tas ir, konkursā var "uzvarēt" neierobežots skaits automašīnu tirgotāju.

Turklāt konkursa nolikums neparedz konkrētu finansējuma apjomu katram projekta īstenotājam. Konkursa ietvaros ir pieejams maksimālais finansējuma apjoms 10 miljonu eiro neatkarīgi no tā, cik daudz būs projektu īstenotāju. Līdz ar to, ja komersants būs noslēdzis līgumu par projekta īstenošanu, tad par katru pārdoto elektromašīnu vai ārēji lādējamu hibrīdauto tas attiecīgi saņems finansējumu šī konkursa ietvaros. Komersantam "Vides investīciju fondā" būs jāiesniedz pārskatu un pamatojošos dokumentus, savukārt maksājumu veiks VARAM.

Pieteikumi projektā iesniedzami līdz šī gada 3.februārim.

Kā ziņots, Ministru kabinets 21.decembrī apstiprināja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) sagatavoto atbalsta programmu elektroauto iegāde. VARAM atbalsta programmā ir ietvērusi virkni nosacījumu, lai šādu transportlīdzekļu iegāde būtu pieejama pēc iespējas plašākam iedzīvotāju lokam, lai elektromobiļus un ārēji lādējamus hibrīdauto varētu iegādāties iedzīvotāji, kas ikdienā regulāri darba vai privātām vajadzībām izmanto automašīnas.

Atbalsta programmā pieejamais kopējais finansējums ir 10 miljoni eiro. Finansējuma apmērs jauniem elektromobiļiem noteikts 4500 eiro, lietotiem elektromobiļiem un jauniem ārēji lādējamiem hibrīdauto (līdz 50 g CO2/km) - 2250 eiro.

Vienlaikus papildu atbalstu 1000 eiro apmērā varēs saņemt par esoša transportlīdzekļa norakstīšanu, nododot to apstrādes uzņēmumam saskaņā ar Nolietotu transportlīdzekļu apsaimniekošanas likumu, kā arī būs iespēja saņemt auto tirgotāja sniegto papildu atlaidi vai citu vienu vai vairākus stimulējošus risinājumus.

Pēc VARAM rīcībā esošās informācijas, šobrīd tirgū ir pieejami vismaz divi mazas klases jauni elektromobiļu modeļi ar bāzes vērtību līdz 25 000 eiro un vismaz 15 dažādi mazas, vidējas, apvidus un kravas klases elektromobiļu modeļi ar bāzes vērtību līdz 40 000 eiro. Mašīnu ar iekšdedzes dzinējiem piedāvājumā gan ir būtiski vairāk un tās ir lētākās.

Ņemot vērā pieejamā finansējuma apjomu, VARAM prognozē, ka kopējais iegādāto elektromobiļu un ārēji lādējamu hibrīdauto skaits varētu sasniegt 3800, kā rezultātā siltumnīcefekta gāzu emisiju samazinājums ar konkursa ietvaros iegādātajiem transportlīdzekļiem būtu ap 9800 tonnu CO2 gadā jeb 49 000 tonnu CO2 piecu gadu monitoringa periodā.

Noderīgi:

Jaunākie Latvijā nopērkamie elektroauto ir:

Ūdeņraža auto pēc būtības arī ir elektroauto un attiecīgi Latvijā tiek reģistrēts

 
Visi komentāri
 
GTD2 4.janvāris 2022 9:50
16 6 Atbildēt

žēl,ka nevarēja jeb nemācēja atrast 10miljoniem jēdzīgāku pielietojumu.

Janka 4.janvāris 2022 13:40
3 3 Atbildēt

Visi protam, gudri spriest. Kāds būtu piedāvājums iztērēt 10 ļimakus, lai visiem labi nesildot citu valstu ekonomiku un naudu vienkārši nenoēdot

viencexperc 5.janvāris 2022 9:51
5 2 Atbildēt

piešķirt valsts aizdevumu 100 startapiem. Zinot, ka 99% startapi nesanāk, bet tas 1% tos 10 miljonus ilgtermiņā atgriezīs atpakaļ valstij.

Bet šie 10 miljoni ir iebāzti dibenā ( noēsti). Jo nekāds ieguvums, izņemot to, ka šie sūdi palielinās elektrības cenu un valstij vajadzēs vēl iebāzt 10 miljonus lai atkal samazinātu PVN elektrībai.

Ots 6.janvāris 2022 15:39
0 1 Atbildēt

Piešķirt priekš auto naudu, tas ir patēriņš jeb nauda noēsta ...+ pieaug elektrības patēriņš un tās cena....

Loģiskāk būtu piešķirt saules paneļiem subsīdijas....kad tie salikti...var domat par auto.

AB 7.janvāris 2022 11:35
0 0 Atbildēt

Labāk lai tā, nekā pa kabatām

Aigi 4.janvāris 2022 13:08
6 6 Atbildēt

Ļoti loģisks pielietojums.

GTD2 4.janvāris 2022 13:36
5 3 Atbildēt

Nu jā par mūsu nodokļu maksātāju naudu sildīs citu valstu ekonomiku, lobējot ārvalstu autoražotājus

anonimikis 4.janvāris 2022 13:52
4 5 Atbildēt

Rakstu nelasīji, bet viedoklis ir? Tā ir emisiju kvotu nauda. Jā, to varēja atdot nodokļu maksātājiem apēšanai un izdiršanai, bet tā nav nodokļos samaksātā nauda.

GTD2 4.janvāris 2022 15:35
5 3 Atbildēt

es nerakstīju ,ka tā ir nodokļos samaksātā nauda , bet gan nodokļu maksātāju nauda un nemaz to nevajag atdot apēšanai, piemēram par to naudu varētu atjaunot policijas autoparku, lai nav jaņem dargajā nomā un pēc tam kad jau nolietoti pašiem no nomas kantoriem daļa šo auto jāatpērk, tas tik viens no piemēriem valstī ir tikdaudz vajadzību kur naudu varētu lietderīgāk iztērēt.

anonimikis 4.janvāris 2022 16:20
4 5 Atbildēt

Vai tik tu neesi galīgi dumjš? tepat augstāk iebilsti, ka par šo naudu tiek pirkti auto un sildīta citu valstu ekonomika. Un tagad jaunā komentārā pats piedāvā darīt tieši to pašu - pirkt auto un sildīt citu valstu ekonomiku.

GTD2 4.janvāris 2022 17:03
9 4 Atbildēt

tomēr ir atšķirība vai mēs piemaksājam subsidijas veidā lai daži privātie var iegādāties sev izpriecu mantiņu , vai arī pa to naudu iegādāties nepieciešamos, piemēram, policijas auto kuriem nauda budžetā trūkst, un tapēc daļa no tiem tiks nomāti tā kārtējo reizi pārmaksājot. Bet protams labāk kārtējo reizi to izklekerējot un pašiem sēdēt parādos ar pliku pakaļu uz mūrīša

Lietotājs 4.janvāris 2022 17:54
2 2 Atbildēt

Jā, pareizi, policijai vajag nopirkt Teslas, sanāks vairāk kā 100 gab. Vienīgi atkal būs bļāvieni, kādēļ tik dārgi?

Arnis 5.janvāris 2022 7:16
2 1 Atbildēt

Par emisijas kvotu naudu no auto drīkst iegādāties tikai mazemisiju vai bezemisiju.

msh 6.janvāris 2022 12:34
1 1 Atbildēt

Muļķības, kas to nosaka? Zaļās izspiešanas nauda nonāk valsts budžetā - un tālāk jau ir pie dirsas kā to pārdala.

Donis 4.janvāris 2022 17:44
0 2 Atbildēt

Loti nelogjisks pielietojums

Aleks 4.janvāris 2022 18:25
4 1 Atbildēt

Logiski domājam ! Dārgas mašīnas pērk bagāti cilvēki ..tātad atbalsts domāts tieši viņiem .. lai viņi varētu nopirkt jauno auto ..un lētāk uz 4,5k ! Nabagi cilvēki ka braukāja ar vecam mašīnām tā arī brauks līdz pēdējam ..

Raimonds 4.janvāris 2022 18:33
2 4 Atbildēt

Nav tur dārgiem auto atbalsts paredzēts. Tikai līdz 60400€ un kāda starpība vai nopērk dārgāku auto ar 4500€ atlaidi vai lētāku auto ar tādu pašu atlaidi. Mērķis jau ir lai nopirktu auto bez degvielas dzinēja. Summa fiksēta un nav nekāda palīdzība tautai, bet stimuls izvēlēties elektroauto. Tā ka viss ir pat ļoti loģiski. Nabagie jau nepērk lētus jaunus auto, bet nojātus dīzeļus utml.

msh 4.janvāris 2022 19:20
6 1 Atbildēt

Tu pats lieliski pamatoji kāpēc uzdāvināt turīgiem cilvēkiem četrarpus pakas ir pilnīgi neloģiski. Cik bieži tev gadās piedzīvot ka svaiga mašīna tevi atstāj dūmu mākonī? Necik - jauna mašīna atbilst EURO 6 standartam, tur starp motoru un izpūtēju ir pieci filtri un galā pa izpūtēju nāk rožu smarža - piemaksāt četrarpus pakas par to lai tiktu vaļā no šīs rožu smaržas - labi dzīvojam ka nav nopietnāku problēmu ko risināt kā šī - ja kādam akurāt rūpētu gaiss, tad subsīdija 20-30 paku apmērā, pie pirkšanas pretī dodot vecu dīzeli dotu vairāk nekā dalīt četrarpus pakas tiem kas jaunu mašīnu var atļauties jau tagad.

P.N. Ja tev mašīna kas lētāka par 60 pakām nešķiet dārga, tad fonam atceries ka vidējā uz Latvijas ceļiem esošā mašīna maksā 2 pakas...

650 4.janvāris 2022 19:44
1 3 Atbildēt

Elektroniskais prokurors tiem vidējajiem "uz ceļiem esošajiem" mašīnu īpašniekiem varbūt ar laiku varētu izsūtīt Pavēstes.Attiecīgā tajā dātumā kopā ar visu to savu mašīnu (uz ceļiem) ierasties tuvākajā Tollmetsā.Sākotnēji passākums būtu bezmaksas, vēlāk ta jau redzēs,kā ies un taa.

MMX 4.janvāris 2022 23:10
2 1 Atbildēt

Pie vispārējā policijas daudzuma laukos vieglāk būs noskrūvēt numuru un braukt tāpat. Lai Rīgas zaļie tad paši brauc, meklē to lūzni un ved uz tolmetu

Ja uz tehnisko nebrauc, tad ceļu nodoklis nav jāmaksā, atliek tik drošības pēc nopirkt aprošināšanu. Princips līdzīgs kā dzērājšoferi bez tiesībām vizinās

650 5.janvāris 2022 1:52
1 1 Atbildēt

Jā.Tad jau iespējams drīzumā sagaidām agroekaoloģiskās pašaizsardzības brigāžu veidošanos, kuras ar uzassinātām lāpstām nelūgtajiem iebraucējiem izdurs visus vējstiklus..

Reku,tollmetsos būšot speciāli palīg/cehi,tur tos nodotos hlamus vārīs lielā katlā un tvaicēs ārā cēlmetālus.Otrā stāvā sēdēs speciāli zinātniskie līdzstrādnieki un štancēs šķidros čipsus, kurus īpaši apmācīti inžektoristi apmeklētājiem iešaus galvā ar polarizēto bezkontakta pistoleti. Lūk bezmaksas avīze, jaunākais,tāteikt, CSSDD biļetens: www.weforum.org/agenda/2021/1...ree-injection/

Krotow 6.janvāris 2022 22:10
0 0 Atbildēt

Tas viss jau bija padomju laikos. Mēģinājums ar kājām šķērsot citu mikrorajonu ik pa laikam beidzās ar fizisku ietekmēšanu no vietējiem.

imzz 4.janvāris 2022 19:45
1 0 Atbildēt

Nabagie jau nepērk lētus jaunus auto, bet nojātus dīzeļus utml. -- Te gribētos sīkāk tavu sabiedrības klasifikāciju, pieņemu, ka lētos jaunos auto pērk zemākā vidusšķira (?)

Zemesgramata 4.janvāris 2022 20:56
4 1 Atbildēt

Zemākā vidusšķira pērk 3-5-7 gadīgus premium auto.

650 5.janvāris 2022 2:06
1 1 Atbildēt

-bet labi,ka atrodas vēl kādi atsevišķi augstākās klasses Lohi, kuri šos te 3gv savulaik nopirkuši jaunus.'

Īstenībā sen jau vajadzēja ieviest kvotu uz dažādu hlamu pirkšanu,1x7g,un ne citādi.Nopirki- brauc.Negribi- ej .....

Krotow 6.janvāris 2022 13:43
0 0 Atbildēt

Tas vairs nav trends.

Jo 4.janvāris 2022 20:04
3 0 Atbildēt

Varbūt man izdevīgi būtu savu lietoto elektro nodot placī ar domu, ka pēc subsīdijas piešķiršanas to atpirkt? Tūkstotis placim, tūkstotis man?

650 5.janvāris 2022 2:14
3 0 Atbildēt

-kā, vai tad karuseļu valstībā vienu un to pašu nevarēs pārpirkt vairākkārt? Ostāps Banderss būtu no skaudības apkā kājies, šitādu izdevību ieraugot..

Zemesgramata 4.janvāris 2022 20:08
1 3 Atbildēt

Dzīres bagātajiem

Po 5.janvāris 2022 10:35
1 0 Atbildēt

Tad jau tas jaunais auto pirkums jāapkarina ar liegumu uz 60 mēn. un jāpiekarina GPS, lai nešmauktu nobraukumu!?

wons 4.janvāris 2022 21:10
0 0 Atbildēt

Kāds varētu izveidot sarakstu ar atbilstošajiem hibrīdiem un elektroauto, kuri atbilst šai programmai.

Janka 5.janvāris 2022 11:59
0 0 Atbildēt

Ko tur veidot. Visi elektroauto + Plug in Hybrid, nevis parastie Hybrid.

Jocīgi, ka programma neattiecas uz ūdeņraža auto.

iAuto 5.janvāris 2022 8:58
0 0 Atbildēt

Lai viss tas notiktu, potenciāli dotētie auto ir jāpiesaka līdz februāra sākumam. Bet jaunu elektroauto subsīdiju saņēmējiem jābūt vismaz 5 gadus auto īpašniekam, vai arī ar to jānobrauc 54 000 km

Betons 5.janvāris 2022 10:41
2 1 Atbildēt

Jā,un tam sūdam jāmaksā 60 tūkstoši,lai dabūtu 4 tūkstoši finansējumu, ko tad tas viss pierāda,ne jau vidusmēra latvietis kam alga ir1000 eiro,var pirkt mašīnu pa 60 tūkst kārtējaisjais valsts projektiņš priekš biezajiem uz nodokļu maksātāju naudas,šeit tik pierādàs kādi debili vada valsti

Asaris 5.janvāris 2022 15:54
0 0 Atbildēt

Tev laikam galvā betons

Shiirs 5.janvāris 2022 11:54
2 3 Atbildēt

Priecē kā bomāri vaimanā.

štekeris 5.janvāris 2022 12:26
1 3 Atbildēt

absolūti debils lēmums. nerisinās nekādas problēmas.

Arnis 6.janvāris 2022 9:40
1 0 Atbildēt

Lietuvā analoģiska atbalsta programma jau noslēgusies.

Janka 6.janvāris 2022 11:23
0 0 Atbildēt

Pēc veida jā, bet pēc idejas savādāka, jo finansējumu varēja saņemt nevis auto placis, bet gan auto īpašnieks. Nopērc auto ārzemēs piereģistrē LT aizpildi dokumentus un saņem atbalstu. Šeit ir savādāk, placis tev piedāvā "atlaidi" auto iegādei, kuru pēc tam saņem no Vides investīciju fonda.

Placis 6.janvāris 2022 11:57
0 0 Atbildēt

Tad jau sanāk, ka Teslai nemaz nav atbalsta, jo Teslai nav dīlera LV! Kur tad ir tas Teslas placis!? JA pa vidu ir perekups, tad ekonomija paliek perekupam.

Janka 6.janvāris 2022 13:07
1 0 Atbildēt

Placis - klasificējās, kā CSDD reģistrēts auto tirgotājs (vienalga oficiālais dīleris vai auto tirgotājs). Līdz ar to arī Rumbula ts.sk.

Tims 6.janvāris 2022 10:11
0 0 Atbildēt

Un kādēļ nevar subsidēt arī uzņēmumus? Ja jau iet runa par ekoloģiju, vai tad nav vienalga, kas to eauto pērk- fiziska vai juridiska persona? Vai tomēr tas atkal ir tikai bizness..

Atbalts 6.janvāris 2022 11:52
6 1 Atbildēt

Kā darbojas atbalsts Vācijā: cilvēks var nopirkt EV lētāk, pēc būtības EV cena tiek izlīdzināta ar jauna ICE auto cenu.

Kā darbojas atbalsts Latvijā: Dīleri par atbalsta summu palielina EV cenu un atbalsta summu iebāž kabatā. Pircējs mārketinga iespaidā skrien pirkt EV un domā, ka ir ietaupījis.

To, ka atbalsts Latvijā nestrādā ir pierdījušas jau atbalsta programmas ēku energoefektivitātes palielināšanai. Ja pērc siltumsūkni par savu naudu, tad cena ir X, ja pērc siltumsūkni par ES fondu naudu, tad siltumsūkņa cena ir X+atbalsta summas apmērs.

aigi 7.janvāris 2022 8:35
1 1 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. Man pērkot SS pat visu atbalsta dokumentāciju sagatavoja SS pārdevējs un cena bija 1:1 kā pirms programmas.

Ādaži 7.janvāris 2022 9:22
1 0 Atbildēt

Man bija tieši tā, kā aprakstīts iepriekš. Un cenas pieaugumu skaidroja ar dokumentācijas kārtošanu un un visādu stulbu valsts iestāžu auditiem, kas traucē strādāt.

Janka 6.janvāris 2022 13:15
0 0 Atbildēt

Gluži manas domas. Ietaupījums potenciālajam pircējam nekāds. Tiesa gan Nordē ir interesants piedāvājums tikai nevar saprast vai atlaides cena ir saistībā ar līdzfinansējumu vai kā . Jo piemēram Nissan Leaf teiksim mazākajā komplektācijā izmaksā ja - atbalsts tad 18490 ir ļoti interesanta cena.

noliktava.norde.lv/lv/filter?dat...x_price=100000

Janka 6.janvāris 2022 13:17
0 0 Atbildēt

Sapratu, cenas norādītas jau ar atbalstu.

Kish 6.janvāris 2022 19:13
0 0 Atbildēt

A pastalām ar strāvas vadu cik????

Kish 6.janvāris 2022 19:18
0 0 Atbildēt

Bomāriem tieši priekš būs ko jaukt ārā uz tomātu nest ....

Zaļš 7.janvāris 2022 5:10
2 1 Atbildēt

No tiem 3800 auto, kuriem plānots finansējums vismaz 3500 būs valsts un pašvaldību iestāžu iepirkums, pārējos nopirks jaunizceptie vai esošie miljonāri. Parastais strādnieks, kas reāli kaut ko taustamu ražo pie tiem netiks, jo algas zem vidējās. Es arī labpreāt nopirktu, bet diemžēl jābaro un jāuztur trīs bērni un. Ak jā, man taču ir dāsns atbalsts!!! Nebrīnos, ka mani bērni jau tagad plāno un meklē iespējas mācīties un strādāt ārzemēs. Izrādās, ka var starptautiskās izglītības iestādēs mācīties bezmaksas, bet pārējās izmaksas ir mazlit dārgākas.nekā Latvijā, toties var piestrādāt un saņemt algu daudz lielāku nekā te. Skumji skatītie un redzēt to,. bet esGBju viņu izvēli respektēju, ho redzot, kā budžetnieki sev ceļ algas, saprotu, ka tie gan spēs apmaksāt savus komunāl

aigi 7.janvāris 2022 8:42
2 2 Atbildēt

Parastais strādnieks jau sen pelna vairāk par parastu referentu ministrijā. Tā kā nečīksti, ka valsts maize ir baigi saldā.

Krotow 7.janvāris 2022 11:09
0 0 Atbildēt

Cik tad mums ir braucošo strādnieku, kuri var atļauties pirkt auto no 25k€ uz augšu?

aigi 7.janvāris 2022 8:41
0 0 Atbildēt

Es arī skatos nomainīt auto. Atbalsts stimulē skatīties uz EV vai plug in, bet nu nav modeļu kas mani uzrunātu. Ja ir, tad cipars kuru negribas maksāt. Izskatās ka jaunais Forester varētu būt visatbilstošākais, bet tas tāds pushibrids tikai

Lietotājs 7.janvāris 2022 11:52
1 1 Atbildēt

Lietderīgāk būtu pircējam piešķirt šo atlaidi pa tiešo. Auto tirgotāji, kā ierasts, pacels elektro auto cenu. Tie ir ieinteresēti tirgot parastos auto nevis elektro. Saprotu, ka tiem kuri nelieto un nezin kādi ir elektro auto plusi, vienīgais arguments ir augstāka cena salīdzinājumā ar parasto auto. Tomēr, tie paši cilvēki izvēlas iegādāties Led spuldzes nevis kvēlspuldzes.

650 8.janvāris 2022 3:35
0 0 Atbildēt

Kur tad EV iegādes ekakokaloģiski zvaigžņotajā bŗīdī liksiet tos savus pašreizējos auto? Koa? Jā.

Latvietis 9.janvāris 2022 1:02
0 0 Atbildēt

Elektro mēsls mazturīgo Ģimenēm! Un cik Tonnas Benzīna gadā tu patērē saviem dzelzs mīluļiem??? Dzīzeļsūdi var iet dirst!!

Fakts 9.janvāris 2022 9:02
0 1 Atbildēt

Sadzīvot ar elektrolauku,paldies!

Nevajadzēs.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tesla slikti, Honda – labi: vācu TÜV atklāj, kas ir labākais 7

Ja jūs esat Honda Jazz īpašnieks, tad varat priecāties – jūsu auto nelūzīs un kalpos uzticami vismaz pirmos 2-3 gadus. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām budžeta elektroauto Citroen e-C3 (+ VIDEO) 3

Citroen e-C3 ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 10

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti