Visi komentāri - Galvaspilsētas tiltu ikdienas uzturēšanu piecus gadus par 45,9 miljoniem eiro turpinās "Rīgas tilti"

Galvaspilsētas tiltu ikdienas uzturēšanu piecus gadus par 45,9 miljoniem eiro turpinās "Rīgas tilti" 5

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

13.marts 2025 16:15

Galvaspilsētas tiltu ikdienas uzturēšanu piecus gadus par 45,9 miljoniem eiro turpinās SIA "Rīgas tilti", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētā informācija.

"Rīgas tilti" uzvarējuši iepirkumā par tiltu, satiksmes pārvadu un gājēju tuneļu ikdienas uzturēšanu Rīgā no 2024.gada līdz 2029.gadam, kas iepriekš tika pārtraukts.

Kā ziņots, iepriekš konkursa daļā par tiltu uzturēšanu piedāvājumu iesniedza divi pretendenti, bet abi neatbilda nolikuma prasībām. Pēc atkārtota konkursa izsludināšanas trīs mēnešus vēlāk abi pretendenti iesniedza jaunus piedāvājumus, bet šoreiz lētākā piedāvājuma summa jau bija par aptuveni 43% lielāka nekā iepriekšējā, turpretim otra pretendenta piedāvājums bija pieaudzis par 14%.

Arī toreiz konkurss tika noslēgts bez rezultāta un tika panākta pagaidu vienošanās, ka tiltu ikdienas uzturēšanu tupinās veikt "Rīgas tilti". Līgums bija spēkā no pagājušā gada 1.oktobra līdz brīdim, kamēr atkārtotā iepirkumā tiks atrasts uzturētājs visam piecu gadu periodam.

Saskaņā ar IUB mājaslapā publicēto informāciju, iepirkumā par uzvarētāju atzīta "Rīgas tilti", kas turpmākos piecus gadus veiks darbus par 45 875 000 eiro.

Arī iepriekš "Rīgas tilti" bija iesnieguši piedāvājumu pieciem gadiem par 45,9 miljoniem eiro.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka uzņēmums "Rīgas tilti" reģistrēts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 1,5 miljoni eiro. Uzņēmuma kapitālā 29,73% pieder Albinam Jasaitim, 26,55% - Mārtiņam Sproģim, bet 21,86% - Vācijas valstspiederīgajam Tomasam Klausam Hugo Oto Uličkam.

"Rīgas tilti" 2023.gadā strādāja ar 19,16 miljonu eiro apgrozījumu un 580 000 eiro peļņu.

Jau ziņots, ka Rīgas ielu uzturēšanu nākamos piecus gadus par 293,4 miljoniem eiro veiks apvienība "Roadeks un LAU", uzņēmums "Vizii Urban", kā arī uzņēmumu "Eco Baltia vide" un SIA CBF "Ļ-KO" apvienība.

 
Visi komentāri
 
0pis 13.marts 2025 17:02
1 0 Atbildēt

Kurš nejēga izdomāja būvēt pilsētu uz abiem krastiem, nevis viena? Lai tad viņš arī sedz izmaksas!

650 13.marts 2025 17:54
2 0 Atbildēt

Interesanti,kuŗš (un vai un pa cik ta Muļļoniem..) augstāminetetēto to "ikdienass uzturēšanu" veica tā dēvētajos "iepriekšējajos" 5 gados.Kā (un/vai) Viņam (tam Veicējam) veicās. Jā.

Ha 13.marts 2025 17:59
3 0 Atbildēt

Interesanti, kā tieši notiek tā "uzturēšana"  ?

650 15.marts 2025 0:11
0 0 Atbildēt

Tieši tā arī notiek!

ZZZZ 14.marts 2025 11:09
0 0 Atbildēt

Mūsējie ir viensētnieki. Pietiktu ar zirgiem un lielajām laivām. Par pārējo ir jāmaksā ar riekstiem. Labais un kreisais, krasts. Nost ar tiltiem. Uz Tobāgo paši varam nobraukt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Timrots pirmo reizi izmēģina indiešu dīzeļa moci | Ātruma cilts S08E15 (+ VIDEO) 8

Pauls Timrots metas sensacionālā piedzīvojumā – pirmo reizi mūžā izbrauc ar dīzeļa motociklu Royal Enfield, kas uz Latviju atceļojis no Indijas. Lasīt vairāk

 

Vankūverā auto ietriecies pūlī

Vankūverā, Kanādā, sestdien, 26.aprīlī, ielu festivāla laikā auto ietriecoties pūlī, vairāki cilvēki zaudējuši dzīvību, paziņoja vietējā policija. Lasīt vairāk

 
 

Jau 1 miljons pārdotu Opel Corsa

Eiropā pieprasītā vācu mazauto jaunākās paaudzes modelis sasniedzis prestižo 1 000 000 saražoto eksemplāru skaitu, sarūpējot jaunu ierakstu Saragosas rūpnīcas vēsturē un nelielu jubileju tās kolektīvam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti