Visi komentāri - No oktobra vidus nekur nedrīkstēs braukt ātrāk par 90 km/h, izņemot Siguldas šosejas posmu ļoti labos apstākļos

No oktobra vidus nekur nedrīkstēs braukt ātrāk par 90 km/h, izņemot Siguldas šosejas posmu ļoti labos apstākļos 18

 

Foto: LVC

Nozare.lv | 13.oktobris 2025 13:26

No trešdienas, 15. oktobra, līdz pavasarim vairs nekur Latvijā nedrīkstēs braukt ātrāk par 90 kilometriem stundā (km/h), izņemot Siguldas šosejas posmu, kur ļoti labos apstākļos drīkstēs braukt ar ātrumu līdz 100 km/h, informē VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC).

Vidzemes šosejas posmā no Rīgas līdz Siguldai, kur darbojas adaptīvā satiksmes vadība ar mainīgas informācijas ceļazīmēm, ļoti labos braukšanas apstākļos maksimālais braukšanas ātrums būs 100 km/h arī ziemas sezonā, bet, meteoroloģiskajiem un braukšanas apstākļiem pasliktinoties, atļauto ātrumu tur samazinās līdz 90, 80 vai 70 km/h.

Jāņem vērā, ka ziemas periodā braukšanas un meteoroloģiskie apstākļi var mainīties vairākas reizes dienā, tostarp strauji, tādēļ autovadītājiem jāpievērš uzmanība mainīgās informācijas ceļazīmju norādījumiem un tie jāievēro, atgādina LVC.

Tikmēr 32 valsts autoceļu posmos joprojām turpinās būvdarbi. Autovadītāji tiek aicināti nepārkāpt būvlaukumos noteiktos satiksmes ierobežojumus, lai neapdraudētu sevi, citus satiksmes dalībniekus un arī būvniekus.

LVC mājaslapā atrodamajā būvdarbu kartē ir pieejama informācija par visiem aktuālajiem būvdarbiem un satiksmes ierobežojumiem valsts autoceļu tīklā.
 

 
Visi komentāri
 
0pis 13.oktobris 2025 14:07
1 0 Atbildēt

Mjā, pa ziemu jāpārceļas uz Ķīnu, kur tie labi ceļi pa kuriem var uz 120 sukāt.

protams,cien.Lohi 13.oktobris 2025 14:13
6 0 Atbildēt

pa jūrmalas lohšoseju braucot, Labs laiks nekad never nevar būt.

Tāpat kā zīmes 110 darbības periodā nekādīgi nevarbūt sasstrēgums uz/jūrmalu,migla, negaiss, vai vispārēji intensīva satiksme uz/rīgu kādā jaukā vassaras pēcpuzdienā, kad pie slavenā PuņķuBabītes bencīntanka samezglojuma notiekās Lunāparka cienōgas atrākcijas un ātrumu tur reāli derētu samazināt.Nee.

Piņķu izbrauktuve, debilais LN benzīntanks, apvedceļa nobrauktuve, četrujoslu pārkārtošanās, negaidīti manevri- nu nēe, cien.Lohi, mauciet tur oficiāli uz visiem 110(123)..Jā.

Viedi mainīgās elektroniskās ceļazīmes ir izgudrotas priekš galējajiem lohiem un tas ir vienkārši to glumo šarlataānu/idiotu kopējais izgudrojums vienīgi kādai līdzekļu "apgūšanai" vai kādai pašlanbuma izgūšanai.Jā..

Nekādā gadījumā tas nav domāts priekš Cilvēkiem, ka varētu vismaz vienu vai pusotru šādu zīmi noziedot uz reāla 6km suudafragmenta, uz kura (mums,stūlbajiem lōhiem) praktiski augu gadu ir reāli MAINĪGI braukšanas apstākļi un šāds risinājums tiešām te būtu lieti noderējis.Visur viena vienīga šī te simtkārt apzelētā smerdīg/ uzbāzīgā un neprofesionāli apnicīgā savtīgi noskaņotu bezkauņu mākslīgi radītā demagoģija.Tpfū;uū...

Pē.es., 15.oktobris 2025 2:32
0 0 Atbildēt

nuja, vārnas/ķērc, bet lohu karavāna brauc tālāk.Saķerca, tāteikt..2dien pēcvēl pusdien izdomāju,aizbraukšu ka es uz to loh Metropolli.okej.Pa ceļam skatos,jā,tiešām- pie fotoradāra babītes Lohi sadrūzmējušies.Nodomāju ok, ka būšu gudrāks lohs- jo treknaiss Pr-nieks pie sabiedrībai un Valstij lojāliem 123 nevienu lohu "nesoda/Par!" un reku te Redaktors mācīja, ka pa 1mo joslu pie īpašas apstākļu sakritības drīkstot  (citus lohus) Apsteikt. Un te pēkšņi vidējajā(JāJā..) joslā viens vēl gradiozāks (priekšā esošais) Lohs izrādījās "aizmirsis", ka viņam akurāt tieši beidzamajos 20metros vaig aizvaig ierakstīties taj līkajā nobrauktuvē uz apved ceļu.Aiztrauca tā kā tāds Ministrs, ij pat nevienu ne aci/nepamirškināja ;p

Ps., es nez, nu KĀ lai vēl daiļ runīgāk visu šhito visu loh suudu varētu "iz-ilustrēt",ka varbūt kādam "noderētu"....

darklight 13.oktobris 2025 23:21
9 0 Atbildēt

Njā. Arī uz Ķekavas apvedceļa, kas ir automaģistrāle, - 90. Smieklīgi un traģiski reizē. Es vēl šodien kā reizi tur 140 maucu un jutos ļoti komfortabli.

0pis 14.oktobris 2025 9:16
0 1 Atbildēt

Tikai neraksti, ka gājējs kas pāriet krustojumu pie sarkanā ir visu problēmu sakne. Viņš taču novērtēja situāciju un izlēma, ka tas ir droši - tāpat kā tu.

darklight 14.oktobris 2025 9:42
1 0 Atbildēt

Gajējs, kurš iet pie sarkanā pirms tam izvērtējis situāciju, nav nekāda problēma. Problēma ir ar tiem, kas neizvērtē. Neizvērtē ne pie sarkanā, ne pie zaļā.

0pis 14.oktobris 2025 10:01
1 1 Atbildēt

Labi. Tātad, arī velo kas tuvojas krustojumam un izvērtē, ka ir droši braukt pāri pie sarkanā, nav nekāda problēma. Jo velo jau ir tikpat kā gājējs. Vai ne tā?

darklight 14.oktobris 2025 17:20
5 0 Atbildēt

Bet tieši tā. Ja kāds velo kaut kur, nevienu netraucējot, pārbrauc uz sarkano, tad man uz to ir pilnīgi pajāt. Nekad neesmu bijis burta kalps un vienmēr esmu apgalvojis: cilvēkiem ir acis, lai skatītos, ausis, lai klausītos un smadzenes, lai visu saņemto informāciju apstrādātu un pieņemtu adekvātus lēmumus.

0pis 14.oktobris 2025 19:13
0 0 Atbildēt

Labi, mum saskan. Bet ja auto piebrauc pie tukša krustojuma pie sarkanā, redz ka citu auto nav redzami 500m uz abām pusēm - šādā situācijā brauksi pāri pie sarkanā, ko saki?

darklight 14.oktobris 2025 20:33
1 0 Atbildēt

Braukšana uz sarkano ir pārāk rupjš pārkāpums ar potenciāli smagām sekām. Protams, ka nebraukšu. Bet nepārtrauktajai līnijai uz tukšas ielas gan varu pārraut bez īpašiem sirdsapziņas pārmetumiem 😎

0pis 14.oktobris 2025 20:44
0 0 Atbildēt

Da labi. Pārredzams ceļš abos virzienos. Taisns, bez kokiem u.c. šķēršļiem. Piebraucot uzkrīt sarkanais, un tu redzi ka nevienam, itin nevienam tu netraucēsi. Tāpat kā gājējs, tāpat kā velo. Varbūt tomēr vilksi pāri? Nu, es saprotu, neteiksi to atklātā tekstā, bet...nu, pasaule tak nekļūs drošāka ja vienatnē rūksi pie luksafora visu sarkano ciklu?

Original Nja 14.oktobris 2025 8:28
5 0 Atbildēt

Kāda velna pēc Ķekavas apvedceļam - "ĀTRGAITAS ŠOSEJAI" ziemā būtu jāliek atļautais ātrums 90km/h? Nu kam tā vadītāju raustīšana ir izdevīga? Sodu iekasēšanai?

Ja ceļš ir uzbūvēts atbilstoši ātrgaitas ceļa standartiem, tad tam arī jābūt ātrgaitas ceļam, nevis kārtējai platai, gludai šosejai, kur kāda SM/CSDD "eksperta" dēļ ir jāčunčina tāpat, kā pa lauku ceļu pirms 30+ gadiem.

Jānis 14.oktobris 2025 9:17
0 0 Atbildēt

Visas šosejas kuras būvētas PSRS laikos, tika projektētas, ka pa tām var braukt 90km/h ņemot vērā tā laika attiecīgo autoparku. Laikam nekas nav autobūvē mainījies pa šiem gadiem, kā arī ziemā visi brauc ar vasaras riepām, vai vissezonas.

darklight 14.oktobris 2025 17:21
2 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, tad PSRS laikā uz visām šīm šosejām atļautais ātrums bija 100.

WALA 14.oktobris 2025 13:15
1 0 Atbildēt

Tukšd=šana - "nekur nedrīkstēs" - izbrauc uz LT un drīkstēs, izbrauc uz EE - arī drīkstēs utt.

14.oktobris 2025 13:28
0 0 Atbildēt

Kamēr loxsis izbrauks līdz robežai, būs atzīmējies divos radaros un atgriežoties būs lajmīks ❤️

Mr_Rums 14.oktobris 2025 22:30
2 1 Atbildēt

Pilnīgs idiotisms. Latvijā, praktiski 50% ceļi ir normāli izbraucami ar +20.

Bet, nē tak -vajagot tak līdzināties visādiem nedataisītajiem un resnām tantēm ar biezām brillēm!

0pis 15.oktobris 2025 19:55
1 0 Atbildēt

Piekrītu. Es teiktu pat, ka CSDD cedele ir pārvērtēta. Vajag kā Štatos - vecie parāda kinderiem, kā jābrauc un izņem AV apliecību. Nav jau baigā māksla grozīt stūri, tagad par robi nav jāstepselē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Gatava ziemai visu cauru gadu. Trīs Neste dīzeļdegvielas, kas nebaidās no sala (+ VIDEO) 3

Lielākajā daļā Latvijas iestājusies meteoroloģiskā ziema, un tai seko arī degvielas tirgotāji. Neste Latvija ziemas dīzeli tirgo jau kopš rudens. Lasīt vairāk

 

Mercedes gatavo G-klases kabrioletu (+ FOTO)

G-klases kabrioleta prototipi uzsākuši testu programmu, lai pārbaudītu jaunā modeļa spējas darboties visdažādākajos ceļu un klimatiskajos apstākļos. Lasīt vairāk

 

Tikai 63 visā pasaulē: Alfa Romeo ar Giulia un Stelvio Quadrifoglio Collezione modeļiem (+ FOTO) 7

Itālijas autoražotājs Alfa Romeo iepriecinās zīmola fanus ar īpašajiem Giulia un Stelvio Quadrifoglio kolekciju modeļiem, ko plānots laist klajā ekskluzīvā, ierobežotā skaita sērijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti