Pārdodot simttūkstošo elektromobili Renault-Nissan alianse sasniegusi pirmo nopietno robežu šajā automobiļu segmentā.
Lielāko ieguldījumu devis kompaktais elektromobilis Nissan Leaf, kas kopš sava starta 2010.gadā visā pasaulē pārdots vairāk nekā 70 000 vienībās.
Lielākais Leaf noieta tirgus ir ASV, kur realizēti 30 000 automobiļu, seko Japāna ar 28 000 un Eiropa ar 12 000 eksemplāriem.
Jāatzīmē, ka Norvēģijā Leaf ir tik populārs, ka kļuvis par visvairāk pirkto Nissan markas modeli. Tas tādēļ, ka Norvēģijas valdība dāsni „atalgo” elektromobiļu pircējus, atbrīvojot tos no pievienotās vērtības un muitas nodokļu maksājumiem, pieļaujot autobusu joslu izmantošanu pilsētās un radot īpašus apstākļus stāvvietu izmantošanai.
Pārējais Renault-Nissan alianses elektriskās piedziņas spēkratu klāsts sastāv no Renault modeļiem, kurus pārstāv kompaktais furgoniņš Kangoo, sedans Fluence, subkompakts Zoe un pilsētas satiksmei konstruētais mikroauto Twizy.