Audi A3 saimi papildina kabriolets (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

Moller Baltic | 9.septembris 2013 12:09

Sportisks, elegants un daudzfunkcionāls - Audi prezentē jauno A3 kabrioletu. Kompaktais četrvietīgais automobilis jau no pirmā acu skatiena pārsteidz ar tā plūstošajām līnijām un mīksto jumtu. Tas ir līderis savā klasē arī tehniskā ziņā - ar sistēmu vadību, vieglo dizainu, jauniem dzinējiem, daudzveidīgajām iespējām savienošanai ar internetu un augstas veiktspējas palīgsistēmām.

Ārējais dizains

Jaunais Audi A3 kabriolets ir audzis salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli: tā garums palielinājies no 4,24 līdz 4,42 metriem, tā riteņu bāze - no 2,58 līdz 2,60 metriem un tā platums - no 1,77 līdz 1,79 metriem. Tikai tā augstums 1,41 metrs ir samazināts par 15 milimetriem. Tas četrvietīgajam kabrioletam uz ceļa piešķir elegantāku un sportiskāku izskatu. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir palielinājusies par 60 litriem, un to ir vieglāk piekraut. Riteņu arkas piemērotas līdz pat 19 collu platiem riteņiem.

Audi A3 kabrioleta priekšpuse atšķiras ar viengabala radiatora režģi. Šaurie priekšējie lukturi tam piešķir pārliecinošu izskatu, tie izceļ horizontālo dizainu un bampera gaisa ieplūdes lūkas. Audi piedāvā izvēlēties lukturus ar LED tehnoloģiju - tie ir vienīgie LED lukturi kompaktklases automobiļu klāstā, kuriem iespējams kontrolēt starmešu gaismas.

Jumta aizmugurei ir liela nozīme divdurvju automobiļa harmoniskajās proporcijās. Vējtvera rāmis ir no alumīnija, un alumīnija gropju līnijas klāj visu automobili. Automobiļa sānu dizains veidots no šauras tornado līnijas un profilētām metāla loksnēm, kas veido apburošu gaismas un ēnu mijiedarbību.

Foto: Publicitātes foto

Mīkstais jumts

Jaunajam A3 kabrioletam ir mīksts auduma jumts, kas stiepjas pāri vieglam, no magnija tērauda veidotam kinemātiskam mehānismam, un lieliski papildina automobiļa dizainu. Nospiežot pogu, jumts elektrohidrauliski atveras vai aizveras mazāk nekā 18 sekunžu laikā, pat braucot ar ātrumu 50 km/h. Atvērtā veidā jumts, kas salocīts trīs kārtās, ieguļ korpusā un gandrīz nemaz neietekmē bagāžas nodalījuma ietilpību, kas ir 287 litri.

Pilnībā automatizētajam mīkstajam jumtam ir stikla aizmugures logs, kas standarta aprīkojumā pieejams melnā krāsā. Pilnībā automatizēts akustiskais jumts ir pieejams kā alternatīva, tam ir biezāka iekšējās izolācijas kārta, kas vēl vairāk samazina jau tā zemo A3 kabrioleta trokšņu līmeni automobiļa salonā. Akustiskais jumts ir pieejams trīs krāsās - melnā, pelēkā un brūnā - un tā aizmugure pieejama melnā un sudrabotā krāsā. Vēja novirzītājs ietilpst Ambiente apdares līnijas standarta aprīkojumā, un galvas līmeņa apsilde priekšējām sēdvietām ir pieejama papildaprīkojumā. Aktīva apgāšanās aizsardzības sistēma pasargā pasažierus automobiļa apgāšanās gadījumā, Tā sastāv no divām ar atsperēm pildītām plāksnēm, kas ir iestrādātas virsbūvē.

Virsbūve

Pamata versijā automobiļa pašmasa ir vien 1365 kilogrami - jaunais Audi A3 kabriolets ir aptuveni 50 kilogramus vieglāks nekā iepriekšējais modelis, lai arī tas ir lielāks un piedāvā paaugstinātu komfortu. Ieskaitot īpašus stiprinājumus, kuri nodrošina augstu griezes izturību, pamata korpuss sver 30 kilogramus mazāk nekā iepriekšējam modelim, un dzinēja pārsegs ir veidots no alumīnija. Ievērojami samazināts arī interjera un dzinēju svars. Jauno kompaktklases automobili Audi - pionieri šajā tehniskajā jomā - raksturo lieliska apdares kvalitātes un cenas atbilstība. Klientiem ir iespēja izvēlēties 16 dažādas virsbūves dizaina krāsas.

Foto: Publicitātes foto

Interjers

Arī eleganti vilktās līnijas un tīrā virsma simbolizē jaunā Audi A3 kabrioleta interjera dizainu. Priekšējais panelis ir slīps un zems, tā priekšpuse ir nedaudz izliekta, un viduskonsole ir mazliet pavērsta uz autovadītāja pusi. Lielās, apaļās gaisa atveres, kontroles panelis gaisa kondicionierim un trīsdimensiju gropju līnijas piešķir interjeram augstākās klases eleganci. Papildaprīkojumā pieejamajā apgaismojuma paketē ietilpst skārienjutīgs slēdzis lasīšanas gaismai - šāda funkcija tiek piedāvāta pirmo reizi.

Kā jau visos Audi, tā apdares kvalitāte ir nemainīgi augsta, un automobilis ir vienkārši, intuitīvi un ērti vadāms. Tajā ir pietiekoši daudz vietas četriem pieaugušajiem, un divu aizmugurējo sēdekļu atzveltnes iespējams nolocīt, tādējādi paplašinot vietu bagāžas novietošanai. Stūrei un sēdekļiem ir jauns dizains, un jauno elektromehānisko parkošanās bremzi iespējams vadīt ar pogu, kas atrodas viduskonsolē.

Apdares līniju nosaukumi ir Attraction, Ambition un Ambiente. S līnijas sporta pakas Ambition līnijas automobiļa interjers ir pilnīgi melns. Klienti kā apdares materiālu var izvēlēties audumu, ādu vai Alkantaru/ādu. Audi dizaina laso brūnā krāsa piešķir automobilim ekskluzīvu izskatu.

Foto: Publicitātes foto

Palīgsistēmas

Braukšana ar jauno Audi A3 kabrioletu ir vēl iespaidīgāka ar tā augsti attīstītajām palīgsistēmām. Vadītāja informācijas sistēma ar efektivitātes programmu un uzmanības uzraudzības palīgsistēmu jau tagad ir iekļauta Ambition un Ambiente standarta aprīkojumā. Izvēļņu programmā iekļauta adaptīvā kruīza kontrole, Audi joslas maiņas palīgsistēma, Audi aktīvā kursa maiņas brīdinājuma sistēma, uz kameru balstītā ceļazīmju atpazīšanas sistēma, parkošanās palīgsistēma ar izvēļņu displeju un dažāda līmeņa Audi salona drošības sistēmu.

Ārkārtīgi interesants ir arī informācijas sistēmas sastāvdaļu izvietojums - pašā augšā ir Bang & Olufsen audiosistēma un MMI navigācijas sistēma Plus. Īpaši slaidais septiņu collu monitors elektroniski izbīdās no priekšējā vadības paneļa. Lietotāja terminālis ir aprīkots ar griežamiem/spiežamiem vadības elementiem, kas veidoti kā MMI Touch skārienpaliktnis - skārienpaliktņa augšējā virsma ir skārienjutīga, lai tajā varētu ievadīt burtus un ciparus.

Audi Connect koncepcijas mērķis ir ļaut autovadītājam labāk izjust apkārtējo vidi. Jaunajā A3 kabrioletā šī funkcija, kas papildina navigācijas sistēmu MMI Plus, nodrošina savienojumu ar internetu un, kad vien iespējams, ar datu pārraides sistēmu LTE (pieejama sākot no novembra). Integrētais WLAN tīklājs ļauj tā pasažieriem izmantot mobilās ierīces, lai brīvi piekļūtu internetam un e-pastam.

Šī sistēma ar Audi Connect palīdzību nodrošina autovadītājam interneta pakalpojumus pašā automobilī - sākot ar Google Earth attēliem un Google Stret View, un beidzot ar informāciju par satiksmi ar tādiem pakalpojumiem kā Facebook un Twitter. Jaunākais Audi Connect pakalpojums ir parkošanās informācija - tā norāda brīvās vietas autostāvvietās un apakšzemes garāžās.

Foto: Publicitātes foto

Piedziņa

Visi trīs jaunie dzinēji, kas būs pieejami Audi A3 kabrioletos no to tirdzniecības uzsākšanas brīža, izceļ automobiļa sportisko raksturu. Divi TFSI dzinēji saražo 103 kW (140 ZS) un 132 kW (180 ZS) jaudu attiecīgi 1,4 l un 1,8 l dzinējos. 2,0 l TDI attīsta110 kW (163 ZS) jaudu, tam seko arī citi dzinēji - 1,6 l TDI ar 81 kW (110 ZS) un 2,0 l TFSI, kas apgādā Audi A3 kabrioletu ar 221 kW (300 ZS) jaudu. Visi dzinēji jaunajā Audi A3 kabrioletā apvieno tiešās degvielas iesmidzināšanas, turbouzlādes un uzsākšanas-apstāšanās tehnoloģijas.

Vidēji šiem trīs dzinējiem ir divpadsmit procentus augstāka degvielas ekonomija nekā iepriekšēja modeļa dzinējiem, un līdz ar to tie arī uzlabo braukšanas kvalitāti. Piemēram, 1,4 l TFSI dzinējs palīdz jaunajam Audi A3 kabrioletam ieskrieties no 0 līdz 100 km/h 9,1 sekundē, bet tā kombinētais degvielas patēriņš ir vien 5,0 litri degvielas uz 100 kilometriem un tā CO2 izmeši ir 114 g/km. Tā efektivitāti palielina arī Audi COD tehnoloģija, kas zemas jaudas gadījumā atslēdz divus dzinēja cilindrus.

Jaunajā Audi A3 kabrioletā iestrādāta arī augsti attīstītā jaudīgā transmisijas tehnoloģija. Uzsākot tā tirdzniecību, 1,8 l TFSI dzinējs tiek piedāvāts ar septiņpakāpju S tronic transmisiju, un kopā ar Audi braukšanas režīma izvēles automobiļa dinamikas sistēmu tas piedāvā arī brīvās stūrēšanas funkciju, kas vēl vairāk ekonomē degvielu. Gan 1,4 l TFSI, gan 2,0 l TDI ir sešpakāpju transimisijas. Tam sekos visu četru riteņu piedziņas sistēma - vēl viena kompaktā kabrioleta funkcija un unikālais piedāvājums.

Šasija

Jaunā Audi A3 kabrioleta šasija pārsteidz ar izsmalcināto tehnoloģiju, kas tam piešķir sportisku vadāmību, maksimālu drošību un augsta līmeņa komfortu. Dažas MacPherson priekšējās amortizācijas sistēmas sastāvdaļas ir veidotas no alumīnija, četru šarnīru aizmugurējā amortizācijas sistēma garenvirziena un šķērsvirziena spēkus uztver atsevišķi. Stūres pastiprināšanas sistēmai ir efektīva elektromehāniskā piedziņa.

ESC stabilizēšanas sistēmā iekļauts elektroniski ierobežojošs slīdēšanas diferenciālis - tas, ātri izņemot līkumus, padara automobiļa vadāmību līkumos vēl plūstošāku un drošāku. Bremzes ir spēcīgas un izturīgas. Riteņu izmēri ir robežās no 16 līdz 19 collām, un riepu izmēri - līdz pat 235/35. Tiek piedāvātas divu veidu sporta šasijas; sporta amortizācijas sistēma pazemina automobiļa augstumu par 15 milimetriem (0,59 collām), savukārt S sporta amortizatori ir 25 milimetrus (0,98 collas) zemāki.

Jaunā Audi A3 kabrioleta augstākās klases papildaprīkojumā ietilpst Audi braukšanas režīma izvēles automobiļa dinamikas sistēma (Ambition līnijas standarta aprīkojums). Piedziņai šo sistēmu iespējams izmantot, lai uzlabotu dzinēja vadāmību, stūres pastiprinātāja, S tronic transmisijas un gaisa kondicionēšanas darbību dažādos režīmos. Kontroles papildaprīkojumā ietilpst arī tādas sistēmas kā adaptīvā amortizācijas kontroles sistēma, Audi magnetic drive sistēma, adaptīvā kruīza kontrole, adaptīvā gaismas sistēma un stūres pastiprināšanas sistēma, kas ievērojami uzlabo stūres vadāmību pagriezienos.

Jaunais Audi A3 kabriolets nāks no Audi ražotnes Ģērā, Ungārijā, kurā Audi ir ieguldījis vairāk nekā 900 miljonus eiro. Automobiļa tirdzniecība tiks uzsākta rudenī Vācijā, un pirmās piegādes notiks 2014. gada pirmajā ceturksnī. 1,4 l TFSI (103 kW ar COD tehnoloģiju) dzinēja automobiļa sākuma cena ir 31 700 eiro. Plašais sporta un komforta/ērtību papildaprīkojums veiksmīgi papildina standarta aprīkojumu - tajā iekļauta luksusa atslēga un S sporta sēdekļi ar integrētiem galvas balstiem un dimanta apdari plecu zonā.

Foto: Publicitātes foto

Audi S3 kabriolets (sākotnējā informācija)

S3 versijas kabriolets, kurš iznāks īsi pēc automobiļa sākotnējās tirdzniecības uzsākšanas, parādīs sportiskas braukšanas sniegumu. 2,0 l TFSI dzinējs saražo 221 kW (300 ZS) jaudu un nogādā 380 Nm (280,27 lb-ft) griezes momentu uz kloķvārpstu. Ar sešu ātrumu S tronic transmisiju ātrumu no 0 līdz 100 km/h automobilis sasniedz 5,4 sekundēs. Kombinētais degvielas patēriņš četru cilindru turbodzinējam ir 7,1 litrs uz 100 kilometriem.

Četru riteņu piedziņa ar elektroniski kontrolējamu hidraulisko vairāku plākšņu sajūgu. Virsbūves augstums ir samazināts par 25 milimetriem, un 17 collu bremzes ir uzstādītas aiz 18 collu riteņiem. 19 collu riteņi ir pieejami arī apvienojumā ar Audi magnetic ride sistēmu. Standarta aprīkojumā stūres pastiprinātājs.

Foto: Publicitātes foto

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 3

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti