Čehijas autoražotājs Škoda sāk piedāvāt hečbeku Scala un krosoveru Kamiq dabasgāzes versijā G-Tec. Vācijā to cenas būs attiecīgi 21 950 un 22 500 eiro.
Škoda papildina Scala un Kamiq motoru piedāvājumu ar dabasgāzes versiju G-Tec, kas apvieno 90 Zs (160 Nm) trīscilindru turbomotoru ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu.
Tikai ar gāzi abi automobiļi spēs veikt līdz pat 410 km, bet vēl 220 km – ar benzīnu, kas iepildīts 9 litru ietilpības degvielas tvertnē.
Trīs gāzes uzglabāšanas tvertnēs var iepildīt 13,8 kg. Tās iebūvētas zem grīdas un nedaudz samazina bagāžas nodalījuma ietilpību. Scala tas samazinās līdz 339 litriem, Kamiq – līdz 278. Nolaižot aizmugures sēdekļu atzveltnes, tilpums palielinās attiecīgi līdz 1282 un 1273 litriem.
Ražotājs norādījis, ka dabasgāze automobiļa CO2 izmešus samazina par 25%, arī NOx izmeši ir krietni mazāki, turklāt nav vajadzīgs kvēpu filtrs.
Vācijā Škoda Scala 1,0 G-Tec un Kamiq 1,0 G-Tec tiek piedāvāti savienojumā ar Ambition un Style aprīkojuma versijām, kā arī kā īpašais modelis Drive 125.
Ar gāzi atuveni 3.5eur/100km?
Ne diez ko sen Latvānijas valdība tā uzblieza akcīzi par dabas gāzes izmantošanu kā degvielu, ka visas uzpildes stacijas aizvērās ciet pāris mēnešu laikā!
Tiem kam bija šāda iespēja braukt ar dabas gāzi momentā pārbūvēja savus braucamos atpakaļ uz pliku benzīnu!