Volkswagen izstrādājis jaunu īpaši tīru tiešās iesmidzināšanas turbodīzeli ar īpaši zemu slāpekļa oksīda (NOx) izmešu līmeni.
Volkswagen aprīkojis savu krosoveru flagmani Touareg V8 TDI ar jaunu 421 Zs TDI turbo dīzeļdzinēju, kura slāpekļa oksīda izmešu līmenis ir vien 10 līdz 20 mg/km – par 75 procentiem mazāk nekā nosaka Euro 6 normatīvi, kur NOx izmešu robeža nolikta līdz 80 mg/km.
Jaunās Touareg versijas NOx izmešu daudzums tika noteikts ar RDE mērījumiem (reālās braukšanas emisijas) reālajā ceļu satiksmē. Pārbaudes veica Lielbritānijas neatkarīgā testēšanas un datu apstrādes kompānija "Emissions Analytics".
Lai iegūtu objektīvus rezultātus, viens no testiem tika aizvadīts topogrāfiski līdzenā Lejassaksijas daļā, bet vēl divi - Bādenē-Virtembergā un Bavārijā, iekļaujot maršrutus ar augstuma atšķirībām.
Lejassaksijā vidējais NOx līmenis bija 10 mg / km, Bavārijā - 13 g / km un Bādenē-Virtembergā - 20 mg / km. Apkopojot visus trīs mērījumos, Volkswagen Touareg vidējais NOx izmešu daudzums atbilda 14 mg / km.
Šis rezultāts panākts, izmantojot daudzpakāpju izplūdes gāzu pēcapstrādi ar ļoti lielas ietilpības NOx izmešu uzkrājēju.
Mazāk nekā tava miskaste.