Polijas jaunuzņēmus Triggo, kas kopš 2015.gada strādā pie universāla mikroelektroauto projekta, gatavs startam un jau 2021.gadā varētu piegādāt savu produkciju ne tikai pašmāju tirgū, bet arī citur pasaulē.
Poļu uzņēmums Triggo veic sarunas ar lielākajiem automašīnu tirgotājiem visā pasaulē, cerot uzsākt sava pirmā modeļa tirdzniecību jau nākamgad.
Triggo ir divvietīgs elektriskās piedziņas transportlīdzeklis, ko unikālu padara mainīgā šasija. Tai paredzēti divi iestatījumi: "Kruīza režīms" - lielākiem attālumiem un ātrumam līdz 90 km/h, kā arī manevrēšanas režīms ātrumam līdz 25 km/h, kas noder pilsētas satiksmē vai novietojot transportlīdzekli neliela izmēra stāvvietā.
Braukšanas režīmā priekšējā un aizmugurējā ass izstiepjas uz sāniem, lai nodrošinātu labāku stabilitāti lielā ātrumā, bet manevrēšanas režīmā asis atkal ievelkas, tādēļ Triggo spēj iespraukties šaurās vietās šajā ziņā sacenšoties ar motorolleru vai kādu citu divriteņu transportu. Rodas jautājums, vai tāda izmēra transportlīdzeklis atbilst drošības prasībām, taču ražotājs apgalvo, ka šajā ziņā atkāpes nav - Triggo atbilst visiem kopīgajiem drošības kritērijiem un piedāvā visas nepieciešamās drošības sistēmas.
Triggo rīcībā ir arī tādas komforta sistēmas kā kondicioneris un Bluetooth savienojums, bet gaidīšana uzlādes stacijā atkrīt, jo strāvas avots ir nomaināms.
Triggo izpilddirektors un dibinātājs Rafals Budveils atklāj, ka „Šī gada sākumā mēs pabeidzām darbu pie Triggo pirmsražošanas versijas, bet nesen nokārtojām mūsu transportlīdzekļa licencēšanas dokumentus, lai līdz 2021. gadam varētu sākt sērijveida ražošanu.
Projekta autori ir pārliecināti, ka šādam transportlīdzeklim būs pieprasījums arvien blīvāk kļūstošajā pilsētvidē, to varētu izmantot Carsharing- un Robotax kompānijas, tādēļ poļu uzņēmums nākotnē skatās bez bažām.
Cenas un precīzu tirdzniecības starta datumu Triggo vēl neatklāj.
interesants vriants pie- un pilsētai. Esošās ielas pārmarķējot, palielinātos to caurlaidību un arī stāvvietās tos var novietot daudz vairāk kā pilnizmēra auto. Es par tālāku izpēti un eksperimentu Rīgā!