Elektrisks mikroauto pilsētai - poļu jaunuzņēmums Triggo gatavs startam (+ FOTO) - iAuto

Elektrisks mikroauto pilsētai - poļu jaunuzņēmums Triggo gatavs startam (+ FOTO) 38

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.novembris 2020 6:06

Polijas jaunuzņēmus Triggo, kas kopš 2015.gada strādā pie universāla mikroelektroauto projekta, gatavs startam un jau 2021.gadā varētu piegādāt savu produkciju ne tikai pašmāju tirgū, bet arī citur pasaulē.

Poļu uzņēmums Triggo veic sarunas ar lielākajiem automašīnu tirgotājiem visā pasaulē, cerot uzsākt sava pirmā modeļa tirdzniecību jau nākamgad.

Triggo ir divvietīgs elektriskās piedziņas transportlīdzeklis, ko unikālu padara mainīgā šasija. Tai paredzēti divi iestatījumi: "Kruīza režīms" - lielākiem attālumiem un ātrumam līdz 90 km/h, kā arī manevrēšanas režīms ātrumam līdz 25 km/h, kas noder pilsētas satiksmē vai novietojot transportlīdzekli neliela izmēra stāvvietā.

Braukšanas režīmā priekšējā un aizmugurējā ass izstiepjas uz sāniem, lai nodrošinātu labāku stabilitāti lielā ātrumā, bet manevrēšanas režīmā asis atkal ievelkas, tādēļ Triggo spēj iespraukties šaurās vietās šajā ziņā sacenšoties ar motorolleru vai kādu citu divriteņu transportu. Rodas jautājums, vai tāda izmēra transportlīdzeklis atbilst drošības prasībām, taču ražotājs apgalvo, ka šajā ziņā atkāpes nav - Triggo atbilst visiem kopīgajiem drošības kritērijiem un piedāvā visas nepieciešamās drošības sistēmas.

Triggo rīcībā ir arī tādas komforta sistēmas kā kondicioneris un Bluetooth savienojums, bet gaidīšana uzlādes stacijā atkrīt, jo strāvas avots ir nomaināms.

Triggo izpilddirektors un dibinātājs Rafals Budveils atklāj, ka „Šī gada sākumā mēs pabeidzām darbu pie Triggo pirmsražošanas versijas, bet nesen nokārtojām mūsu transportlīdzekļa licencēšanas dokumentus, lai līdz 2021. gadam varētu sākt sērijveida ražošanu.

Projekta autori ir pārliecināti, ka šādam transportlīdzeklim būs pieprasījums arvien blīvāk kļūstošajā pilsētvidē, to varētu izmantot Carsharing- un Robotax kompānijas, tādēļ poļu uzņēmums nākotnē skatās bez bažām.

Cenas un precīzu tirdzniecības starta datumu Triggo vēl neatklāj.

 
38 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
izskatās 1.novembris 2020 10:49
9 1 Atbildēt

interesants vriants pie- un pilsētai. Esošās ielas pārmarķējot, palielinātos to caurlaidību un arī stāvvietās tos var novietot daudz vairāk kā pilnizmēra auto. Es par tālāku izpēti un eksperimentu Rīgā!

solaris 1.novembris 2020 18:21
7 6 Atbildēt

Pieņem domu, nemitīgais niku mainītāj, ka "kritiskās masas" velobrauciens ir ļoti rupja CSN pārkāpšana, klaja bezkaunība un nihilisms, kas sakņojas tizlā velosipēdistu augstprātībā un aprobežotībā.

Tikpat lielā aprobežotībā, kā to cilvēku, kuri elektroauto 'ekoloģiskās pēdas nospiedumā' neiekļauj to ražošanu, bet norāda tikai uz izplūdes gāzēm.

Un tikpat lielā aprobežotībā, kā to cilvēku, kuri vēlas sabiedrības pārvaldē ieviest piespiedu kārtību (jo nekad nav savā dzīvē redzējuši, kā tas ir).

Laiki tiešam mainās. Ja XX gs sākumā progress bija pāriešana no zirga pajūgiem uz velosipēdiem, bet vēlāk no velosipēdiem uz mopēdiem, tad XXI gs sākumā progresu raksturo idejas par lidojošiem auto. Nevis atgriešanās pie mopēdiem (ar elektromotoru un virsbūvi). Ar spriedelēšanu par "laiki mainās" labāk nodarbojies sev līdzīgi domājošo veloderastu vidū pie smūtija glāzes, jo tavu izteicienu loģika ir pārāk virspusēja.

paaag.. 1.novembris 2020 15:04
6 1 Atbildēt

valsts tāpat daudz ko regulē piespiedu kārtā - tu nevari ar nazi uz ielas uzbrukt tiem, kas pīpē un lamājas, un tāpēc Latvija nav diktatūra. Nodokļu neizbēgamība taču arī nav tikai diktatūru pazīme?

Nu jā, nodokļi - ar to palīdzību var regulēt sfēras, kur vajag atjaunot līdzsvaru. Ja par braukšanai pilsētā ar lielo auto vajadzētu maksāt daudz lielāku nodokli, kā mazajai mugursomai, tevis pieminētais muļķis strauji kļūtu gudrāks un izlemtu, ko tam vajag vairāk. Un vēl par pilnajām stāvvietām - vienlaicīgi taču brauktu ar vienu no auto, nevis abiem? Kāpēc lai būtu pilnākas?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

EK atsakās no plāna no 2035. gada aizliegt jaunus auto ar iekšdedzes dzinējiem 19

Pakļaujoties autoražotāju spiedienam, Eiropas Komisija (EK) otrdien atteicās no plāna no 2035. gada Eiropas Savienībā (ES) aizliegt jaunus automobiļus ar iekšdedzes dzinējiem. Lasīt vairāk

 

Atteikšanās no iekšdedzes dzinēju aizlieguma kritizē Volvo un Kia 12

Daži autoražotāji nebūt nepriecājas par Eiropas Savienības kursa maiņu attiecībā uz pilnīgu iekšdedzes motoru aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Nissan uzsāk trešās paaudzes Leaf ražošanu (+ FOTO) 2

Japānas autoražotājs Nissan savā Sanderlendas rūpnīcā Apvienotajā Karalistē ir uzsācis jaunās paaudzes Leaf modeļa ražošanu, iezīmējot nozīmīgu soli uzņēmuma elektrifikācijas attīstībā. Lasīt vairāk

 

Turpinās tiesāt autotirgotāju Īli par krāpšanas mēģinājumu saistībā ar spēkratu piegādi policijai 7

Rīgas pilsētas tiesa šodien plkst. 10 turpinās skatīt krimināllietu pret pilnsabiedrības "A26" pārstāvjiem, tostarp uzņēmēju Māri Īli, par krāpšanas mēģinājumu saistībā ar automašīnu piegādi Valsts policijai (VP), liecina ieraksts tiesu kalendārā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti