Prezentēts NIO elektroautomobilis ar gaitas rezervi 1000 km (+ FOTO) - iAuto

Prezentēts NIO elektroautomobilis ar gaitas rezervi 1000 km (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto.lv | 14.janvāris 2021 10:13

Ķīnas uzņēmums NIO iepazīstinājis ar Tesla Model S konkurentu – elektrisko sedanu ET7, kas bez papildu uzlādes spēs nobraukt 1000 kilometrus.

Līdzīgi kā Tesla arī šis ražotājs vēl nesen cīnījās ar finanšu problēmām, taču 2020.gadu izdevās noslēgt ar labākajiem noieta rādītājiem un akciju cena piedzīvoja strauju lēcienu uz augšu.

Jauno gadu Ķīnas uzņēmums iesāka ar sedana ET7 prezentāciju. Tāpat kā citiem NIO modeļiem arī ET7 ir viegli nomaināms akumulatora bloks, kam ŗažotājs paredzējis veselas trīs versijas: 500, 700 un 1000 km. Pircējam tas dod iespēju izvēlēties sev visvairāk piemēroto variantu, turklāt mašīnu var nopirkt bez akumulatora, bet sev vajadzīgo versiju iznomāt ik reizi izvēloties strāvas avota kapacitāti atkarībā no plānotā brauciena attāluma.

Par NIO ET7 piedziņu gādā divi elektromotori – priekšējais attīsta 245, bet aizmugurē iebūvētais – 408 Zs. 100 km/h 5,09 m garais sedans var sasniegt 3,9 sekundēs, bet pilnīga apstāšanās bremzējot no šāda ātruma notiek pēc 33,5 metriem.

NIO ET7 var pasūtīt jau tagad, izmantojot Nio aplikāciju. Bāzes modelis bez akumulatora maksā 56 000 eiro, bet ļoti labi aprīkotais Premier Edition – 66 000 eiro. Tiesa, lai pilnībā izbaudītu visu, ko sniedz modernās tehnoloģijas, šāds komplekss būs jānomā, maksājot 86 eiro mēnesī. Šī tehnoloģiju pakete nodrošinās automātisku parkošanos, automātisku akumulatora nomaiņu un daļēji automātisku pārvietošanos pilsētā un uz ātrgaitas šosejas. Citādi sedanā var būt viss nepieciešamais komfortablam ceļojumam: ērti sēdekļi ar masāžu, 1000 vatu mūzika ar 23 skaļruņiem, 12,8 collu multimediju ekrāns ar mākslīgā intelekta vadību.

NIO ET7 akumulatori tiek nomainīti speciālās stacijās, kas dienā var nomainīt 321 komplektu. 2021.gadā ražotājs plānojis Ķīnā uzstādīt 500 šādas stacijas.

 Pirmos elektriskā sedana eksemplārus ražotājs sola piegādāt 2022.gada sākumā.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Krotow 14.janvāris 2021 13:33
4 1 Atbildēt

Par bateriju maiņu es tik ļoti nepriecātos. Tas joprojām ir sfēriskais zirgs vakuumā, jo dažādu ražotāju auto modeļiem patērētā jauda, virsbūves izmēri un attiecīgi baterijas forma atšķiras. Kaut vai viena ražotāja auto tas nozīmē ka "vabolītei" baterija var būt par lielu un smagu un parketdžipam vispār vajadzēs divas. Maināmās baterijas korpuss aizņem vietu, kur var ielikt papildus akumulatoru elementus, plus problēmas ar baterijas dzesēšanu. Ar to vēl būs lielas auzas.

viencexperc 14.janvāris 2021 10:29
3 4 Atbildēt

neraksta - "vw, audī konkurents", jo saprot, ka tie id. , etroni domāti tikai vācu pensionāriem un latviešu strādniekiem...

Vācietis 14.janvāris 2021 17:14
2 0 Atbildēt

Protams, ka šitais nav nekād konkurents, ID3 ar visu bateriju nāk pa 30 , bet šitais čingčonsgs bez baterijas par 56k.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 28

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Audi EX7 – otrais Audi bez četru riņķu logotipa; šoreiz arī Eiropai? (+ FOTO) 2

Audi atklājis jaunā zīmola AUDI otrā modeļa nosaukumu – tas ir krosovers EX7, kas, iespējams, kļūs pieejams arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Seat uzsāk modernizēto Arona un Ibiza ražošanu (+ FOTO)

Jaunākie Seat Arona un Ibiza jau nākamā gada janvārī kļūs pieejami Eiropas tirgū, cenai sākoties no atzīmes, kas mazāka par 20 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Turpmāk ātruma pārkāpumus uz ceļa izvērtēs tehnoloģijas, nevis cilvēks (+ VIDEO) 2

Valsts policija sākusi automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kas fiksēti ar pārvietojamajiem un stacionārajiem fotoradariem. Policija to skaidro ar jaunām tehnoloģiju iespējām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti