Visi komentāri - Prezentēts NIO elektroautomobilis ar gaitas rezervi 1000 km (+ FOTO)

Prezentēts NIO elektroautomobilis ar gaitas rezervi 1000 km (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto.lv | 14.janvāris 2021 10:13

Ķīnas uzņēmums NIO iepazīstinājis ar Tesla Model S konkurentu – elektrisko sedanu ET7, kas bez papildu uzlādes spēs nobraukt 1000 kilometrus.

Līdzīgi kā Tesla arī šis ražotājs vēl nesen cīnījās ar finanšu problēmām, taču 2020.gadu izdevās noslēgt ar labākajiem noieta rādītājiem un akciju cena piedzīvoja strauju lēcienu uz augšu.

Jauno gadu Ķīnas uzņēmums iesāka ar sedana ET7 prezentāciju. Tāpat kā citiem NIO modeļiem arī ET7 ir viegli nomaināms akumulatora bloks, kam ŗažotājs paredzējis veselas trīs versijas: 500, 700 un 1000 km. Pircējam tas dod iespēju izvēlēties sev visvairāk piemēroto variantu, turklāt mašīnu var nopirkt bez akumulatora, bet sev vajadzīgo versiju iznomāt ik reizi izvēloties strāvas avota kapacitāti atkarībā no plānotā brauciena attāluma.

Par NIO ET7 piedziņu gādā divi elektromotori – priekšējais attīsta 245, bet aizmugurē iebūvētais – 408 Zs. 100 km/h 5,09 m garais sedans var sasniegt 3,9 sekundēs, bet pilnīga apstāšanās bremzējot no šāda ātruma notiek pēc 33,5 metriem.

NIO ET7 var pasūtīt jau tagad, izmantojot Nio aplikāciju. Bāzes modelis bez akumulatora maksā 56 000 eiro, bet ļoti labi aprīkotais Premier Edition – 66 000 eiro. Tiesa, lai pilnībā izbaudītu visu, ko sniedz modernās tehnoloģijas, šāds komplekss būs jānomā, maksājot 86 eiro mēnesī. Šī tehnoloģiju pakete nodrošinās automātisku parkošanos, automātisku akumulatora nomaiņu un daļēji automātisku pārvietošanos pilsētā un uz ātrgaitas šosejas. Citādi sedanā var būt viss nepieciešamais komfortablam ceļojumam: ērti sēdekļi ar masāžu, 1000 vatu mūzika ar 23 skaļruņiem, 12,8 collu multimediju ekrāns ar mākslīgā intelekta vadību.

NIO ET7 akumulatori tiek nomainīti speciālās stacijās, kas dienā var nomainīt 321 komplektu. 2021.gadā ražotājs plānojis Ķīnā uzstādīt 500 šādas stacijas.

 Pirmos elektriskā sedana eksemplārus ražotājs sola piegādāt 2022.gada sākumā.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 14.janvāris 2021 10:29
3 4 Atbildēt

neraksta - "vw, audī konkurents", jo saprot, ka tie id. , etroni domāti tikai vācu pensionāriem un latviešu strādniekiem...

WALA 14.janvāris 2021 11:02
1 4 Atbildēt

Ja nesakaita no Tesla acīmredzami nošpikotos absolūti stulbos tehnoloģiskos risinājumus, tad var gadīties ka šis auto būs pat pārāks par Tesla, ne tikai ar "1000km" sasniedzamību ...

bet nu gaidu kad kāds būs šito izjaucis detaļās, jo šasijas bilžu ir ļoti maz un tajās praktiski nako sakarīgu redzēt nevar.

P.S. par 1000km - tās gan ir tīrākās pasakas ķīniešu garā - solid state baterijas - ir jorpojām nenoticis fakts, un potenciāli tas varētu ātrākais notikt 5 gadu laikā, bonuss protams ka tas itkā ir viegli maināmas - attiecīga kad tiešma tehnoloģija būs pieejama - būs arī iespējami lielāki attālumi ...

Vācietis 14.janvāris 2021 17:14
2 0 Atbildēt

Protams, ka šitais nav nekād konkurents, ID3 ar visu bateriju nāk pa 30 , bet šitais čingčonsgs bez baterijas par 56k.

Krotow 14.janvāris 2021 13:33
4 1 Atbildēt

Par bateriju maiņu es tik ļoti nepriecātos. Tas joprojām ir sfēriskais zirgs vakuumā, jo dažādu ražotāju auto modeļiem patērētā jauda, virsbūves izmēri un attiecīgi baterijas forma atšķiras. Kaut vai viena ražotāja auto tas nozīmē ka "vabolītei" baterija var būt par lielu un smagu un parketdžipam vispār vajadzēs divas. Maināmās baterijas korpuss aizņem vietu, kur var ielikt papildus akumulatoru elementus, plus problēmas ar baterijas dzesēšanu. Ar to vēl būs lielas auzas.

WALA 14.janvāris 2021 14:12
0 0 Atbildēt

Problēmas viennozīmigi bus, tacu NIO viena no pamata domam bateriju nomaiņai nav slikta IMO.

reku 14.janvāris 2021 15:44
1 0 Atbildēt

Viss tas ir meli.Ar ķīniešu auto īsi prieki,garas bēdas.Labāk vācu auto ar drošiem 500km,pietiks.

Laaciz 15.janvāris 2021 16:01
0 0 Atbildēt

Pag, pag... 66K EUR un vēl kaut kāds subscription jāpērk, lai cilvēks var lietot to par ko jau ir samaksājis?

Latvietos 17.janvāris 2021 17:17
0 0 Atbildēt

Esmu uzticīgs kārtīgam Benzīna, Fosīlās degvielas darbinātam dzinējam. Elektro auto uz riteņiem ir tikai bērnu rotaļlietās ar pulti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Traktora un auto sadursmes dēļ bloķēts autoceļš Liepāja-Rucava 4

Piektdienas pēcpusdienā traktora un automašīnas sadursmes dēļ bloķēts autoceļš Liepāja-Rucava, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Jaguar jaunais tēls – galveno dizaineri palūdz aiziet (+ FOTO) 11

Pirms dažām dienām no amata atkāpās JLR izpilddirektors Adrians Mardels, un nu tiek ziņots, ka uzņēmums atlaidis arī ilggadējo dizaina komandas vadītāju Džeriju Makgovernu. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv rīta pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā, braucot kopā ar prezidentu uz darbu! 1.daļa (+ VIDEO) 19

Pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā – no jaunā Depo krustojuma līdz Kalnciema ielai. Rīta brauciens kopā ar Latvijas Valsts prezidentu izgaismo tipiskās problēmas: sastrēgumi, luksofori un joslas? Skaties un dalies ar savām domām! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti