Uļjanovskas (Krievija) autorūpnīca uzsākusi modeļu “Hunter” un “Buhanka” ražošanu ar Euro-0 standartam atbilstošiem motoriem. Eiropā šādas ekoloģiskās klases agregāti tika aizliegti jau 1992.gadā.
Nulles klasei atbilstošos ZMZ-40911 motorus UAZ sācis iebūvēt Hunter un SGR (labāk zināms kā “Buhanka”), raksta izdevums Autonews.ru, taču vienlaicīgi ar šo jaunumu, rūpnīca turpina piegādāt arī mašīnas ar Euro-5 motoriem.
Ja salīdzina cenas, tad Euro-0 standarta apvidnieki ir par 20-25 tūkstošiem rubļu lētāki nekā tādi paši modeļi ar Euro-5 dzinējiem. Piemēram, Buhanka ar parasto kabīni un kravas platformu ar Euro-0 dzinēju maksā 1 280 000 rubļu (21 100 EUR), kamēr tāds pats modelis ar Euro-5 maksās 1 300 000 rubļu (21 500 EUR).
Lai gan arī Krievijā Euro-0 motori tika aizliegti 2005.gadā, 2022. gada maijā parakstītais Krievijas valdības dekrēts Nr.855 to svītro, ļaujot autoražotājiem ražot automašīnas ar jebkura vides standarta dzinējiem.
No 1.septembra UAZ ir samazinājis cenas virknei savu modeļu, lai gan tās joprojām paliek augstas reti kuram maksājot mazāk par 1 miljonu rubļu (15 500 EUR).
Tipa šitie iet ar karburatoriem vai ???
Kur jamie tādu vecu tehnoloģiju vēl atrada ???
Kāpēc uzreiz karburatoriem? Vienkārši izsvītroja no komplektācijas katalizatoru.
Teiksim ta Euro0 mani mazliet mulsina, jo IMO iešprices dzinējam ari Euro1 nav nekāda problema . Bet šķiet ka tev taisnība un šie ir "šprices" dzineji.
Mani arī - bet gan jau priekš EURO 1 utt prasībās pret ražotājiem ir ķeksītis "katalizators". Citādi nevar izskaidrot to ka astoņdesmito otrā pusē priekš eiropas valstīm kurās bija "vidējas" prasības pret atgāzēm mašīnām lika katalizatorus motoriem kas bez katalizatora EURO 1 normās ierakstās atliektiem galiem.
Vispār interesanti - tikko ievēroju ka manam golfam apskatē piemēro EURO 1 normas - sanāk ka ja viss būtu akurāti, manam golfam atgāzes nemaz nemērītu
jaunāku taču nav. Ko ķīnieši sūta, to liek.