Africa Aerospace and Defence Show (AAD2022) Dienvidāfrikā tiek demonstrēts sešriteņu bruņu pikaps ar dronu aizsardzību.
Tas ir SVI Engineering radītais MAX 3 Six-Wheeler, kas izgatavots uz 1984.gadā ieviestā J70 bāzes. Šādam pikapam ir pilnībā pārveidots korpuss no bruņu tērauda, kas spēj izturēt triecienšautenes un kājnieku granātu uzbrukumus. Standartā tas piedāvā aizsardzības līmeni EN1063 BR6, bet pēc izvēles to var paaugstināt līdz BR7.
Automobilim pievienota trešā ass un izmainīta otrās ass ģeometrija, uzstādīts jauns aizmugurējais stabilizators un modificēta balstiekārta. Abas aizmugurējās asis aprīkotas ar disku bremzēm, lai tiktu galā ar lielāku transportlīdzekļa svaru, ko rada papildu riteņu komplekts.
Motortelpā atrodas 4,5 litru V8 turbo dīzeļa dzinējs, kam nav vienkāršs uzdevums – jānodrošina līdz 5500 kg svaram pieaugušā pikapa mobilitāte. Daļa no šī svara ir drona pārtveršanas mehānisms, kas sastāv no radara, kas nosaka ienaidnieka drona atrašanās vietu un identificē to. Pēc tam informācija tiek nosūtīta uz kaujas vadības sistēmu, kas savienota ar automātisko granātmetēju. Kad drons ir notriekts, to var sameklēt, izmantojot visurgājēju motociklu, kas ceļo līdzi pikapa kravas kastē.
AAD2022 prezentētās koncepcijas pamatā ir pikaps ar piecvietīgo kabīni, taču SVI Engineering piedāvās pārbūvi arī vienvietīgai kabīnei un SUV versijai, kas Dienvidāfrikā pazīstama kā Troop Carrier/WorkMate.
Kāpēc nav uz elektrību?
Dīzrlits baigi dārgs palicis. Kāds nezina kāpēc tā?