Sākot ar 2023.gadu Francijas autobūves uzņēmuma modeļu piedāvājumā katrā sērijā būs vismaz viens elektrificēts automobilis.
Peugeot paātrina tempu, lai sasniegtu iepriekš uzstādītos mērķus, no 2025.gada piedāvājot tikai elektrificētus transportlīdzekļus, kas līdz 2030.gadam pārtaps par pilnībā elektrisku transportu un jauno desmitgadi Peugeot iesāks kā autobūves uzņēmums, kas Eiropā pārdod tikai pilnībā elektriskas automašīnas.
Pirmās pārmaiņas jau zināmas – e-308, kas līdz šim izmantoja 100 kW elektromotoru, tiks pie jaudīgāka motora ar 115 kW (156 ZS), tāpat kā Eiropā pirmais elektriskais universālis 308 SW. Abiem sola segmentā labāko efektivitāti – enerģijas patēriņu vien 12,7 kWh, ļaujot sasniegt 400 km un vairāk ar vienu uzlādi.
Nākamo divu gadu laikā modeļu piedāvājumu kuplinās e-408, e-3008 un e-5008. Interesants jaunums ir e-3008, kam vajadzētu parādīties šī gada otrajā pusē. Tas ir automobilis, kura pamatā jauna platforma, bet darbības rādiuss pārsniegs 700 km.
Ražotājs paziņojis par jaunu hibrīdtehnoloģiju MHEV 48v, kas nodrošina lielāku griezes momentu zemā līmenī un par 15% samazinātu degvielas patēriņu. Šī tehnoloģija, kas pieejama hibrīdiekārtām uz 100 un 136 Zs benzīna motoru bāzes, apvieno 21 kW elektromotoru ar vēl nebijušu 6 pakāpju elektrificētu divu sajūgu pārnesumkārbu (E-DCS6).
Jauno tehnoloģiju izmantos Peugeot 208, 2008, 308, 3008, 5008 un 408 modeļiem, uzlabojot to veiktspēju un efektivitāti.
Būs kā vāciešiem world war 2- sākumā nach, pēc tam zurück. Visi šitie elektrodiršuļotāji apdirsīsies līdz tautas stulbākā daļa sapratīs ka tiek čakarēta.