Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen nav pieprasījuma elektriskajiem ID.4 un ID.7; ražotājs izziņo pārtraukumu 34

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 29.jūnijs 2023 9:51

Volkswagen paziņojis par pasākumiem sakarā ar to, ka pieprasījums pēc uzņēmuma elektroautomobiļiem izrādījis būtiski mazāks par prognozēto.

Nākamo 14 dienu laikā līdz rūpnīcas brīvdienām tiks atcelta vēlā maiņa kompaktā SUV ID.4 un jaunā elektriskā sedana ID.7 ražošanas līnijā, atsaucoties uz ražotāja informāciju vēsta izdevums Nordwest-Zeitung. Trīs nedēļu garās plānotās rūpnīcas brīvdienas E segmenta darbiniekiem ir jāpagarina par vienu nedēļu, turklāt aptuveni 300 līdz 1500 Emdenas pagaidu darbinieku no augusta vairs netiks nodarbināti.

Uzņēmuma padomes priekšsēdētājs Manfrēds Vulfs skaidro, ka pieprasījums pēc noteiktu modeļu elektroautomobiļiem ir gandrīz par 30 procentiem mazāks par sākotnēji plānotajiem ražošanas apjomiem.

Lejassaksijas ekonomikas ministrs Olafs Lies uzņēmuma lēmumu uzskata par "saprotamu", tomēr viņš tur saredz arī par brīdinājuma signālu visai automobiļu rūpniecībai – „Elektroautomobiļu noiets joprojām ir augsts, taču mēs esam nobažījušies par pašreizējo pieprasījuma kritumu — ne tikai pie Volkswagen, bet arī pie visiem ražotājiem," uzsvēris ministrs, norādot, ka nepieciešams runāt par jauniem stimuliem pircējam, piemēram, samazinātu PVN.

Neskatoties uz to, ka elektromobiļi zaudē savu agrāko popularitāti, Volkswagen pagaidām negrasās atteikties no plāniem zaļo automobiļu segmentā – tieši pretēji - līdz 2026. gadam uzņēmums plāno ieviest tirgū 10 jaunus elektriskos transportlīdzekļus, tostarp subkompakto ID.2all, kas balstīsies uz vienkāršoto MEB Entry platformu. Paredzams, ka tas maksās nepilnus 25 tūkstošus eiro, kļūstot par vienu no pieejamākajiem segmentā.

Noskaties iAuto Volkswagen ID.5 video tests

 
Visi komentāri
 
WALA 29.jūnijs 2023 10:00
11 1 Atbildēt

Un kad valdība sāks saprast, ka visiem nav vajadzīgi BEV, daudziem tie pat vienkārši neder, daydzi tos nevar atļauties un pietiekami daudziem ir daudz lētākas alternatīvas kā pārvietoties, ja vien vispār to vajag ...

CRK 29.jūnijs 2023 10:05
3 1 Atbildēt

CRK (cilvēks ratiņkrēslā) - turos pie sava dīzeļauto visiem spēkiem, jo degvielu nevaru uzpildīt pats, ik reizi jālūdz palīdzība. Zinu, ka ar dīzeli braukšu 1000 km, bet ar elektrisko tas būtu jādara ik pēc 300-350. Tā kā dzīvoju laukos, bez mašīnas nevar.

Krotow 29.jūnijs 2023 10:50
3 1 Atbildēt

Sākot ar to ka parastajiem braucējiem, kuru ir vairākums, pašreizējie BEV ir vienkārši par dārgu. VW vēl atsevišķi izceļas ar savām programmatūras problēmām.

0pis 29.jūnijs 2023 11:11
5 3 Atbildēt

Idiņi nepērk ID.iņu 😍

Hmm 29.jūnijs 2023 11:57
0 0 Atbildēt

nevar būt - Avotiņš Star FM pirms kādiem mēnešiem 2 stāstīja, ka ir un būs elektroauto deficīts tirgū.

0pis 29.jūnijs 2023 11:59
3 0 Atbildēt

Nu, ja jau Avotiņš tā teica....

BMW 29.jūnijs 2023 13:15
0 0 Atbildēt

Deficītu taisīs mākslīgi, apturot rūpnīcu! Bet, VW ir aizmirsis, ka viņš nav vienīgais spēlētājs tirgū, nišu ātri aizpildīs Tesla model Y un visādi interesanti ķīnas brīnumi.

Lietotājs 29.jūnijs 2023 12:48
0 0 Atbildēt

ID.7 vēl nevar pat pasūtīt, tādēļ arī nav pieprasījuma...

ID.7 29.jūnijs 2023 14:17
0 0 Atbildēt

ķīnā jau sen kā

LOHS786ū 29.jūnijs 2023 12:51
2 0 Atbildēt

Vēl interessantāk būs, kad kādi tie "iD"eoti sadomās tikt vaļā no tiem par bezsakara summām iegādātajiem ē-hlamiem.Es jau nezkuroreiz ieteiktu nopietni pārskatīt lietotu un mazlietotu auto tālākpārdošanas nosacījumus. 

Jaunu auto- tikai caur esošā/vecā utilizāciju.Jauna nopircējam- uzlikt pienākumu šo te (labprātīgi!) nopirkto hlamu lietot vismaz 5 gadus. 

Jaunu auto dīleriem ar Likumu aizliegt tirgoties ar jebkādiem lietotiem, nekādas tur apmaiņas, pieņemšanas/tirdzniecībā vai "pirmās iemaksas"!

BMW 29.jūnijs 2023 13:17
2 1 Atbildēt

ID E-hlamiem ir 3 gadu vai 60k garantija, kamēr toyota dod 10 gadu relkax garantiju līdz 185k nobraukumam. 

Tas nozīmē, ka ID hlams nav paredzēts pat 100k nobraukumam.

LOHS786ū 29.jūnijs 2023 13:29
1 0 Atbildēt

Nu tad liekam viņiem 7g pienākumu to hlamu lietot,- lai viņi visā pilnā pilnība "iz-bauda" šhito procesu.

WMB 29.jūnijs 2023 14:18
2 0 Atbildēt

Toyota ir tikai viens BEV, viens

n0@$$ 29.jūnijs 2023 18:44
2 0 Atbildēt

Un tas pats klibs ar mazu reālo nobraucamo attālumu un lēnu uzlādi ātrajās uzlādes stacijās.

GTD2 29.jūnijs 2023 14:06
2 1 Atbildēt

Domāju ,ka no visiem e-hlamiem būs tikt grūti vaļā, varbūt vienīgi pa stipri pa lēto, Parasti ,kas iegādājās jaunu auto iepriekšējais ir labā stāvoklī, Un kapēc viņš būtu jautilizē ,ja pilni ceļi ar daudz sliktākiem auto. Varbūt kāds tiks pie lābāka lietota auto nekā patreiz. Ja mēs visus piecgadīgos auto utilizēsim tad mums drīz būs kā Kubā, jaunu nopirkt nevar , tapēc sanāk braukt ar 40 gadus vecu. Mūsu ekonomika ir pakaļā un izskatās ,ka vēl tā būs ilgi , tapēc te par kaut kādu jaunu auto tirgu sapņot būtu naivi, jasāk ar ekonomiku un tad var mēģināt kaut ko uzspiest, vairums cilvēku kam knapi sanāk degvielai un elementārai auto apkopei, bet bez auto nevar eksistēt. Neesmu pārliecināts vai jaunie elektroauto maz spējīgi nokalpot piecus gadus it seviski ja nobraukumi buutu 300-500tukst. Ko mainīs ,ka dīleris neņems pretīm Tavu mazlietoto auto tad vēl mazāk pirks jaunus auto. Nestādos priekšā ,kā Tu ar likumu piemēram perekupam Moller norādīsi ka viņš drīkst uzpirkt tikai jaunus auto, tad to pašu nāktos uzspiest rumbulniekiem

LOHS786ū 29.jūnijs 2023 14:24
2 0 Atbildēt

TO, ka dīleris neņems pretī un/vai nevarēs (ar treknu navāru) pārdot nevienu to "manu" ilgstoši mazlietoto(kopti/uzturēto, savā nevainībā reiz apaļus 101k maksājušo....)- tas ir pašu to tur zaglīgi/melīgo Dīleru un viņiem pietuvināto pretīgo Demagogmeļu galvenaiss koPistiskais nopelns.

To viņi paši inspirēja un no visiem kaktiem to skaļi sparīgi bazūnēja, tāpēc tagad viņi paši aiz-rīsies savos tajos pārpildītajos lietoto bezkomplektācijas hlamu plačos. 

Lai viņi tur tagad rūsē,- ar cerību, ka varbūt tomēr piepildīsies senais perekupa sapnis, ka katram auto reiz tomēr pienāk savs pircējs (Lohs..))).

GTD2 29.jūnijs 2023 14:38
0 0 Atbildēt

Mollers tirgo ne tikai Latvijā atgrieztās mašīnas, viņiem vairums ir iepirktas no ārzemēm atvestās un pēc līzinga adotās mašīnas ,Tā nevarētu , ka viņiem tos auto nepērk, daudziem ir uzskats ,ka ja viņš pirks no dīlera lietoto auto tad tas nelūzīs jo dīleris zin vissu par to auto un godīgi vissu pastāstīs. Šie auto ir 10-20proc virs vidējās tirgus vērtības. Visur plačos tie lietotie auto rūsē gaidot savu jauno laimīgo pircēju

LOHS768ū 29.jūnijs 2023 16:50
0 0 Atbildēt

Tas vispār ir ĀRprāts, ka DĪLERIS velk no ārzemēm uz šejieni lietotus hlamus! Štrunts tur galvenokārt ir, nevis mašīnas ar "10+20% cienīgu" uzcenojumu! Prasti bezkomplektācijas suudi par mākslīgi uzskrūvētu cenu,vvz kam vispār tādi interesē.

Lai tie tur pūst tagad, ja reiz visus beidzamos gadus 2-3šo roku īpašnieki tika zākāti par lohiem un cilvēkiem borētas idiotu sacerētās pasakas par lietotu un sarežģītu auto ārprātīgajām problēmām un to īpašniekus apdraudošajiem kosmisskajiem izdevumiem. 

Tas bij tas pats Mojlerra auto, kurš pirms padsmit gadiem šeit čurāja/karstu uz visiem ventilātoriem un sludināja "passaulē visprogressīvāko" foršprunga Tdi technoloģiju un siekalainām purslām apjūsmoja brīnumaini jaudīgos v6Tdi un izcili ekakonanomiskos r4Tdi.Kuru 2-3šos īpašniekus tagad noniecina visiem iespējamajiem līdzekļiem, mākslīgi degradējot esošā auto tirgus vērtību un pasniedzot jauna auto iegādi kā vienīgo iespēju "nebūt loham". 

Dīlerim vispar būtu "jāizstāsta" viņa rīcībā esošo Taisnību pilnīgi jebkuram attiecīgā zīmola mašīnas īpašniekam, ja tas ir pie dīlera griezies ar šādu jautājumu un apliecinājis savas ipašumtiesības.Nevis tur kattreiz kaut kādas intrigas un noslēpumus mudžināt- ko var un ko nevar "teikt".

GTD2 29.jūnijs 2023 18:36
0 0 Atbildēt

Pie mums vispār nav dīleri ir tikai auto perekupi, Vispār Mollers nevelk no ārzemēm, bet otrādi velk no Vācijas uz savu filiāli ,kas atrodās nabagvalstī. Vāciešiem pašiem grūti pārdot lietoto, tapēc mums japriecājās ,ka atmet lietotos auto ar kuriem varam pārvietoties, savādāk vēl brauktu ar žiguļiem. Personīgi es jau esmu atmetis cerību ,ka mes te varētu noķert bagatakas eiropas valstis

khe 29.jūnijs 2023 13:08
2 0 Atbildēt

Sakiet, ko gribat, bet tas ID dizains priekšai man ne pārāk patīk.

ID, Buzz, jā patīk, ID.3 vēl daudz maz, bet pārējie gan nepatīk. ID.4 vispār pēc kaut kāda noapaļota kluča uz riteņiem izskatās. Jā, salons praktisks, plašs un ērts (izņemot mazo "spidometru" un aizmugures logu pogas), bet dizains no ārpuses - drausmas. Un es esmu persona, kam pa lielam līdz šim Volkswagen dizains ir paticis.

+ cena, protams.

BMW 29.jūnijs 2023 13:12
11 0 Atbildēt

Vai dieniņ, tiešām, nevar būt! Neviens negrib pirkt pārcenotu Škoda Enyak?  Kaut kas līdzīgs jau bija ar pārcenotu Phaeton par Audi cenu. 

Lai nolaiž cenu līdz 30k euro un izķers nedēļas laikā visus tos EV.

GTD2 29.jūnijs 2023 13:23
3 1 Atbildēt

Phaetons bija stipri lētāks par A8, Man šķiet ,ka pat lētākais savā lukssus klassē. Bet švaki pirka tapēc ,ka tie kas izvēlās tādas klases auto vajag brendu premium klasses zīmolu. Domāju ,ka Škoda Enyak un ciriem pārējiem elektromobīliem daraud līdzīgs liktenis un nepirks viņus tik daudz cik ražotāi vēlās liekor vissas kārtis uz elektromobīliem

Lietotājs 29.jūnijs 2023 13:32
0 0 Atbildēt

Par 704 EUR dod 5 gadu vai 150t km garantiju.

LOHS786ū 29.jūnijs 2023 13:37
2 0 Atbildēt

Tak pills SS-s ar ē-piedāvājumiem, īpaši izceļas tas zaļais zīmols ar izdurto zivs aci:

Iautofans 29.jūnijs 2023 22:42
1 3 Atbildēt

Iauto bomāri galīgi satrakojušies, kāpjat savās 15gadīgajās pastētēs un 10gadīgajos nisanos un nesmirdiet

0pis 30.jūnijs 2023 10:56
4 0 Atbildēt

To saka cilvēks, kas bērnam skūteri pērk Aliexpressī 😊

Iautofans 30.jūnijs 2023 15:21
0 1 Atbildēt

Es bērniem skūteri pērku aliexpresī? Interesanti kur tev ir šāda informācija, tizleni? mani bērni dzīvo 100p labak ka tavējie plukatasz tici man ubag, tev būtu no manis daudz ko pamācīties, kā audzināt bērnus lai viņi neklūtu par tādiem dzīves pabalērniem bomžarām kā tu

topinamburs 30.jūnijs 2023 5:03
3 0 Atbildēt

Tad ta brīnums, ka dārgākos variantus nepērk. Pamēģiniet ražot lētākus, vienkāršākus braucamos!

Rimi 30.jūnijs 2023 6:48
0 0 Atbildēt

Nekad mūžā nepiekrīt elektro mēslus lai nodedzinātu 45-75 štukas ta nu nafig.

Rimi 30.jūnijs 2023 6:53
0 1 Atbildēt

Tie visi elektro ir jāņu uguns uz riteņiem viņi paši deg no sevis nost.

martinslusis 30.jūnijs 2023 9:57
1 0 Atbildēt

Jā, nu man arī neceļas roka vispār apdomāt masīnu par 50k, kam ir daudz kur vēl izmantoti ļoti lēti risinājumi (piemēram, motora pārsegam pat nav normāli hidrauliskie pacēlāji, par 50k nav elektroniskā bagāžnieka vāka, 2 logu atvēršanas sviras uz 4 logiem utt.)

Iautofans 30.jūnijs 2023 15:23
0 1 Atbildēt

Jo tu esi bomārs. 

Daigtus sūkt aiz miskastēm gan tev ceļās katru darba dienas rītu 8:00!

Vērotājs 30.jūnijs 2023 10:47
0 0 Atbildēt

iAuto varētu veikt analīzi par lietotu emobīļu procentuāli atlikušo vērtību Eiropā.

Viktors 30.jūnijs 2023 13:13
1 1 Atbildēt

Kādu dienu jau šitā afēra ar elektrisko s**** auto tirgošanu beigsies. Sarausīs kapitālu un gatavs.

Ja inženieri ir izdomājuši hibrīda auto braukšanai ar benzīnu pa šoseju, un elektrisko dzinēju vienā auto, viss kārtībā. 

Vide zaļāka? No kā, ja uz katriem 5 m būs jābūvē uzlādes vieta katram elektroauto, jāposta zaļā zona, un cik spēs nopirkt tādas spēļmantiņas par lielām summām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 9

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 6

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti