Volkswagen paziņojis par pasākumiem sakarā ar to, ka pieprasījums pēc uzņēmuma elektroautomobiļiem izrādījis būtiski mazāks par prognozēto.
Nākamo 14 dienu laikā līdz rūpnīcas brīvdienām tiks atcelta vēlā maiņa kompaktā SUV ID.4 un jaunā elektriskā sedana ID.7 ražošanas līnijā, atsaucoties uz ražotāja informāciju vēsta izdevums Nordwest-Zeitung. Trīs nedēļu garās plānotās rūpnīcas brīvdienas E segmenta darbiniekiem ir jāpagarina par vienu nedēļu, turklāt aptuveni 300 līdz 1500 Emdenas pagaidu darbinieku no augusta vairs netiks nodarbināti.
Uzņēmuma padomes priekšsēdētājs Manfrēds Vulfs skaidro, ka pieprasījums pēc noteiktu modeļu elektroautomobiļiem ir gandrīz par 30 procentiem mazāks par sākotnēji plānotajiem ražošanas apjomiem.
Lejassaksijas ekonomikas ministrs Olafs Lies uzņēmuma lēmumu uzskata par "saprotamu", tomēr viņš tur saredz arī par brīdinājuma signālu visai automobiļu rūpniecībai – „Elektroautomobiļu noiets joprojām ir augsts, taču mēs esam nobažījušies par pašreizējo pieprasījuma kritumu — ne tikai pie Volkswagen, bet arī pie visiem ražotājiem," uzsvēris ministrs, norādot, ka nepieciešams runāt par jauniem stimuliem pircējam, piemēram, samazinātu PVN.
Neskatoties uz to, ka elektromobiļi zaudē savu agrāko popularitāti, Volkswagen pagaidām negrasās atteikties no plāniem zaļo automobiļu segmentā – tieši pretēji - līdz 2026. gadam uzņēmums plāno ieviest tirgū 10 jaunus elektriskos transportlīdzekļus, tostarp subkompakto ID.2all, kas balstīsies uz vienkāršoto MEB Entry platformu. Paredzams, ka tas maksās nepilnus 25 tūkstošus eiro, kļūstot par vienu no pieejamākajiem segmentā.
Noskaties iAuto Volkswagen ID.5 video tests
Un kad valdība sāks saprast, ka visiem nav vajadzīgi BEV, daudziem tie pat vienkārši neder, daydzi tos nevar atļauties un pietiekami daudziem ir daudz lētākas alternatīvas kā pārvietoties, ja vien vispār to vajag ...
CRK (cilvēks ratiņkrēslā) - turos pie sava dīzeļauto visiem spēkiem, jo degvielu nevaru uzpildīt pats, ik reizi jālūdz palīdzība. Zinu, ka ar dīzeli braukšu 1000 km, bet ar elektrisko tas būtu jādara ik pēc 300-350. Tā kā dzīvoju laukos, bez mašīnas nevar.
Sākot ar to ka parastajiem braucējiem, kuru ir vairākums, pašreizējie BEV ir vienkārši par dārgu. VW vēl atsevišķi izceļas ar savām programmatūras problēmām.