Volkswagen uzsācis pasūtījumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlas iegādāties jaunās paaudzes Passat. Vācijas tirgū cena sākas no atzīmes 44 995 eiro.
Jaunākās paaudzes vidējās klases modelis turpmāk ir pieejams tikai universāla modifikācijā un tiks ražots nevis Vācijas Emdenē, bet gan turpat, kur platformas brālis Škoda Superb – Bratislavas rūpnīcā Slovākijā.
Tirgū jaunais Passat sākotnēji tiks piedāvāts ar 110 kW saimes (150 ZS) dzinējiem. Papildus Passat “Business” 1.5 eTSI (no 44 995 eiro3), drīzumā kļūs pieejama arī sākuma līmeņa versija – Passat eTSI par 39 995 eiro.
Abus motorus papildina 48V vieglā hibrīda piedziņa, kas šajā modeļu sērijā tiek izmantota pirmo reizi. Piedāvājumā būs arī 110 kW (150 ZS) 2.0 TDI (no 48 495 eiro) ar plašu standarta aprīkojumu.
Europā sedans kļūst arvien marginālāka izvēle. Atliek daži iauto fani kas sitīs sev pa krūtīm uz zvērēs ka sedans ir nu super luksus izvēle un īsts pacanomobīlis. Ak jā, pasāts jau nekad nebija pacanomobīlis, pat vecā VR6 laikos (tas bija opīšiem, lai kaitinātu omītes).
Strādnieku Eiropai jau neko labāku par strādnieku auto nevajag! Strādniekus gan ieņem, gan izvada universāļos!
p.s. Esi redzējis M5 universāli?
Un kāpēc tu man stāsti par universāli?
Sedans=max komforts, tai skaitā akustiskais. Universāls=max ietilpība, dizaina ziņā nebūt ne vienmēr izdodas tik pat smuki kā sedans. Pa vidam ir liftback (superb un octavia ne universāla izpildijumā) - izskats praktiski kā sedanam, ietilpība nedaudz mazāka kā universālim.
Marketologi gan tā pat saka ka "džips" jāņem
www.bmw-m.com/en/topics/mag...uring-e61.html
RS6 ir tikai universāls. E63 arī var dabūt kūtiņā
Esmu
M5 universālis tuvākos gados tiks ražots, palasi info pirms heito.
Ir kāds kurš nav redzējis M5 universāli?
Diezgan šaura domāšana, ja universālis tiek uzskatīts par strādnieku auto. Katram savas vajadzības. Gan sedans, gan universālis ir ar saviem plusiem un mīnusiem. Neviens tak neizsmej, ja kāds rupjmaizes vietā izvēlas baltmaizi un otrādi.
Jā, bembitim ir m5 unversālis...
Sporta auto ražotājiem gan īsti nav unversālu... piemēram Maserati quattroporte nav unversālu, tikai sedanu un ar 500+ zs, bet tā ir cita kategorija....parastajiem, jeb tautas brendiem visiem ir universāļi un tad ir ok.,. Audi, škoda, VW, BMW, Opel utt.,
Sedanus vnk vairs neražo. Marketologi pateica ka SUV būs ūber alles visiem un izēdiet.
Pats stulbākais ir nākt un komentēt citu cilvēku izvēli sakarā ar auto un teikt, ka tavs laiks ir tik dārgs, ka tu nevari ne pateikt, ne parādīt to savu auto.
Kāda atšķirība cilvēks brauc ar sedanu, universāli, hečbeku, kupeju, vai kādu no pārējiem iespējamiem virsbūves tipiem? Cik nožēlojama ir tava dzīve, ka tu par to satraucies? Kamēr būs tādi cilvēki, kā tu, tikmēr nekur nekas nebūs kārtībā, ne uz ceļiem, ne politikā, nekur.
Ko man tev vēl parādīt? Krunkaino gribi redzēt? Es tev neko neesmu parādā, diedelniek.
Tavu krunkaino tici man neviens uz šīs pasaules negrib redzet, turklāt atslābsti, es neesmu tavs varavīkšņu draudziņš…
Kur tad tavs dārgais laiks spameri?
Vw jau budžetnieks, sedani nav vajadzīgi, kas nākošas, droši vien esi viens no varavīksnes bērniem un indetificējies, kā sieviete.