Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pa pusei Mercedes - izgatavots pēdējais Chrysler 300C eksemplārs 17

 

Foto: Stellantis

iAuto | 15.decembris 2023 4:22

Automašīna, kura pirmajā paaudzē balstījās uz Mercedes-Benz tehnoloģijām, tika piedāvāta arī Eiropā, taču lielus panākumus neguva.

Pirmā Chrysler 300 paaudze, kas tika ražota no 2004. līdz 2010.gadam, izmantoja elementus no Mercedes E-kases(W211) modeļa. Tas bija iespējams tādēļ, ka tolaik abus uzņēmumus apvienoja koncerns DaimlerChrysler. 2011.gadā Chrysler meta kopā kauliņus ar Fiat un izlaida jaunu modeli, ko dēvēja par otrās paaudzes 300-to, taču ekspertuprāt tā bija vien dziļāka modernizācija.

Fiat pievienošanās Chrysler grupai bija iespēja paplašināt Chrysler 300 klātbūtni visā pasaulē. 2011. gadā tas arī notika Fiat meitasuzņēmumam Lancia pārsaucot trīssimto par Thema un uzsākot pārdošanu Eiropā.

Projekts izgāzās, jo zīmols no 2011. līdz 2014. gadam spēja pārdot tikai 6000 vienību. Kopumā gandrīz 20 gadu laikā Chrysler un Lancia ir pārdevuši aptuveni 1,4 Chrysler 300/Lancia Delta eksemplāru.

Ziemeļamerikā piecmetrīgais Chrysler sedans bija ievērojami populārāks. Pirmoreiz tas tirdzniecībā parādījās 1955.gada, gadu desmitiem iemiesojot ikonisku amerikāņu greznību apvienojumā ar jaudīgiem motoriem. Aiz okeānā Chrysler 300 dzīvescikls turpinājās ar dažiem citiem nosaukumiem un citās kombinācijās, bet jaunāko laiku vēsture sākās ar DaimlerChrysler izloloto projektu.

Neraugoties uz agrāko laiku spožumu, Chrysler 300C pārdošanas apjomi kritās no gada uz gadu, šogad spējot atrast vien nedaudz vairāk par 7000 pircēju, tādēļ modeļa noņemšana no konveijera ir tikai loģisks iznākums.

Uzņēmuma preses dienests ziņo, ka decembra sākumā Kanādas Bremptonā no konveijera nobraucis pēdējais eksemplārs ar 6,4 litru HEMI motoru, 2000 eksemplārus paredzot ASV un 200 – Kanādai. Ierobežotā skaita partijai bija milzu piekrišana, jo tā izpirkta 12 stundu laikā.

Līdz decembra beigām Bremptona turpinās ražot sedana modifikāciju ar sešcilindru motoru, taču tālākā nākotne ir Stellantis Dare Forward 2030 stratēģija ar pilnīgu elektrifikāciju.

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Taisnība 15.decembris 2023 21:39
10 1 Atbildēt

Sagāja kopā ar Itāļiem un visu padirsa. Visi šie Fiat, Lancia, Alfa romeo - sūdi! Paldies, ka piekrītat.

darklight 15.decembris 2023 9:00
6 2 Atbildēt

Foršs auto, bet ikdienas braukšanai drusku par lielu.

Mhm 16.decembris 2023 0:53
5 2 Atbildēt

"Kopumā gandrīz 20 gadu laikā Chrysler un Lancia ir pārdevuši aptuveni 1,4 Chrysler 300/Lancia Delta eksemplāru."

Brīnos, ka noturējās gandrīz 20 gadus tirgū, jo nespēja pārdot pat 2 auto. 😳

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 11

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 7

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti