Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Automobiļu nomas gigants atsakās no elektromobiļiem, pirks auto ar iekšdedzes motoriem 30

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 14.janvāris 2024 8:29

Automobiļu nomas gigants Hertz pārdos trešdaļu no sava elektroautomobiļu parka, lai iegūtos līdzekļus izmantotu ar iekšdedzes motoriem aprīkotu modeļu iegādei.

2021. gada rudenī Hertz paziņoja, ka iegādāsies 100 000 Tesla elektromobiļu, vēl 175 000 elektromobiļu plānoja pasūtīt General Motors, bet 65 000 no Polestar. Taču pagājušajā gadā automašīnu nomas kompānija lika noprast, ka ir vīlusies savā izvēlē cita starpā norādot, ka Tesla atkārtotie cenu samazinājumi ir samazinājuši arī viņu autoparka transportlīdzekļu tālākpārdošanas vērtību, bet elektromobiļu bojājumu remonts izmaksā apmēram divas reizes dārgāk nekā automašīnām ar iekšdedzes dzinējiem.

Tagad Hertz vadītājs Stīvens Šērs Bloomberg sūrojies, ka samazināt augstākās elektrisko automašīnu ekspluatācijas izmaksas izrādījies grūtāk nekā tika prognozēts. Menedžeris atklājis, ka uzņēmums vēlas pārdot trešdaļu sava elektrisko automobiļu parka un daļu no ieņēmumiem izmantot automašīnu ar iekšdedzes dzinējiem iegādei, skaidrojot, ka Hertz mērķis ir pielāgot piedāvājumu pieprasījumam. Tiek ziņots, ka gada laikā ASV Hertz atbrīvosies no 20 000 dažādu ražotāju elektrisko transportlīdzekļu. Nākotnē uzņēmums daudz rūpīgāk izvērtēs pieprasījumu, pirms atkal izšķirties par elektromobiļu iegādi.

 
Visi komentāri
 
0pis 14.janvāris 2024 10:00
33 1 Atbildēt

Nu re, tagad tos izpārdos par US$999,99 un lieta darīta.

Jurs 14.janvāris 2024 11:36
71 1 Atbildēt

Nu redz pirmās prieka putas par elektroautomobiļu plašu izmantošanu zaļās pārejas vārdā būs noskrējušas, un auto nomas firmai būs izdevīgāk uzturēt ar iekšdedzes motoru darbinātus auto, jo redz elektroauto remonti izrādās 2x dārgāki.

Tas pats ar nelielu nobīdi sagaidīs Teslu fanus arī mūsu bāleliņu vidū.

Nja 14.janvāris 2024 13:04
6 0 Atbildēt

Nedomaju ka tam ir baigais sakars ar remontiem. Lādēšana, iekšdedzes auto var ātri sagatavot nākamajam un pelnīt. Kamēr elektro auto ir jālādē, domāju daudzi izvēlas un piemaksā lai var atdot tukšu. Tad noteikti ir tādi kas kaut ko nesarēķina un paliek uz ceļa. Kam to visu čakaru vajag, ja ņem parasti auto un pelni naudu. Mērķis ir ātri un viegli nopelnīt.

Damn 14.janvāris 2024 15:18
3 0 Atbildēt

Nav arī īsti prātīgi ņemt jaudīgus EV priekš plašpatēriņa nomas.

John 14.janvāris 2024 12:15
104 2 Atbildēt

Ļoti labi. Nāk cilvēki beidzot pie prāta.

Nu 14.janvāris 2024 12:34
15 0 Atbildēt

bet tikko visi vienā balsī kladzināja,  ka elektroauto  nekam vispār nav kam lūst un nekas (izņemot bremzes) vispār nav jāremontē.  

A te pēkšņi dārgi remonti jau pēc 100tkm !

Kanibaals 14.janvāris 2024 13:26
7 0 Atbildēt

Tas jau dēļ Tesla nespējas tos apkalpot. Tesla netiek galā, bet citiem ar neļauj. Par Tesla ir jāfano tos nepērkot. Visa fanu ideja ir kačāt akciju cenu un tad izdevīgi pārdot.

Jobo 14.janvāris 2024 13:48
9 0 Atbildēt

Tā jau ir. Dīzeļus ir vieglāk un ātrāk uzturēt. Dīzelim bāku var uzpildīt pa 10 minūtēm. Un to bez problēmam var izdarīt pats klients.

  Bet ar elektro ir krietni sarežģītāk. Nomas kompānijai jāmeklē kur tās mašīnas ir atstātas ar izlādētam baterijām. Un jābūt risinājumam kur un kā tās ātrāk uzlādēt.  Es piemēram negribētu paņemt nomā elektro auto ar pustukšu bateriju, turklāt ziemā.

0pis 14.janvāris 2024 14:01
1 3 Atbildēt

Nomas auto tiek atgriezti, nevis pamesti kur pagadās kā komunistu kopādrāžamie - līdz ar to šis moments nav īsti spēkā. Un pat ja tā būtu, tad mūsdienās būtu tīrā špicka sarīkot tā, ka auto ziņo baterijas atlikumu kopā ar atrašanās vietu (nomas auto tak ir GPS raidītājs? jeb ne visiem?)

Baterijas līmenis gan jāatrunā līgumā. Ja nomas auto uzpildīt pirms nodošanas ir ātri, tad uzlādēt pirms atdošanas var nebūt tik ātri. Bet puslādētu - ja dod par puscenu, un ar atlikumu es vēl tieku līdz vietai, kur man darīšanas un tur lieku lādēties, tad kāpēc gan nē.

Kanibaals 14.janvāris 2024 14:05
5 0 Atbildēt

Domāju tas arī ir iemesls. Jāpārkārto nomas sistēma. Parasti nomas kantoris var rēķināties, ka dienā kad auto atdots to var atkal laist ielās, bet električkai nav ne jausmas kādā stāvoklī tā tiks atgriezta ja vispār.

WALA 15.janvāris 2024 9:28
0 0 Atbildēt

KO jūs te "muldat"  Tesla tak pastāvīgi pieslēgta internetam - ko,ko bet atsekot to nevajag būt problēmai pat principā un bez jebkādām papildu ierīcēm ...

Kanibaals 15.janvāris 2024 16:21
3 0 Atbildēt

Nu un ko dos tā atsekošana? Tāpat rēķinies, ka būs jālādē. Teicu kapitāli jāmaina nomas sistēma, kas ir nelietderīgi.

Jobo 14.janvāris 2024 14:16
6 0 Atbildēt

Ok. Bet tā atšķirība ir tā, ka mašīnas ar iekšdedzes dzinējiem ir ērtāk pieejamas un pēc lietošanas beigām var atstāt kur ērtāk.  Un būtībā kad mašīnu vairs nelieto, tad var teikt uzreiz var mašīnu ņemt nākamais. Nav jāgaida kamēr uzlādēsies. Laiks ir nauda.

Nja 14.janvāris 2024 15:11
5 0 Atbildēt

Ti vari piemaksāt un atdot ar tukšu bāku. Un domājams tā ir problēma. Nu noma ar baigi negrib uzturēt n skaitu ar lādētājiem. Tad turēt tād mašīnas 8h savā laukumā pirms vispār var dot tālāk.

0pis 14.janvāris 2024 15:36
2 1 Atbildēt

Noami ir dziļi pie dirsas, cik stundas kas stāv vai guļ. Visu nosaka vai tas ļauj palielināt peļņu. Pirmā doma bija ka remontu būs mazāk jo "tur jau nav kam lūzt". Tagad izrādās ka ir visādas lietas, par ko sākumā nepadomāja.

Bet tas viss ir sūds. Gan jau izdomās jēdzīgākus auto par Teslām kuras var remontēt paši uz vietas, ar uzlādi gan jau arī ar laiku lietas mainīsies.

Reku, ir stāvdrāži - arī tos cilvēki iznomā pat ja tie uzlādēti tikai daļēji. Ja man pietiek, lai tiktu līdz galam vai lādētājam un vēl ir atlaide par to ka nav pilla batterija - nu tak pajāt.

Galvenais būs nevis baterija, bet kā nemaksāt daudz naudas par sīka sūdiņa remontu, ko vecam dūmiņam izdara Janka pusstundas laikā par dažiem desmietiem airi un neprasa tūkstosi.

Nja 14.janvāris 2024 17:45
2 0 Atbildēt

A ja? Nomai poh ka mašīna stāv visu dienu un nenes naudu? Un nekur par remontiem neko nemanu vispār. Ekspluatācijas izmaksas. To skaitā ir lādēšana savos plačos. Gan jau visur pat nebija ātrā uzlāde un mašīnas stāvēja ilgāk par dienu. Tas sadārdzina auto izmaksas.

mnde 16.janvāris 2024 9:23
4 0 Atbildēt

auto ar tukšu bāku nekurienes vidū ir daudz vieglāk uzpildīt kā elektroauto ar nomirušu baču...

kas kopīgs caurejai un elektroauto - uztraukums vai tiks līdz mērķim...

Viktors 14.janvāris 2024 15:49
8 0 Atbildēt

Beidzot cilvēkiem sāk atgriezties veselais saprāts. Inženieri izgudroja auto ar hibrīddzinējiem, un ar to šobrīd cilvēcei 100% pietiek. Pilsētu centros sastrēgumos kustamies ar elektroenerģiju (ekonomiski, tīra vide), bet pa štrāsi braucam ar fosilo enerģiju. Tā nejēgu izgudrotā zaļā ideja ir katastrofa. Stāvēt pie katra staba, lai uzlādētu, ziemā knapi 100-200 km nobraukt, ārkārtas situācijā tads auto ar štepseli pakaļā kļūst par nekustīgu metāla gabalu (Ukrainas situācija var to notestēt). Nafta iet mazumā, bet dabasgāzes vēl pietiks ļoti daudzus gadus. Un ja visi auto būs ar hibrīda dzinējiem, gan resursu pietiks ilgāk, gan vide būs tīrāka!

janka 14.janvāris 2024 16:26
8 0 Atbildēt

Kad vēl skolā gāju, aktuālās prognozes bija ka šobrīd naftai bija jau jābeidzas. Vien visi tik pumpē un pumpē, kam nav slinkums. Un atrod tik vēl un vēl. Gandrīz vai gribās teikt ka nafta nepārtraukti sintezējas klāt, nevis ir tikai atmiņas no dinozauru laikmeta.

0pis 14.janvāris 2024 16:45
1 4 Atbildēt

Tie aprēķini tika veikti balstoties uz pieņēmumu ka PSRS būs dzīvs un neefektīvi izmantos urbumus.

Bet PSRS sabruka un Rietumu tehnoloģijas ir efektīvākas. Kas šobrīd rada problēmu krieviem jo bez apkalpošanas Rietumu naftas iekārtas sāks jukt un krieviem beigsies arī tā pumpēšana, kas vēl darbojas..

Meistars 14.janvāris 2024 17:04
7 0 Atbildēt

Par to naftas beigšanos stāstīja, lai varētu uzskrūvēt cenu. Tā nafta patiesībā pietiek vairākiem simtiem gadu.

Sergejs 15.janvāris 2024 12:01
4 0 Atbildēt

Par tūlītējo naftas beigšanos jau pērnā gadsimta pirmajā pusē brēca. Nu jau ir viedoklis ka tā nafta visu laiku rodās geoprocesu rezultātā

Kanibaals 15.janvāris 2024 16:23
0 0 Atbildēt

Beidzās jau arī lētā un viegli iegūstamā nafta.

Nulie 14.janvāris 2024 17:46
2 0 Atbildēt

ar tiem lādejamiem un nelādejamiem hibrīdiem arī memaz tik labi nav. Jo. Parasti tiem benzīna dzinējs. Un tikko tu pa šoseju es iztērējis akumulatoru, tā tas  hibrīds pārvēršas par parastu benzīnauto,  pietam ar absolūti neekonomisku patēriņu.  Respektīvi,  šobrīd, priekš lieliem attālumiem, nav vairs ekonomiku auto.  Tikai pilsētām. LPG neskaitās, jo piedāvājumā ir tikai mazjaudas varianti,  kas LV "šosejai" arī nav piemēroti.

0pis 14.janvāris 2024 18:33
0 1 Atbildēt

Pa šosje nav jābrauc ar elektrību, tā ir pilsētai. Braucot pa šosseju, uzlādē mazo akumulatoru lai tiek cauri pilsētai ar minimālu izpildes daudzumu.

650 14.janvāris 2024 18:41
5 2 Atbildēt

Tieši dēļ šiem "automobiļu nomas Gigantiem" tiek nodarīts reālais kaitējums.Viņu dēļ oglekļa pēdu piepēdotajā un visādi citādi piegānītajā vidē autoražotāji turpina tērēt resursus un massveidā ražot šos nekam citam nevajadzīgus dzelzs hlamus.

Muld/Par! visādiem pilsētu-cilvēkiem, bet pa sētas durvīm  piegāna to ar ielu malās stāvošiem četrriteņu un zālājos izmētātiem divriteņu kaitniecības priekšmetiem.Ar izdaudzināto "sabtransu" brauc vairs tikai bomži,kuriem nav ne naudas, ne autovadītāja (loha) apliecības.Liekulības, melu un nekaunības kalna Gals.

Günter 15.janvāris 2024 11:12
11 0 Atbildēt

Elektromobīļi tā ir liela krāpšana. Tā jau ir bijis. Pirmie auto brauca uz spirta, tad uzradās Rokfeilers ar saukli "sātana dzira" un iestājās sausais likums. Vairs bākā nav ko liet. Un tad Rokfeilers sāka tirgot benzīnu.

Tagad saukļi ir "eko". Tas jau nekas, ka elektrību ražojot ir ļoti lieli izmeši. Bet auto tak izmešu nav.

"EKO"- Mat pere mat

Jā, un eļektričkas arī bija. Henrijam Fordam sieva brauca ar tādu. Dārgi, bet viņa varēja atļauties.

Tad izdomāja starteri un eļektričkas sāka izmirt un nosprāga 🙂. Un arī tagad tā būs. Lai dzīvo V8 😃😃😃

Nu nē 16.janvāris 2024 13:32
0 0 Atbildēt

Ir jau tāda noma kur uz ielas paņem, caur aplikāciju atver, pusstundu pabrauc, un kaut kur turpat vai citur atstāj.. kā boltam utml.

Zigmārs 16.janvāris 2024 20:04
1 0 Atbildēt

Norvēģijà sāk domāt, kà tikt vaļā no elektro kravas automobīļiem. Ziemā attālums ko var nobraukt samazinājies par 50-60%

Shearer 21.janvāris 2024 20:36
0 0 Atbildēt

Elektroauto nav prieksh nabagiem kaa juus bomaari

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Drūms skats, iebraucot Latvijā no Igaunijas puses (+ FOTO) 10

Uz Igaunijas-Latvijas robežas skatu pievelk degradēta teritorija, ko agrāk izmantoja robežsargi. Lasīt vairāk

 

Kā izvairīties no aizsvīdušiem un pat aizsalušiem stikliem? (+VIDEO) 3

Vēls rudens un pirmais sniegs saistīti ne tikai ar tumsu un netīriem ceļiem, bet arī pazīstamām neērtībām automašīnu salonos - mitrumu un aizsvīdušiem stikliem. Lasīt vairāk

 

Ķīnas autoindustrija Krievijā mēneša laikā pārdevusi gandrīz 100 000 jaunu automašīnu 9

Ķīnas autobūves uzņēmumi turpina kurināt tempu Krievijā – sasniegts jauns viena mēneša rekords. Lasīt vairāk

 

Policijas kontrole atklāj, ka daļa autovadītāju vēl brauc ar vasaras riepām (+ VIDEO) 35

Lai arī autovadītāji ik gadu jau laicīgi tiek brīdināti par to, ka automašīna jāaprīko ar atbilstošām riepām, tomēr ir daļa, kuri ziemas riepu uzstādīšanu atliek uz pēdējo brīdi. Uzmanību riepām un transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim ik pa laikam pievērš Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD), kopā ar Valsts policiju veicot profilaktiskās pārbaudes. Šodien tāda norisinājās arī Valmieras pusē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti