Amerikāņi izpēta lētāko BYD elektroautomobili un secina, ka ASV atpaliek 17

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 2.jūnijs 2024 13:51

Speciālisti no ASV Caresoft Global izpētījuši Ķīnas uzņēmuma BYD ražoto elektriskās piedziņas modeli Seagull un nonākuši pie ASV un rietumu autoindustrijai neiepriecinošiem secinājumiem.

Seagull ir BYD lētākais elektromobilis ar sākumcenu Ķīnā jau par 69 800 juaņu (9800 dolāru), to piedāvā arī citos tirgos un nākamgad to gaida Eiropā. Ķīnas hečbeks pretendē uz lētāko piedāvājumu visur, kur tas parādās, bet, kā viņiem tas izdodas? Caresoft Global bija aizdomas, ka tas iespējams vien izmantojot lētus materiālus un lētus risinājumus, taču ekspertiem nācās vilties.

Caresoft Global atzina, ka pēc dažiem kritērijiem lētais Ķīnas modelis apsteidz daudz dārgākus modeļus no ASV. Piemēram, apdares materiāli ir ļoti pieklājīgi, komplektācija ietver sešus drošības spilvenus, disku bremzes aizmugurē un stabilizācijas sistēmu (apskatā bija nedaudz dārgākā versija par 12 000 dolāru), bet trokšņu izolācija nav sliktāka kā vidējās klases elektromobiļiem. Turklāt tas pats sakāms arī par tehniku – Seagull pašmasa ir tikai 1240 kg – par 400 kg mazāk nekā Chevrolet Bolt EV, kas ķīniešu elektromobilim ļauj sasniegt lielāku sniedzamību pat ar mazāku akumulatoru. Automašīna labi turas uz ceļa, darbojas klusi un, lai arī nav tik enerģiska kā citi EV, neizjūt nekādas problēmas ar iekļaušanos automaģistrāles satiksmē.

BYD ir izdevies kvalitatīvs produkts par zemu cenu, ko ASV nebūtu iespējams uzražot, turklāt, kā izteicies Caresoft Global prezidents un bijušais General Motors galvenais inženieris Terijs Vojčovskis, BYD Seagull ienākšana tirgū ir trauksmes zvans ASV autobūves nozarei - amerikāņu atpalicība nav izskaidrojama tikai ar augstām darbaspēka izmaksām – vēl būtiskāka ir tehnoloģiju atpalicība, piemēram, lētu vietējā ražojuma vilces akumulatoru trūkums.

Savukārt Ķīnas koncerns ir maz atkarīgs no trešo pušu piegādātājiem: paši ražo elektromotorus, elektroniku, vilces akumulatorus un citas svarīgas sastāvdaļas.

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Chalenger 2.jūnijs 2024 15:10
10 0 Atbildēt

Nu ko, gaidam pārdošanas sākumu Latvijā, ja cena 9800 dolāru, nebūsim sīkumaini, aptuveni par 10 000 eiro, ļoti interesē apskatīties "dzīvajā"

Elviss 2.jūnijs 2024 16:04
7 0 Atbildēt

Tā cena ir Ķīnā.

Eiropā būs pie 20t, jo visi tie kraš testi jāiziet.

Plus vel ievedmuita 10% un vel plus PVN.

Bet noteikti ka BYD ir kaut kāds cenas pārsteigums, jo viņi būvē pa 3miljardiem Nātrija bateriju rūpnīcu.

Nātrija baterija maksā ap 40€ -1kw, tas ir kādas 4-5reizes lētāk nekā Litija baterijas.

Un mazajiem auto Nātrija baterijas ir kā radītas.

Jo citi BYD konkurenti jau ražo mašīnas ar Natrija baterijam.

electrek.co/2023/12/27/vo...-electric-car/

raimondsm 2.jūnijs 2024 15:48
4 2 Atbildēt

Tā gadās, ja, cerot, ka tie atteiksies no kominisma, dod tehnoloģijas un iesaista tirgos. Ražoja, ražoja preces pēc pasūtījuma un iemācījās konstruēt un ražot paši.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Abiem paveicās (+ VIDEO) 12

Uz gājēju pārejas satiekas divi satiksmes dalībnieki, kuriem, iespējams, vajadzētu pārlasīt satiksmes noteikumus. Lasīt vairāk

 

Vai tu šodien ielēji degvielu? Tikai šodien: 12 centu atlaide Circle K un citur? 21

19. jūnijā visas dienas garumā Circle K Latvia piedāvās degvielu ar 12 centu litrā lielu atlaidi visiem uzņēmuma lojalitātes programmas dalībniekiem. Šī ir ikgadēja uzņēmuma globāla akcija, kas norisināsies ne tikai Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, bet vēl aptuveni 2000 degvielas uzpildes stacijās visā Eiropā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Jaunākā KGM elektriskā krosovera apskats (+ VIDEO)

KGM Torres EVX ir elektrisks krosovers no Dienvidkorejas, un tā cena sākas ar 40 000 eiro. Torres EVX uzbūve ir vienkārša - viens elektromotors priekšā, priekšējā piedziņa un uzlādes vāciņš kreisajā priekšējā spārnā.Turpretim tehniskie dati nemaz nav tik vienkārši. Lasīt vairāk

 

Ar sveicienu no astoņdesmitajiem - Fiat piesaka krosoveru Grande Panda (+ FOTO) 10

3,99 m garais Grande Panda līdzinās Panda vectētiņam no tālajiem astoņdesmitajiem gadiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti