Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Amerikāņi izpēta lētāko BYD elektroautomobili un secina, ka ASV atpaliek 18

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 2.jūnijs 2024 13:51

Speciālisti no ASV Caresoft Global izpētījuši Ķīnas uzņēmuma BYD ražoto elektriskās piedziņas modeli Seagull un nonākuši pie ASV un rietumu autoindustrijai neiepriecinošiem secinājumiem.

Seagull ir BYD lētākais elektromobilis ar sākumcenu Ķīnā jau par 69 800 juaņu (9800 dolāru), to piedāvā arī citos tirgos un nākamgad to gaida Eiropā. Ķīnas hečbeks pretendē uz lētāko piedāvājumu visur, kur tas parādās, bet, kā viņiem tas izdodas? Caresoft Global bija aizdomas, ka tas iespējams vien izmantojot lētus materiālus un lētus risinājumus, taču ekspertiem nācās vilties.

Caresoft Global atzina, ka pēc dažiem kritērijiem lētais Ķīnas modelis apsteidz daudz dārgākus modeļus no ASV. Piemēram, apdares materiāli ir ļoti pieklājīgi, komplektācija ietver sešus drošības spilvenus, disku bremzes aizmugurē un stabilizācijas sistēmu (apskatā bija nedaudz dārgākā versija par 12 000 dolāru), bet trokšņu izolācija nav sliktāka kā vidējās klases elektromobiļiem. Turklāt tas pats sakāms arī par tehniku – Seagull pašmasa ir tikai 1240 kg – par 400 kg mazāk nekā Chevrolet Bolt EV, kas ķīniešu elektromobilim ļauj sasniegt lielāku sniedzamību pat ar mazāku akumulatoru. Automašīna labi turas uz ceļa, darbojas klusi un, lai arī nav tik enerģiska kā citi EV, neizjūt nekādas problēmas ar iekļaušanos automaģistrāles satiksmē.

BYD ir izdevies kvalitatīvs produkts par zemu cenu, ko ASV nebūtu iespējams uzražot, turklāt, kā izteicies Caresoft Global prezidents un bijušais General Motors galvenais inženieris Terijs Vojčovskis, BYD Seagull ienākšana tirgū ir trauksmes zvans ASV autobūves nozarei - amerikāņu atpalicība nav izskaidrojama tikai ar augstām darbaspēka izmaksām – vēl būtiskāka ir tehnoloģiju atpalicība, piemēram, lētu vietējā ražojuma vilces akumulatoru trūkums.

Savukārt Ķīnas koncerns ir maz atkarīgs no trešo pušu piegādātājiem: paši ražo elektromotorus, elektroniku, vilces akumulatorus un citas svarīgas sastāvdaļas.

 
Visi komentāri
 
Chalenger 2.jūnijs 2024 15:10
10 0 Atbildēt

Nu ko, gaidam pārdošanas sākumu Latvijā, ja cena 9800 dolāru, nebūsim sīkumaini, aptuveni par 10 000 eiro, ļoti interesē apskatīties "dzīvajā"

Elviss 2.jūnijs 2024 16:04
8 0 Atbildēt

Tā cena ir Ķīnā.

Eiropā būs pie 20t, jo visi tie kraš testi jāiziet.

Plus vel ievedmuita 10% un vel plus PVN.

Bet noteikti ka BYD ir kaut kāds cenas pārsteigums, jo viņi būvē pa 3miljardiem Nātrija bateriju rūpnīcu.

Nātrija baterija maksā ap 40€ -1kw, tas ir kādas 4-5reizes lētāk nekā Litija baterijas.

Un mazajiem auto Nātrija baterijas ir kā radītas.

Jo citi BYD konkurenti jau ražo mašīnas ar Natrija baterijam.

electrek.co/2023/12/27/vo...-electric-car/

123 4.jūnijs 2024 10:42
1 0 Atbildēt

Nesapņo ja tur ap 10k 

Eiropā teiktu virs 20k jābūt😉

R(8) 2.jūnijs 2024 16:35
1 1 Atbildēt

Nesapnojiet BYD Dolphin eiropas tirgu jau ir pieejams , Spanija , Francija un ITalija to jau tirgo un ta cena ir 32tk , gribi kautko lidzvertigu un pa sapratigu cenu , tas ir YUDO3 vai MG4 , abi sie modeli rietumeiropas tirgu ir pieejami pa 18tk

Hmm 2.jūnijs 2024 17:47
1 0 Atbildēt

Delfīns, ja nemaldos, ir klasi augstāks, tā ka tavs piemērs īsti neparāda drēbi

raimondsm 2.jūnijs 2024 15:48
4 2 Atbildēt

Tā gadās, ja, cerot, ka tie atteiksies no kominisma, dod tehnoloģijas un iesaista tirgos. Ražoja, ražoja preces pēc pasūtījuma un iemācījās konstruēt un ražot paši.

0pis 2.jūnijs 2024 18:48
1 1 Atbildēt

Pag, vai tas nozīmē ka Tešļaks ir neprātīgi dārgs par to, kas tam iekšā?

n0@$$ 2.jūnijs 2024 20:15
3 0 Atbildēt

Problēma tikai ar tām nātrija baterijām tāda pat ,kā ar dzelzs fosfāta. FIZIKA. Vienmēr būs smagāka un lielāka par līdzvērtīgu NMC litija jonu bateriju.

Kanibaals 4.jūnijs 2024 12:55
1 0 Atbildēt

Vajag litijs-gaiss bateriju.

Krotow 26.jūnijs 2024 13:35
0 0 Atbildēt

Mhm, vienreizējo bateriju, ko pēc izbraukšanas jāved uz rūpnīcu reģenerēt.

BMW 3.jūnijs 2024 8:55
0 0 Atbildēt

Pamazām sāk atvērties acis! Ir jāpiepūš vaigi un jāsāk kustināt pēcpuse, lai panāktu Ķīnīzerus! Ja vajg, tad jāpumpē valsts atbalsts tehnoloģiskajai attīstībai! Ar importa ierobežošanu viņi neko nepanāks, vienkārši ASV mašīnas neviens nekur citur pasaulē nepirks, ja ķīnieši būs labāki un lētāki!

Onsis 3.jūnijs 2024 9:53
4 0 Atbildēt

Lai papēta pēc 5 gadiem un 100 000km nobraukuma

ZZZZ 3.jūnijs 2024 14:04
0 0 Atbildēt

Ko tur pētīt? Cik Leaf turpina braukt jo projām😜

ZZZZ 3.jūnijs 2024 11:42
0 0 Atbildēt

Varbūt šis ir latviešu veiksmes stāsts nr2?! Nr1 mēs jau zinām 😂

Arnis 3.jūnijs 2024 11:49
2 0 Atbildēt

Viss atkārtojas un iet pa apli. ASV un Eiropas autoindustrija 50 gadus atpakaļ "dabūja pa zobiem" no Japāņu autoražotājiem, 20 gadus atpakaļ no Korejas autoražotājiem, tagad pienākusi kārta atrauties no Ķīniešiem. Nekas pārsteidzošs un jauns...

WALA 3.jūnijs 2024 13:53
4 0 Atbildēt

Un nevienam tā kā nerodas jautājumi par to kā BEV var būt tik viegls kā rakstā tiek norādīts, nu tā ka nevienam pašam nav nekādu jautājumu "uz kā ir ticis kapitāli ieekonomēts"  ?!?!?!

Pieklājīgie apdares materiāli

P.S. amerikāņu autobūve principā nav nekāds etalons, tirgus ir liels un kvalitāte tur kopš Ford modeļa T nevienu nav raustījusi !!!

BMW 4.jūnijs 2024 8:42
0 0 Atbildēt

Rakstā minēts, ka amerikāņu tehnoloģijas stipri atpaliek! ;)

WALA 4.jūnijs 2024 11:47
1 0 Atbildēt

Tās nekad nav bijušas sevišķi attīstītas autoindustrijā, ar ko arī vajadzētu sākt ... Amerikā galvenā auto "fīča" - tam ir jabūt lētam un pieejamam, kā arī to būtu jāspēj jebkuram opim salabot savā piemājas garažā ... vai alternatīvi tas ilgi kalpo un nelūst, kā piemēram Toyota ... Ak jā un tad vajag noteiktu skaitu krūzīšu un pudeļu turētāju un labu gaisa kondicionieri/klimat kontroli. 

Pa lielam ASV autobūvi var salīdzināt ar Krievijas autobūvi, tik ar to atšķirību ka amerikāņi tomēr spēj kaut ko paši konstrēt un ražot ... bet kvalitāte un tehnoloģijas - tas ir kaut kur labi ja pirmajā desmitniekā pēc svarīguma ... 

Ķīna piedāva ar patiesībā galīgi nevienam sunim nevajadzīgiem štruntiem apkarinātu "datoru", un ja tādu kāda amerikāņu kompānija nosauca par tehnoloģiski attīstītu produktu - tad man diemžēl jāsaka - jamiem ir labi samaksāts ....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 13

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 9

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti