Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Nav pieprasījuma – Audi gatavs upurēt Q8 E-Tron un slēgt rūpnīcu Briselē 20

 

Foto: Ingars Tenis

iAuto | 10.jūlijs 2024 14:49

Audi šobrīd piedzīvo spēcīgu pieprasījuma kritumu pēc viņu sportiskajiem luksusa elektromobiļiem, tādēļ no nepatīkamiem lēmumiem būs grūti izvairīties.

Par to raksta vācu mediji, atsaucoties uz Audi paziņojumu Briseles rūpnīcas darbiniekiem, kurā minēta restrukturizācija, kas var ietvert arī rūpnīcas darbības pārtraukšanu, ja netiek atrasta alternatīva.

Iemesli tam vairāki – rūpnīca atrodas neizdevīgā vietā, loģistikas izmaksas ir augstas un ražošanas izmaksas augstākas nekā citās Audi ražotnēs. Tam jāpieskaita vispārējais pieprasījuma kritums elektromobiļu tirgū un it sevišķi pēc Q8 E-Tron, kam nākas konkurēt ar jauno Q6 E-Tron. Pēdējais ir modernāks, piedāvā praktiski tikpat daudz vietas salonā, var nobraukt tālāk ar vienu uzlādi, taču maksā par aptuveni 20 000 eiro mazāk.

Pagaidām oficiāla paziņojuma par Briseles rūpnīcas slēgšanu vēl nav – Audi ir informējis rūpnīcas kolektīvu un uzņēmuma padomi, solot, ka tiks veiktas pārrunas ar sociālajiem partneriem un steidzami meklēts risinājums.  

 
Visi komentāri
 
0pis 10.jūlijs 2024 14:55
1 6 Atbildēt

Uppurēs, uzmetot bunbu no aeroplāna. Hi hi

Sipo 10.jūlijs 2024 15:04
3 2 Atbildēt

Šādi nav labi jokot - ir viena valsts, kurai tā arī niezās "sadot fašistiem pēc nopelniem".

GTD2 10.jūlijs 2024 15:42
12 2 Atbildēt

Sportisks, viņš galīgi nav, drīzāk lempīgs, ja vien nav domāts ar ko braukt uz makšķerēšanas sportu

anonimikis 10.jūlijs 2024 19:31
2 5 Atbildēt

Cik ta nobrauci ar šito, ja saki ka lempīgs?

GTD2 11.jūlijs 2024 8:01
8 1 Atbildēt

Ir braukts ar iepriekšējo modeli , es nesaku ka viņam nav jaudas, tā ir pietiekoša pāri par 300zs, bet sporisks viņš galīgi nav. Auto domāts pavisam citiem mērķiem nevis sportošanai. Vienkārši bessī ārā tie marketinga triki,ka sakarina vissas iespējamās aplamības lai tik kāds uzķertos.

Ej 10.jūlijs 2024 16:22
19 2 Atbildēt

kā EU ierēdņi ir iegriezuši visai Eiropas auto industrijai. Un tas vēl nav viss,  vēl jau plānots co vai kāds tur jauns nodoklis degvielai.  Tāda sajūta,  ka daļa sirgst ar vienu sindromu, kam raksturīga īpašība bez kauna panākt savu iedomāto ....

Krotow 10.jūlijs 2024 16:32
23 0 Atbildēt

Sausais atlikums - E-auto agrie adopteri jau sapirkušies. Pārējiem nevajag vai par dārgu.

Teslists 10.jūlijs 2024 18:44
1 9 Atbildēt

Pārējie vienkārši ir bomži.

0pis 10.jūlijs 2024 19:56
11 1 Atbildēt

Vai arī tie, kas spiežās Teslā, piedošanu?

Andrea 10.jūlijs 2024 20:10
6 0 Atbildēt

Varbūt Airbaltic atkal kādu porciju sapirkt? Gaiss teica, ka esot ļoti lēti.

Onsis 10.jūlijs 2024 20:57
3 1 Atbildēt

Pagaidiet 5 gadus, kad vajadzēs akumulatorus tiem klamiem mainīt!

0pis 10.jūlijs 2024 21:16
1 2 Atbildēt

Brauc pie dillera un tas pārdos akamulatoru, vai pasūtīs dillēs!

dizelitis 10.jūlijs 2024 23:31
3 3 Atbildēt

nee nee ,pēc 5 gadi aķīti varēs pa štuku ļevaku nopirkt,tik tā užsstādīšana tāda cimperliga padarīšana bet nekas Janka krūmu  šķunī izgriezīs un iestūkēs,piemetinās un piekrāsos un bāleliņi pa 10 pakām pirks uz urraaa

650 11.jūlijs 2024 2:30
3 0 Atbildēt

Tā vien izskatās, ka jau esošās cūcības vietā gaidāma kāda vēl lielāka.Lohiem nāksies bargi samaksāt/Par!, visdrīzāk gan par elektriskajām, gan par iekšdedzinošajām izklaidēm.

ZZZZ 11.jūlijs 2024 7:38
0 2 Atbildēt

Ne tikai Lohiem tā notiek un deg.

Ezits 11.jūlijs 2024 8:30
11 0 Atbildēt

Viss iet tikai uz loģisku atrisinājumu, jo ar pliku saukli par ekoloģiju tas vairs nestrādā, kad jau trešo gadu pēc kārtas bieži nākas dirnēt pa pusstundai pie uzlādes automāta, lai tikai tiktu līdz mājām, jo nosauktie nobraukuma kilometri ir tikai marketings (lasīt meli) un pārējie kas brauc ar benzīnu vai dīzeli jau sēž mājās pie vakariņu galda, kā arī cilvēkiem nāk apskaidrība, ka uztaisīt un pēc tam utilizēt šādu auto pavisam nav ekoloģiski!

Nja 15.jūlijs 2024 13:13
0 2 Atbildēt

Cik KM dienā ir jābrauc, lai nepietiktu ar uzlādi mājās? Jeb tupa diršana?

Latvietis 15.jūlijs 2024 6:37
0 1 Atbildēt

Ir tikai Porsche / Mercedes / BMW! Audi miskastes pavēlnieka ziepju trauks.

Viktors 15.jūlijs 2024 11:11
5 0 Atbildēt

Nezin cik ilgam laikam pietiks fosilo eenergoresursu, bet sobrīd tie elektro brīnumi patīk tikai dīvainīšiem.

Tas ir kā slimniekam pārvietoties pa slimnīcu ar pieslēgtu sistēmu, jo savādāk nekā.

Izņēmums privatmāju iedzīvotāji, tiem ierīkojot jaudīgus uzlādes punktu, katru vakaru iesprauž un ok. Bet tālāk pa Latviju gan jāpēta uzlādes vietas un iespējas galapunktā.

Tagad Austrumeiropa vieta, kur plūst nobrauktiem kūpošie dīzeļi, un tagad drīz sāk plūst elektro auto ar pusnokautiem akumulatoriem . Fizikas un materiālu  izturības likumus neviens nav atcēlis.

Onsis 5.augusts 2024 17:33
0 0 Atbildēt

Drīz jau visi e troni un ID ķēmi slēgs savas rūpnīcas!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Saeimā mēģinās lūkot, kā izlabot pašiem nesaprastus OCTA likuma grozījumus; savākti jau 14 000 parakstu 20

Saeimas sēdē šodien vērtēs opozīcijas iesniegtos grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas labo pieņemto normu, kas paredz, ka OCTA polise turpmāk būs obligāti jāiegādājas visiem transportlīdzekļiem, ja vien nav pārtraukta to reģistrācija uz laiku. Lasīt vairāk

 

Valdība konceptuāli vienojas no sākuma Rīgu neiekļaut "Rail Baltica" dzelzceļa trasē (+ VIDEO) 8

Vairāku stundu diskusijas, asa viedokļu apmaiņa, bet skaidrs ir viens – ko darīt ar projektu “Rail Baltica” ir sāpīgs jautājums. Trūkst ne tikai naudas, bet arī plāna, ko darīt tālāk. Par ko valdībai izdevās vienoties, un ko sola projekta nākotne? Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 16

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti