AvtoVAZ laidis klajā Lada Niva modifikāciju Sport, kas veidota izmantojot rallija reidos iegūto pieredzi un pārbaudītās tehnoloģijas.
Kā vēsta ražotāja preses izdevums, Lada Niva Sport ir saglabājis zīmola SUV raksturīgo augsto uzticamības līmeni, kas panākts izmantojot uzlabotu konstrukciju ar sportiskiem bremžu un piekares regulējumiem, 122 Zs jaudīgu 16 vārstu dzinēju ar maksimālo griezes momentu 151 Nm pie 5000 apgr./min., kā arī modernizētu transmisiju ar pastiprinātas konstrukcijas pārnesumiem, sajūga korpusu un sadales kārbas piedziņu.
Automašīnas salonam izmantoti kontrastējošas krāsas materiāli sacīkšu automobiļu stilā.
Jāpiebilst, ka 1,7 litru četrcilindru agregāts padara Lada Niva Sport par visu laiku jaudīgāko sērijveida Niva, jo standarta modelim tiek uzstādīts motors, kas attīsta 83 Zs un 129 Nm.
Lada Niva Sport cena vēl nav atklāta, taču, jādomā, ka tā pārsniegs parastās Niva cenu, kas versijā Prestige tiek piedāvāta par 14 160 eiro (pārvēršot no rubļiem).
122 Zs 2025. gadā - tas ir nopietni, tagad es ticu, ka padomju (krievu) autobūve tomēr pastāv, kaut maza, bet lepna un, iespējams, šis motors ir pašu būvēts nevis nospiests no rietumniekiem.
Šis motors ir kārtējais " uzlējums uz veciem biezumiem" tam motorom, ko sen atpakaļ krievi dabūja no itāļiem. Tiesa gan, krievi to modificēja.
krievijas rūpniecība balstās uz "reverse engineering"- spizdili i skopirovaļi"
Tiem, kas dzīvo tur, tu to nepierādīsi - tas ir uspex un razrabotka sovetskih inžeņeriev un punkts. Atceros, jaunās paaudzes krievu žurnālists reiz mēģināja pārliecinot TV komentētēju Majorovu (bija tāds PSRS un vēlāk krievu TV), ka PSRS hokejisti savulaik bija tādi paši profesionāļi, kā kanādieši, kam netrūka nekā un tādēļ spēlēja, kā līdzīgs ar līdzīgi - kur tev! - vecais vai kauties gribēja - naši amatjori s utra na rabotu, vakarā uz treniņu - visa lieta PSRS sistēmā izkoptajos talantos, mīlestībā un dzimteni un partiju
- tā arī nomira ar rozā brillēm uz acīm.