Visi komentāri - Elektriskais G-klases apvidnieks ir pilnīga izgāšanās

Elektriskais G-klases apvidnieks ir pilnīga izgāšanās 18

 

Foto: Mercedes-Benz

iAuto.lv | 5.jūnijs 2025 11:21

Salīdzinājumā ar degvielas modeli, elektrisko G-klasi izvēlas vien retais, tādēļ Mercedes nāksies sākotnējos plānus izmainīt.

Laižot klajā elektrisko G-klases modeli, Mercedes cerēja, ka tas būs ne mazāk veiksmīgs kā degvielas modelis, taču ir sanācis tāpat kā četrcilindru AMG C 63 – klienti to nespēj saprast un negrib pieņemt.

Kā ziņo izdevums Handelsblatt, gandrīz gadu pēc tam, kad tirgū nonāca elektriskais G 580 ar EQ tehnoloģiju, ir pārdotas vien 1450 vienības. Tas ir ievērojami mazāk nekā klasiskajai G klasei ar benzīna un dīzeļdzinējiem, kuras pārdošanas apjoms sasniedza aptuveni 9700 vienību. Rezultātā elektriskā versija izrādījusies teju septiņas reizes mazāk populāra.

Arī Mercedes vadītāji ir atzinuši, ka elektriskā G klase ir komerciāla neveiksme. Viens no dīleriem, kurš saprotamu iemeslu dēļ vēlējās palikt anonīms, paziņojis, ka elektriskie G-klases automobiļi tirdzniecības vietās stāv kā balasts un tā ir absolūta neveiksme. Cits pārdevējs piebildis, ka tas ir nišas modelis ar ļoti zemu pārdošanas iespēju.

Mercedes gan oficiāli apgalvo, ka zīmols joprojām virzās pareizajā virzienā, neskatoties uz šiem pieticīgajiem rezultātiem. Tomēr detalizētāku skaidrojumu uzņēmums nesniedza. Tikmēr kāds cits Mercedes pārstāvis bija atklātāks, godīgi atzīstot: “Cilvēki vēlas īstu G klasi — ar sešiem vai astoņiem cilindriem.”

Handelsblatt arī ziņo, ka Mercedes ir pārdomās par sākotnēji plānoto “Little G” – G-klases mazāko brāli, ko bija iecerēts pasniegt kā pilnībā elektrisku modeli 2027. gadā. Tagad par to ir arvien lielākas šaubas, taču arvien ticamāks kļūst variants, ka Little G nāks klajā kā elektrificēts iekšdedzes motoru modelis.

 
Visi komentāri
 
ahha 5.jūnijs 2025 11:32
1 1 Atbildēt

nu ko atnāca laiki kad parādījās elektriskie geliki 😂😂😂

Autovaditajs 5.jūnijs 2025 11:50
5 2 Atbildēt

Uzmanību visiem, kam nav geļiks!

Z.Gustava gatve, pagrieziens pa kreisi uz Brivibas gatvi!

Neizdomājiet braukt ar atļauto braukšanas ātrumu! Max 20 km/h!!!

Atstāsiet tiltu krustojumā!

Csdd un ceļinieki rūpējas par ceļu satksmes drošību!

Ps. Nevaru saprast, centrā sadzen tehniku, norauj asfaltu un uzliek pa nakti, citur nevar, neprot, negrib?!

Onsis 5.jūnijs 2025 11:51
11 0 Atbildēt

Tie kas pērk normālu klasisku auto jau nu noteikti neizvēlēsies vegānu auto.

0pis 5.jūnijs 2025 12:57
1 6 Atbildēt

Kas ir vegānu auto, iet uz kartupeļu spirta?

anonimikis 5.jūnijs 2025 12:29
3 0 Atbildēt

Pilnīga izgāšanās vai apmēram atbilst pašreizējai elektrisko tirgus daļai Eiropā?

topinamburs 7.jūnijs 2025 12:34
0 0 Atbildēt

Pat pārsniedz to.

Jū mū 5.jūnijs 2025 13:05
9 0 Atbildēt

Ja tu ražo labu, populāru, pieprasītu auto modeli, gūsti no ražošanas peļņu, tad ražo. Šeit vēl jātērējas elektrosūda projektēšanai, ražotnes izmaiņai um beigās izgāšanās. Tā var arī nobankrotēt. Kas viņi paši nesaprot to? Saprot, bet kāpēc tā dara?

felix65 5.jūnijs 2025 19:52
2 0 Atbildēt

Atbilstoši ES direktīvām, autoražotājam jāizvelk vidējo co rādītāju viņa ražotajai produkcijai, līdz ar to uzrodas tādi frankenšteini. Tur nav par ko cepties. Otņesites s poņimaņijem un turpmāk nebalsojiet par pašzaļinātājiem iznireļiem eiroparlamentā.

Podvāzis 5.jūnijs 2025 13:05
0 2 Atbildēt

Pareizi darījām,ka nepirkām.Mūs šeit nesaprastu!

Garais 5.jūnijs 2025 15:20
1 0 Atbildēt

40 gadīgas G klases redzētas uz ielām un entuziastu kolekcijās. Ko darīt ar šo brīnumu pēc 40 gadiem. Nedomāju, ka akumulatori būs pieejami.

0pis 5.jūnijs 2025 15:31
2 7 Atbildēt

Savākt vajadzīgo elektrības paku no elementiem laikam ir pat vienkāršāk, nekā restaurēt 40gadīgu dzinēju, ne?

Mtz 7.jūnijs 2025 12:33
0 0 Atbildēt

Beidz melot un maldināt cilvēkus.

ro 5.jūnijs 2025 15:53
2 1 Atbildēt

Tieši tā,fak off visas elektromiskastes..lai ar tām brauc visādi tie,kuriem auto ir dzelzis un tikai pārvietošanās līdzeklis!!! Un tūlīt sāksies ņerkstēšana no visādiem teslistiem un opjiem...😂🤭

iAuto 6.jūnijs 2025 11:21
0 0 Atbildēt

Un būtu vēl mazāk, ja nebūtu valdību mākslīgais tirgus ar sodiem un subsīdijām

topinamburs 7.jūnijs 2025 12:37
0 0 Atbildēt

Ak tā gan, dodiet atpakaļ tiesības ražot zilus dūmus no svina piedevām pilna benzīna?

Nu jau pat Indijas tirgusplačos vairs tādu zilu dūmu nav, pat Āfrikā šur tur kļepī kādusnebūt ķīnīzeru elektrobrīnumus - bet Tu gribi, lai visi brauc ar bezakcīzes V8 un smirdina gaisu? Jo tā lētāk?

pamparam 9.jūnijs 2025 9:40
0 0 Atbildēt

indija ir trešajā vietā pēc ekonomikas pat āfrika ir pirmajā simtniekā ... nerunā par lietām. kuras nesaproti.. un elektroauto ir daudz bīstamāks cilvēka veselībai- tiko bij oētījums par elektrolauka ietekmi uz šāda elektroauto īpašniekiem - un iepriecināt nav ar ko- elektroauto pēc tā pētījuma sanāk, kā cilvēku utilizācijas mašīna.

topinamburs 9.jūnijs 2025 15:53
0 0 Atbildēt

"...elektroauto ... sanāk, kā cilvēku utilizācijas mašīna"

Apsveicu, esi atklājis jaunu sazvērestību!

Un ko tur gvelz par indijas un āfrikas esamībām kaut kādos simtniekos un vietās - kāds sakars vispār ar izmešiem?

pamparam 10.jūnijs 2025 9:30
0 0 Atbildēt

ko neizglītotam padarīsi - ja neproti izmantot gogli lūdzu - par indiju - en.m.wikipedia.org/wiki/Economy_of_India

par āfriku- 

en.m.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Africa

pētījums ar saitēm par elektroauto

www.ndtv.com/feature/elect...-study-5185055

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar jaunās paaudzes elektromobili Leaf, kas pasūtīšanai kļūs pieejams šoruden. Lasīt vairāk

 

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas OCTA (+ VIDEO) 2

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas obligātā transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polise jeb OCTA. Izmaiņas ir ieviestas, lai nodrošinātu lielāku drošību ceļu satiksmē un aizsargātu cietušos ceļu satiksmes negadījumos. Lasīt vairāk

 

Vācija: likums visiem viens - ātruma ierobežojumi vides zonās attiecas arī uz elektroautomobiļiem 20

Vācijas reģionālā tiesa noraidījusi kāda elektroautomobiļa īpašnieka sūdzību, kurš vēlējās attiesāt sodu, ko viņam piesprieda par ātruma pārsniegšanu gaisa kvalitātes uzturēšanas zonā. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim par ceļu infrastruktūras (ne)ietekmi uz drošību (+ VIDEO) 93

Māris Ozoliņš skaidro, kāpēc nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim, kurš uzskata, ka negadījumu statistiku vairo nevis ceļu infrastruktūra, bet braukšanas stils.. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti