Ko darīt, lai tehniskajā apskatē auto nesaņemtu kodu "601", vai vienkārši sakot - nerūsētu 36

Auto apstrāde ar Krown Foto: Publicitātes attēls

Krown | 30.janvāris 2017 11:54

Sena mīlestība nerūs. Vai tā ir? Nezinu, vai korozija var piemesties mīlestībai, bet rūsa automobilim mūsu platuma grādos ķeras klāt visai ātri. Ko darīt, lai mans auto nerūsētu?

Veicot ikgadējo tehnisko apskati, maz būs tādu auto īpašnieku, kuru tehniskās apskates protokolos nav ieraksta „601” — „nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi”. Kā liecina CSDD statistika, pērn korozijas radīto bojājumu dēļ ar vērtējumu „2” — jāiet atkārtotā pārbaude, kas jāveic 30 dienu laikā pēc pamatpārbaudes — tehnisko apskati neizgāja 66 619 automobiļu, kas sastādīja 6,3 procentus no Latvijas autoparka. Savukārt tehniskās apskates vērtējumu „3”, kas pilnībā aizliedz piedalīties satiksmē, pērn ieguva 5434 automobiļi. Skaitļi iespaidīgi! Protams, tas izskaidrojams ar samērā vecu Latvijas autoparku, bet korozijas „līderi”, paņemot viena mēneša šķērsgriezumā, top 3 statistikā ir „Volkswagen”, „Mazda”, „Opel” automobiļi.

Korozija ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc relatīvi labas un izturīgas automašīnas savu dzīvi beidz martena krāsnīs. Rūsas saēstu spēkratu ir ļoti dārgi remontēt, jo metināt, mainīt sapuvušos sliekšņus, spārnus un protezēt grīdu ir laikietilpīgs un dārgs pasākums. Diemžēl savas specifiskās konstrukcijas dēļ rūsē arī neašie elementi, te pat grēko auto zīmoli, kuri sevi pozicionē ar vārdiem „drošība” un „kvalitāte”. Un kur nu vēl virsbūves daļu krāsošana! Lietderīgāk ir iegādāties citu lietotu auto, kura īpašnieks ir parūpējies par auto tehnisko stāvokli. Kāda ir alternatīva? Tikai regulāra pretkorozijas apstrāde ar „KROWN”!

Krown logo

Kas ir „KROWN” produkti, un ar ko tie atšķiras no citiem pretkorozijas apstrādes veidiem? Pirmsākumi, kā jau mūsu pasaulē ierasts, meklējami militārajās tehnoloģijās. Militāristiem par lielu nožēlu, karš katru dienu nenotiek un tehnika kārtējā militārā konflikta gaidās dažreiz spiesta stāvēt bezdarbībā desmitiem gadu, kas savukārt rūsai ļauj izpausties visā tās krāšņumā. Bet, ja nu rīt sākas karš un atkal jādodas kaujā? Ar sarūsējušu bruņutransportieri tālu netiksi. Uz bitumena bāzes gatavotie smēri, kā jau minējām, nav pats labākais risinājums ne tikai mašīnai, bet arī ložmetējam. Tāpēc tika radīts produkts, kurš ne tikai aizsargā metāla daļas no korozijas, bet ļauj tām arī brīvi kustēties.

Kas īsti ir „KROWN” pretkorozijas līdzeklis? Tā ir īpaša viela, kas veidota uz videi draudzīgas eļļas bāzes, ar ko tiek pārklātas ne tikai metāla, bet arī gumijas detaļas. Pēc uzklāšanas produkts burtiski iesūcas metālā un izspiež no tā porām ūdeni, tādā veidā apturot korozijas turpmāko izplatīšanos. Ļoti līdzīgi darbojas „GoreTex” audums apģērbā — laiž ārā ūdeni, ļauj „elpot”, tajā pašā laikā nepieļaujot ūdens iekļūšanu. Tāpat tiek paildzināts gumijas detaļu mūžs, ievērojami ierobežojot to izkalšanu.

Arī automašīnas apstrādes tehnoloģiskais process krietni vien atšķiras no ierastā. Pēc automašīnas nomazgāšanas produkts ar speciāliem uzgaļiem tiek rūpīgi uzsmidzināts ne tikai automašīnas apakšai un arkām, bet arī vietām, kas ikdienā paslēptas mūsu acīm, bet ir pastiprināti pakļautas rūsēšanai — spārnu, durvju, sliekšņu iekšpusei, dzinēja pārsega iekšpusei —, īsi sakot visam, kur var iemesties rūsa. Aprūsējušās detaļas pēc apstrādes tiek zināmā veidā iekonservētas, apturot rūsas tālāku iedarbību. Arī dzinēja telpa tiek pakļauta apstrādei, lai pasargātu vadus un kontaktu savienojumus no mitruma un sāls iedarbības. Šis produkts īpaši tiek rekomendēts jaunajām automašīnām, kurām — kā likums — apakšā ir vesels lērums dažādu vadu, savienojumu un elektronisku devēju, kas, braucot pa Latvijas ceļiem, ļoti bieži iziet no ierindas, sagādājot šo automašīnu īpašniekiem ne mazums galvassāpju un finansiālu problēmu. Vienas automašīnas apstrādei tiek patērēti aptuveni 3,5 litri pretkorozijas šķidruma. Atgādināšu, ka „Krown” materiāls nav mazuts vai darva, kas cauru gadu neciešami ož, bet videi draudzīga ķīmija ar karameļu aromātu, kas samērā ātri izvējojas.

Lai paildzinātu automašīnas mūžu, būtu ieteicama ikgadēja automašīnas apstrāde, sākot no brīža, kad automašīna pamet salonu, tādā veidā panākot vislabāko aizsardzības rezultātu jūsu automašīnai. Šā produkta lietošana neietekmē garantiju jaunai automašīnai. Pats apstrādes process aizņem aptuveni divas stundas.

Ražots Kanādā

Sešu gadu laikā „KROWN” ir stabili ieņēmis savu vietu un ieguvis labu slavu Latvijas tirgū. Tagad savu auto var sagatavot 12 vietās Latvijā — Rīgā, Ogrē, Ozolniekos, Daugavpilī, Gulbenē, Talsos, Liepājā, Kuldīgā, Jēkabpilī, Ropažos, Ventspilī un Valmierā. Visu informāciju par pretrūsas apstrādes vietām var uzzināt krown.lv

Atcerieties, ka, šodien investējot sava auto pretkorozijas apstrādē, jūs ietaupīsiet uz auto remonta rēķina, bet pārdot savu auto varēsiet par krietni vien lielāku naudas summu. Tikai neatlieciet šo procedūru līdz brīdim, kad CSDD tehniskās apskates inspektors auto apskates protokolā ieliek atzīmi „2”. Kam par iemeslu ir virsbūves nesošo elementu korozija!

Piesaki sava auto apstrādī:

SIA „KROWN BALTIC”. Rīgā, Hanzas ielā 7, Tālrunis 22111118

  • DAUGAVPILS, Dzirnavu iela 20, Tālr. 25976696
  • GULBENE, Blaumaņa iela 59, Tālr. 29463430,
  • JĒKABPILS, Rīgas ielā 224, Tālr. 29633332
  • KULDĪGA, “Vanagi”, Padures Pagasts, Kuldīgas novads, Tālr. 29420531
  • LIEPĀJA, Aldaru ielā 2, Tālr. 25555599
  • OGRE / CIEMUPE, Daugavpils iela 5, Ciemupe, Tālr. 28727055
  • OZOLNIEKI, Kopiela 1, Tālr. 29559556
  • ROPAŽI. Angārs Kurši, Tālr. 29427122
  • TALSI, Stendes ielā 5, Tālr. 28323318
  • VALMIERA, Voldemāra Baloža ielā 13a, Tālr. 29235108
  • VENTSPILS, Kurzemes 57,Tālr. 22131822

Uzdod savu jautājumu par automobiļa rūsēšanu šeit >>>

 
36 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
i 30.janvāris 2017 15:27
15 1 Atbildēt

tas tapēc ,ka tautas auto ir vissvairāk un vidēji ar tiem brauc viss ilgāk, paskataties cik uz ceļiem vēl mk2'3 golpu, kā arī veco passātu

LMT 30.janvāris 2017 12:58
13 13 Atbildēt

Opelis ir rūsas imperators!

Krown 30.janvāris 2017 18:40
13 1 Atbildēt

Vispār produkts tiek uzklāts vienā kārtā, pielīp pie metāla un atgrūž mitrumu, sāli. Šis ir cita veida produkts, eļļains un mēs tā jau lejam pa daudz, Kanādā viņi vēl mazāk patērē apstrādājot! Te ir pilnīgi cits stāsts nekā movils, dinidrols,nuxodols,mercasols, tie ir barjeru veidojošie produkti, bet mums jau ir svarīgi atgrūst mitrumu, sâli no metāla, nevis to apklāt!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tā mēs projektējam jeb, uz kurieni ved lepnā norāde (+ FOTO) 7

Tūkstošu vērtā norāde ved "uz nekurieni", kamēr īstais ceļš uz apdzīvoto vietu atrodas trīs kilometrus tālāk un ir apzīmēts ar necilu izkārtni. Lasīt vairāk

 

Projektēsim Ceļus - eksperti skaidro, kādēļ klibo kvalitāte (+ VIDEO) 3

Būveksperts Edgars Krūmiņš nosauc iemeslus, kas iespaido ceļu būves kvalitāti: par vēlu izsludināti konkursi, rezultātu apstrīdēšana, plānošanas trūkumi, finansējuma nevienmērīgs sadalījums, speciālistu aizplūšana. Lasīt vairāk

 

Riepas, akumulators, logu slotiņas - kā sagatavot savu auto tumšajam laikam

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) apkopojusi 7 vienkāršus, bet ļoti svarīgus ieteikumus, kas palīdzēs sagatavot auto gada tumšajam un aukstajam laikam. Lasīt vairāk

 

15 000 km -krievi aizceļo uz Islandi ar 40-gadīgu ZAZ (+ VIDEO) 8

Divi Čeļabinskas iedzīvotāji devušies ekstrēmā piedzīvojumā, apceļojot Islandi ar 40 gadus vecu zaporožecu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti