Ko darīt, lai tehniskajā apskatē auto nesaņemtu kodu "601", vai vienkārši sakot - nerūsētu 37

 

Auto apstrāde ar Krown Foto: Publicitātes attēls

Krown | 30.janvāris 2017 11:54

Sena mīlestība nerūs. Vai tā ir? Nezinu, vai korozija var piemesties mīlestībai, bet rūsa automobilim mūsu platuma grādos ķeras klāt visai ātri. Ko darīt, lai mans auto nerūsētu?

Veicot ikgadējo tehnisko apskati, maz būs tādu auto īpašnieku, kuru tehniskās apskates protokolos nav ieraksta „601” — „nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi”. Kā liecina CSDD statistika, pērn korozijas radīto bojājumu dēļ ar vērtējumu „2” — jāiet atkārtotā pārbaude, kas jāveic 30 dienu laikā pēc pamatpārbaudes — tehnisko apskati neizgāja 66 619 automobiļu, kas sastādīja 6,3 procentus no Latvijas autoparka. Savukārt tehniskās apskates vērtējumu „3”, kas pilnībā aizliedz piedalīties satiksmē, pērn ieguva 5434 automobiļi. Skaitļi iespaidīgi! Protams, tas izskaidrojams ar samērā vecu Latvijas autoparku, bet korozijas „līderi”, paņemot viena mēneša šķērsgriezumā, top 3 statistikā ir „Volkswagen”, „Mazda”, „Opel” automobiļi.

Korozija ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc relatīvi labas un izturīgas automašīnas savu dzīvi beidz martena krāsnīs. Rūsas saēstu spēkratu ir ļoti dārgi remontēt, jo metināt, mainīt sapuvušos sliekšņus, spārnus un protezēt grīdu ir laikietilpīgs un dārgs pasākums. Diemžēl savas specifiskās konstrukcijas dēļ rūsē arī neašie elementi, te pat grēko auto zīmoli, kuri sevi pozicionē ar vārdiem „drošība” un „kvalitāte”. Un kur nu vēl virsbūves daļu krāsošana! Lietderīgāk ir iegādāties citu lietotu auto, kura īpašnieks ir parūpējies par auto tehnisko stāvokli. Kāda ir alternatīva? Tikai regulāra pretkorozijas apstrāde ar „KROWN”!

Krown logo

Kas ir „KROWN” produkti, un ar ko tie atšķiras no citiem pretkorozijas apstrādes veidiem? Pirmsākumi, kā jau mūsu pasaulē ierasts, meklējami militārajās tehnoloģijās. Militāristiem par lielu nožēlu, karš katru dienu nenotiek un tehnika kārtējā militārā konflikta gaidās dažreiz spiesta stāvēt bezdarbībā desmitiem gadu, kas savukārt rūsai ļauj izpausties visā tās krāšņumā. Bet, ja nu rīt sākas karš un atkal jādodas kaujā? Ar sarūsējušu bruņutransportieri tālu netiksi. Uz bitumena bāzes gatavotie smēri, kā jau minējām, nav pats labākais risinājums ne tikai mašīnai, bet arī ložmetējam. Tāpēc tika radīts produkts, kurš ne tikai aizsargā metāla daļas no korozijas, bet ļauj tām arī brīvi kustēties.

Kas īsti ir „KROWN” pretkorozijas līdzeklis? Tā ir īpaša viela, kas veidota uz videi draudzīgas eļļas bāzes, ar ko tiek pārklātas ne tikai metāla, bet arī gumijas detaļas. Pēc uzklāšanas produkts burtiski iesūcas metālā un izspiež no tā porām ūdeni, tādā veidā apturot korozijas turpmāko izplatīšanos. Ļoti līdzīgi darbojas „GoreTex” audums apģērbā — laiž ārā ūdeni, ļauj „elpot”, tajā pašā laikā nepieļaujot ūdens iekļūšanu. Tāpat tiek paildzināts gumijas detaļu mūžs, ievērojami ierobežojot to izkalšanu.

Arī automašīnas apstrādes tehnoloģiskais process krietni vien atšķiras no ierastā. Pēc automašīnas nomazgāšanas produkts ar speciāliem uzgaļiem tiek rūpīgi uzsmidzināts ne tikai automašīnas apakšai un arkām, bet arī vietām, kas ikdienā paslēptas mūsu acīm, bet ir pastiprināti pakļautas rūsēšanai — spārnu, durvju, sliekšņu iekšpusei, dzinēja pārsega iekšpusei —, īsi sakot visam, kur var iemesties rūsa. Aprūsējušās detaļas pēc apstrādes tiek zināmā veidā iekonservētas, apturot rūsas tālāku iedarbību. Arī dzinēja telpa tiek pakļauta apstrādei, lai pasargātu vadus un kontaktu savienojumus no mitruma un sāls iedarbības. Šis produkts īpaši tiek rekomendēts jaunajām automašīnām, kurām — kā likums — apakšā ir vesels lērums dažādu vadu, savienojumu un elektronisku devēju, kas, braucot pa Latvijas ceļiem, ļoti bieži iziet no ierindas, sagādājot šo automašīnu īpašniekiem ne mazums galvassāpju un finansiālu problēmu. Vienas automašīnas apstrādei tiek patērēti aptuveni 3,5 litri pretkorozijas šķidruma. Atgādināšu, ka „Krown” materiāls nav mazuts vai darva, kas cauru gadu neciešami ož, bet videi draudzīga ķīmija ar karameļu aromātu, kas samērā ātri izvējojas.

Lai paildzinātu automašīnas mūžu, būtu ieteicama ikgadēja automašīnas apstrāde, sākot no brīža, kad automašīna pamet salonu, tādā veidā panākot vislabāko aizsardzības rezultātu jūsu automašīnai. Šā produkta lietošana neietekmē garantiju jaunai automašīnai. Pats apstrādes process aizņem aptuveni divas stundas.

Ražots Kanādā

Sešu gadu laikā „KROWN” ir stabili ieņēmis savu vietu un ieguvis labu slavu Latvijas tirgū. Tagad savu auto var sagatavot 12 vietās Latvijā — Rīgā, Ogrē, Ozolniekos, Daugavpilī, Gulbenē, Talsos, Liepājā, Kuldīgā, Jēkabpilī, Ropažos, Ventspilī un Valmierā. Visu informāciju par pretrūsas apstrādes vietām var uzzināt krown.lv

Atcerieties, ka, šodien investējot sava auto pretkorozijas apstrādē, jūs ietaupīsiet uz auto remonta rēķina, bet pārdot savu auto varēsiet par krietni vien lielāku naudas summu. Tikai neatlieciet šo procedūru līdz brīdim, kad CSDD tehniskās apskates inspektors auto apskates protokolā ieliek atzīmi „2”. Kam par iemeslu ir virsbūves nesošo elementu korozija!

Piesaki sava auto apstrādī:

SIA „KROWN BALTIC”. Rīgā, Hanzas ielā 7, Tālrunis 22111118

  • DAUGAVPILS, Dzirnavu iela 20, Tālr. 25976696
  • GULBENE, Blaumaņa iela 59, Tālr. 29463430,
  • JĒKABPILS, Rīgas ielā 224, Tālr. 29633332
  • KULDĪGA, “Vanagi”, Padures Pagasts, Kuldīgas novads, Tālr. 29420531
  • LIEPĀJA, Aldaru ielā 2, Tālr. 25555599
  • OGRE / CIEMUPE, Daugavpils iela 5, Ciemupe, Tālr. 28727055
  • OZOLNIEKI, Kopiela 1, Tālr. 29559556
  • ROPAŽI. Angārs Kurši, Tālr. 29427122
  • TALSI, Stendes ielā 5, Tālr. 28323318
  • VALMIERA, Voldemāra Baloža ielā 13a, Tālr. 29235108
  • VENTSPILS, Kurzemes 57,Tālr. 22131822

Uzdod savu jautājumu par automobiļa rūsēšanu šeit >>>

 
Visi komentāri
 
anonimikis 30.janvāris 2017 11:56
0 0 Atbildēt

tautas auto izrādās rūsas karalis!

LMT 30.janvāris 2017 12:58
13 13 Atbildēt

Opelis ir rūsas imperators!

iAuto 30.janvāris 2017 13:25
0 0 Atbildēt

:)

i 30.janvāris 2017 15:27
15 1 Atbildēt

tas tapēc ,ka tautas auto ir vissvairāk un vidēji ar tiem brauc viss ilgāk, paskataties cik uz ceļiem vēl mk2'3 golpu, kā arī veco passātu

Pļurkt 30.janvāris 2017 17:40
1 0 Atbildēt

Ja patiesi grib ilgi saglabāt savu auto, tad apstrāde jāveic pašam!!!

--

Vienas automašīnas apstrādei tiek patērēti aptuveni 3,5 litri pretkorozijas šķidruma.

---

Nu pilnīgs pisec!!! Acīs skatoties apjāj klientus.

Pat ja apstrādā ar veco Movili, tad jau salejot 2 litri visur kur vien var (ne jau Mini vai līdzīgām tupelēm) iesmidzināt mēnesi ap mašīnu veidojas Moviļa peļķes. Šis izreklamētais līdzeklis 5 mm kārtā tiek uzklāts vai?

Krown 30.janvāris 2017 18:40
13 1 Atbildēt

Vispār produkts tiek uzklāts vienā kārtā, pielīp pie metāla un atgrūž mitrumu, sāli. Šis ir cita veida produkts, eļļains un mēs tā jau lejam pa daudz, Kanādā viņi vēl mazāk patērē apstrādājot! Te ir pilnīgi cits stāsts nekā movils, dinidrols,nuxodols,mercasols, tie ir barjeru veidojošie produkti, bet mums jau ir svarīgi atgrūst mitrumu, sâli no metāla, nevis to apklāt!

Pļurkt 30.janvāris 2017 19:42
1 0 Atbildēt

Patēriņa norma ir stipri uzpūsta, ja vien produktu neklāj 5 mm biezumā uz visa iekšā un ārā!

ilgonis 31.janvāris 2017 18:47
1 0 Atbildēt

kapec nesakat cenu

modris 1.februāris 2017 8:31
2 0 Atbildēt

.ko tu vari tur plutit.vecai masinai vari pust kaut piles sudi ja rusa nak no pasa metala tad tavs krovns tur nelidzes.ja audi un ww grupas masinas ir piepustas ar vasku un ari ruse slieksni? viekarsi nav metalam ta kvalitate.tos brinumus brauc un stasti uz rupnicu lai jau masinas rupnica iekonserve.ja tu butu pats stradajis ar metala darbiem nestastitu tas stulbibas.ko no tal lapelem salasijies.reala naudas izkrapsana.un vel tas grubulis pa to naudu nav verts tapar ka parastai pa letu naudu pie slieksna klat neturas rudeni noputu slieksnus tagad skatos jau sarkani kur no riepam met virsi grubulis jau nokaparts.tik nesac tur stastit ka nev ieverota kautkada mistiska tehnologija vis tika izdarits ka pienakas.

experc 30.janvāris 2017 21:37
4 3 Atbildēt

skaidri un gaiši uzrakstīts - "Vienas automašīnas apstrādei tiek patērēti aptuveni 3,5 litri pretkorozijas šķidruma" .

AUTOMAŠĪNAS. Te taču neraksta par skārda un lūžņu čupām ar kādām puslatvijas braukā.

Krown 31.janvāris 2017 12:32
0 1 Atbildēt

Mēs varam palīdzēt apturot, jeb pareizāk sakot aizkavējot rūsēšanas procesu līdz maksimumam, jo T40 produkts sūcas cauri rūsai un tā paliek tumši brūna-te ir foto, kur pusi Mazda 6 apstrādajās un otra puse kā ir tā ir-nekas netiek darīts!

scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-0/c50....9e&oe=5909BF65

RTX 31.janvāris 2017 18:56
0 0 Atbildēt

Pārāk maza bilde. Derētu pa visu ekrānu.

Kanibaals 31.janvāris 2017 11:27
1 1 Atbildēt

Puse iztek ārā un notek zemē?

Krown 31.janvāris 2017 12:00
0 0 Atbildēt

Te jau ir tas stāsts, kad mēs cenšamies izglītot klientu un apmācīt dīlerus kuri apstrādā mašīnas, kad nav jāsalej, T40 pielīp tik cik viņš pielīp, pārējais tek nost un klientam ir nepatīkami, kad no auto pil, bet ir daudz tādi klienti, kuri saka: Tu man salej ta kārtīgi, lai ir!!!

Apsolūti tam nav jēgas, jo T40 pieķeras plānā kārtā pie metāla un pārējais vienkārši notecēs nost!! Cita lieta ir kad viņš sūcās rūsā cauri līdz metālam, tad tās vietas būtu jāpiesūcina pēc apmēram 3-6 mēnēši atkārtoti!!

Kānādā saka tā, Ja tas nepil, tas nestrādā!! Vielai jābūt aktīvai un jāizpiež mitrums ārā no katra stūŗīša, plaisas un vietas!

Pļurkt 31.janvāris 2017 18:57
0 1 Atbildēt

Vēl reizi prasu vienu un to pašu!!!

Cik biezs ir tas pretkorozijas slānis, ja VIENA pasažieru vieglā auto patēriņa norma tiek uzrādīta 3,5 Litri??

Un vēl .... vai vēl mazāku foto nevarēja ielikt? Saprotu ka tik mazs foto ir ar nolūku ielikts, lai neviens neko nesaprastu!

Kanibaals 31.janvāris 2017 21:21
0 0 Atbildēt

Te drusku lielāka bilde:img.av.by/news/news_ima...ws_40354_5.jpg

Un apraksts:av.by/news/index.ph...&news_id=40354

Bet kas man nepatīk KROWN apstrādē it papildus caurumu urbšana, vēl viens perēklis rūsai.

Krown 1.februāris 2017 13:59
0 2 Atbildēt

Ir tāda maigi sakot sensitīva lieta, bet redzot kā viņi Kanādā bez stresa saurbj , mēs tam pieejam ļoti akurāti un katrs caurums tiek apstrādāts ar speciālu smēri jeb Greace , kas atgrūž mitrumu, lai nerūsētu tā vieta. Plus tiek aizstaisīts ar aizbāzni, kuru reāli neatškirt no rūpnīcas orģinālā. Tas tiek darīs, jo mums ir jātiek tur klāt, kā zināms 90% rūsa sākas no iegšpuses un lien uz āru, ņemot nost apšuvumus ir riskanti, jo auto ir ļoti dažādi, kā arī to stiprinājumi-var sākties problēmas ar grabēšanu, apšuvuma klāt neturēšanās un tt..

Kanibaals 1.februāris 2017 21:24
1 0 Atbildēt

>ņemot nost apšuvumus ir riskanti, jo auto ir ļoti dažādi, kā arī to stiprinājumi

Nu par pakalpojumu cenu var arī apšuvumu noņemt. Tie plastmasas klipši naudu nemaksā. Bet pat dīlercentros nemāk noņemt, atceros Mazdai dīleris laboja rokturi pa garantiju un pēc tam vēlāk tik pamanīju, ka apšuvums salauzts un salīmēts ar superlīmi. Nebija pamanījuši, ka zem durvju spuldzes ir skrūve un raujot salauzuši.

Teodors 31.janvāris 2017 17:46
5 1 Atbildēt

Kodu 601 tehniskās apskates protokolā ieraksta pēc noklusējuma - to atverot. No pieredzes.

Kristiāns 31.janvāris 2017 17:59
4 0 Atbildēt
Teodors 1.februāris 2017 17:29
4 0 Atbildēt

Nez kāpēc neesmu pārsteigts. Garantija Latvijā - zinātniskā fantastika.

golf mk2 31.janvāris 2017 20:53
1 0 Atbildēt

tad jau labāk gadā reizi kaut ko pametinu pa 20 vai mazāk nekā 120 eir atstāju pa apstrādi pēc kuras sāk vel vairāk rūsēt auto

Pļurkt 1.februāris 2017 17:13
0 0 Atbildēt

Pilnīgas stulbības!!!

Kamēr nav sācis rūsēt tikam ir jāapstrādā.

Ja parādījās pirmais zirneklis, tad ir jādrāž nost.

Šis maksā pārdesmit Eur - ja dara pats, bet jebkura metināšana maksā desmitiem reižu dārgāk!

Tādu musurņiku kā šajā bidē

img.av.by/news/news_ima...ws_40354_6.jpg

nav pilnīgi nekādas jēgas apstrādāt ar jebkuru metodi - tā vai tā metālļūžņu savāktuve.... piemajā gadā , ja neko nedara, vai otrajā gadā, ja apstrādā ar jebko.... ja pa to starpu vadītājs ar visu sēdekli ārā neizkritīs!!

Smaids 31.janvāris 2017 22:03
3 0 Atbildēt

Dzirdets ka pec apstrades vairak ruse neka pormstam... jo uztaisa papildus tehnologiskos urbumus...

Mersis 1.februāris 2017 0:56
0 0 Atbildēt

Biju augustā. (Pirms tam visu ārējo rūsu notīrīju, nogruntēju, nokrāsoju. Ar baloniņiem) Pārklāja ar Krownu. Ju decembrī dzelteni pleķi izlīda. Krown uzlīmes palika, bat maz ko līdz...

Vai nu vajag katru pusgadu apstrādāt, vai mazāk šķaidīt ar ēzeļu čurām...

Vectra 1.februāris 2017 2:59
2 0 Atbildēt

Beidziet reklamēties mana vectra 1997 gada bez visa apstrādes un braucot LV 12 gadus tikai šogad saņēma pirmo 1 un tad tikai par bremžu trubiņām

RŽVS 1.februāris 2017 3:14
3 1 Atbildēt

GAZ 51 nav redzēji KROWN starp citu 1971 gads un korozīja šim nelīp, laikam labākais līdzeklis MADE IN USSR

. 1.februāris 2017 5:35
0 0 Atbildēt

CIK TAS IZMAKSATU APVIDUS AUTO

Kanibaals 1.februāris 2017 11:19
0 0 Atbildēt

neadekvāti daudz.

Pļurkt 1.februāris 2017 17:19
1 0 Atbildēt

Kam pašam slinkums ņemties ap SAVU auto, tie lai maksā.

Vienīgi jāatceras, ka uz rūsas var pūst ko vien vēlies, tik un tā rūsēs tālāk!!!

Vēzis ir jāizoperē, vai vismaz jāizslīpē (ja ir tikko sācis pūt).

No kaimiņa pieredzes.... komunistu laikos vasasā nopirka jaunu Žiguli... Tai pat dienā kad atdzina pielēja visu ko vien varēja pieliet (kamēr smakas no rūsas nebija) ar Nigrolu un Movili. Nobrauca 28 gadi ziemu vasaru un vēl to verķi pārdeva par bargu naudu. Rūsas nebija!!

Krown 1.februāris 2017 13:40
0 1 Atbildēt

150eur pilna apstrāde, apakša, sliekšņi, durvis,bagāžnieka vāks, motora pārsegs-vis perimetrs no iegšpuses!

vairāk info. krown.lv vai 20888888

Pļurkt 1.februāris 2017 17:20
3 0 Atbildēt

Vēl reizi prasu vienu un to pašu!!!

Cik biezs ir tas pretkorozijas slānis, ja VIENA pasažieru vieglā auto patēriņa norma tiek uzrādīta 3,5 Litri??

Un vēl .... vai vēl mazāku foto nevarēja ielikt? Saprotu ka tik mazs foto ir ar nolūku ielikts, lai neviens neko nesaprastu!

Krown 2.februāris 2017 10:38
2 0 Atbildēt

Biezumam nav nozīme. Pretkorozijsa slānis ir plāns, līdz 50 mikronām. Tam nav jābūt biezam, tas ir tik biezs, cik eļļveidīgs materiāls var turēties pie metāla un ar to pilnīgi pietiek. Lūdzu brauciet pie mums uz KROWN pretrūsas apstrādi!

filips 16.jūlijs 2017 22:46
0 0 Atbildēt

Kā tehniskajās apskatēs skatās uz gumijotām bremžu caurulītēm nopūstām ar eļlaino ,,KROWN''šķīdumu .

vinodjik 26.septembris 2017 10:49
0 1 Atbildēt

Effect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New YorkEffect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New YorkEffect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New YorkEffect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New YorkEffect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New YorkEffect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New YorkEffect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New YorkEffect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New YorkEffect of nine planets specialist.+91-9876425548 In New York

Www 22.decembris 2017 17:45
1 2 Atbildēt

Opelis jau katalogā ir sarūsējis!

monta 13.maijs 2021 21:22
0 0 Atbildēt

un cik maksa viena tada mašinas apstrade???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti