Autovadītājus aicina balsot par 2016.gada laikā labāk atjaunoto ceļu Latvijā, nominācijai izvirzīti 12 posmi 17

 

Balso un laimē Ford Edge uz nedēļas nogali!

iAuto | 22.aprīlis 2017 16:11

Vērtējot pagājušajā gadā paveiktos lielākos ceļu infrastruktūras būvobjektus Latvijā, VAS “Latvijas Valsts ceļi” un portāls iAuto.lv aicina autovadītājus paust savu viedokli un balsot par pērn labāk atjaunoto ceļa posmu. Starp balsotājiem tiks arī izlozēts vairākas balvas, arī apvidus automobilis “Ford Edge” uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas tvertni.

Par tradīciju kļuvusi ceļu būvniecības nozares Gada balva, kur eksperti vērtē ceļu būvnieku iepriekšējā gadā padarīto. Pērn par labāko tika atzīts Tallinas šosejas posms no Svētciema līdz Salacgrīvai.

Balsot iespējams vietnē gadacels.iauto.lv, reģistrējoties ar sociālo tīklu “Facebook” vai “Draugiem” profiliem. Balsošana notiek līdz 15. maijam. Izlozes uzvarētājs(a) – apvidus auto “Ford Edge” ar pilnu degvielas tvertni ieguvējs uz nedēļas nogali un žurnāla-kataloga “Latvijas Gada auto 2017” laimētāji tiks noskaidroti un paziņoti 16. maijā.

Šogad ekspertu un autovadītāju vērtējumam izvirzīti 12 pagājušajā gadā būvēti ceļa infrastruktūras objekti:

A/c A1 Rīga (Baltezers)–Igaunijas robeža (Ainaži) posms no Salacgrīvas līdz Igaunijas robežai (89,40.-101,36. km); izmaksas 11 979 895 eiro (ar PVN).

A1 Rīga (Baltezers)–Igaunijas robeža (Ainaži) posms no Salacgrīvas līdz Igaunijas robežai (89,40.-101,36. km)

A/c A9 Rīga (Skulte)–Liepāja posms no Lielupes tilta līdz Apšupei (24,40.-38,18. km); izmaksas 14 603 241 eiro (ar PVN).

A/c A9 Rīga (Skulte)–Liepāja posms no Lielupes tilta līdz Apšupei (24,40.-38,18. km)

A/c A12 Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) posms no Rēzeknes līdz dz./c. pārbrauktuvei (106,00.-114,34. km); izmaksas 5 802 158 eiro (ar PVN). 

A/c A12 Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) posms no Rēzeknes līdz dz./c. pārbrauktuvei (106,00.-114,34. km)

A/c A13 Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) posms no Špoģiem līdz Daugavpilij (113,12.-134,70. km); izmaksas 15 381 815 eiro (ar PVN). 

A/c A13 Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) posms no Špoģiem līdz Daugavpilij (113,12.-134,70. km)

A/c A13 Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) posms no Medumiem līdz Lietuvas robežai (156,40.-163,05. km); izmaksas 12 668 743 eiro (ar PVN).

A/c A13 Krievijas robeža (Grebņeva)–Rēzekne–Daugavpils–Lietuvas robeža (Medumi) posms no Medumiem līdz Lietuvas robežai (156,40.-163,05. km)

A/c P30 Cēsis–Vecpiebalga–Madona posms no pārvada pār bijušo dz./c. līniju līdz Brežģa kalnam (24,60.-38,00 km); izmaksas 10 098 640 eiro (ar PVN). 

A/c P30 Cēsis–Vecpiebalga–Madona posms no pārvada pār bijušo dz./c. līniju līdz Brežģa kalnam (24,60.-38,00 km)

A/c P73 Vecumnieki–Nereta–Subate posms abpus Vallei (7,30.-20,89 km); izmaksas 11 744 780 eiro (ar PVN).

A/c P73 Vecumnieki–Nereta–Subate posms abpus Vallei (7,30.-20,89 km)

A/c P85 Rīgas HES–Jaunjelgava posms no krustojuma ar a/c P88 līdz Enkurniekiem (40,20.-48,80 km); izmaksas 8 840 742 eiro (ar PVN).

A/c P85 Rīgas HES–Jaunjelgava posms no krustojuma ar a/c P88 līdz Enkurniekiem (40,20.-48,80 km)

A/c P87 Bauska–Aizkraukle divi posmi no krustojuma ar a/c P76 līdz Aizkrauklei (76,36.-77,39. un 77,94.-78,48. km); izmaksas 1 814 421 eiro (ar PVN).

A/c P87 Bauska–Aizkraukle divi posmi no krustojuma ar a/c P76 līdz Aizkrauklei (76,36.-77,39. un 77,94.-78,48. km)

Gājēju tilts pār a/c A10 Rīga–Ventspils Babītes pagasta teritorijā (14,8. km); izmaksas 1 039 100 eiro (ar PVN).

Gājēju tilts pār a/c A10 Rīga–Ventspils Babītes pagasta teritorijā (14,8. km)

Tilts pār Gauju Taurenē uz a/c P30 Cēsis–Vecpiebalga–Madona (32,3.  km); izmaksas 1 728 871 eiro (ar PVN).

Tilts pār Gauju Taurenē uz a/c P30 Cēsis–Vecpiebalga–Madona (32,3. km)

Tilts pār Vircavu Jelgavas pievārtē uz a/c P94 Jelgava–Staļģene–Code (3,00. km); izmaksas 1 032 057 eiro (ar PVN).

Tilts pār Vircavu Jelgavas pievārtē uz a/c P94 Jelgava–Staļģene–Code (3,00. km)

Novērtē un balso šeit >>> gadacels.iauto.lv

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
650 23.aprīlis 2017 20:28
8 0 Atbildēt

To jau tā arī dara- konkursu vinnē, abet pēc tam saliek lusoforus un 4 strādnieki ar lāpstām un pusotra tehnikas vienība trīs gadus piecus kilometrus kko rūpīgi "remontē". Kamēr tie, kam tur katru dienu jābrauc, lien no ādas ārā un secina,ka labāk jau vispār tur nebūtu klāt ķērušies.

Daimler 22.aprīlis 2017 18:12
7 0 Atbildēt

Tā kā tādā banānu valstī. Vai tad labs, normāls ceļš nav kaut kas pašsaprotams? Kaut kādu mazumiņu uzbūvē/atjauno un uzreiz konkurss, balvas utt. Nedaudz smieklīgi. Tikmēr pārējais ceļu tīkls brūk kopā. Cerams, ka arī atjaunotajiem posmiem būs garantija kādi 15 - 20 gadi vismaz un ceļš pēc 5 gadiem nebūs jau sācis sabrukt, kā tas dažkārt ir novērojams. Bet nu visu cieņu, ka kaut ko atjauno un būvē - tā tam ir jābūt! Tikai tos resursus, kurus iztērē visādu konkursu rīkošanā, varētu novirzīt citu ceļu pārbūvei un uzlabošanai!

viencexperc 22.aprīlis 2017 21:24
5 0 Atbildēt

es zinu, kāpēc gribi vinnēt BMW. Lai varētu kaut ko noskrūvēt un pielikt savam lūznim.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti