Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto iepazīstas ar modernizēto Volkswagen Passat (+ foto) 29

 

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

iAuto.lv | 2.jūlijs 2019 13:25

Pirmsjāņu nedēļā Frankfurtes pievārtē Volkswagen auto žurnālistus iepazīstināja ar atjaunoto Passat, kas tiek uzskatīts par veiksmīgāko vidējās klases auto modeli Eiropā. Kopš 1973. gada tas saražots jau 30 miljonos eksemplāru. Aktuālās B8 paaudzes universāļa versija joprojām ir nepārspēts bestsellers Eiropā, aizņemot 24% no vidējās klases universāļu tirgus. Savukārt sedana versijā Passat ir otrajā vietā Eiropā ar 11% tirgus daļas, atpaliekot no Mercedes-Benz C-klases modeļa.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Ja raugāmies modeļa garajā vēsturē, tad tas ir ļoti daudzšķautņains un nenoliedzami populārs automobilis. B3 un  B4 nereti tiek saukts par lauku klasiku sava praktiskuma un lētās uzturēšanas dēļ, savukārt jaunāko paaudžu modeļi ir pievilcīgas biznesa klases automašīnas, apdares materiālu kvalitātes un arī cenas ziņā itin viegli panākot dārgākā Audi zīmola auto.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Ko sagaidīt no B8 feislifta jeb B8 II Lai noteiktu izmaiņas vizuāli, ir ļoti labi jāpārzina Passat B8 modelis, jo dizainā tās ir minimālas. Ārienē uz atšķirībām norāda ar LED joslām veidots citādāks lukturu segmentējums un tas, ka Passat nosaukums nu rakstīts bagāžnieka vākam pa vidu. Savukārt salonā ir nedaudz izmainīts pogu izkārtojums uz stūres, jauna multimediju sistēma un mērinstrumentu panelis, kā arī pulksteni centrālajā konsolē ir nomainījusi plāksnīte ar uzrakstu Passat – tas tā, ja nu aizmirstat, ar kādu modeli braucat.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Jauns dīzeļdzinējs un ietilpīgāka baterija GTE versijā

Uzlabojumi galvenokārt ir skāruši modeļa tehnisko pusi. Dzinēju paletē seši dzinēji dažādās jaudas versijās. Jaunums šajā dzinēju spektrā ir 2.0 TDI Evo jeb jaunās paaudzes dīzeļdzinējs. Ražotājs sola, ka šis dzinējs saražos krietni mazāk CO2 izmešu, nekā iepriekšējie 2 litru TDI dzinēji, pateicoties divkāršajai selektīvās katalītiskās reducēšanas sistēmai un divkāršajai AdBlue dozēšanas sistēmai. Jaunajam dīzeļdzinējam ir arī pārveidots bloks – jauni virzuļi ar garākiem klaņiem, citādāka kloķvārpstas konstrukcija, pārveidota ieplūdes sistēma, kā arī izveidota divkārša dzesēšanas sistēma – dzinēja blokam un galvai atsevišķi, un citas izmaiņas. Tādējādi dzinējam esot augstāka termoefektivitāte un samazināta berze. Savukārt kvēpu filtrs būs uzstādīts gan versijās ar dīzeļdzinējiem, gan benzīna dzinējiem.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Uzlabojumi skāruši arī Passat Plug-in hibrīdu GTE, kur iepriekšējo 9,9 kWh baterija ir aizstāta ar 13 kWh bateriju, kas elektriskajā režīmā ļaus veikt līdz 55 km (sedana versijā līdz 57 km) distanci – par 20 km vairāk, nekā ar iepriekšējo Passat GTE. Tandēmā ar 85 kW elektromotoru GTE joprojām darbina 1.4 TSI benzīna dzinējs ar 156 Zs. Kopējā jauda ir 218 Zs, tāpat kā iepriekšējam modelim. Tam pieejami trīs braukšanas režīmi: GTE jeb maksimālās jaudas režīms, kad elektromotors un benzīna dzinējs darbojas kopā, E-mode jeb elektriskais režīms līdz 130 km/h un hibrīda režīms, kad benzīna un elektromotors darbojas pārmaiņus, nodrošinot maksimālu efektivitāti pret degvielas patēriņu. Pēdējo režīmu iespējams dažādos variantos pielāgot, norādot to, cik vēlams procentus no baterijas ietilpības atstāt neizlādētus brauciena beigās vai līdz cik procentiem uzlādēt bateriju brauciena laikā. Hibrīdsistēma ņem vērā arī navigācijā ievadītā maršruta datus, lai pielāgotu darbību atkarībā no apdzīvotām vietām, reljefa u.tml. Kopumā atjaunotais Passat GTE brauc tāpat kā priekšgājējs, atšķiras vien tas, ka elektriskajā režīmā varēsiet nobraukt lielāku attālumu un iespējams, ka automobilis ir kļuvis ekonomiskāks. Salīdzinoši īsā, bet daudzveidīgā distancē iAuto pirmajā izmēģinājumā izdevās sasniegt 2.5 litru degvielas patēriņu uz 100 km. GTE pie pircējiem nonāks šī gada otrajā pusē.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Travel Assist jeb otrā līmeņa autonomā sistēma

Adaptīvā kruīza kontrole, joslas noturēšanas palīgsistēmas u.c. asistenti jau ir kļuvuši par standartu mūsdienu automobiļos un tas vairs neliekas nekas pārsteidzošs. Tomēr jaunajā Passat integrētais palīgsistēmu kopums, kas nodēvēts par Travel Assist ir solis uz priekšu. Sistēma atpazīst ātruma ierobežojumu un apdzīvoto vietu robežu zīmes, pēc kurām automobilis automātiski tiek noturēts atbilstošā ātrumā. Šī sistēma arī sadarbojas ar automobiļa navigācijas sistēmu un automātiski samazina ātrumu pirms asākiem līkumiem. Automobiļa izmēģinājuma laikā sistēma automātiski samazināja ātrumu arī pirms navigācijas maršrutā norādītā pagrieziena. Pārsvarā šī sistēma strādā ļoti precīzi, un atkarībā no izvēlētā braukšanas režīma, tiek pielāgota arī tās reakcija. Taču problēma ar ātruma ierobežojuma automātisku ievērošanu varētu rasties valstīs, piemēram, Latvijā, kur aiz krustojuma neseko ceļa zīme par ātruma ierobežojuma atcelšanu. Tā gadījās arī pāris vietās Vācijā, kur automobilis spītīgi ievēroja iepriekšējo ātruma ierobežojumu, lai gan zīmes darbības zona jau bija beigusies. Situāciju varētu vērst par labu, ja informācija par ātruma ierobežojumiem tiktu ņemta arī no navigācijas sistēmas. Mobilajās navigācijas ierīcēs tā taču ir norādīta precīzi. Ja tiek pāri tam, ka automobilis pats kontrolē savu gaitu, tad šāda sistēma ir ļoti noderīga it īpaši ārzemēs un citviet, kur tiek braukts pirmo reizi. Taču jāatceras, ka šī joprojām ir tikai vadītāja palīgsistēma, nevis patstāvīga sistēma, tādējādi vadītājs joprojām ir atbildīgs par auto kustību. Savukārt Passat stūres virsma ir skārienjutīga, tādējādi kontrolējot to, vai autovadītājs tur rokas uz stūres.

Priekšējās gaismas no Touareg un multimediju sistēmā arvien vairāk interneta

Passat jaunumu sarakstā ir LED matricu gaismas ar nosaukumu IQ.LIGHT, kas iepriekš jau redzētas aktuālajā Touareg modelī kā papildaprīkojums. Passat gadījumā tas būs standartaprīkojums, izvēloties Elegance komplektāciju. Šīs gaismas izmanto signālus no priekšējām kamerām, informāciju no navigācijas sistēmas, kā arī informāciju par pārvietošanās ātrumu, lai panāktu pēc iespējas labāko apgaismojumu. Vadoties pēc apstākļiem, tiek piedāvātas astoņas apgaismojuma funkcijas.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Atjaunotajā Passat arvien lielāka loma kļūst internetam. Trešās paaudzes modulārā izklaides un informācijas sistēmas matrica jeb MIB3 ar Passat feisliftu Volkswagen modeļu saimē parādās pirmo reizi. Sistēmas grafiskais noformējums ir ļoti līdzīgs iepriekš redzētajās Volkswagen multimediju sistēmās – te bez pārsteigumiem. Taču kā papildaprīkojums ir pieejama eSIM karte, kas nodrošina pastāvīgu automašīnas savienojumu ar internetu, tā nodrošinot navigācijas sistēmas papildināšanu ar reāllaika informāciju, dažādiem mūzikas straumēšanas servisiem, piemēram, Apple Music, TIDAL u.tml, kā arī tehnoloģijas dažādu lietotņu integrēšanai. Piedāvājumā ir arī Volksagen izstrādātā tiešsaistes pakalpojumu sistēma “We Connect” ar kuras palīdzību var gan attālināti pārraudzīt automašīnu, gan viedtālruni izmantot kā automobiļa atslēgu, gan to, ka informācijas un izklaides sistēma būs pastāvīgi atjaunināta. Ar dažādu lietotņu palīdzību būs iespējams automātiski samaksāt par stāvvietu, kurjeram piegādāt sūtījumu uz auto bagāžnieku u.t.t. Paplašinātajā “We Connect Plus” versijā ir vēl krietni vairāk automobiļu funkcijas, kuras iespējams kontrolēt attālināti. Savukārt “We Connect Fleet” piedāvā autoparka pārraudzību. Tomēr sākotnēji “We Services” pakalpojumi Baltijā vēl nebūs pieejami, taču ražotāja pārstāvis sola, ka laika gaitā tie tiks ieviesti.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Aprīkojuma versijām citi nosaukumi

Ar modernizēto Passat, šim modelim ir mainījušies aprīkojuma versiju nosaukumi. Bāzes versiju, kuru līdz šim zinājām ar nosaukumu Trendline, nu sauc Passat, vidējo aprīkojumu paketi, kas iepriekš bija Comfortline, tagad sauc Business, bet bagātīgākā Highline tagad ir Elegance. Pēdējās divas būs iespējams aprīkot arī ar R-Line paketi. Ja Passat Alltrack būs pieejams ar kādu no šīm aprīkojuma versijām, tad GTE modelim jau standartā ir sava aprīkojuma pakete. Taču, lai sajauktu galvu pavisam, Volkswagen piedāvās arī īpašu modeli – Passat R-Line Edition, kas būs īpaša un ekskluzīva Passat versija 2000 vienībās – mēnesakmens pelēkā krāsā, pēc izvēles ar jaudīgāko benzīna vai dīzeļdzinēju, pilnpiedziņu un Travel Assist sistēmu.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

DZINĒJI PASSAT SEDANAM UN UNIVERSĀLAM:

  • 1.5 TSI Evo benzīna dzinējs ar 150 Zs - šobrīd gan vēl nav pārdošanā;
  • 2.0 TSI benzīna dzinējs ar DSG pārnesumkārbu: 190 Zs, CO2: 133-146 g/km;
  • 2.0 TSI benzīna dzinējs ar DSG pārnesumkārbu, 272 Zs, CO2: 160-163 g/km;
  • GTE – Plug-in hibrīds ar 1.4 TSI benzīna dzinēju, kopējā jauda 218 ZS – šobrīd vēl nav pārdošanā;
  • 1.6 TDI dīzeļdzinējs ar DSG pārnesumkārbu, 120 ZS, 107-116 g/km;
  • 2.0 TDI dīzeļdzinējs ar DSG pārnesumkārbu, 190 ZS, 117-120 g/km;
  • 2.0 TDI dīzeļdzinējs ar DSG pārnesumkārbu un 4MOTION pilnpiedziņu, 190 ZS, CO2: 129-132 g/km;
  • 2.0 TDI dīzeļdzinējs ar DSG pārnesumkārbu un 4MOTION pilnpiedziņu, 240 ZS, CO2: 151-156 g/km;
  • 2.0 TDI Evo dīzeļdzinējs, 150 Zs – šobrīd vēl nav pārdošanā

DZINĒJI VOLKSWAGEN PASSAT ALLTRACK UNIVERSĀLAM:

  • 2.0 TSI benzīna dzinējs ar DSG pārnesumkārbu un 4MOTION pilnpiedziņu, 272 Zs, CO2: 163 g/km;
  • 2.0 TDI dīzeļdzinējs ar DSG pārnesumkārbu un 4MOTION pilnpiedziņu, 190 ZS, 133 g/km;
  • 2.0 TDI dīzeļdzinējs ar DSG pārnesumkārbu un 4MOTION pilnpiedziņu, 240 ZS, CO2: 157 g/km;

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Augsts komforts un kluss salons

Prezentācijas dienā izmēģinājuma braucieniem bija pieejami Passat universāli ar dažādiem dzinējiem, kā arī Alltrack, GTE un R-Line Edition versijās. Augsts komforts un klusums ir vienojošais visos no tiem. Papildus skaņas izolācijai pieejami dubultie sānu stikli priekšā (papildaprīkojums par 339 EUR). Teicami skan arī Dynaudio 700 W akustiskā sistēma, taču par tās uzstādīšanu būs krietni jāsamaksā. Pati audiosistēma maksā 1300 EUR, taču to var uzstādīt tikai komplektā ar kādu no multivides sistēmām, kas maksā no 910 līdz pat 2700  Diezgan sālīti.

Passat vadāmība būtiski neatšķiras no tā, kāda tā bija pirms modernizācijas. Tā ir precīza un paredzama. Ja nu vienīgi Alltrack modelī tā ir nedaudz mīkstāka un rodas sajūta, ka atrastos pie lielāka apvidus automobiļa stūres. Jaudīgākais 2.0 TSI dzinējs ir ātrs, taču paātrināšanās līdz simtam 5.6 sekundēs drīzāk ir redzama uz spidometra nekā jūtama salonā. Arī dzinēji ar jaudu no 150 līdz 240 Zs neliks vilties – jaudas pietiek. Izmēģināšanai gan nebija pieejams vājākais dīzeļdzinējs ar 160 Zs.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Ne viss no Passat būs pieejams Baltijā

Lai arī Volkswagen Passat izvēlē piedāvā lielas izvēles iespējas, ne viss no tā būs pieejams pircējiem Baltijā. Ņemot vērā pieprasījumu, pie mums būs pieejami tikai tie Passat, kas aprīkoti vidējā Business un bagātīgajā Elegance komplektācijā. Mūsu tirgū izpaliks arī ekskluzīvā R-Line Edition modeļa versija, taču aprīkot Passat ar R-Line aprīkojuma paketi gan būs iespējams.

Cena Latvijā par Passat Business sākot no 25 606 EUR (iesk. PVN) ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai 27 382 EUR ar DSG pārnesumkārbu – komplektā ar 1.5 TSI dzinēju. Bet Elegance versija sākot no 29 488 EUR ar manuālo pārnesumkārbu vai 31 260 ar DSG pārnesumkārbu – ar 150 ZS 2.0 TDI dzinēju. Ar citiem dzinējiem un papildaprīkojumu Passat cena var izaugt virs 44 000 EUR. Passat GTE un Alltrack cenas gan šobrīd nav zināmas.

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

KOPSAVILKUMS

Modernizējot Volkswagen Passat, to nav skārušas radikālas pārmaiņas – minimālas izmaiņas dizainā, arī dzinēju palete gandrīz tāda pati kā iepriekš. Pārmaiņas ir pietiekošas, lai nu jau piecus gadus vecais modelis joprojām būtu iekārojams starp konkurentiem, taču tajā pašā laikā pirmsfeislifta automobiļu īpašnieki nejustos pārāk apdalīti. Jāņem vērā arī tas, ka Volkswagen jau gatavo 9. paaudzes Passat, tāpēc izšaut visu pulveri jau pie aktuālās paaudzes modernizācijas nebūtu prātīgi. Passat B8 II drīzāk varētu salīdzināt ar jaunas operētājsistēmas versijas uzstādīšanu datorā vai telefonā. Arī šeit jaunumi galvenokārt ir saistīti ar automobiļa datorsistēmām – vadītāja asistentiem, informācijas un izklaides sistēmu u.tml. 

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

Modernizētais Volkswagen Passat B8 Foto: iauto.lv

 
Visi komentāri
 
as 2.jūlijs 2019 13:44
10 0 Atbildēt

1.beidzot atgriežas intersantākas krāsa par sudraba un melnu!

2."Tomēr sākotnēji “We Services” pakalpojumi Baltijā vēl nebūs pieejami, taču ražotāja pārstāvis sola, ka laika gaitā tie tiks ieviesti." bulshits, kas jau pāris gadus mums tiek barots un kas nav saprotams, ņemt vērā, ka EU tika izveidots jau sen, bet vienā valstī ar fričiem ne tuvu nedzīvojam...

viencexperc 2.jūlijs 2019 14:21
5 28 Atbildēt

Galvenais, šito auto nedrīkst pirkt. Domāju, ka tur krēsls jau nomīzts no prieka. Testē taču iauto.

Normāls cilvēks uz šādu spaini pat nepaskatīsies, bet mēs taču zinām, ka eksistē zombēti idiņi, kurus dēvē par - VAG-pistiem.

kasinsh79 2.jūlijs 2019 17:34
16 1 Atbildēt

Tu tiešām neesi adekvāts pilsonis

s 2.jūlijs 2019 18:14
13 4 Atbildēt

Tas klerku pasāts kvalitātes ziņā neatpaliek no cadliaca, kas skaitās asv prēmiums. Iespējams pat pārāks...

Bet Tev jau no sava vecā voyādžera protams labāk redzams.

Alltrac 2.jūlijs 2019 19:20
7 0 Atbildēt

650 2.jūlijs 2019 23:32
7 0 Atbildēt

Tak jau vienreiz gandriz noskaidrojām, ar ko viņš tagd brauc.Vai tik nebij tā japona zālespļāvēju marka.

viencexperc 3.jūlijs 2019 16:17
1 8 Atbildēt

Kādas kvalitātes?

Bagāžnieka vāks skaistāk apsists no iekšpuses? Vai apmaksāts blogeris smukākus vārdus ir pateicis?

Bet bez smuka bagāžnieka vāka ir arī tādas lietas kā komforts, aprīkojums un pat uzticamība.

Protams, kā par 50 000 EUR pasāts beigs būt vāciešu spainis ar kārtīgi apšūtu bagāžnieku, par tādu cenu tas sasniegs mazdas līmenī, bet tas tik un tā būs pasāts.

Un par 50 000 var atrast daudz ko labāku. Daudz.

Janeks90 2.jūlijs 2019 16:19
8 0 Atbildēt

Neslikta ikdienas mašīna kura neizcelsies ikdienas rutīnā.

kasinsh79 2.jūlijs 2019 17:35
9 0 Atbildēt

Tā kā ikdienā ar tādu braucu (nelielos uzlabojumus pieņemu kā patīkamus plusus), varu pilnībā apgalvot - auto ir ļoti patīkams, jau ilgāku laiku kopš salona kalpo bez neviena paša defekta

Sigulis 2.jūlijs 2019 19:11
1 2 Atbildēt

2 litrīgs benzīns ar 270 zirgiem, šausmas, kædā turbo bedrē var iekulties ar šito pārforsēto motoru, bet Pasāts vienmēr ir ļooooti paticis, un pelnīti, vienīgi vienmēr ir fascinējis kà var pamanīties viena koncerna ietvaros uztaisīt tik daudz savstarpēji konkurējošus modeļus

he 2.jūlijs 2019 22:07
4 0 Atbildēt

Šitiem motoriem turbo bedres nav īpaši jūtamas.

Autobūve ir gājuši uz priekšu. .

msh 3.jūlijs 2019 18:12
2 1 Atbildēt

Jūs abi noteikti domājat par vienu dabas parādību, bet saucat to citas vārdā. "Turbo bedre" ir dabas parādība, kas novērojama situācijā, kad augstos apgriezienos atmetas, pabremzē kādu brītiņu ar motoru, un tad, joprojām augstos apgriezienos, iemin grīdā - turbo bedre ir laika sprīdis starp pedāļa iemīšanu un pūtiena sākšanos. Tikmēr tā apgriezienu robeža, virs kuriem motors spēj iegriezt turbīnu, bet zem kuriem - nespēj, ir "pūtiena slieksnis".

650 2.jūlijs 2019 22:41
2 0 Atbildēt

Bedrē ne bedrē, bet čirikā vidējā patēriņa jau nu noteikti.

msh 3.jūlijs 2019 18:15
0 1 Atbildēt

Kas te pārforsēts? 2.0 turbiķus ar jaudu virs 200 zs ražo jau kādus 30 gadus - turbīnu attīstības dēļ vienīgi tagad parasti spiež kādus 50 zs vairāk un pūtiena sliekšņi parasti ir pabīdīti nedaudz uz leju - bet tiešām nedaudz.

msh 2.jūlijs 2019 19:40
1 1 Atbildēt

Man patīk ka SCR samazinās oglekļa dioksīda izmešus...

eidis 3.jūlijs 2019 10:36
1 3 Atbildēt

Šiem auto pilnīgi trūkst jebkādas emocionālas piešprices. Tas varbūt pieņemami noliktavas teritorijas iekrāvējam, bet lai tādu pirktu...... Man šķiet, ka tas auto ir izķērnāti resursi - Praktisks, kvādrātisks.... gan jau šie nopirks.

kontradmiral 3.jūlijs 2019 12:57
5 1 Atbildēt

Tipiska vidējā vai augstākā līmeņa vadītāja dienesta mašīna! Tur jau nevajag ūber stilīgo dizainu. Man liekas, ka viss atbilstoši mērķauditorijai!

Volx 3.jūlijs 2019 17:41
2 0 Atbildēt

Man viss apmierina, pēc skata patīk beņķi(arī gribu), bet var tak manīt, ka tas autiņš ir tiesi tam domāts - pirmo instinktu apmierināsanai. 2,5 litru patēriņš, hmmmm..................tas jau ir aizdomīgi, jo šeit strādajuši mārketologi lai viņu veiksmīgi pārdotu. Kas būs pēc tam, kad garantija beigsies?

Diez vai kaut ko jaunu sagaidīsim no vāciešiem

eidis 3.jūlijs 2019 18:52
0 3 Atbildēt

Pieņemu, ka tie beņķi maksā sirsnīgu kaudzi ar $$$$. Bez tiem būs tāda taburete, ka būs neērti uz to skatīties. Savukārt par sirsnīgu kaudzi $$$ tu tādus arī kijā varēji ielikt, bet neieliki (pat nepainteresējies), jo stock beņķi bija gluži normāli.

Walacc 3.jūlijs 2019 11:13
0 3 Atbildēt

priekšpuse tam tumši pelēkajam atsit jaunā Honda Civic risinājumu. Bet citāid nekādu pretenziju, tika tas digitālais panelis - fuj.

650 3.jūlijs 2019 14:16
3 0 Atbildēt

Mēnessakmens pelēkā krāsa arī ir no tā zālespļāvēja.Angļos kad slēdza ražošanu, krāsu atlikumus ebajā.de pārdeva.Gan jau drīz radīsies arī kāds gt ar plastmasas bundžu un ar vienu izpūtēju pa vidu.

kasinsh79 3.jūlijs 2019 18:18
3 0 Atbildēt

Gaumes lieta. Aktīvais displejs man liekas reāli wow!

Walacc 4.jūlijs 2019 10:49
1 1 Atbildēt

Esi lietojis tādu ? Iesaku vasarā pamēģināt apstākļos kad ir spoža saule, tā ka apspīd speedo - vair var vai nevar to speedo saskatīt tad ?

Iepsējams man nav veicies, bet saules apspīdēts tas štrunts nav lietojams.

Sigulis 4.jūlijs 2019 10:58
1 0 Atbildēt

Jocīgi, esmu braukājis ar tā saucamajiem virtuālajiem paneļiem (tai skaitā no VAGa grupas), bet kaut kā neatceros nevienu reizi, kad līdzenumu apstākļos saule traucētu saskatīt uz paneļa attēloto, vispār jau man liekas ka auto jau ir tā konstruēts, ka saule to paneli pat nevar apspīdēt, kaut gan nekad nesaki nekad, varbūt kalnos tā var būt problēma

msh 4.jūlijs 2019 20:27
0 0 Atbildēt

Tā varētu būt - šodienas mašīnu mode tak ir uztaisīt mašīnas, kas līdzīgas alām; kā lai gaisma uzspīd, ja mašīnai aizmugurē ir šaujamlūkas, nevis logi?

kasinsh79 4.jūlijs 2019 18:18
2 0 Atbildēt

Manam tāds ir Zinu, ko runāju.

msh 4.jūlijs 2019 20:26
0 0 Atbildēt

Un kā ir ziemas salā skatīties uz slaidšovu? Tas pa lielam ir galvenais "uzlabojums" no šī palētinājuma, bet nu forši ka ražotājam palētinājumu izdevies iesmērēt kā uzlabojumu. Ja gribi stāstīt ka tur varot parādīt vairāk informācijas - ir tam multeņu panelim tāds skats, kurā rāda eļļas temperatūru, spiedienu un borta spriegumu?

kasinsh79 4.jūlijs 2019 23:29
0 0 Atbildēt

Tāda skata nav gan. Pieļauju, vairumam mūsdienu lietotāju tā būs nevajadzīga informācija?...

msh 5.jūlijs 2019 13:00
0 0 Atbildēt

Nūūū, jā - vairums mūsdienu jauno mašīnu lietotāju ir lumpeņi bez sajēgas, kam tehnisko spēju apogeja ir zvans evakuatoram, bet papildu informācijas par to, kas notiek ar mašīnu, vietā ir apziņa "man taču ir garantija!".

Protams, šitā jaunu mašīnu pircēju debilizācija ir notikusi pakāpeniski - paņemsim par piemēru audī - 30 gadus atpakaļ jebkuram audī modelim pieklājīgā komplektācijā bija manis nosauktie trīs papildpulksteņi, spidometrā vai atsevišķi. Tad deviņdesmito gadu vidū pazuda eļļas spiediena manometrs, bet dzeses temperatūras rādītājs tika aizvietots ar indikatoru - rādītāju, kurš stāv smuki pret iedaļu "90" ja faktiskā temperatūra ir starp 80 un 95 - acīmredzot jau tad parādījās lumpeņi kas tirdīja dīlerus ar jautājumiem "kāpēc manai mašīnai ziemas laikā dzeses temperatūra ir 80 grādi, bet vasaras laikā 90?". Nu un visbeidzot ar B6 un C6 parādīšanos tika sasniegts pliko astoņdesmito gadu mašīnu līmenis - vairs nebija ne voltmetrs, ne eļļas temperatūra - ja nu vienīgi MMI vai borta kompī, kādā izvēlnē, bet ne redzamā vietā.

P.N. Ja tu, kasiņ, zinātu CIK DAUDZ informācijas var parādīt kaut vai par vienu pašu motoru - reku aina, ko es ieraugu, kad es savā golfā piespraužu datoru - tur ir kādi 30 lauciņi informācijas - tev mašīnā spidometra vietā ir ekrāns, bet tas informāciju nerāda, tikai multenes...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Problēmas ar programmnodrošinājumu - Fiat Grande Panda aizkavēsies

Fiat pārceļ jaunā modeļa Grande Panda piegādes startu no 2025. gada sākuma uz nenoteiktu laiku. Lasīt vairāk

 

Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO) 16

Turpinās darbs aviokatastrofas vietā Viļņā, kur kādas mājas pagalmā šorīt nogāzās kravas lidmašīna un gāja bojā viens no pilotiem. Par avāriju izskan dažādas versijas – tiek pieļauta tehniska vai cilvēciska kļūme, taču netiek izslēgts arī terorakts. Lasīt vairāk

 

Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO) 34

Latvijā šogad uz ceļiem gājuši bojā jau simt cilvēku. Pēc statistikas esam vieni no sliktākajiem Eiropā. Zaudējumi, kas satiksmes negadījumu dēļ aprēķināti tautsaimniecībai, pārsniedz 200 miljonus eiro gadā. Taču, neraugoties uz pētījumiem, kas pierāda, ka vidējā ātruma mazināšana uz ceļiem pasargā dzīvības, Saeimas deputāti oktobrī – un tas notika šogad jau otro reizi – noraidīja priekšlikumu par ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h paredzēt arī naudas sodu, ne tikai brīdinājumu. Lasīt vairāk

 

Mercedes paziņo par drastisku taupības plānu 18

Pēc ievērojama aprozījuma un ienākumu krituma Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz paziņojis, ka nākamajos gados samazinās izmaksas par vairākiem miljardiem eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti