Lietoti elektromobīļi - Nissan Leaf 43

 
Edgars Zveja speciāli IAuto.lv | 30.oktobris 2019 16:24

Elektrisko auto otreizējais tirgus - lietots Nissan Leaf no Vācijas

Elektriskie auto tuvā nākotnē nomainīs iekšdedzes dzinēju mašīnas un tas ir tikai laika jautājums. Jau šobrīd ir cilvēki, kuri vēlās ikdienā pa pilsētu pārvietoties ar elektrību un izmantot priekšrocības. Šajā video aplūkosim lietotu Nissan Leaf, kuru piegādāja no Vācijas. Kā izskatās lietoti elektromobīļi un cik nopietni ir tādus pirkt?

 
Visi komentāri
 
Rexx 30.oktobris 2019 18:03
2 0 Atbildēt

Esmu jau ne vienu reizi vien uzdevis jautājumu. Gribētos saņemt speciālista komentāru. Vai esošie elektrotīklu ir gatavi tādam potenciālam jaudas pieauguma pieprasījumam, lai, piemēram, esošajos pierīgas guļamciematos pie katras privātmājas plkst.19.00 pieslēgtu lādēties 2gab. automašīnas?

Nja 30.oktobris 2019 18:21
0 0 Atbildēt

Pēc datiem mēs elektrībiu vairāk patērējam kā saražojam, bet te jājautā kādas ir HES max iespējas, iespējams mums nav kur tirgot to elektrību tāpēc nespiež uz max. Nebūtu pāris kodolkatastrofas, šis jautājums nemaz neuztrauktu.

www.ast.lv/lv/electricity-market-review

Teftelis 30.oktobris 2019 22:19
7 1 Atbildēt

HES iespējas pilnībā izsmeltas jau pagājušajā gadsimtā, un otru patēriņa pusi šobrīd saražo TEC. Vēja ģeneratoru pienesums ir nebūtisks, ~1%. Lai "pabarotu" Latvijas eauto parku, esošais patēriņš būtu jāpareizina ar 3. Tā kā HES vairāk būvēt negrasāmies, attiecīgi paliek būvēt jaunas TEC (Krievijas gāze vai ogles) vai AES.

rudens68 31.oktobris 2019 19:36
0 0 Atbildēt

Skultes terminālis ar gāzes tankeriem no jebkuras gāzes valsts

Asaris 30.oktobris 2019 22:34
3 1 Atbildēt

Kad el. auto skaits pieaugs, Latvenergo gan jau piedāvās lētāku tarifu naktī, lai visi nelādē uzreiz atbraucot mājās, kad tīklam ir vislielākā noslodze. Gan jau kad tālākā nākotnē būs tīkls arī jāapgreido.

Kanibaals 31.oktobris 2019 8:38
1 1 Atbildēt

Tavi jautājumi ir no sērijas kad tiklīdz parādijās pirmie auto vai visās aptiekās pietiks benzīns(jā kamēr nebija benzīntanku tikmēr to izplatīja aptiekas).

Tev par to galva nav jālauza, jo pēkšņi tāpat visi neparsēdīsies uz elektro. Pseidoarguments.

msh 31.oktobris 2019 12:25
3 0 Atbildēt

Kas jau kuram "pēkšņi" Ja plānā ir elektrības patēriņu divkāršot 10-15 gadu laikā, tad kaut kas ir jādara jau tagad. Tikmēr manā ieliņā ST pat nevar ielikt jaunu kabeli kurš spētu apmierināt esošās prasības; transformatora pusautomāts apkārtējajiem kaimiņiem taisa diseni - kas vēl būtu ja katrā mājā, kurā ir mašīna, tiktu regulāri lādēts elektromobīlis...

Rexx 30.oktobris 2019 18:43
0 2 Atbildēt

HES iespējas ierobežo ūdens pieejamība turbīnu darbināšanai. Ja nav ūdens, nav ne voltu, ne apmēru. Cik gan tas ir stratēģiski droši, VISU izvēdināt uz viena enerģijas veida? + jaudas pārvaldīšanas iespējas?

imzz 30.oktobris 2019 21:09
0 1 Atbildēt

"Rīgas otrā termoelektrocentrāle (TEC-2) ir lielākā termoelektrostacija Latvijā, kas atrodas Aconē, Salaspils novadā. TEC-2 kopējā elektriskā jauda koģenerācijas režīmā ir 832 MW, bet kondensācijas režīmā – 881 MW."

Lattvaanis 30.oktobris 2019 21:55
0 4 Atbildēt

Privaatmaajniekiem ir saules panelli jaaliek.tas tak buus debiili ja teci kkězīsies.kur tad cukurs???

Teftelis 30.oktobris 2019 22:23
4 1 Atbildēt

Baidos, ka tavam e-mobilim vajadzēs mēnesi, lai piebarotos 100 km no tā saules paneļa. Tas ir tas pats, kas ogļu vagonu ar lāpstu pielādēt - nav neiespējami, bet nesamērīgs laika tēriņš.

Asaris 31.oktobris 2019 9:26
1 7 Atbildēt

Beidz muļķības runāt. Vai varbūt tu nezini ka var vairāk kā vienu paneli pieslēgt sistēmai?

lynx85 31.oktobris 2019 11:35
11 0 Atbildēt

vienkāršs jautājums - cik maksā tāda paneļu sistēma, kas spētu manu elektroauto uzlādēt tad, kad es esmu mājās - tas ir - vakarā/naktī? Jeb tu man piedāvā uzstādīt ļoti daudz un dārgus paneļus un nopirkt divus elektroauto, lai varu braukt ar vienu, kamēr otrs pa dienas gaišo laiku lādējas?

Janis 31.oktobris 2019 15:07
1 7 Atbildēt

Tu par uzkrajejbaterijam neesi dzirdejis? Vinam ari fast charge iespejas ir. Ieliec visu so hipot.kreditmaksajumā. nu nav kosmoss, nemot.verā ka ikdienā tu nebrauksi pus tukstoti km. Galu gala - perc vienreiz, parejo laiku brauc nedomajot par degvielas cenu svarstibam.

Asaris 31.oktobris 2019 16:15
0 5 Atbildēt

Nevajag nekadas baterijas. Pa dienu sadzen tīklā un naktī izvelc ārā, cik interesējos Enefit par to neprasa tīkla izmantošanas maksu kā Latvenergo.

msh 31.oktobris 2019 22:18
6 0 Atbildēt

Tāds mistisks "sadzen tīklā" un "izvelc ārā" neeksistē - pa dienu tava elektrība darbina biroju datorus, bet naktī tavu elektromobīli ir jālādē TECam vai HESam.

Asaris 2.novembris 2019 8:25
0 2 Atbildēt

Tieši tā, pa dienu HES un tec stāv rāmi un tīklu baro paneļi. Bet tev jau labāk ka visu dienu TEC kurās, jo naktī jau paneļi enerģiju neražo, tad nav nekāda jēga.

eidis 31.oktobris 2019 15:24
6 0 Atbildēt

uzkrājējbaterijas = akumulatori = detaļa, kas vainīga 2/3 elektroauto cenas.

Šis stāsts ir iestējams tikai, ja maiņas baterija ir. Bet ja ir maiņas baterija, to daudz vienkāršāk būs vnk samainīt Neste

Toms 31.oktobris 2019 15:23
8 0 Atbildēt

Tad cik? Cik tas izmaksā?

Kaut aptuveni uzraksti, ņemot vērā elektroautomobīļa tehniskos datus, un to, ka Latvijas klimats galīgi nav tas piemērptākais saules paneļiem.

Pļurkt 1.novembris 2019 7:22
0 0 Atbildēt

Latvijā saules paneļi ar pārveidotāju sistēmu neatmaksājas pat pie esošā Eiropas atbalsta, pa visu savu ekspluatācijas laiku!! Protams ja netiks maksāts OIK!

Ar Eiropas atbalstu vēl kaut cik spējīgi atmaksāties ir paneļi, kas pa tiešo ir pieslēgti pie patērētāja - teiksim boilera vai akumulatora. respektīvi pie teniem, kuriem ir svarīgi ampēri nevis volti.

Janis 1.novembris 2019 13:04
0 1 Atbildēt

Mja, Niks atbilstošs saturam. Kur tu grab, ka Latvijā saules nav. To vrbt kadi Krievijas gazes lobisti censas seit iestastit. Elektropaneli atmaksajas pat Ziemelos. WTF? Latvijā saules nav? Latvijā (un jo augstak uz ziemeliem jo izteiktak) ir vairāk raksturigas garas dienas pa vasaru un ziemā otrādi. Pasaulē jebkurā vietā saules daudzums ir vienads. Es nerunaju par vidējām temperaturām. Tam seit nav nekada sakara. Tapec metiet prom tos murgus, ja kads megina iestastit ka te Latvijā nav saules energijas!!!

Pļurkt 1.novembris 2019 16:50
0 1 Atbildēt

Vo kur man riebjas, ja sāk mācīt citus par tēmām no kurām pašam nav pilnīgi nekādu zināšanu!

Tu pašlaik nodarbojies ar spriedelēšanu, kuru nupat kā izzīdi no pirksta.

jumta īpašnieks 1.novembris 2019 10:36
3 0 Atbildēt

Saules paneļa mūžs var izrādīties īsāks par ieguldījumu atmaksāšanās laiku.

Janis 1.novembris 2019 13:07
0 1 Atbildēt

Ja kkadus kreisos sudus perk, varbut tad jā. Normali panelu dzives cikls ir 25+ gadi. Un jau pirmie vesturiskie paneļi ir jau nodzivojuši šo laiku. Paneļu atmaksāšanās laiks pie musu elektribas cenām ir apmeram 5-7 gadi. Ar elektribas cenu kapumu, un panelu cenu samazinājumu, sis skaitlis ar katru gadu klust izdevigaks.

atrabotka 30.oktobris 2019 22:54
17 3 Atbildēt

Nepiekritīšu sižeta autoram. Šobrīd diemžēl vēl aizvien elektroauto ir dārga spēļmantiņa. Kaut vai tās pašas uzlādes iespējas - vai nu speciālās vietās (kas tāpat nav par brīvu) vai tiem, kam ir privātmāja un attiecīga infrastruktūra. Tie elektroauto plusi ir smieklīgi (simboliski) attiecībā pret neērtībām un nobraucamo attālumu. Nišas produkts tiem, kuri var to atļauties.

EdgarsZveja 30.oktobris 2019 23:16
1 17 Atbildēt

Šādu auto Eiropā var nopirkt piem. pa 11000 eur. Vai tā ir dārga spēļmantiņa? Bezmaksas stāvvietas Rīgā + braukšana pa sabiedrisko joslu, kā arī citi labumi sastāda nozīmīgus ciparus.

Cits jautājums ir mūsu attieksme pret jauno un neparasto, kā arī vēlme mainīt ieradumus

LMT 30.oktobris 2019 23:49
9 1 Atbildēt

Tas čalis, tak teica, ka tā lamata paredzēta vēl 3 gadiem. Es savu BMW varēšu arī pēc 20 gadiem tīņiem pārdot. 11K uz 3 gadiem - lielisks ieguldījums!

msh 30.oktobris 2019 23:53
17 2 Atbildēt

Jā, tā ir dārga spēļmantiņa valstī, kur statistiskā vidējā mašīna maksā 2-3k, nerunājot nemaz par to ka par tām 11 pakām sanāk mašīnas parodija uz četriem riteņiem; ja gribas kaut ko līdzīgu mašīnai, jāpērk tesla, un tā ir tiešām dārga spēļmantiņa - pāris tonnu pašmasa, septiņi simti cik tur zirgspēku un uzrāviens dažās sekundēs līdz simtam - tīra spēļmantiņa; braukšanai pietiktu ar 3x mazāku jaudu.

Diezgan ironiski vienā postā lasīt kā ieguvumus lietas, kas kaut ko nozīmē tikai tiem, kas stumdās pa dižo pilsētu, un tekstu par "vēlmi mainīt paradumus". Vismaz 90% latvijas elektromašīnu braucēju, savus dranduļetus iegādājoties, ir kliedzoši paziņojuši "ES NEVĒLOS MAINĪT SAVUS PARADUMUS!" - jo viņi atrodas dižajā pilsētā, vai tās tuvumā, apvidū, kur netrūkst ne sabiedriskā transporta, ne iespējas braukt ar velosipēdu, un tamlīdzīgi, bet tā vietā lai mainītu savus paradumus, mašīnu ar ko stumdīties korķos ir nomainījuši... ... ar mašīnu, ar kuru stumdīties korķos, tik tādu, kura braucienos, kādos mašīna ir neaizstājama, ir diezgan bezjēdzīga, nu lielais vairums. Ja gribas mainīt paradumus, vajadzētu tā kā to vēlmi braukt ar mašīnu arī izmainīt...

atrabotka 31.oktobris 2019 0:12
5 0 Atbildēt

Jā, Edgar, daļēji jums taisnība, tomēr tie labumi attiecībā pret to, ka tas ir auto praktiski tikai pilsētai, ir visai niecīgi. Lielākais pluss, ja strādā centrā, tiešām varētu būt bezmaksas stāvēšana (pats strādāju centrā un dzīvoju netālu, bet ar auto nekad neesmu braucis uz darbu, tomēr arī ar elektroauto nebrauktu, jo sastrēgumus tas tāpat nesamazina). Par 11k nepirktu nekad. Esmu varbūt ar msh domāšanu, bet labāk nopērku vecāku auto pa +/- 5k un braucu bez bēdām visur, nevis jaunāku bet ar ierobežojumiem. Protams, katram savs. Ja visi tie mazie labumi ir aktuāli un gribas būt teorētiski "zaļam", tad lai tik pērk un brauc. Ja visi elektroauto nenomirs dabiskā nāvē, tad tiem vēl tāls ceļš ejams. Redzēsim kas būs Norvēģijā pēc kādiem gadiem 10.

Laaciz 31.oktobris 2019 8:15
15 1 Atbildēt

Tie bonusi ir pārejošs labums. Atliek tik to parodiju par auto aplikt ar tādām pat maksām (kas ir neizbēgami) kā pašreiz un puff... lētuma vairs nekāda. Kaut kur tā starpība nodokļu ieņēmumos būs jādabū.

Damn 31.oktobris 2019 9:16
5 0 Atbildēt

Šobrīd sakarīgs EV ir dārga spēļmanta. Ja arī cenas paliks pieejamas lielākai daļai tautas, tad visas minētās priekšrocības tiks likvidētas. + gribētos zināt ->kā valsts ir ieplānojusi kompensēt degvielas akcīzes nodokļa ieņēmumu kritumu?

Toms 31.oktobris 2019 15:36
8 0 Atbildēt

Jā ļoti labs arguments - bezmaksas stāvvietas un sabiedriskā transporta joslas, kā tad. Tiklīdz pavīdēs vairāk elektro auto, tā šis viss pazudīs.

Otra lieta ir tā ka šis auto ir sūds un pilnīgs, tāpat kā hjundai, kuri pat savam jaunajam modelim standarta aprīkojumā neikļauj batereju dzesētājus un pat neapasaka par to. Braucu uz copi, apstājos Bērzkrogā nedaudz palādēt batereju, un pirmās ~25min, tas sūds nelādē, vienkārši rāda paziņojumu, ka redz baterejai ir nedaudz jāatdziest, pat pirmaja bmw i3 bija iekļauta šī funkcija, un tas bija vēl tad kad hjundai, kā ražotājs nebija "piedzimis".

Automašinai teju 6 gadi, jums tas šķiet mazlietots auto? Priekš Nissana tas jau tā ir daudz principā, kā jebkuram vācietim ar 250+ k nobrauku, ja ne pat vairāk.

Nē paldies, tie e-mobile, var to miskasti vest atpakaļ, no kurienes ir atveduši, lai gan kāds lohs varbūt nopirks, daudzi tagad ved iekšā sistos, vai nodzītos elektroauto....

rudens68 31.oktobris 2019 19:41
7 0 Atbildēt

Edgar . Elektro auto tirgū ienāca nevis loģiska ,laikmetīga tehnoloģiska progresa rezultātā , bet politikas . Caur politiku naudas pārdales rezultātā

Dīzelists 4.novembris 2019 15:34
0 0 Atbildēt

Edgar,beidz pīpēt sliktu zāli un "cept" šos pasūtījuma murgus !

Un atceries,ka šeit cilvēki ar vecām mašīnām brauc ne jau aiz labas dzīves !

Meh 31.oktobris 2019 10:05
3 1 Atbildēt

Nav jau jābut privātmājai, pa logu kabeli izmet un lādē ))

lynx85 31.oktobris 2019 11:37
9 0 Atbildēt

un no rīta skaties, ka pa nakti ir uzlādējušies visi, kam nav slinkums, vien tavā rozetē aizmirsuši atspraust atpakaļ

HE 31.oktobris 2019 10:44
4 0 Atbildēt

No 16.stāva izmet kabeli?

WONDERWHY 31.oktobris 2019 11:40
3 0 Atbildēt

15 centi minūtē. Lādējas 10 stundas. Nu tā 90eur tikai uzlāde. Pavisam izdevīgi ar tiem elektrosūdiem.

Asaris 31.oktobris 2019 16:16
0 6 Atbildēt

Neizplati stulbumu lūdzu

Pļurkt 1.novembris 2019 7:26
2 0 Atbildēt

Es pa dienu pat Preiļos varu nobraukt krietni vairāk par tiem 100 km dienā!!

Šī spēļmantiņa ir faktiski velosipēda aizvietotājs. UN velosipēda par 100 Eirām vietā es nu gan netaisos pirkt to mēslu par 11 kEiro, pie kam tikai uz 3 gadiem!! Vienīgi ja man atmaksā 10 kEiro, i ta paturot savu lielo sedanu ģimenes vai tālākiem izbraucieniem.

kk 3.novembris 2019 1:10
2 0 Atbildēt

tā visair afēra.. elektro auto lai uzražotu praktiski uz pusi vairāk co2 tiek piesārņota daba kā benzīna auto.. otra lieta bateriju utilizācija.. iegoglejiet..

Otra lieta - paskatieties asv vidējais auto vecums 2019 gadā ir 11 gadi.. !! kāds tur cilvēkiem dzīves līmenis? tas ka te bļauj ka arprats arprats vecs autoparks tas viss ir tikai lobetu elektro.. zaļā domāšana ir ka tu preci izmantopēc iespējasilgāk.. tatad ja ilgak brauc ar savu auto tehniskākārtībā un neperc jaunu tu tad tieši esi zaļš, jo cik resursi jāpatērē lai saražotu jaunu dajebkādu auto..

msh 3.novembris 2019 20:02
1 0 Atbildēt

Asaris

2.novembris 2019 8:25

Tieši tā, pa dienu HES un tec stāv rāmi un tīklu baro paneļi. Bet tev jau labāk ka visu dienu TEC kurās, jo naktī jau paneļi enerģiju neražo, tad nav nekāda jēga.

Atkal runājam par to, par ko nav sajēgas... Lai palaistu darba režīmā TECu, vajag vairāk par diennakti - tāpēc visā pasaulē, kur nepietiek HESu lai tīklu uzturētu tikai ar tiem, pamata slodzi nodrošina ar TECiem vai AESiem, kamēr HESus, kur tiem ir pietiekami liela jauda, kā pie mums, izmanto lai kompensētu mainīgo slodzi, par cik turbīnu var palaist zem minūtes tikai attaisot aizvaru. Līdz ar to reālajā pasaulē ja visi sabāzīs kaut kādus saules paneļus, daugava vienkārši dienas laikā plūdīs ļoti minimāli - bet ilgstoši mākoņainos laikapstākļos var rasties HESu rezervuāros par maz ūdens...

Frants 4.novembris 2019 15:29
1 0 Atbildēt

Tuvā nākotnē...Smiekli nāk, kad būsim sasnieguši Norvēģijas, Šveices vai Luksmemburgas dzīves līmeni - tad jā. Īsumā - nekad ! Tas,ka saujiņa bagātnieku šos elektroauto (jaunus,jo lietotu var pirkt tikai idiots)var atļauties jau tagad,tas ir cits stāsts...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti